Uskaltaisitko vielä

Anonyymi-ap

Lähestyä vai et kaivattuasi?

86

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      En hitossa. Kaks yritystä riittää ja kohti uusia pettymyksiä.

      • Anonyymi00004
        UUSI

        Onko se nainen tiennyt yrityksistäsi?


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Onko se nainen tiennyt yrityksistäsi?

        Tietää kyllä.


      • Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Onko se nainen tiennyt yrityksistäsi?

        Ei o yrittänyt mitään


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ei o yrittänyt mitään

        Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!


      • Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!

        Höpötystä!


      • Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Höpötystä!

        Vieläkin jaksat sekava kaveri nähdä vaivaa palstsäijän jollotuksesta? Ehkä netti ei ole sinua varten


      • Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!

        Lopetta kurppa jo tuo sama laulu illasta iltaan. Et voi mitenkään asioihin vaikuttaa usko jo!


      • Anonyymi00084
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!

        Sinä se olga olet se stalkkeri,sinussa on sellainen. Piirre,mitä itse olet,kerrot muiden olevan,valehtelet tosi paljon naisesta,jolle olet sairaan kateellinen,varastat tältä ,tulet kotiimme ilman lupaa,tositteet on olemassa! Palauttamatta paljon tavaroita!häpeä!


      • Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Lopetta kurppa jo tuo sama laulu illasta iltaan. Et voi mitenkään asioihin vaikuttaa usko jo!

        Oikeudessa tavataan,ei mulla muuta tällä erää! Kukahan lienee tuo sekava kaveri,siitäkin pitäisi ottaa selväö?


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Uskaltaisin tietysti!

    • Anonyymi00003
      UUSI

      en enää siinä mielessä.

    • Anonyymi00005
      UUSI

      Miksi en uskaltaisi mutta miksi niin tekisin

      • Anonyymi00006
        UUSI

        Sitäpä ajattelin että miten ois


      • Anonyymi00017
        UUSI

        Hyvä että tiedostat sen, etten minä halua olla koskaan misssään tekemissä kanssasi!!


    • Anonyymi00007
      UUSI

      Kauan stalkanneen ei kannata enää kertaakaan lähestyä, jos et halua juorujen leviävän!

      • Anonyymi00009
        UUSI

        Eli et uskalla


      • Anonyymi00018
        UUSI

        Eikun en halua, koska en pidä hänestä millään tavalla!


      • Anonyymi00023
        UUSI

        Kuka on kauan stalkannut?


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kuka on kauan stalkannut?

        En kerro hänen nimeään, mutta on noin 45v!


      • Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kuka on kauan stalkannut?

        Et siis millään aio reppana antaa periksi palstaäjän spedeilyprovojen suhteen?


    • Anonyymi00010
      UUSI

      On minulla suunnitelma mutta en voi paljastaa sitä ettei se mene pieleen...

      • Anonyymi00012
        UUSI

        Entä jos kaivatullasi on omat suunnitelmat jotka laittaa kuviot ylösalaisin?


      • Anonyymi00014
        UUSI

        En usko


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Entä jos kaivatullasi on omat suunnitelmat jotka laittaa kuviot ylösalaisin?

        Minulla on myös suunnitelma miten osaan vetäytyä arvokkaasti ilman että tulee vaikeaa tilannetta eikä tule mitään kitkaa jos epäonnistun. Mutta jos hän tykkää minusta olen onnellinen.


      • Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Minulla on myös suunnitelma miten osaan vetäytyä arvokkaasti ilman että tulee vaikeaa tilannetta eikä tule mitään kitkaa jos epäonnistun. Mutta jos hän tykkää minusta olen onnellinen.

        Koska tämä suunnitelmasi on toteutumassa?


      • Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Koska tämä suunnitelmasi on toteutumassa?

        Hän huomaa sen ja tajuaa sen kun on mahdollisuus... Jos hän käyttää sen kaikki on mahdollista mutta jos ei niin sitten se menee siinä enkä tiedä vielä siitä eteenpäin seuraavaa siirtoa ja miten kauas eteenpäin se taas menee. Vihjeeni on täällä tarkoituksella epäselvä mutta hän tajuaa sen tilanteen sitten eli näkee ja osaa toimia jos haluaa...


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

        Hän huomaa sen ja tajuaa sen kun on mahdollisuus... Jos hän käyttää sen kaikki on mahdollista mutta jos ei niin sitten se menee siinä enkä tiedä vielä siitä eteenpäin seuraavaa siirtoa ja miten kauas eteenpäin se taas menee. Vihjeeni on täällä tarkoituksella epäselvä mutta hän tajuaa sen tilanteen sitten eli näkee ja osaa toimia jos haluaa...

        Tapahtuuko tällä viikolla? Minulla on kutina että yhdellä voisi olla jotain meneillä.


      • Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Tapahtuuko tällä viikolla? Minulla on kutina että yhdellä voisi olla jotain meneillä.

        En kiellä enkä myönnä... Hän näkee sen sitten 😊


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        En kiellä enkä myönnä... Hän näkee sen sitten 😊

        No jos on mulle niin pitää sitten olla aika selvä.


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        No jos on mulle niin pitää sitten olla aika selvä.

        Se on oikeasti selvä hätkähdät ja tajuat että nyt on se hetki jos vaan haluat... ❤️


      • Anonyymi00037
        UUSI

        Varo mitä juonit, voit tulla itse yllätetyksi😅


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Minulla on myös suunnitelma miten osaan vetäytyä arvokkaasti ilman että tulee vaikeaa tilannetta eikä tule mitään kitkaa jos epäonnistun. Mutta jos hän tykkää minusta olen onnellinen.

        Tiedoksi sinulle, että jos kyseessä on sinua paljon vanhempi nainen, niin et tule koskaan saamaan häntä elämääsi!


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Se on oikeasti selvä hätkähdät ja tajuat että nyt on se hetki jos vaan haluat... ❤️

        Nyt aloin kyllä odottamaan mitä tapahtuu. Olisin kyllä iloinen jos on mulle.


      • Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Nyt aloin kyllä odottamaan mitä tapahtuu. Olisin kyllä iloinen jos on mulle.

        Toivottavasti se onnistuu... Tiedostan myös sen että jos on huono tuuri "ulkopuoliset" voi pilata yritykseni...


      • Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Toivottavasti se onnistuu... Tiedostan myös sen että jos on huono tuuri "ulkopuoliset" voi pilata yritykseni...

        Mietin mitä toi "ulkopuoliset" voisi tarkoittaa ja kyllä vähän ideoita siihen saan.


      • Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Mietin mitä toi "ulkopuoliset" voisi tarkoittaa ja kyllä vähän ideoita siihen saan.

        Uskon että olet jäljillä ja tiedät mitä tarkoitan... Ei kuitenkaan lannistuta vaikka niin tapahtuisikin. Onhan tässä monenlaista ollut yritetään vaan sitte jotain muuta konstia seuraavaksi...❤️


      • Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        Uskon että olet jäljillä ja tiedät mitä tarkoitan... Ei kuitenkaan lannistuta vaikka niin tapahtuisikin. Onhan tässä monenlaista ollut yritetään vaan sitte jotain muuta konstia seuraavaksi...❤️

        Toiset lupailee ja taas petytään, kun luullaan että kaivatun kanssa keskustellaan.


      • Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Toiset lupailee ja taas petytään, kun luullaan että kaivatun kanssa keskustellaan.

        Ei haittaa. Nyt saa sentään jännittää.


      • Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00059 kirjoitti:

        Ei haittaa. Nyt saa sentään jännittää.

        Jännität sitä, kun tulet saamaan pakit!


      • Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00066 kirjoitti:

        Jännität sitä, kun tulet saamaan pakit!

        No hei, älä nyt sotke väliin. Kukaan ole vielä mitään esittänyt!


      • Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00053 kirjoitti:

        Toivottavasti se onnistuu... Tiedostan myös sen että jos on huono tuuri "ulkopuoliset" voi pilata yritykseni...

        Mitäköhän olet pääni menoksi suunnitellut. En ole ollenkaan varma tulenko käymään siellä vkl aikana, tuskin tulen. Ja ulkopuolisista voi kyllä olla paljonkin haittaa epäilemättä. No, vielähän tässä on kesää pitkästi jäljellä ja kaikenlaisia "kissanristiäisiä" tiedossa missä saatetaan nähdä. -sivusta kuitenkin-


      • Anonyymi00086
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Mietin mitä toi "ulkopuoliset" voisi tarkoittaa ja kyllä vähän ideoita siihen saan.

        Enhuoli ketään,ei tarvetta,olen varattu!


    • Anonyymi00011
      UUSI

      En tiedä uskaltaisinko enää. Kun minusta tuntuu, että hän ei ole minusta kiinnostunut, kun minä yritin jo häntä lähestyä.
      Ja ehkä hänellä on joku nainen elämässä, niin en minä edes sen vuoksi voi.
      Jos hän lähestyisi, niin en minä siitä kieltäytyisi. Mutta itse en ehkä uskaltaisi enää.
      Vaikka kaipaan häntä niin paljon.

      • Anonyymi00022
        UUSI

        Koska lähestyit häntä? Onko hän joskus lähestynyt sinua, ehkä vähän innokkaastikin ja yllättäen?


      • Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Koska lähestyit häntä? Onko hän joskus lähestynyt sinua, ehkä vähän innokkaastikin ja yllättäen?

        Milloin lähestyit? sivusta


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Milloin lähestyit? sivusta

        Nyt en muista ihan tarkkaan olisiko ollut 2019 tai 2020. Luulen että varmaan 2020 loppuvuonna.


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Koska lähestyit häntä? Onko hän joskus lähestynyt sinua, ehkä vähän innokkaastikin ja yllättäen?

        Yleensä minä olen aina ollut se aloitteellisempi osapuoli.


    • Anonyymi00020
      UUSI

      Kyllä.

    • Anonyymi00026
      UUSI

      Bäänis kaivetu lämpimän tilaa
      T mies sivusta

    • Anonyymi00027
      UUSI

      Ei yrittänyt ja vaikka olisi, en olisi ollut kiinnostunut.

      • Anonyymi00032
        UUSI

        Miksi kirjoittelet ikävällä, jos et ketään ikävöi?Ihan väärä palsta sulle.


      • Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Miksi kirjoittelet ikävällä, jos et ketään ikävöi?Ihan väärä palsta sulle.

        Dude you are in a dark place mentally big guy


    • Anonyymi00029
      UUSI

      Mitään pelkoa kitkasta ollaan jo useampi vuosi harjoiteltu, yllättäen kohtaamiset parhaita, venaaminen tylsää mutta parasta kun kannattaa odottaa.
      Kunhan pidät vaan itsesi kunnossa. Hiljaa hyvää tulee. 🥰 🥰 🥰

      • Anonyymi00045
        UUSI

        Ei sellainen aina pidä paikkaansa, joten älä laske sen varaan mitään!


      • Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Ei sellainen aina pidä paikkaansa, joten älä laske sen varaan mitään!

        Kuinka paljon se sinä lasket palstsäikön spedeilyn varaan kun roikut ohjeistamassa ja avautumassa? T


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Minä en uskalla tällä hetkellä enkä tiedä miten sen tekisin. Pelottaa aivan valtavasti paljastaa oma haavoittuvaisuus ja pitää olla täysin varma, että naista on lupa lähestyä. Varattuja ei saa lähestyä.

      • Anonyymi00039
        UUSI

        Viestilläkin voi ja eihän sitä tarvitse kun jokin pieni yhteydenotto, hei mitä kuuluu? tmv.


      • Anonyymi00042
        UUSI

        Höpsis, varatut on ihmisiä siinä missä muutkin. Ihan tavallisesti voit vaihtaa kuulumiset, ei ne pureksimatta niele.


      • Anonyymi00047
        UUSI

        En tiedä kenestä naisesta kyse, mutta jos paljon vanhempi sinua, tiedän satavarmasti että saat pakit häneltä!


      • Anonyymi00071
        UUSI

        Ei kannata pelätä. Hyvin se menee ☺️


      • Anonyymi00087
        UUSI

        Nainen on varattu!ei tarvi lähestyä,koska olet gubbe itsekkin puolinainen,siis ei tule tapahtumaan,sinä et kieltoja ymmärrä,häivy,vaikka Saharaan meidän puolesta!


    • Anonyymi00040
      UUSI

      Toki uskaltaisin. Rutistaisin oikein kunnolla 🫂❤️🤗

      • Anonyymi00049
        UUSI

        sama juttu.


      • Anonyymi00051
        UUSI

        Joo.


    • Anonyymi00043
      UUSI

      Varmaan jos näkisin kasvotusten muuten en.

    • Anonyymi00048
      UUSI

      Olen lähestynyt jo monta kertaa. Viestitse lähestyminen ei valitettavasti ole toiminut ollenkaan, joten sitä en enää yritä.

    • Anonyymi00050
      UUSI

      Oon vähän ujo, mutta toisaalta kova uskaltamaan. Eli uskaltaisin tietysti lähestyä, jos se olisi tarkoituksenmukaista.

      • Anonyymi00058
        UUSI

        Sinun lähestymisesi ei ole millään tavalla toivottavaa ja näin kertoo se vanhempi nainen jota kauan stalkkasit!


      • Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Sinun lähestymisesi ei ole millään tavalla toivottavaa ja näin kertoo se vanhempi nainen jota kauan stalkkasit!

        Mikäs mustismirri se siellä huutelee joka väliin?


      • Anonyymi00088
        UUSI

        Sun pitää ymmärtää se,että avioparit jätetään rauhaan!


    • Anonyymi00056
      UUSI

      En minä enää jaksa. Olen väsynyt. Ne jotka haluaa lähestyä niin lähestyköön.

      En jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan.

      Olen nainen ja väsynyt miehiin.

      • Anonyymi00061
        UUSI

        Mitä hemmetin tuulimyllyjä, naisia hörhöille esittävä keke? 😆


      • Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

        Mitä hemmetin tuulimyllyjä, naisia hörhöille esittävä keke? 😆

        Hei bimboH- minäkin osaan käyttää nauruhymiöemojieta nuorekkaasti titta


    • Anonyymi00068
      UUSI

      Eiköhän se lähestyminen jo alkanut Kultaseni ❤️👨‍👩‍👦

      • Anonyymi00072
        UUSI

      • Anonyymi00074
        UUSI

        Hemmetti, tarvii silmälasit kun ei näe enää mikä tis välissä on...joku kärpäsen pska 🧐


      • Anonyymi00076
        UUSI

        Jaa on vai.


    • Anonyymi00069
      UUSI

      en tidellakaan.
      emme sovi ollenkaan saman pöydän ääreen.
      ei ole toivoa </3
      on vain nämä trollaavat pahantekijät ja minä
      nyyyyyyh

    • Anonyymi00075
      UUSI

      eee

      • Anonyymi00077
        UUSI

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi00079
      UUSI

      en tiedä miten se käytännössä tapahtuisi, rehellisesti en ole ihminen joka vaikoilee toisen esmes liikkumisia pitkin kyliä. täysin käsittämätöntä touhua.

      • Anonyymi00083
        UUSI

        Tajuan tämän.

        Vaikka olisin miten ihastunut, tiedän, että mies ahdistuisi tai ei ainakaan pitäisi mistään seuraamisesta pitkin kyliä.

        En edes pystyisi tuollaista tehdä kenellekään. Pitäisi olla 100% varmuus siitä, että toisellakin on tunteita ja halua nähdä tai lähentyä jos liikkumista pyrkisi jotenkin seuraamaan vaikka en edes tajua miten toisten liikkumista voisi arvata niin että kohtaa, ei mitenkään.


    • Anonyymi00080
      UUSI

      Ei se ole uskalluksesta kiinni. En vain usko, että häntä kiinnostaa. Saatan jopa olla viimeinen ihminen maan päällä, joka voi kiinnostaa. Sehän on hänen asiansa eikä siinä sen kummempaa.

    • Anonyymi00081
      UUSI

      Mitä tarkoitat lähestymisellä? Totta kai moikkaan ja meen juttelemaan, jos hänet jossain sattumalta näen. Käyttäydyin häntä kohtaan samoin, kuin muitakin työstäni tuttuja ihmisiä. Mutta en "sillä tavoin" enää lähesty kuin joskus. Ymmärsin silloin, ettei se ole toivottavaa.
      Nainen

    • Anonyymi00082
      UUSI

      Mulla saattaa olla kynnyskysymys tai - kysymyksiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe