sen vahingon, mitä olet minulle tehnyt? Ennen pitkää ne tulee sinua vastaan ja on tullut jo.
Vastaukset 63
- Anonyymi00001
Nainen ei ole aiheuttanut minulle mitään vahinkoa.
T. Mies- Anonyymi00067
Hei pinokkio, nenäsi näyttää niin oudolta? Ei kellään voi olla noin suurta ja pitkää...?
- Anonyymi00002
Teipillä ja rakkaudella 🤔
- Anonyymi00003
Jesaria mäkin ajattelin...
- Anonyymi00004
Ihan mielenkiinnosta trollaaja- kerro mitä dramaattista tämä nainen on tehnyt tai rikkonut sinua vastaan? Olen pettynyt jos et vähintään tyyliin yliajosta jodlaile elämänkoululaisille
- Anonyymi00006
Se on hullu ihan hullu. Pitäiskö antaa katetta jo väitteille?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Riittävän pieni ja hento ja tvak tvak tvak et kerro isommille terveisiä
- Anonyymi00062
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo nyt ap kuulostaa todella 😵💫 mistä vahingosta pitää huudella jossain suomi24:lla??
Eikö ap oo osannu muuten selvittää asioitaan tai oisko vaan trolli taas niitä vähäjärkisiä höppänöitä täällä riittää kyllä. - Anonyymi00065
Anonyymi00062 kirjoitti:
Joo nyt ap kuulostaa todella 😵💫 mistä vahingosta pitää huudella jossain suomi24:lla??
Eikö ap oo osannu muuten selvittää asioitaan tai oisko vaan trolli taas niitä vähäjärkisiä höppänöitä täällä riittää kyllä.Ihan hienosti alustettu apäijä omasta avauksesta. Kirjoittelet näköjään ihan mitä vaan pitääksesi lukijoiden mielenkiinnon yllä. Usein myös näitä teennäisiä ”moitteita” omista teksteistäsi, etenkin kun esiinnyt WT- väelle naisena😏 T
- Anonyymi00005
Minkä vahingon olen tehnyt??
- Anonyymi00008
Voisin sanoa samat sanat eräälle miehelle
- Anonyymi00009
Iso mies, heiveröistä naista syytät. Sietäisit tulla ma nun pistelemäksi😠
- Anonyymi00047
Miten aloittajaäijä tämä ruumiinrakenne liittyisi teatraaliseen provoosi? Nyt menee mielenkiintoiseksi. Naiselta
- Anonyymi00010
Kukaan maskuliininen mies ei IKINÄ kysy naiselta tuollaista.
- Anonyymi00048
Eihän tämä sinun surkuhupaisa aloitus tainnut olla aloittajaäijä mikään kysymys varsinaisesti, vaan banaali tilitys jotta saisit näiltä huomiota. T naiselta
- Anonyymi00012
Tiedoksi naiselle: ihmiselle aiheuttaa ongelmia omat ja muiden synnit. Oma syntini on ainakin ollut pelkuruus ja ylpeys. Sitten on tietysti muut olleet ilkeitä ja se jättää haavoja, joista myös voi parantua ainakin osittain. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00020
Ylpeys missä asiassa?
- Anonyymi00028
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ylpeys missä asiassa?
Ylpeys on ajatus ihmisessä että on jotenkin erityislaatuinen tai parempi kuin muut jollain tavalla. Nöyrä taas voi olla erinomainen ajattelematta itsestään sen ihmeempiä.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ylpeys on ajatus ihmisessä että on jotenkin erityislaatuinen tai parempi kuin muut jollain tavalla. Nöyrä taas voi olla erinomainen ajattelematta itsestään sen ihmeempiä.
Ymmärrän kyllä mitä ylpeys on.
Kysyin, missä asiassa on ollut/olet ylpeä tai pitäisikö sitten kysyä, että mitä se ylpeys on aiheuttanut? Miten ylpeytesi on kaivatullesi näyttäytynyt? - Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ylpeydessä mitään vikaa ole jos siihen löytyy perusteita. Toisia ei mikään pakota halveksimaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
En ole koskaan ollut ylpeä, minua nöyrempää naista tuskin löytyy.
- Anonyymi00049
Anonyymi00039 kirjoitti:
En ole koskaan ollut ylpeä, minua nöyrempää naista tuskin löytyy.
Älä jauha naisia esittävä skeidaa.
- Anonyymi00063
Anonyymi00049 kirjoitti:
Älä jauha naisia esittävä skeidaa.
Ihan olen nainen. Miksi syytät valehtelusta?
- Anonyymi00072
Anonyymi00063 kirjoitti:
Ihan olen nainen. Miksi syytät valehtelusta?
No enpä kuule palstaa pilkkanaan pitävä palstaäijä tierä. Kiitoksia nk yli-ilmaisuista taas saapahan nauraa vähän
- Anonyymi00013
Jostain syystä nykymiehet on opetettu vinkumaan ja syyttämään naisia kaikesta. Ihan kuin äideillensä kitisisivät, itkupotkuraivarit kun eivät saa mitä haluavat ja aina jonkun naisen vika. Olenko ihan hakoteillä? Onko kukaan muu kiinnittönyt huomiota samaan? Ei minkäänlaista itsereflektiota vaan heti sormi ojossa...👉🚶♀️
- Anonyymi00014
Yleistäjät on myös yleistyneet.
- Anonyymi00015
Olet ihan pihalla, kun et tiedä mistä on kyse ja mitä hän on tehnyt.
- Anonyymi00016
Noin on ainakin häirikön tapauksessa, äidinkö pitäisi kaikki hoitaa saa..na! Inhoan kaikkia sellaisua miehiä, jotka ovat todella saamattomia!
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin kai sitää pitää tehdä jossain vaiheessa julkinen asia, koska se varmasti auttaisi siihen että hän lopettaisi! Takana jo valtava määrä pilattuja vuosia!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Niin kai sitää pitää tehdä jossain vaiheessa julkinen asia, koska se varmasti auttaisi siihen että hän lopettaisi! Takana jo valtava määrä pilattuja vuosia!
Ei aloitus sinulle ollut.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mistä hän voisi tietää?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mistä hän voisi tietää?
Ei, ei voi tietää kun et kerro. Mutta ota tikkari🍭. Äidit hyvittää lapsellisislle kiukuttelijoille mielipahaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei, ei voi tietää kun et kerro. Mutta ota tikkari🍭. Äidit hyvittää lapsellisislle kiukuttelijoille mielipahaa.
No sinä olet niitä ehtinyt imeskellä varmasti paljon
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niinpä niin, mutta minä en toimi niin!
- Anonyymi00034
Anonyymi00015 kirjoitti:
No kerroppas mitä nainen on tehnyt? Ootteko ees seurustellu? Syytät turhasta ja ongelma vaan se ettei hän ollu susta ap kiinnostunu. Sitäkö kostat? Et taida olla ihan terve.
- Anonyymi00036
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei aloitus sinulle ollut.
No kenelle sitten? Ja miks anonyymipalstalla sellvittelet et naiselle suoraan irl? Ootteko ees seurustellu?? Herää vahva epäilys onko se nainen mitään ees tehny?
- Anonyymi00050
Anonyymi00014 kirjoitti:
No älä nä muuta emojisedän voimaannuttavaan pläjäykseen mutise. Sivusta
- Anonyymi00051
Anonyymi00015 kirjoitti:
No sinähän sitten avaat nämä seikat itsellesi vastaillen, palstaäijä
- Anonyymi00068
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja raukkamaisuus, olisiko traumat selittämässä tätä poikkeuksellista käyttäytymistä? Vastuuttomia naisia kohdanneena voin vain todeta, että onneksi kaikki eivät ole samanlaisia, hyviäkin on olemassa.
- Anonyymi00069
Anonyymi00016 kirjoitti:
Noin on ainakin häirikön tapauksessa, äidinkö pitäisi kaikki hoitaa saa..na! Inhoan kaikkia sellaisua miehiä, jotka ovat todella saamattomia!
Itse inhoan ylimielisiä ihmisiä aina. Luulevat liikoja itsestään ja aliarvioivat muita. Tyyliin Trump, Putin, naiset ovat enemmän selkään puukottajia, vaikka ajattelevat asioista Putinin ja Trumpin lailla.
- Anonyymi00019
Laitan sut tynnyriin?
- Anonyymi00030
Ei ole se nainen sulle mitään velkaa.
- Anonyymi00031
- Anonyymi00054
Sinulla taas kölvi tulee ruudulle näitä nk äänettömiä huutoja
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
They are listening, the goverment
- Anonyymi00064
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei huutaa saa ei meluta saa supo saattaa tulla akkunas taa yo
- Anonyymi00032
en mitenkään
hoitakaa muut paremmin nämä rakkausasiat
minä nainen olen ehkä ikuisesti yksin - Anonyymi00033
Naiset ei hyvittele miehille yhtään mitään. Feminiiniset miehet voi nostaa ääntä noin mutta maskuliiniset miehet jatkavat matkaa eivätkä ikinä alennu puhumaan naisista noin.
- Anonyymi00035
Kunnes karma saavuttaa.
- Anonyymi00037
Herää epäilys onko ap ees mies. Tänne tulee huutelemaan ja syyttelemään ku joku pikku poika tai ehkä pikkuneiti. En pitäis tollasta ees miehenä.
- Anonyymi00040
en ole kellekään mitään tehnyt, vienyt tai saanut. mutta mitä tänne teitte, se tulee teille itselle vastaan. veitset hakattu. ei kannata syyttömiä hakata.
- Anonyymi00056
Koitahan nyt palstaäijä, eli aapee päästä yli tästä jostain köniin saamisesta ja käsittele asiaa jotenkin muuten kuin esittämällä urpoille naista jos miettii aloitus-vastausakselia. T naiselta
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Koitahan nyt palstaäijä, eli aapee päästä yli tästä jostain köniin saamisesta ja käsittele asiaa jotenkin muuten kuin esittämällä urpoille naista jos miettii aloitus-vastausakselia. T naiselta
On tainnut nääs meinaan parikin eri poppoota testannut menneisyydessä lähteekö hulluus hakkaamalla. Taitais olla terveitä enemmänkin jos metodi toimisi
- Anonyymi00041
te ootte vuosia tuominnut ja hakannut minua muiden teoista. ja nyt hakkasin takaisin ja kunnolla. saatte juuri sitä pahaa mitä minulle teitte ja syytitte ihan turhaan. jos saatte teidän pitää maksaa, itse en ole mitään saanut. te sen sijaan otatte kaikki vastaan, ja ette ota huonoa.
- Anonyymi00058
Gyl on gubbe niin rytmikästä teknoa eikö vain ala menojalkaa vipattamaan, tyypit?
- Anonyymi00043
samoin miehet ja naiset, se mitä teitte oli hyvin sadistista. joten saatte sitä itse takaisin. jokainen megahajkaus ja murhan yritys tuo teille pahaa on jo tuonut, mitä hakkaayte ja se tuo teille vaan sitä lisää. muistakaa jos sieltä jotain saatte se tuo myös huonoa teille itselle. tai varhaisen kuoleman.
- Anonyymi00060
Siis onko naisiakin ollut kurmoottamassa sinua porukalla, palstasetä? Mahtavaa
- Anonyymi00044
Se on kirjastojen päätteet auki.
- Anonyymi00059
No kiirehdi sinne sitten kynäilemään, niin sinulla on kaksi laitetta käytössä ihan vain keskustelupalstaa varten
- Anonyymi00045
teissä on paljon mielentrrveysongelmallisuuksia, joita ette hoida. kateutta, vainoamista ja elämän stslkkausts, petollisuutta ja hirveä halu saada kaikkea. mutta työtä ette viitsi tehdä.
- Anonyymi00061
No vaikka niin jotinasetä, mitä tulee loppukaneettiin, niin ei tietenkään mitään muuta kannata tehdä elämässä suhteen kuin odottaa luvattua jättipottia
- Anonyymi00071
Anonyymi00061 kirjoitti:
No vaikka niin jotinasetä, mitä tulee loppukaneettiin, niin ei tietenkään mitään muuta kannata tehdä elämässä suhteen kuin odottaa luvattua jättipottia
Eikä ainakaan kannata rällätä etukäteen oikeita varojaan uskoessa isä aurinkoisen ihmeeseen
- Anonyymi00070
Uskon, että Jumala osoittaa, mitä voin tehdä. Aion vielä hyvittää tavalla tai toisella enkeli.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61986
- 57961
- 93807
- 51748
- 41649
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois219616- 40560
- 49558
- 66555
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79543