Oluset vai Runnirock??

Anonyymi-ap

Tänä vuonna Iisalmessa sekä Oluset että Runnirock. Toinen heinäkuussa, toinen elokuussa. Oon katsonut esiintyjälistaa, molemmissa joitakin minua kiinnostavia.
Haluaisin, että olisi riittävästi istumapaikkoja. En minä jaksa koko iltaa seistä, niinkuin joillakin festivaaleilla pitää.
Kumpaanko te muut ootte menossa, jos on mahdollista valita vain toinen?
Antakaa asiallisia perusteluja.

19

448

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Katsomatta jätän molemmat väliin, ja käyn nauttimassa lasin viiniä hyvän pihvin kanssa panchossa

• Anonyymi00002

Rahvaan bileitä. On ihmisellä muutakin tekemistä kuin parveilla roskaväen seassa, kuten vaikkapa tyhjentää hajulukot.

• Anonyymi00003

Hajulukon sisältö haisee vähemmän, kuin tämä rahvas.

• Anonyymi00010

Rahvaalla ei ole vara mennä moisiin kesteihin..ovat enemmänkin aateliston ja porvareiden kotkotuksia.

• Anonyymi00004

Pyydetty aloituksessa asiallisia perusteluja, kumpaanko tapahtumaan on ihmisiä menossa.
      Niiden, jotka eivät ole menossa kumpaankaan, ei tarvitse vastailla yhtään mitään!!

• Anonyymi00005

Ensimmäistä kertaa internetissä?

• Anonyymi00006

Olusille ei ainakaan uskalla mennä, kuulin luotettavalta taholta, että UB on tulossa katsomaan gangsterirapin pioneeriä Elastista. Jengisota tulee vielä.

• Anonyymi00007

Älä mene kumpaakaan. Molemmat todella paskoja tapahtumia.

• Anonyymi00008

Viime vuonna Runnirockissa oli ihan hyviä esiintyjiä, mutta isossa teltassa ei ollut kuin muutama istumapaikka. Jotkut tarvitsevat pitkän illan aikana.
      Olutjuhlaa ei ollut viime kesänä, syksyllä Olvihallin sisätiloissa oli korvaajana Octoberfest. Hyvä tilaisuus oli.
      Molemmissa tilaisuuksissa pitäis tänä vuonna kiinnittää huomiota ihmisten välinpitämättömyyteen tyhjien tölkkien suhteen. Jättävät maahan lojumaan.
      Enempi tölkkien kerääjiä ja palautuspisteitä.

• Anonyymi00009

RunniRokin teltta on kamala. Niin likainen, ettei pitäisi missään käyttää jossa tarjoillaan syötävää tai juotavaa.
      Ja käymälät ovat heti sisääntulon yhteydessä.

• Anonyymi00012

Teltat homeessa. Astma pilli mukaan.

• Anonyymi00016

Joo niin oli olusillakin. Paska hais heti sisään tultaessa😂

• Anonyymi00011

Runnirockissa paremmat esiintyjät ja järjestäjä on paikallinen pienyrittäjä. Sinne siis!
      Oluset järkkää pörssiyhtiö ja alihakkija etelä-suomesta.

• Anonyymi00013

Eikös tuo Runnirock pitäisi pitää Runnilla eikä Iisamen kentällä, vai eikö väki viihti mennä Runnille......

• Anonyymi00014

Runnille pitäisi palauttaa RonniRUK.

• Anonyymi00015

Runnirock.

• Anonyymi00017

Minä olin ystävän kanssa lauantaina Olutjuhlassa. Mielestämme henkilökunta oli ihan tavanomaista, asiallista porukkaa sekä portilla että muuallakin.
      Jotkut voi kuin suurennuslasilla katsoa, etteikö vaan löytyis jotain, mistä voisi täällä valittaa.
      Jos ei löydy, niin keksitään tai liioitellaan.

• Anonyymi00018

Oli ihanat Oluset!

• Anonyymi00019

Oli joo, ei häirinnyt porukan määrä😅
        Tunnelma tiessään, alue ihan ok. Tarjoilijat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta todella kyllästyneitä hommaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      123
      1128
    2. 65
      1023
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      803
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      753
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      44
      699
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      37
      675
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      614
    8. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      582
    9. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      467
    Aihe