Että olin sun luona yötä ja söin jotain sängyssä ja sotkin heti sun lakanat 😂🤭 olin kamalan häpeissäni 🫣 ois sitä voinut jotain kuherrus unia nähä, eikä tämmöstä vaikka olihan siinä sentään sänky 😁🛏️ 💕 johtui varmaan siitä ku menin nälissäni nukkumaan niii sittenhän sitä täytyy unissaan syödä 🤣 hyvää yötä 😴
Näin viime yönä unta
14
195
Vastaukset
- Anonyymi00001
❤️😊
- Anonyymi00003
Ja siis kyllä me halittiin siinä myös 🤗 ❤️
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja siis kyllä me halittiin siinä myös 🤗 ❤️
Ehkä oli enneuni. ❤️😴
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä oli enneuni. ❤️😴
Toivottavasti halaillaan vielä ja enemmänkin 🫂🥹
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Toivottavasti halaillaan vielä ja enemmänkin 🫂🥹
Toivottavasti... ❤️
- Anonyymi00013
Sinäkö ne likasit, ku ihmettelin lakanoiden likaisuutta kotonani? Saat tulla kyl pesemään aiheuttamasi lian, toivottavasti olet edes tietoinen aiheuttamastasi haitasta? Itse en aiemmin uskonut tätä mahdolliseksikaan? Kutsu on voimassa, toistaiseksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinäkö ne likasit, ku ihmettelin lakanoiden likaisuutta kotonani? Saat tulla kyl pesemään aiheuttamasi lian, toivottavasti olet edes tietoinen aiheuttamastasi haitasta? Itse en aiemmin uskonut tätä mahdolliseksikaan? Kutsu on voimassa, toistaiseksi.
On se vaan kumma miten tänne tuli oikeaan aikaan syömis sessioni sängyssäni ja nyt lakana pyykki.Eikä ole kamera kännykkää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
On se vaan kumma miten tänne tuli oikeaan aikaan syömis sessioni sängyssäni ja nyt lakana pyykki.Eikä ole kamera kännykkää.
Mie se vaan olin 🤣🤣
- Anonyymi00002
Ei se olis mitään haitannut. Minä olen myös herännyt parikertaa yölliseen siemens*yöksyyn ja mennyt alkkarit ja lakanat sotkuun. Ehkä ollaan oltu samassa unessa joskus.
- Anonyymi00005
🥲🤮😔 Jotenkin kaikki pikkari, makkari, poskeenotto ja persepanot on vaan niin entivanhaista jallukamaa ja nimityksineen last season...tjn
-sivusta nukkumaan
- Anonyymi00006
Ei se mitään rakas, saat anteeks, eihän mua edes kiinosta sun rakastajat, tai poikaystävät, tai muutkaan *huokaus*, herkut.
- Anonyymi00008
...vaan sinä!
(huom!)
((miks poistettiin tää lisäys))
voi vitsi mitkä natsimodet tällä sivulla, sitten kun pitäis jotain oikeasti poistaa, niin öhöei, mitä vielä! - Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
...vaan sinä!
(huom!)
((miks poistettiin tää lisäys))
voi vitsi mitkä natsimodet tällä sivulla, sitten kun pitäis jotain oikeasti poistaa, niin öhöei, mitä vielä!Taitaa olla botti joka noita poistelee. Huono sellainen.
- Anonyymi00012
Se on just silleen hyvä! Come on baby, Hasselhoff me.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402