En millään uskonut miten häiriintynyt olet
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Eikös se tapahtunut minun toimesta? 🤔🤭😅😂🤣
- Anonyymi00003
Älä luule itsestäsi liikoja hun
- Anonyymi00011
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä luule itsestäsi liikoja hun
Eipä se sullakaan aloittajaäijän monologia merkkaileva näytä hyvin menevän
- Anonyymi00002
okei
- Anonyymi00012
Mikkupatti- lopeta jo
- Anonyymi00005
Kiitos ilmoituksesta, jonka otimme lämmöllä vastaan!
- Anonyymi00010
Ajattelen aina, et häiriintynyt on menettänyt luottamuksen toiseen eli ei välttämättä ole itse aiheutettu tilanne? Huonot ihmiset synnyttävät ympärilleen häiriötekijöitä. Tuntematta tapausta, mennyt voi seurata mukanaan? Jos on kadottanut pahasti uskon hyvään? -sivusta.
- Anonyymi00013
Miksi menisit muiden selän taakse piiloon kun vedät herneen nenään palstaäijän draaman takia vai leikitkö jonkun koslition edustajaa täällä, euron agitaattori? TT
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ajattelen aina, et häiriintynyt on menettänyt luottamuksen toiseen eli ei välttämättä ole itse aiheutettu tilanne? Huonot ihmiset synnyttävät ympärilleen häiriötekijöitä. Tuntematta tapausta, mennyt voi seurata mukanaan? Jos on kadottanut pahasti uskon hyvään? -sivusta.
Se on totta, että joillakin ihmisillä on taito synnyttää pahaa, mutta monelta puuttuu taito nähdä sitä. sivusta
- Anonyymi00006
Sanoo ihminen noin kello 3 aamuyöllä 😅
- Anonyymi00007
No älä muuta sano kuka hitto keskellä yötä tääll vielä??😳 ei oo ihan normaalia!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
No älä muuta sano kuka hitto keskellä yötä tääll vielä??😳 ei oo ihan normaalia!
Häiriintyneet ihmiset valvoo öisin eli katsokaapa joskus viestejä ja mitä hullumpi teksti niin aloitus melko varmuudella tehty keskiyön ja aamuyön välillä. Gubbesedän normi palstallaoloa se.
- Anonyymi00014
Erittäin ovelaa uffaffaapalstsetä, eli aloittaja että hoksasit käydä elämänkoululaisten riemuksi päivittelemässä omaa avausta sosiokulttuurisesti typeryyteen innostaen
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
Häiriintyneet ihmiset valvoo öisin eli katsokaapa joskus viestejä ja mitä hullumpi teksti niin aloitus melko varmuudella tehty keskiyön ja aamuyön välillä. Gubbesedän normi palstallaoloa se.
En ole häiriintynyt ihminen vaan helvetin ahdistunut nainen, joten tulee välillä valvottua aamuun asti.
Välillä lueskelen tätä palstaa myöskin ja vastailen joihinkin postauksiin.
- Anonyymi00008
Ilmeisesti oot murhaaja hui 😳
- Anonyymi00016
Olen nuorekas ja komea ☺️
- Anonyymi00017
Kerro toki lisää, vai onko suurin osa vain oletusta ja puhetta..pelkoa?
- Anonyymi00018
Hyvä me eroon hankkiutujat 👏💪
- Anonyymi00019
hyvä
- Anonyymi00020
Oon kanssa alkanut miettiä, että terveyttähän tämä ei ole, ja että mitä tästä pitäisi päätellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518