Kitkuinen vänkyrä

Anonyymi-ap

https://youtu.be/sra6SAddcvk?si=4ePPJkRzog9QyWzd

Perämoottorilla varustettua venettä ohjataan ja perämoottoria käytetään näin:

Katse menosuuntaan, istu veneen peräpenkillä kasvot eteenpäin (keulaa kohti).

Ohjauskahvan käyttö, ohjaa moottoria ohjaussauvalla, joka käännetään moottorista kuljettajan ulottuville.

19

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      @Kaivaja75:

      "Aika kummalla tyylillä ajaa selkä menosuuntaan"

      @metsaman:

      "Isän jalat ja selkä ei oikean taivun toisenlaiseen tyyliin, kun olet 86 v niin tule sitten sanomaan onnistuuko sulta"

    • Anonyymi00002

      Onko edes olemassa asiaa jota metsäman ei vänkää oman mielensä mukaiseksi?
      Ensimmäisen kerran näin pientä perämoottoria ohjailtavan takaperin istuen.
      Ehkä veneen ostaja ei ole aikonaan venettä huutokaupalla ostaessaan edes ymmärtänyt, ettei venettä ollut edes suunniteltu peräpenkiltä ohjattavaksi.

      • Anonyymi00004

        Vene näyttää kuitenkin kulkevan eteenpäin, vaikka kommentit menevät välillä takaperin. Jos 86-vuotias löytää itselleen toimivan tavan käyttää venettä, se on ehkä tärkeämpää kuin se, vastaako asento alkuperäistä suunnittelupiirustusta.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Vene näyttää kuitenkin kulkevan eteenpäin, vaikka kommentit menevät välillä takaperin. Jos 86-vuotias löytää itselleen toimivan tavan käyttää venettä, se on ehkä tärkeämpää kuin se, vastaako asento alkuperäistä suunnittelupiirustusta.

        👍👍👍👍👍


      • Anonyymi00019

        Onko edes olemassa asiaa jota metsäman tekisi länkyttäjien mlelestä oikein?


    • Anonyymi00003

      Aloittajalle.
      Internetin hienous on siinä, että jokaiseen veneeseen mahtuu yksi kuljettaja ja vähintään kymmenen etäohjaajaa. 😏

    • Anonyymi00005

      Jos pirre olis vielä hypänny kyytiin mukaan,niin vene oli keikahtanut tai uponnut...että nyt pääs timo ja otto vielä hengissä takas,vaikka ei pelastusliivejä ollukkaa

      • Anonyymi00016

        Jos video herättää eniten ajatuksia matkustajien painosta, itse veneily taisi sujua aika hyvin.


    • Anonyymi00006

      jos pirjohannele olis viel kyytiin tullu mukaan,niin vene olis joko keikahtanut tai uponnut,nyt timo ja otto pääs hengissä viel takas,vaikka ei pelastusliivejä ollukkaa

    • Anonyymi00007
      • Anonyymi00017

        Vanha poliisivene on nykyään vain vanha vene. Käyttötarkoitus vaihtuu, vaikka runko pysyy samana.


    • Anonyymi00008

      "Aloittajalle.
      Internetin hienous on siinä, että jokaiseen veneeseen mahtuu yksi kuljettaja ja vähintään kymmenen etäohjaajaa."

      Internetin huonous on siinä, että sinä saat äänesi kuuluviin vaikka sinulla ei ole mitään sanottavaa.

      • Anonyymi00015

        Jos kommentissa ei olisi ollut mitään sanottavaa, siihen tuskin olisi tarvinnut vastata.😉


    • Anonyymi00011

      Eikö mm voisi sitä venettä ohjata ja Otto istua rauhassa katse menosuuntaan !

      • Anonyymi00012

        Otto haluaa itse ohjata omaa venettään.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Otto haluaa itse ohjata omaa venettään.

        Älä :) osa porukkaa tuntuu luulevan, että se päätetään tässä ja nyt suomi24 palstalla


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Älä :) osa porukkaa tuntuu luulevan, että se päätetään tässä ja nyt suomi24 palstalla

        Kaikesta sitä pitää joidenkin huolehtia, ilmeisesti omassa elämässä ei riitä mielenkiintoa.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Kaikesta sitä pitää joidenkin huolehtia, ilmeisesti omassa elämässä ei riitä mielenkiintoa.

        Kyttäys että onko jollain muulla enemmän kuin itsellä on kateellisilla aina mielessä


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kyttäys että onko jollain muulla enemmän kuin itsellä on kateellisilla aina mielessä

        Sähän sen tiedät omasta kade kokemuksestasi 😊


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe