Eli ettet kestänyt juuri minun lähentymisiä ja koit sen ahdisteluna. Menneisyys? Tai sitten et pitänyt minusta.
Tai pidit, mutta pelkäsit tunteitasi herkässä tilanteessa.
En koskaan saa tietää, mikä harmittaa. Voisit kyllä jollakin tavalla sen ilmaista.
Olitko saanut minusta tarpeeksi
8
128
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Menikö miehelle tämä?
- Anonyymi00002UUSI
Veikkaisin
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Veikkaisin
Niinhän te urvanst aina ”veikkaatte”, mitä tulee usein naista esittävän aapeeäijän dadaismiin. T naiselta ps get a life
- Anonyymi00003UUSI
Montako samanlaista aloitusta ajattelit tehdä?
- Anonyymi00005UUSI
Se oli vahinko, kun lataus lagasi pitkään.
- Anonyymi00008UUSI
Eli sinäkin olet siis niitä nk edistyneitä palstan lukijoita jotka ymmärtää palstaäijän provoilevan spämmäämällä samoja aloituksia? Tuskinpa vain, tulkuttaja. -TT
- Anonyymi00004UUSI
Ei minulta tällaiset. En tee juuri muutenkaan aloituksia.
M- nainen - Anonyymi00006UUSI
Kyllä totuus on se, etten pitänyt sinun lähentymisistä sillä tavalla miten sinä sen teit, enkä olisi koskaan pitänyt jos kuka tahansa olisi toiminut kuten sinä! Ja toiseksi minulla ei ole koskaan ollut rakkaudellisia tuntemuksia sinua kohtaan, niin kuin naisella on miestä kohtaan! Koin sinut vain apua tarvitsevaksi ihmiseksi, mutta en olisi koskaan jaksanut auttaa sinua! Haluan tasaisen rauhallisen elämän ja ystävyyden noin samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa! Välitin sinusta vain niin kuin äiti välittää lapsestaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473