Koska kaiken tapahtuneen takia ja niiden tapahtumien takia joita näen läheisille tapahtuvan, minun on pakko "ajaa sinut pois".
Kun pysyt kaukana, pysyt turvassa.
:/
Nainen, tiesitkö että olen "muuttunut" tarkoituksella
18
284
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Tietäisitpä mitä he yhdelle tekivät ja millaisessa kunnossa se oli jolle tekivät mitä tekivät.
Niin alas ne saastat ovat vajonneet, he eivät säästä vanhuksia, ei lapsia, ei liikuntarajoitteisia.
Että kyse on törkeimmästä ja saastaisimmasta rikollis saasta sakista mitä maailmassa koskaan on ollut ja tulee olemaan.
:/- Anonyymi00002
Jos joku ansaitsee helvetin tuomion, niin se saastainen rikollissakki kaikkine kätyreineen.
:/ - Anonyymi00004
Ja kaiken sen ne jotka näkivät todistivat ja hyssyttelivät olivat viranomaisia.......
:/ - Anonyymi00005
Hyi olkoon tuota en tiennytkään, mutta en ole koskaan halunnut tutustuakaan yhteenkään heistä!
- Anonyymi00003
Puhun pahaa selkäsi takana ja varmistan, että se tulee sinun tietoosi.
:/ - Anonyymi00006
Mutta kuitenkin, tämä oli jälleen raportti ja ilmoitus, että saattaa tulla pitkä tauko.
Todella pitkä.
On valvovatkin yhteydet jo laitettu poikki ja pinoon.
Something is coming...........
:/- Anonyymi00013
Ei se haittaa jos tulee tauko, koska en edes muista milloin oon viimeksi lukenut sinun kirjoituksia.
Mulla on näitä omia juttuja taas ja jos ei nyt mene läpi tämä juttu niin teen rikosilmoituksen KA:STA ja ilmoitan samalla : Saa ottaa ÄITINSÄ kaveriksi, mutta kyllä minunkin mies osaa LAKIA LUKEA. - Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se haittaa jos tulee tauko, koska en edes muista milloin oon viimeksi lukenut sinun kirjoituksia.
Mulla on näitä omia juttuja taas ja jos ei nyt mene läpi tämä juttu niin teen rikosilmoituksen KA:STA ja ilmoitan samalla : Saa ottaa ÄITINSÄ kaveriksi, mutta kyllä minunkin mies osaa LAKIA LUKEA.Lisään, että minä olin sentään ENSIN KA:N esimies ja yhdenvertaisuuslain mukaan olen edelleenkin!
KA:LLA ole oikeutta SYRJIÄ ESIMIESTÄÄN VAIKKA OLENKIN NAINEN.
Minun oma mieheni kyllä mielellään keskustelee aiheesta ja varsinkin jos ongelma liittyy KA:STA hänen vaimoon ja mieheni oman vaimon johtamis taitoihin… - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lisään, että minä olin sentään ENSIN KA:N esimies ja yhdenvertaisuuslain mukaan olen edelleenkin!
KA:LLA ole oikeutta SYRJIÄ ESIMIESTÄÄN VAIKKA OLENKIN NAINEN.
Minun oma mieheni kyllä mielellään keskustelee aiheesta ja varsinkin jos ongelma liittyy KA:STA hänen vaimoon ja mieheni oman vaimon johtamis taitoihin…Ei minulla ole poliisien kanssa ongelmia, mutta poliiseilla voi olla minun kanssa.
Sitä varten mieheni halusi, että minä olen hänen OMA vaimo niin mieheni voi kysyä, että : Mikä ongelma sinulla on minun VAIMON KANSSA?
- Anonyymi00007
Eihän nämä mitenkään terveiltä kirjoituksilta kuulosta täällä. En ihmettele jos jotkut ovat kokeneet nämä ahdistavina. Sun pitää elää sun elämää ja jos kirjoittaminen tänne on tärkeää, niin teet sen.
Pitemmän päälle tämä ei varmaan tule sinua auttamaan.
Silti jokainen meistä tekee minkä parhaaksi näkee.- Anonyymi00009
Parempi että joku ahdistuisi ja silmänsä aukeaisi näkemään mitä oikeasti taustalla tapahtuu jota järjestelmällisesti hyssytellään ja peitellään.
Kulissit kun kaatuvat, niin se näky on hirvittävä.......
:/ - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Parempi että joku ahdistuisi ja silmänsä aukeaisi näkemään mitä oikeasti taustalla tapahtuu jota järjestelmällisesti hyssytellään ja peitellään.
Kulissit kun kaatuvat, niin se näky on hirvittävä.......
:/Näihin ajatuksiisi ei kukaan oikein voi kommentoida kun nämä on niin ufojuttuja ja ovat osa sinun elämääsi anonyyminä.
Toivon jotain parempaa jatkossa. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Näihin ajatuksiisi ei kukaan oikein voi kommentoida kun nämä on niin ufojuttuja ja ovat osa sinun elämääsi anonyyminä.
Toivon jotain parempaa jatkossa.No ei voi ellei itse sitä ole kokenut.
Mutta jos joskus joudut taisteluun sen piirin kanssa, niin sitten ymmärrät ja tiedät, ettei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin saada asioita jaettua tietoon sen piirin ulkopuolelle.
:/ - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
No ei voi ellei itse sitä ole kokenut.
Mutta jos joskus joudut taisteluun sen piirin kanssa, niin sitten ymmärrät ja tiedät, ettei ole oikein muuta vaihtoehtoa kuin saada asioita jaettua tietoon sen piirin ulkopuolelle.
:/Kukaan täällä ei tiedä mitä elämässäsi on tai tapahtuu. Vai onko se kaikki mielesi sisällä?
Toivon, että saat apua ja voitat taistelusi.
Voimia elämääsi.
- Anonyymi00008
No minua on uhattu monella tapaa,ja olenkin odottanut että jotain tapahtuisi olen valmis,ja toivon ettei minua syyllistettäisi mitä tulee tapahtumaan
Go for it!! - Anonyymi00012
Tiedätkö et on olemassa ihmisiä, jotka voivat tehdä toisille ihmisille mitä vain pelkästään ajattelemalla, mutta se onnistuu vain sellaisille, jotka ovat tosi pahaa tehneet. Tai ei ne toivovat tee yhtään mitään vaan se toteuttava voima, mikä ikinä se sitten onkin.
- Anonyymi00015
Ikävää ettet välittänyt onko T turvassa vai ei. Eikä kiinnostanut sekään onko edes kunnossa. Tiedoksesi että ei ole kunnossa eikä turvassa.
- Anonyymi00018
ei enää kiinnosta en ole eksääni tai isääni väleissä sen takia että turvattomuus paistoi aina :”) onneksi sitä on oppinut pärjäämään ja kasvattamaan muurin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427