Lähestyä vai et kaivattuasi?
Uskaltaisitko vielä
86
527
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En hitossa. Kaks yritystä riittää ja kohti uusia pettymyksiä.
- Anonyymi00004UUSI
Onko se nainen tiennyt yrityksistäsi?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko se nainen tiennyt yrityksistäsi?
Tietää kyllä.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko se nainen tiennyt yrityksistäsi?
Ei o yrittänyt mitään
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei o yrittänyt mitään
Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!
Höpötystä!
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Höpötystä!
Vieläkin jaksat sekava kaveri nähdä vaivaa palstsäijän jollotuksesta? Ehkä netti ei ole sinua varten
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!
Lopetta kurppa jo tuo sama laulu illasta iltaan. Et voi mitenkään asioihin vaikuttaa usko jo!
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei olekaan, koska ei ole koskaan sanonut mitään tämä stalkkeri, mutta en ole koskaan halunnutkaan hänen sanovan mitään, koska hän on aivan väärän ikäinen minulle!
Sinä se olga olet se stalkkeri,sinussa on sellainen. Piirre,mitä itse olet,kerrot muiden olevan,valehtelet tosi paljon naisesta,jolle olet sairaan kateellinen,varastat tältä ,tulet kotiimme ilman lupaa,tositteet on olemassa! Palauttamatta paljon tavaroita!häpeä!
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Lopetta kurppa jo tuo sama laulu illasta iltaan. Et voi mitenkään asioihin vaikuttaa usko jo!
Oikeudessa tavataan,ei mulla muuta tällä erää! Kukahan lienee tuo sekava kaveri,siitäkin pitäisi ottaa selväö?
- Anonyymi00002UUSI
Uskaltaisin tietysti!
- Anonyymi00003UUSI
en enää siinä mielessä.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi en uskaltaisi mutta miksi niin tekisin
- Anonyymi00006UUSI
Sitäpä ajattelin että miten ois
- Anonyymi00017UUSI
Hyvä että tiedostat sen, etten minä halua olla koskaan misssään tekemissä kanssasi!!
- Anonyymi00007UUSI
Kauan stalkanneen ei kannata enää kertaakaan lähestyä, jos et halua juorujen leviävän!
- Anonyymi00009UUSI
Eli et uskalla
- Anonyymi00018UUSI
Eikun en halua, koska en pidä hänestä millään tavalla!
- Anonyymi00023UUSI
Kuka on kauan stalkannut?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuka on kauan stalkannut?
En kerro hänen nimeään, mutta on noin 45v!
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuka on kauan stalkannut?
Et siis millään aio reppana antaa periksi palstaäjän spedeilyprovojen suhteen?
- Anonyymi00010UUSI
On minulla suunnitelma mutta en voi paljastaa sitä ettei se mene pieleen...
- Anonyymi00012UUSI
Entä jos kaivatullasi on omat suunnitelmat jotka laittaa kuviot ylösalaisin?
- Anonyymi00014UUSI
En usko
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Entä jos kaivatullasi on omat suunnitelmat jotka laittaa kuviot ylösalaisin?
Minulla on myös suunnitelma miten osaan vetäytyä arvokkaasti ilman että tulee vaikeaa tilannetta eikä tule mitään kitkaa jos epäonnistun. Mutta jos hän tykkää minusta olen onnellinen.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla on myös suunnitelma miten osaan vetäytyä arvokkaasti ilman että tulee vaikeaa tilannetta eikä tule mitään kitkaa jos epäonnistun. Mutta jos hän tykkää minusta olen onnellinen.
Koska tämä suunnitelmasi on toteutumassa?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Koska tämä suunnitelmasi on toteutumassa?
Hän huomaa sen ja tajuaa sen kun on mahdollisuus... Jos hän käyttää sen kaikki on mahdollista mutta jos ei niin sitten se menee siinä enkä tiedä vielä siitä eteenpäin seuraavaa siirtoa ja miten kauas eteenpäin se taas menee. Vihjeeni on täällä tarkoituksella epäselvä mutta hän tajuaa sen tilanteen sitten eli näkee ja osaa toimia jos haluaa...
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Hän huomaa sen ja tajuaa sen kun on mahdollisuus... Jos hän käyttää sen kaikki on mahdollista mutta jos ei niin sitten se menee siinä enkä tiedä vielä siitä eteenpäin seuraavaa siirtoa ja miten kauas eteenpäin se taas menee. Vihjeeni on täällä tarkoituksella epäselvä mutta hän tajuaa sen tilanteen sitten eli näkee ja osaa toimia jos haluaa...
Tapahtuuko tällä viikolla? Minulla on kutina että yhdellä voisi olla jotain meneillä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tapahtuuko tällä viikolla? Minulla on kutina että yhdellä voisi olla jotain meneillä.
En kiellä enkä myönnä... Hän näkee sen sitten 😊
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
En kiellä enkä myönnä... Hän näkee sen sitten 😊
No jos on mulle niin pitää sitten olla aika selvä.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
No jos on mulle niin pitää sitten olla aika selvä.
Se on oikeasti selvä hätkähdät ja tajuat että nyt on se hetki jos vaan haluat... ❤️
- Anonyymi00037UUSI
Varo mitä juonit, voit tulla itse yllätetyksi😅
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minulla on myös suunnitelma miten osaan vetäytyä arvokkaasti ilman että tulee vaikeaa tilannetta eikä tule mitään kitkaa jos epäonnistun. Mutta jos hän tykkää minusta olen onnellinen.
Tiedoksi sinulle, että jos kyseessä on sinua paljon vanhempi nainen, niin et tule koskaan saamaan häntä elämääsi!
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Se on oikeasti selvä hätkähdät ja tajuat että nyt on se hetki jos vaan haluat... ❤️
Nyt aloin kyllä odottamaan mitä tapahtuu. Olisin kyllä iloinen jos on mulle.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Nyt aloin kyllä odottamaan mitä tapahtuu. Olisin kyllä iloinen jos on mulle.
Toivottavasti se onnistuu... Tiedostan myös sen että jos on huono tuuri "ulkopuoliset" voi pilata yritykseni...
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Toivottavasti se onnistuu... Tiedostan myös sen että jos on huono tuuri "ulkopuoliset" voi pilata yritykseni...
Mietin mitä toi "ulkopuoliset" voisi tarkoittaa ja kyllä vähän ideoita siihen saan.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mietin mitä toi "ulkopuoliset" voisi tarkoittaa ja kyllä vähän ideoita siihen saan.
Uskon että olet jäljillä ja tiedät mitä tarkoitan... Ei kuitenkaan lannistuta vaikka niin tapahtuisikin. Onhan tässä monenlaista ollut yritetään vaan sitte jotain muuta konstia seuraavaksi...❤️
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Uskon että olet jäljillä ja tiedät mitä tarkoitan... Ei kuitenkaan lannistuta vaikka niin tapahtuisikin. Onhan tässä monenlaista ollut yritetään vaan sitte jotain muuta konstia seuraavaksi...❤️
Toiset lupailee ja taas petytään, kun luullaan että kaivatun kanssa keskustellaan.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Toiset lupailee ja taas petytään, kun luullaan että kaivatun kanssa keskustellaan.
Ei haittaa. Nyt saa sentään jännittää.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Ei haittaa. Nyt saa sentään jännittää.
Jännität sitä, kun tulet saamaan pakit!
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Jännität sitä, kun tulet saamaan pakit!
No hei, älä nyt sotke väliin. Kukaan ole vielä mitään esittänyt!
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Toivottavasti se onnistuu... Tiedostan myös sen että jos on huono tuuri "ulkopuoliset" voi pilata yritykseni...
Mitäköhän olet pääni menoksi suunnitellut. En ole ollenkaan varma tulenko käymään siellä vkl aikana, tuskin tulen. Ja ulkopuolisista voi kyllä olla paljonkin haittaa epäilemättä. No, vielähän tässä on kesää pitkästi jäljellä ja kaikenlaisia "kissanristiäisiä" tiedossa missä saatetaan nähdä. -sivusta kuitenkin-
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mietin mitä toi "ulkopuoliset" voisi tarkoittaa ja kyllä vähän ideoita siihen saan.
Enhuoli ketään,ei tarvetta,olen varattu!
- Anonyymi00011UUSI
En tiedä uskaltaisinko enää. Kun minusta tuntuu, että hän ei ole minusta kiinnostunut, kun minä yritin jo häntä lähestyä.
Ja ehkä hänellä on joku nainen elämässä, niin en minä edes sen vuoksi voi.
Jos hän lähestyisi, niin en minä siitä kieltäytyisi. Mutta itse en ehkä uskaltaisi enää.
Vaikka kaipaan häntä niin paljon.- Anonyymi00022UUSI
Koska lähestyit häntä? Onko hän joskus lähestynyt sinua, ehkä vähän innokkaastikin ja yllättäen?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Koska lähestyit häntä? Onko hän joskus lähestynyt sinua, ehkä vähän innokkaastikin ja yllättäen?
Milloin lähestyit? sivusta
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Milloin lähestyit? sivusta
Nyt en muista ihan tarkkaan olisiko ollut 2019 tai 2020. Luulen että varmaan 2020 loppuvuonna.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Koska lähestyit häntä? Onko hän joskus lähestynyt sinua, ehkä vähän innokkaastikin ja yllättäen?
Yleensä minä olen aina ollut se aloitteellisempi osapuoli.
- Anonyymi00020UUSI
Kyllä.
- Anonyymi00026UUSI
Bäänis kaivetu lämpimän tilaa
T mies sivusta - Anonyymi00027UUSI
Ei yrittänyt ja vaikka olisi, en olisi ollut kiinnostunut.
- Anonyymi00032UUSI
Miksi kirjoittelet ikävällä, jos et ketään ikävöi?Ihan väärä palsta sulle.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Miksi kirjoittelet ikävällä, jos et ketään ikävöi?Ihan väärä palsta sulle.
Dude you are in a dark place mentally big guy
- Anonyymi00029UUSI
Mitään pelkoa kitkasta ollaan jo useampi vuosi harjoiteltu, yllättäen kohtaamiset parhaita, venaaminen tylsää mutta parasta kun kannattaa odottaa.
Kunhan pidät vaan itsesi kunnossa. Hiljaa hyvää tulee. 🥰 🥰 🥰- Anonyymi00045UUSI
Ei sellainen aina pidä paikkaansa, joten älä laske sen varaan mitään!
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei sellainen aina pidä paikkaansa, joten älä laske sen varaan mitään!
Kuinka paljon se sinä lasket palstsäikön spedeilyn varaan kun roikut ohjeistamassa ja avautumassa? T
- Anonyymi00030UUSI
Minä en uskalla tällä hetkellä enkä tiedä miten sen tekisin. Pelottaa aivan valtavasti paljastaa oma haavoittuvaisuus ja pitää olla täysin varma, että naista on lupa lähestyä. Varattuja ei saa lähestyä.
- Anonyymi00039UUSI
Viestilläkin voi ja eihän sitä tarvitse kun jokin pieni yhteydenotto, hei mitä kuuluu? tmv.
- Anonyymi00042UUSI
Höpsis, varatut on ihmisiä siinä missä muutkin. Ihan tavallisesti voit vaihtaa kuulumiset, ei ne pureksimatta niele.
- Anonyymi00047UUSI
En tiedä kenestä naisesta kyse, mutta jos paljon vanhempi sinua, tiedän satavarmasti että saat pakit häneltä!
- Anonyymi00071UUSI
Ei kannata pelätä. Hyvin se menee ☺️
- Anonyymi00087UUSI
Nainen on varattu!ei tarvi lähestyä,koska olet gubbe itsekkin puolinainen,siis ei tule tapahtumaan,sinä et kieltoja ymmärrä,häivy,vaikka Saharaan meidän puolesta!
- Anonyymi00040UUSI
Toki uskaltaisin. Rutistaisin oikein kunnolla 🫂❤️🤗
- Anonyymi00049UUSI
sama juttu.
- Anonyymi00051UUSI
Joo.
- Anonyymi00043UUSI
Varmaan jos näkisin kasvotusten muuten en.
- Anonyymi00048UUSI
Olen lähestynyt jo monta kertaa. Viestitse lähestyminen ei valitettavasti ole toiminut ollenkaan, joten sitä en enää yritä.
- Anonyymi00050UUSI
Oon vähän ujo, mutta toisaalta kova uskaltamaan. Eli uskaltaisin tietysti lähestyä, jos se olisi tarkoituksenmukaista.
- Anonyymi00058UUSI
Sinun lähestymisesi ei ole millään tavalla toivottavaa ja näin kertoo se vanhempi nainen jota kauan stalkkasit!
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sinun lähestymisesi ei ole millään tavalla toivottavaa ja näin kertoo se vanhempi nainen jota kauan stalkkasit!
Mikäs mustismirri se siellä huutelee joka väliin?
- Anonyymi00088UUSI
Sun pitää ymmärtää se,että avioparit jätetään rauhaan!
- Anonyymi00056UUSI
En minä enää jaksa. Olen väsynyt. Ne jotka haluaa lähestyä niin lähestyköön.
En jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan.
Olen nainen ja väsynyt miehiin.- Anonyymi00061UUSI
Mitä hemmetin tuulimyllyjä, naisia hörhöille esittävä keke? 😆
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mitä hemmetin tuulimyllyjä, naisia hörhöille esittävä keke? 😆
Hei bimboH- minäkin osaan käyttää nauruhymiöemojieta nuorekkaasti titta
- Anonyymi00068UUSI
Eiköhän se lähestyminen jo alkanut Kultaseni ❤️👨👩👦
- Anonyymi00072UUSI
Joo, vai jooko?
T.anna mä lähentelen.....
:)
Morrrjens
https://m.youtube.com/watch?v=Ef_4SHKmciE - Anonyymi00074UUSI
Hemmetti, tarvii silmälasit kun ei näe enää mikä tis välissä on...joku kärpäsen pska 🧐
- Anonyymi00076UUSI
Jaa on vai.
- Anonyymi00069UUSI
en tidellakaan.
emme sovi ollenkaan saman pöydän ääreen.
ei ole toivoa </3
on vain nämä trollaavat pahantekijät ja minä
nyyyyyyh - Anonyymi00075UUSI
eee
- Anonyymi00077UUSI
Samaa mieltä.
- Anonyymi00079UUSI
en tiedä miten se käytännössä tapahtuisi, rehellisesti en ole ihminen joka vaikoilee toisen esmes liikkumisia pitkin kyliä. täysin käsittämätöntä touhua.
- Anonyymi00083UUSI
Tajuan tämän.
Vaikka olisin miten ihastunut, tiedän, että mies ahdistuisi tai ei ainakaan pitäisi mistään seuraamisesta pitkin kyliä.
En edes pystyisi tuollaista tehdä kenellekään. Pitäisi olla 100% varmuus siitä, että toisellakin on tunteita ja halua nähdä tai lähentyä jos liikkumista pyrkisi jotenkin seuraamaan vaikka en edes tajua miten toisten liikkumista voisi arvata niin että kohtaa, ei mitenkään.
- Anonyymi00080UUSI
Ei se ole uskalluksesta kiinni. En vain usko, että häntä kiinnostaa. Saatan jopa olla viimeinen ihminen maan päällä, joka voi kiinnostaa. Sehän on hänen asiansa eikä siinä sen kummempaa.
- Anonyymi00081UUSI
Mitä tarkoitat lähestymisellä? Totta kai moikkaan ja meen juttelemaan, jos hänet jossain sattumalta näen. Käyttäydyin häntä kohtaan samoin, kuin muitakin työstäni tuttuja ihmisiä. Mutta en "sillä tavoin" enää lähesty kuin joskus. Ymmärsin silloin, ettei se ole toivottavaa.
Nainen - Anonyymi00082UUSI
Mulla saattaa olla kynnyskysymys tai - kysymyksiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436