Oluset vai Runnirock??

Anonyymi-ap

Tänä vuonna Iisalmessa sekä Oluset että Runnirock. Toinen heinäkuussa, toinen elokuussa. Oon katsonut esiintyjälistaa, molemmissa joitakin minua kiinnostavia.
Haluaisin, että olisi riittävästi istumapaikkoja. En minä jaksa koko iltaa seistä, niinkuin joillakin festivaaleilla pitää.
Kumpaanko te muut ootte menossa, jos on mahdollista valita vain toinen?
Antakaa asiallisia perusteluja.

10

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Katsomatta jätän molemmat väliin, ja käyn nauttimassa lasin viiniä hyvän pihvin kanssa panchossa

• Anonyymi00002

Rahvaan bileitä. On ihmisellä muutakin tekemistä kuin parveilla roskaväen seassa, kuten vaikkapa tyhjentää hajulukot.

• Anonyymi00003

Hajulukon sisältö haisee vähemmän, kuin tämä rahvas.

• Anonyymi00010
        UUSI

Rahvaalla ei ole vara mennä moisiin kesteihin..ovat enemmänkin aateliston ja porvareiden kotkotuksia.

• Anonyymi00004

Pyydetty aloituksessa asiallisia perusteluja, kumpaanko tapahtumaan on ihmisiä menossa.
      Niiden, jotka eivät ole menossa kumpaankaan, ei tarvitse vastailla yhtään mitään!!

• Anonyymi00005

Ensimmäistä kertaa internetissä?

• Anonyymi00006

Olusille ei ainakaan uskalla mennä, kuulin luotettavalta taholta, että UB on tulossa katsomaan gangsterirapin pioneeriä Elastista. Jengisota tulee vielä.

• Anonyymi00007

Älä mene kumpaakaan. Molemmat todella paskoja tapahtumia.

• Anonyymi00008

Viime vuonna Runnirockissa oli ihan hyviä esiintyjiä, mutta isossa teltassa ei ollut kuin muutama istumapaikka. Jotkut tarvitsevat pitkän illan aikana.
      Olutjuhlaa ei ollut viime kesänä, syksyllä Olvihallin sisätiloissa oli korvaajana Octoberfest. Hyvä tilaisuus oli.
      Molemmissa tilaisuuksissa pitäis tänä vuonna kiinnittää huomiota ihmisten välinpitämättömyyteen tyhjien tölkkien suhteen. Jättävät maahan lojumaan.
      Enempi tölkkien kerääjiä ja palautuspisteitä.

• Anonyymi00009

RunniRokin teltta on kamala. Niin likainen, ettei pitäisi missään käyttää jossa tarjoillaan syötävää tai juotavaa.
      Ja käymälät ovat heti sisääntulon yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe