Muuten olet aivan valloittava ihminen, mutta toi sun itsekkyys ja muiden huonosti kohtelu oli tosi iso turn off ja sai mut varpailleen, uskoin parempaa susta..💜😞 Ehkä se on vaan käsittelemätön trauma, välitän susta kyllä yhä.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
varmaan koska yleisesti ottaen mua on aina oudoksuttu koen että menin ’lukkoon’ jo hyvin pienenä. olen sosiaalisesti huono ja lukossa.
- Anonyymi00002
mua arveluttaa ihmiset. saatan olla heille avoin mutta saatan jo siinä samalla päättää etten halua nähdä näitä ihmisiä muuten enää ikinä.
- Anonyymi00003
Ketä olen kohdellut huonosti? Millä tavalla olrn ollut itsekäs? Nyt tarvitsisi kunnon perustelut!
- Anonyymi00004
Etkö todellakaan ymmärrä sitä teit sille vanhemmalle naiselle, kun stallakkasit häntä monen vuoden ajan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö todellakaan ymmärrä sitä teit sille vanhemmalle naiselle, kun stallakkasit häntä monen vuoden ajan!
Onko stalkkerisi nimi Minttu?🤔
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miljoona lempinimeä hänelle annettu.Orl tiedän kuitenkin kuka ja ketkä.
Tn ja sen suku sekä sen monien vuosien salamies kuka ei tietenkään enään ole kuin minulle vain sekä KELA:lle. - Anonyymi00012
Elämä on peliä Mintun kaltaisille? Osaavat olla myös arvaamattomia, suosittelen enempi etäisyyden ottoa kuin uskoa hyvään heidän kaltaisten kohdalla. Eivät voi itselleen mitään, koska ovat menettäneet jos uskon miehiin traumaattisesti.
Kaikki ovat samanlaisia- toteamus on kuultu enemmän kuin vain kerran. "Prinsessat" voivat olla niitä pahimpia? Isät opettaa ja harvemmin toisia kunnioittaen, enempi itsekkyyttä korostaen (narsistiset lähtökohdat neuvoissa, eivät koskaan lupaa hyvää)? - Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sinä se jaksat hoonata juuri tämän palstaäijän tarinallisuuden perässä. Kerrotko miksi oikeastaan teet näin- oletko stalkkeri joka yrittää päälle hekottelemalla dumata kyseistä teemaa? T naiselta kysymys
- Anonyymi00008
No olen mukava ihminen kun mun kanssa ei pelleillä mutta sinä et osaa muuta kuin pelleillä ihmiaten kans niin se on goodbya vähän niinkuin koulu kiusaaja olet
- Anonyymi00009
Mitkään Minttulle osoitetut viestit eivät ole minun kirjoittamiani, jos nyt joku erehtyy luulemaan.
Rnainen- Anonyymi00010
Raisareikänaama?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Raisareikänaama?
No jos aloittajaäijä on ko nimen maininnut niin makustele sinä poikaparka vaikka sitä
- Anonyymi00011
Mulla on liian iso ego. Pitäisi varmaan vaihtaa se pienempään. Ymmärrän hyvin, että et halua minua enää nähdä enkeli.
- Anonyymi00015
siirikö täällä kirjoittelee?
- Anonyymi00017
*Hiiri piti kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251188
- 701121
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun93878- 78782
- 45771
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la39723Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka25658- 67643
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?39536- 105521