Sekä omaisuuden, lidäksi terveyden ja perheen!
Veit itseluottamuksen
11
79
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
ookoo
- Anonyymi00002UUSI
Kannattaa katsoa jatkossa tarkkaan, kenen kanssa solmii liiton.
- Anonyymi00003UUSI
Veinkö. Missä ne on 🙄
- Anonyymi00004UUSI
Jaa vai niin. No itseluottamustasi saatoin hieman nujertaa ja en tiedä kuinka syvissä aalloissa pyörit sen jälkeen kun lähdin, mutta omaisuuteesi en ole koskenut (no ehkä kympin saatan olla sulle auki jos niin ajattelet, voin käydä nakkaamassa setelin sun postilaatikkoon) ja perheesikin olen säästänyt vaikka senkin olisin sinulta halutessani voinut tuhota kokonaan.
- Anonyymi00009UUSI
Kuulosta narsistilta, joka ajaa vain omaa etuansa. Millainen ihminen haluaa tuhota toisen perhesuhteita. Toivottavasti voit hyvin tekojesi kanssa. Mikäli olisin sinä, en todellakaan voisi katsoa itseäni peiliin, ilman että se menisi rikki.
- Anonyymi00005UUSI
No kylläpäs hän oli toimelias!
- Anonyymi00006UUSI
Kommenttikentästä näkee miten tyhmää porukkaa täällä on. Aina ollaan uhria syyllistämässä eikä puhuta koskaan siitä kuinka se valehteleva osapuoli vetää ammattilaisnäytelmän ja vasta alttarilla paljastaa todelliset kasvonsa.
- Anonyymi00007UUSI
Yleensä narsistinen yhteiskunta sietää narsisteja hyvin.
- Anonyymi00008UUSI
Palsta on täynnä tyyppejä jotka keksii draamaa päästään huomionhalussaan. Ei näitä aloituksia voi ottaa tosissaan.
- Anonyymi00011UUSI
Niinpä niin, sellaista todella tapahtuu!
- Anonyymi00010UUSI
Hehe ,hymyä huuleen 😝
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm40644- 39636
- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457