Hemmetti, en tiedä mitä tekisin ylihuomenna kun siskoni tulee käymään? Voi vitsi sentään.. ollaan joskus juteltu karvojen ajamisesta, seivauksesta.. Mitä tekisin, viimeksi hän lepäsi sohvallani kun olin jo polvillani sohvan vieressä, vasen jalka lattialla ja oikea suorassa. Säikähdimme kumpikin kun hän avasi silmänsä. Ja siihen jäi kaikki. En tiedä sitten, juttelimme aikaisemmin tästä, mutta olimme h6malassa silloin!
Sheivaus ja nolous!!
6
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
No aja pois vaan.. näyttää hyvältä
- Anonyymi00003
No en usko että siitä mitään tulee, olemmehan sisaruksia emmekä ole puhuneet sanaakaan tällaisista sen jälkeen kun hän viimeksi kävi. Ei sellaisia käy mielessä ikään. Kait Nina ymmärtää että olin humalassa, mutta mutta
- Anonyymi00002
Siskoni siis oli pitkällään sohvalla..
- Anonyymi00004
Heko heko hei. Ymmärsit varmaankin että Nina on minun sisko
- Anonyymi00005
Ihan sama sisko tai mikä, mutta älkää noin yleisesti ottaen hyvät naiset ajelko pillunkarvojanne pois, siistiä voi mutta ei helvetissä posliiniksi!
Pillun kuuluu olla karvainen ja muhkea!
Joku aika sitten sain iskettyä baarista aivan upean vanhemman puuman, isot tissit kunnon perse ja reidet, todella himottava pakkaus.
Mentiin hotelliin ja alettiin hommiin ja pian oltiin jo sängyssä
Liuuin naisen päältä alaspäin tarkoitus riisua pikkarit pois ja alkaa antamaan suu hoitoa.
Vedin pikkarit pois ja siihen loppu himot kuin seinään. Odotin muhkeaa karvaista oikeaa naisen pillua nuoltavaksi ja nainen oli vetänyt saamari posliiniksi!
Siihen loppu kaikki himo ja täyty keksiä tekosyy miksi ei nyt käykkään naiminen, vaatteet päälle ja ulos huoneesta
Ottaa päähän vieläkin. - Anonyymi00006
En nyt keksi mikä onkaan ongelma. Karvoituksen siistiminen sieltä sun täältä on ihan normaalia. Tai ainakin ihan maalaisjärkeen käyvää. Pikkasen minuakin nolotti, kun olin jo "kuukausia" sitten ajellut karvat pois, ja pitkästä aikaa pääsin panemaan (siis vaimoani). Valitteli sängen pistelystä. Kai tuosta pitäisi päivittäinen tapa luoda.... Mutta siis - kauan meni ennen kuin vaimo huomasi. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497