https://youtu.be/sra6SAddcvk?si=4ePPJkRzog9QyWzd
Perämoottorilla varustettua venettä ohjataan ja perämoottoria käytetään näin:
Katse menosuuntaan, istu veneen peräpenkillä kasvot eteenpäin (keulaa kohti).
Ohjauskahvan käyttö, ohjaa moottoria ohjaussauvalla, joka käännetään moottorista kuljettajan ulottuville.
Kitkuinen vänkyrä
19
257
Vastaukset
- Anonyymi00001
@Kaivaja75:
"Aika kummalla tyylillä ajaa selkä menosuuntaan"
@metsaman:
"Isän jalat ja selkä ei oikean taivun toisenlaiseen tyyliin, kun olet 86 v niin tule sitten sanomaan onnistuuko sulta" - Anonyymi00002
Onko edes olemassa asiaa jota metsäman ei vänkää oman mielensä mukaiseksi?
Ensimmäisen kerran näin pientä perämoottoria ohjailtavan takaperin istuen.
Ehkä veneen ostaja ei ole aikonaan venettä huutokaupalla ostaessaan edes ymmärtänyt, ettei venettä ollut edes suunniteltu peräpenkiltä ohjattavaksi.- Anonyymi00004
Vene näyttää kuitenkin kulkevan eteenpäin, vaikka kommentit menevät välillä takaperin. Jos 86-vuotias löytää itselleen toimivan tavan käyttää venettä, se on ehkä tärkeämpää kuin se, vastaako asento alkuperäistä suunnittelupiirustusta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vene näyttää kuitenkin kulkevan eteenpäin, vaikka kommentit menevät välillä takaperin. Jos 86-vuotias löytää itselleen toimivan tavan käyttää venettä, se on ehkä tärkeämpää kuin se, vastaako asento alkuperäistä suunnittelupiirustusta.
👍👍👍👍👍
- Anonyymi00019
Onko edes olemassa asiaa jota metsäman tekisi länkyttäjien mlelestä oikein?
- Anonyymi00003
Aloittajalle.
Internetin hienous on siinä, että jokaiseen veneeseen mahtuu yksi kuljettaja ja vähintään kymmenen etäohjaajaa. 😏 - Anonyymi00005
Jos pirre olis vielä hypänny kyytiin mukaan,niin vene oli keikahtanut tai uponnut...että nyt pääs timo ja otto vielä hengissä takas,vaikka ei pelastusliivejä ollukkaa
- Anonyymi00016
Jos video herättää eniten ajatuksia matkustajien painosta, itse veneily taisi sujua aika hyvin.
- Anonyymi00006
jos pirjohannele olis viel kyytiin tullu mukaan,niin vene olis joko keikahtanut tai uponnut,nyt timo ja otto pääs hengissä viel takas,vaikka ei pelastusliivejä ollukkaa
- Anonyymi00007
Metsäman sanoi Oton veneen olevan vanha poliisivene.
Katsokaa miten poliisiveneellä veneillään:
https://youtu.be/MZXdm2jmdCo?si=3Mi5Lyr2tgrabBxd
Herkeämättä ympäristöä tarkkaillen.- Anonyymi00017
Vanha poliisivene on nykyään vain vanha vene. Käyttötarkoitus vaihtuu, vaikka runko pysyy samana.
- Anonyymi00008
"Aloittajalle.
Internetin hienous on siinä, että jokaiseen veneeseen mahtuu yksi kuljettaja ja vähintään kymmenen etäohjaajaa."
Internetin huonous on siinä, että sinä saat äänesi kuuluviin vaikka sinulla ei ole mitään sanottavaa.- Anonyymi00015
Jos kommentissa ei olisi ollut mitään sanottavaa, siihen tuskin olisi tarvinnut vastata.😉
- Anonyymi00011
Eikö mm voisi sitä venettä ohjata ja Otto istua rauhassa katse menosuuntaan !
- Anonyymi00012
Otto haluaa itse ohjata omaa venettään.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Otto haluaa itse ohjata omaa venettään.
Älä :) osa porukkaa tuntuu luulevan, että se päätetään tässä ja nyt suomi24 palstalla
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä :) osa porukkaa tuntuu luulevan, että se päätetään tässä ja nyt suomi24 palstalla
Kaikesta sitä pitää joidenkin huolehtia, ilmeisesti omassa elämässä ei riitä mielenkiintoa.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kaikesta sitä pitää joidenkin huolehtia, ilmeisesti omassa elämässä ei riitä mielenkiintoa.
Kyttäys että onko jollain muulla enemmän kuin itsellä on kateellisilla aina mielessä
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyttäys että onko jollain muulla enemmän kuin itsellä on kateellisilla aina mielessä
Sähän sen tiedät omasta kade kokemuksestasi 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381