Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
Ei enää kauaa rakkaani
93
521
Vastaukset
- Anonyymi00001
VMP mutta samoilla linjoilla
- Anonyymi00023
Samat sanat palstaäijän provoaloituksesta, mutta niin niin joo joo
- Anonyymi00035
Anonyymi00023 kirjoitti:
Samat sanat palstaäijän provoaloituksesta, mutta niin niin joo joo
Ei ole palstaäijä. Ihan faktaa 😉
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei ole palstaäijä. Ihan faktaa 😉
Pahoittelut, otsikko on varmaan sarkasmia tai joku läppä mitä en ymmärrä. Itse ajattelin automaattisesti että palstaäijä virittelee alustaa jossa ujeltaa uuvateille raskaista vuosista ja sitä rataa ja sattuneesta syystä se ei sovi ns
- Anonyymi00002
En jaksaisi odottaa
- Anonyymi00006
Vttu täällä jaksa kukaan mukaan tätä reipasta rytmimunailua
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vttu täällä jaksa kukaan mukaan tätä reipasta rytmimunailua
No näinhän asia ei ole. Pieni etulyöntiasema ollut vuosikausia jos yksityishenkilön laitteita urkitaan... Vai onko se se PSyKooSi.
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
No näinhän asia ei ole. Pieni etulyöntiasema ollut vuosikausia jos yksityishenkilön laitteita urkitaan... Vai onko se se PSyKooSi.
Minusta kuulostaa lähinnä ajanhukalta päivystää laittomasti toisten laitteilla hiki hatussa pärsvskos myöten ja odottaa että löytyisi jotain kerrottavaa tms. Niin mille taholle, järjen riemuvoitot? Sivusta samaa mieltä tästä
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minusta kuulostaa lähinnä ajanhukalta päivystää laittomasti toisten laitteilla hiki hatussa pärsvskos myöten ja odottaa että löytyisi jotain kerrottavaa tms. Niin mille taholle, järjen riemuvoitot? Sivusta samaa mieltä tästä
Eli kaukukaketsi ja kaksi s miestä got it
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Eli kaukukaketsi ja kaksi s miestä got it
Ja joku ”pörje” nelikko jotka omistaneet elämänsä mummonsakin tarvittaessa myyvän valehtelevan H miehen kenkien nuolemiseen
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minusta kuulostaa lähinnä ajanhukalta päivystää laittomasti toisten laitteilla hiki hatussa pärsvskos myöten ja odottaa että löytyisi jotain kerrottavaa tms. Niin mille taholle, järjen riemuvoitot? Sivusta samaa mieltä tästä
On sille olemassa nimityskin, eräänlainen psykologinen warfare, ja miksi? Olisi kannattanut jättää se touhu ammattilaisille eri viranomaisille, vaan ei, nyt pyöritte omassa kakkelissa yrittäen huitoa viimeisillä voimilla edes jotain mikä näistä tarinoista pitäisi paikkansa.
No vttu kyllä on ne ihan oikeatkin pollarit huomannut eräiden sekoilun. - Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
On sille olemassa nimityskin, eräänlainen psykologinen warfare, ja miksi? Olisi kannattanut jättää se touhu ammattilaisille eri viranomaisille, vaan ei, nyt pyöritte omassa kakkelissa yrittäen huitoa viimeisillä voimilla edes jotain mikä näistä tarinoista pitäisi paikkansa.
No vttu kyllä on ne ihan oikeatkin pollarit huomannut eräiden sekoilun.Yes river tigris have splitted in half
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No näinhän asia ei ole. Pieni etulyöntiasema ollut vuosikausia jos yksityishenkilön laitteita urkitaan... Vai onko se se PSyKooSi.
Jo ja kirjaudutaan yksityihenkilöiden turvajärjestelmään vakituisina käyttäjinä!meitä vakituisia on 2 ja nyt niitä on 6,mitä teen ku vähän puistattaa,väärät ihmiset tunkeutuu kotiimme,harmi ku hoksasin tuon vasta nyt prjantai iltana!en jaksa enää tuota eskoa ja olkaa!
- Anonyymi00003
mihi
- Anonyymi00004
Kuka nyt kukkia raahaa oikeuden eteen ei ne oo sulle tehnyt yhtikäs mitään.
- Anonyymi00005
Se on eri laji se
- Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Se on eri laji se
Joo eihän kolmen ketsin takia ei kannata jolkotella pitkin kaupunkia perässä myrkkyä odottamassa häntä heiluen että näyttäis ees muka vähän normaalilta
- Anonyymi00037
Anonyymi00027 kirjoitti:
Joo eihän kolmen ketsin takia ei kannata jolkotella pitkin kaupunkia perässä myrkkyä odottamassa häntä heiluen että näyttäis ees muka vähän normaalilta
Ootko tuulitakki muatitiatoinen laukkuani katselet?
- Anonyymi00007
Mielenkiintoinen ilmiö tuo salakuuntelu/katselu. Kuinka moni on tietoinen että mitkä rikospykälät se täyttää?
- Anonyymi00011
No ei kovinkaan moni... Ehkä se siitä.
- Anonyymi00013
Minäkin alan tästä lähtien demonisoimaan rikoksen "uhreiksi" joutuneita naisia ja lapsia, ja jos se ei riitä niin alan väittämään psykoottisiksi skitsoiksi..
Mukavaa hommaa eikö olekin 😉 ikävä kyllä uhrimentaliteettikaan ei sovi meikäläisen pirtaan. Cry me a river. - Anonyymi00036
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minäkin alan tästä lähtien demonisoimaan rikoksen "uhreiksi" joutuneita naisia ja lapsia, ja jos se ei riitä niin alan väittämään psykoottisiksi skitsoiksi..
Mukavaa hommaa eikö olekin 😉 ikävä kyllä uhrimentaliteettikaan ei sovi meikäläisen pirtaan. Cry me a river.Älä muuta sano se on hullu hullu kuittaa univelat ja
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Älä muuta sano se on hullu hullu kuittaa univelat ja
Siis nämä yleiset sloganit mitä ei tarvitse sen kummemmin availla sukupuolittuneessa kontekstissa. Ihanaa. Miten muuten tätä hulluutta voisi tuottaa paitsi olla vaan ja elellä? No ei kai rosikset on mälsiä
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Siis nämä yleiset sloganit mitä ei tarvitse sen kummemmin availla sukupuolittuneessa kontekstissa. Ihanaa. Miten muuten tätä hulluutta voisi tuottaa paitsi olla vaan ja elellä? No ei kai rosikset on mälsiä
Tavallaan imartelevaa. Vai narsismia? No päätelkää itse varjojen suojissa tihruttavat körttöset, ei se siitä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tavallaan imartelevaa. Vai narsismia? No päätelkää itse varjojen suojissa tihruttavat körttöset, ei se siitä.
Narsistit on kovin hanakoita ”tiaknosoimaan” aivan totta tämä
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Narsistit on kovin hanakoita ”tiaknosoimaan” aivan totta tämä
Ja diagnosoimaan millä lihaksilla tai koulutuksella? Joku raja tälle nk moniammatillisuuden narsistiselle eetokselle
- Anonyymi00008
En tiedä saadaanko musta enää kalua, luulen että mun sydän on särkynyt, mutta kiva tietää tämä abstrakti asia tässä abstraktissa tilassa.
- Anonyymi00009
ei kait sitä kalua mihinkään tarvitse
- Anonyymi00010
Onko kalu siirtynyt otsaan?
- Anonyymi00034
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko kalu siirtynyt otsaan?
Entäpä sinulla, palstaäijälle teennäisen hauskoja vitsejä naama jähmeänä jokeltava kekkeruushi?
- Anonyymi00012
Lukekaahan tarkkaan nyt FANIT. Jonka jälkeen voitte vain ihmetellä että kukaan ei ole tullut seinien läpi.
- Anonyymi00015
Enjoy.
- Anonyymi00033
No joku reipas poika se uhosi täällä tällaista ajan seinän läpi. Fiatin kokka tiiliseinään- kumpi voittaa karhu vai leijona
- Anonyymi00016
Vähän noloa, mutta jos ei muuten pärjää kuin laittomuuksilla niin olkoot asia niinsv
- Anonyymi00031
Mutta eihän näillä laittomuuksilla edes voisi marssia vetämään sitä kuvitteellista fantasiatason fläppitauluesitystä vaikka olisi kuinka ollut joku yks tuomari kerran talutusnuorassa
- Anonyymi00069
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mutta eihän näillä laittomuuksilla edes voisi marssia vetämään sitä kuvitteellista fantasiatason fläppitauluesitystä vaikka olisi kuinka ollut joku yks tuomari kerran talutusnuorassa
Niin kai nekin jotkut pepeä vetää eikä tili riitä ha loppu on historiaa
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Niin kai nekin jotkut pepeä vetää eikä tili riitä ha loppu on historiaa
Kiristys uhkailu ja lahjonta, mikähän lie leimasimen kohdalla
- Anonyymi00017
ei, ole narsisteja, on vain elämän uhreja,
kuten, itsekin olen,
ja, olen ihan tyytyväinen osaani, & silti, ei ketään saa pahemmin rangaista,
Rakasta Suomea, on jo, liiaksikin rangaistu elämän varrella,
eikä, ketään saa rangaista siitä enempää,
maailma on tällainen, erään erittäin ison asian vuoksi, joka on jo 400 vuotta,
maailmassa hallinnut,
ja, sen ihmisten suurimmat ongelmat on ollut viha ja ahneus täysin,
ihmiset, eivät ymmärrä tätä, kun, eivät 90% Ihmisistä, edes kuulleetkaan
tällaisestä järjestöstä,
Suomessa on eräs kuuluisa mies,puolinen toisin ajattelija, joka tietää tästä
järjestöstä, lähes kaiken
tietysti, hänet on aikojen saatossa, äärimmilleen lääkitty, ettei hän kerro
enempää tästä järjestöstä, )=
mutta, jos, Suomella rupeaa jo viimeinkin, 20 vuoden 0-kasvun jälkeen,
menemään jo paljon paremmin,
keneltä se on pois,
niin, keneltä se oikeasti on pois, )=
ja, ketään ei TODELLAKAAN saisi enempää rangaista,
ihmiset, ovat olleet Suomessa jo, aivan liian kovilla tämän järjestön vuoksi, )=
sanotaan, että, nyt on Rakkaan Suomen aika,
ja, jos, ei se edes Suomalaisille, käy
niin, mikä sitten käy, enää, - Anonyymi00018
se kaikki mitä ne mulle teki, tulee niille itselleen eteen. kaikessa ja esteenä ja huonona.
- Anonyymi00019
Niin siis tämähän nyt ei ole yksittäistapaus, eroavaisuus on vain siinä, että yritetään laittaa naisen syyksi muiden rikokset. Spacegoat? Maito kaatui jo aikoja sitten, ja se haiskahtaa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin siis tämähän nyt ei ole yksittäistapaus, eroavaisuus on vain siinä, että yritetään laittaa naisen syyksi muiden rikokset. Spacegoat? Maito kaatui jo aikoja sitten, ja se haiskahtaa.
Terveisiä pkseudulle. Lienee jo tiedossa parilla pööpöilijällä mitä on tulossa. Salakuuntelu ym. tuotti tulosta, nimittäin ihan oikeaan linnaan joutumisen 😀
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niin siis tämähän nyt ei ole yksittäistapaus, eroavaisuus on vain siinä, että yritetään laittaa naisen syyksi muiden rikokset. Spacegoat? Maito kaatui jo aikoja sitten, ja se haiskahtaa.
No pääasia että on vielä edes joku kuppikunta jotka ulisee ja uhriutuu kyseenalaisen sakin puolesta jopa tuntematta keskeisiä henkilöitä kaunaa on ja uliuli
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
No pääasia että on vielä edes joku kuppikunta jotka ulisee ja uhriutuu kyseenalaisen sakin puolesta jopa tuntematta keskeisiä henkilöitä kaunaa on ja uliuli
Öllölänmöllölä olette niin olennainen ha tärkeä osa muurahaisyhdyskuntaa sinä riität te riitätte
- Anonyymi00054
Anonyymi00030 kirjoitti:
Öllölänmöllölä olette niin olennainen ha tärkeä osa muurahaisyhdyskuntaa sinä riität te riitätte
Tietenkin ”te” päätätte marketin kulmilla tai holovissa miten muiden ihmisten elämät ja asiat menee ja Vaikutatte
- Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tietenkin ”te” päätätte marketin kulmilla tai holovissa miten muiden ihmisten elämät ja asiat menee ja Vaikutatte
Sekä torin terasseilta huudellen😉
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tietenkin ”te” päätätte marketin kulmilla tai holovissa miten muiden ihmisten elämät ja asiat menee ja Vaikutatte
Älkääkä myöskään Vaan tukehtuko viinereihin pullanmussutuskerhoissa
- Anonyymi00020
Onnea yritykselle eipä päätyneet narsistit eduskunnastakaan oikeuden eteen ainakaan niin ettäkö olisivat vankeutta saaneet
- Anonyymi00022
No teikäläisten rääkymiset on huomattu jo täältä Rovaniemelle. Aiheuttaako kuinka vakavia psyykkisiä oireita kun tietää olevansa oikeasti muita laittomasti stalkkaava syvänmerensakka?
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
No teikäläisten rääkymiset on huomattu jo täältä Rovaniemelle. Aiheuttaako kuinka vakavia psyykkisiä oireita kun tietää olevansa oikeasti muita laittomasti stalkkaava syvänmerensakka?
Niinpä, täällä sitten porukalla ulistaan ja uhriudutaan palstaäikän köppäisissä provokaatioissa kiistämässä kategorisesti tällaisia tapahtumia ulisten muille maalittamisesta ja önnön nöö. Mistö tuollaista on satu päähän, että ko saatetekstit on heille? Niinpä
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niinpä, täällä sitten porukalla ulistaan ja uhriudutaan palstaäikän köppäisissä provokaatioissa kiistämässä kategorisesti tällaisia tapahtumia ulisten muille maalittamisesta ja önnön nöö. Mistö tuollaista on satu päähän, että ko saatetekstit on heille? Niinpä
Aloitus oli sinänsä faktaa, mutta onhan se kieltämättä erikoista että kehdataan väittää muita ihmisiä creeppereiksi, kun samaan aikaan seurataan aivan kaikkea mitä joku ilmeisen tylsä nainen tekee 😉
Vai onko niin tylsä sitten kuitenkaan, jotain vilunkia hänen on pakko touhuta! Hei! Kokeile vaikka sellaista HUHUA, että on kiinnostunut teineistä? Onko tarpeeksi sairas kerronta? Joo, eikä ole vaikea arvata mistä lähtöisin... Perusteettomista syytöksistäkin joutuu muuten vastuuseen. - Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aloitus oli sinänsä faktaa, mutta onhan se kieltämättä erikoista että kehdataan väittää muita ihmisiä creeppereiksi, kun samaan aikaan seurataan aivan kaikkea mitä joku ilmeisen tylsä nainen tekee 😉
Vai onko niin tylsä sitten kuitenkaan, jotain vilunkia hänen on pakko touhuta! Hei! Kokeile vaikka sellaista HUHUA, että on kiinnostunut teineistä? Onko tarpeeksi sairas kerronta? Joo, eikä ole vaikea arvata mistä lähtöisin... Perusteettomista syytöksistäkin joutuu muuten vastuuseen.Sitä on jo odotettukin. Sivusta.
Olette tavallisen työtätekevän ihmisen elämää seuranneet haittaavasti pitkään. Jäikö jotain mielenkiintoista käteen. Ei taatusti. - Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Aloitus oli sinänsä faktaa, mutta onhan se kieltämättä erikoista että kehdataan väittää muita ihmisiä creeppereiksi, kun samaan aikaan seurataan aivan kaikkea mitä joku ilmeisen tylsä nainen tekee 😉
Vai onko niin tylsä sitten kuitenkaan, jotain vilunkia hänen on pakko touhuta! Hei! Kokeile vaikka sellaista HUHUA, että on kiinnostunut teineistä? Onko tarpeeksi sairas kerronta? Joo, eikä ole vaikea arvata mistä lähtöisin... Perusteettomista syytöksistäkin joutuu muuten vastuuseen.Niin saattaa joutua joo, sittren on löröt housuissa. Hoida sinä teinit niin minä vaikka taatot jos eivät ihan heti lagaa
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niin saattaa joutua joo, sittren on löröt housuissa. Hoida sinä teinit niin minä vaikka taatot jos eivät ihan heti lagaa
Vähän luulen että juuri niitä teinejä pitää suojella kyseisten kerrontojen alullepistäjiltä. Jos tämä palstaäijän tai kuka sekopåå nyt onkaan ja kyseisen jammusedän täälläkin fantasioima jodlaus on liian siellä epämukavuusalueella, ja runqqarit kehtaa lisätä vettä myllyyn tuomalla tarkoituksellisesti tähän ihan niitä oikeita lapsia, niin onhan se nyt ihme ettei kukaan ole tullut ja täräyttänyt tauluun.. vai mitä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Sitä on jo odotettukin. Sivusta.
Olette tavallisen työtätekevän ihmisen elämää seuranneet haittaavasti pitkään. Jäikö jotain mielenkiintoista käteen. Ei taatusti.Mene sinä roskiin siitä. Tai vaikka Pasilan asemalle itkemään
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mene sinä roskiin siitä. Tai vaikka Pasilan asemalle itkemään
Itkettää kohta ihan muita ihmisiä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Mene sinä roskiin siitä. Tai vaikka Pasilan asemalle itkemään
Keittääkö ne kaakaot antaako viltin harteille? Kungan nostan ketjua sivusta kohti ruokatuntien fokusta ns, eli ei niin tärkeää
- Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
Itkettää kohta ihan muita ihmisiä.
Ei noilla meriiteillä kannata paljon uhkailla. Teidät on huomattu jo vuosi takaperin muillakin tahoilla, vtun hermannit.
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Keittääkö ne kaakaot antaako viltin harteille? Kungan nostan ketjua sivusta kohti ruokatuntien fokusta ns, eli ei niin tärkeää
"Nainen oli ilkee kun sai tietää meijän laittomuuksista ja et leviteltiin sen yksityisasioita pitkin neddiä" Tehkää mulle salaatti nyyyyyh
- Anonyymi00068
Anonyymi00060 kirjoitti:
"Nainen oli ilkee kun sai tietää meijän laittomuuksista ja et leviteltiin sen yksityisasioita pitkin neddiä" Tehkää mulle salaatti nyyyyyh
Ilman muuta, jos ei hullu niin ilkeä kun sanoi takaisin eikä suostunut kusisten tuulihousujen uhrilampaaksi naurettavien valheiden edessä. Jatkan omasta kokemuksesta juttua. Ketju venyköön koko p- maan mittaiseksi tiivistelmäksi. Saatan arvata paikkakuntasi missä asut, mutta en sitä laula muuta kuin omasta puolestani siinähän molempien pitäjien wannabe yli-pääköt miettiköön niin että hilse pöllyää
- Anonyymi00073
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ilman muuta, jos ei hullu niin ilkeä kun sanoi takaisin eikä suostunut kusisten tuulihousujen uhrilampaaksi naurettavien valheiden edessä. Jatkan omasta kokemuksesta juttua. Ketju venyköön koko p- maan mittaiseksi tiivistelmäksi. Saatan arvata paikkakuntasi missä asut, mutta en sitä laula muuta kuin omasta puolestani siinähän molempien pitäjien wannabe yli-pääköt miettiköön niin että hilse pöllyää
Kun sanoin joskus, ehkä vuosia sitten vaikka ja missä, että tästä tehdään julkista niin myös tarkoitin sitä. Tere tere täält mis ei mee huonosti mut ei hyvinkää, paitsi että menee.
- Anonyymi00079
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ilman muuta, jos ei hullu niin ilkeä kun sanoi takaisin eikä suostunut kusisten tuulihousujen uhrilampaaksi naurettavien valheiden edessä. Jatkan omasta kokemuksesta juttua. Ketju venyköön koko p- maan mittaiseksi tiivistelmäksi. Saatan arvata paikkakuntasi missä asut, mutta en sitä laula muuta kuin omasta puolestani siinähän molempien pitäjien wannabe yli-pääköt miettiköön niin että hilse pöllyää
Mikkiin lauletaan.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Mikkiin lauletaan.
Joo singa longista tai muusta karaokesta ei ole nyt varmaan kyse kuitenkaan ja vielä kerran Valitan mutta ei inspiroi mainittu positio
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Kun sanoin joskus, ehkä vuosia sitten vaikka ja missä, että tästä tehdään julkista niin myös tarkoitin sitä. Tere tere täält mis ei mee huonosti mut ei hyvinkää, paitsi että menee.
Erittäin hyvä anna mennä vihaajat vihatkoon vai miten se yksi hipsuvarvas pään aukomistaan ja stalkkailuaan puolustelee
- Anonyymi00048
Vastaisuuteen sellainen vinkki "rakas", että jos meinaa jotain syyttää stalkkeriksi niin ei kannata nu*sia sellaisia tyyppejä. Eiköhän joku apupoika tämänkin viestin tuo perille asti.
- Anonyymi00070
Hei, kukas sinä olet: "Apupoika", no huuda sitten apua 😀
- Anonyymi00080
Enpä ole ketään stalkkeria nu*sinut, että siinä kohtaan meni metsään vaikka olenkin niistä palstalle kirjoittanut.
-sivusta omalta kohdaltani selvitys-
- Anonyymi00049
Sivusta: Ootte te sekaisin heti aamusta. Laittakaas nyt kone kiinni ja menkää ulos ennenkuin kesä on teiltä mennyt kokonaan ohi.
- Anonyymi00050
Juuri näin. Muistakaa rakastella
- Anonyymi00056
Anonyymi00050 kirjoitti:
Juuri näin. Muistakaa rakastella
Edellinen Sivusta: Niin. Kesäleffojen mainoksessa sanotaan ehdotetaan kesätouhuihin törmäämistä "vahingossa" kivaan poikamieheen, virkistävää uimista, ruoalle leikkimistä söpösti ja etenkin suutelemista.
- Anonyymi00071
Anonyymi00056 kirjoitti:
Edellinen Sivusta: Niin. Kesäleffojen mainoksessa sanotaan ehdotetaan kesätouhuihin törmäämistä "vahingossa" kivaan poikamieheen, virkistävää uimista, ruoalle leikkimistä söpösti ja etenkin suutelemista.
Jos viittaat siihen retroin suklaamakeiseen liittyvään mainokseen ja sen sloganiin niin hell nah
- Anonyymi00084UUSI
Heh, eipä mennä ulos. Ei kesällä, ei talvella. Syy: autopiiri + kumppanit.
T. Olet ansainnut tämän -kohde
- Anonyymi00052
Eritoten muistakaa pysyä omissa asioissanne, kun ette saa muuta kuin väärennöksiä tehtailtua.
- Anonyymi00057
Ootko vanginvartia?
- Anonyymi00062
Ei kyllä mä olen verrattaen melko normaali nainen jolla lanttu leikkaa paremmin kuin teillä tunareilla yhteensä. Eikä ole tarvinnut turvautua laittomaan toimintaan ja mustamaalaamiseen.
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ei kyllä mä olen verrattaen melko normaali nainen jolla lanttu leikkaa paremmin kuin teillä tunareilla yhteensä. Eikä ole tarvinnut turvautua laittomaan toimintaan ja mustamaalaamiseen.
Niinpä, täällä toinen vastaavan kokemuksen omaava. Kummalle lie tämä apaattisen oloinen sutkauttelija suuntaa onnettomat hönkäyksensä
- Anonyymi00072
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ei kyllä mä olen verrattaen melko normaali nainen jolla lanttu leikkaa paremmin kuin teillä tunareilla yhteensä. Eikä ole tarvinnut turvautua laittomaan toimintaan ja mustamaalaamiseen.
Et kyllä siltä vaikuta. En edes tiennyt että olet nainen. Täällä syyttelet ihmisiä joita et tunne. Käypä lääkärillä.
- Anonyymi00074
Anonyymi00067 kirjoitti:
Niinpä, täällä toinen vastaavan kokemuksen omaava. Kummalle lie tämä apaattisen oloinen sutkauttelija suuntaa onnettomat hönkäyksensä
Ootko se T nainen taas 😳😂 Ei täällä taida enää muita olla kuin sinä harhoinesi.
- Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Ootko se T nainen taas 😳😂 Ei täällä taida enää muita olla kuin sinä harhoinesi.
Henkilöitkö kaikki T naiset samaksi? Se jos mikä on harhaista sekä pakkomielteistä 😉
T. T nainen - Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Henkilöitkö kaikki T naiset samaksi? Se jos mikä on harhaista sekä pakkomielteistä 😉
T. T nainenKyllä tuollalailla kommentoivat mulle ihan yks ja sama henkilö te kaikki sekavat sössöttäjät.
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kyllä tuollalailla kommentoivat mulle ihan yks ja sama henkilö te kaikki sekavat sössöttäjät.
Obsessiooon strong there
- Anonyymi00083
Anonyymi00078 kirjoitti:
Obsessiooon strong there
Kysyin vaan että joku vanginvartija vttujakaa kiinnosta teidän elämä. En tunne teitä ihme pölöt.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Henkilöitkö kaikki T naiset samaksi? Se jos mikä on harhaista sekä pakkomielteistä 😉
T. T nainenNiin meitähän on ollut iät ja ajat kaksi ajamassa samaa asiaa. Mitä tulee tähän vinkujaan, niin ehkä sen yli voi jyrätä surutta kun niin räikeän propagoiva ote
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Niin meitähän on ollut iät ja ajat kaksi ajamassa samaa asiaa. Mitä tulee tähän vinkujaan, niin ehkä sen yli voi jyrätä surutta kun niin räikeän propagoiva ote
Toisekseen tämä kommentoija on palstasetä ja se kommentoi tätä teeönnönnönnöötä sen takia, että ko allekirjoittaa löytyy toisinaan täältä. Mutta niin huoletonta tekstiä emojit ojossa, että melkein vakuuttaa, eikö?
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Et kyllä siltä vaikuta. En edes tiennyt että olet nainen. Täällä syyttelet ihmisiä joita et tunne. Käypä lääkärillä.
Tuota anteeksi nyt vain täältä sivusta kun totean, että tuottamasi teksti on melko epäjärjestynyttä sekä psykoottista. Yritä edes selkeyttää mitä yrität sanoa, keskity vaikka tämän ”syyttelet ihmisiä joita et tunne” ajatuksen selkiyttämisen kun veistelet täällä hermot selvästi riekaleina täyttää soopaa. Sivusta naiselta TT
- Anonyymi00058
Kuulunko sinusta vankilaan enkeli? Ole rehellinen.
- Anonyymi00061
Ehkä vankila on hyödytön sinulle, pitäisi olla muita, sinun käytöstäsi muuttavia vaihtoehtoja.
- Anonyymi00065
Suosittelen sitä pakkohoitoa mitä olette muille yrittänyt tööpöttää
- Anonyymi00063
Menen nyt piikille enkeli. En voi kirjoitella hetkeen.
- Anonyymi00064
Älä pistä liikaa, muista kohtuus.
- Anonyymi00081
Kujanmuija muistaa sitten sen vastaamisen siihen maisema kuvaukseen.
Ellet sitten ollut niin pöllyissä ettet muista.- Anonyymi00082
En muista
- Anonyymi00087UUSI
Siis jos joku ”kujanmuija” tai kukaan ei vastaa johonkin puolihöl..löysään vihjaukseesi keskustelupalstan todellisuudessa, on loogista että hän on pöllyissä vai mitä soperrat? Anna mun kaikki kestää🥱
- Anonyymi00093UUSI
Kuka narsisti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427