Harashoo perestroika komrats! Eli tollanen Taavia tuli korjattavaksi meidän länsiautoihin keskittyvään korjaamoon kun omistaja (stallari taatusti) havaitsi tihkuvuotoa matkustamossa. Tutkittiin tarkemmin niin katto on tehty siiviläverkosta jonka päälle on vedetty maalia. Nyt maali on haurastunut ja vesi pääsee läpi. Tossa suihkutettiin letkulla kattoa ja Rami istui kuskin penkillä samaan aikaan. Sisällä satoi kuin sademetsässä. Mites tuollainen kannattaisi korjata? Ei olla aiemmin vastaavaa nähty ja teillä itäautoilijoilla on varmasti kokemusta tällaisesta. Timo / Länsi-Prime
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Lattiakaivo vieseriltä.
- Anonyymi00002
Res Ruichii Toveritchii?
Ferrexia pensselillä päälle ja sraymaalia sitten.
Näin me toimitaan Helkamalla kun tehdään noita takuuseen. - Anonyymi00003
Pilssipumput jalkatiloihin! Löytynee liittimet, pitää sopia can väylään. Jore
- Anonyymi00005
Halvemmalla pääsee kun laittaa kaivon. Itse porasin vain 50mm reijät.
- Anonyymi00004
Ohessa ohje
SKODA OCTAVIA – ETUJALKATILAT (ylhäältä)
KEULA
┌───────────────────────────────┐
│ │
│ Kuljettaja Keskikonsoli Apukuljettaja
│ │
│ ○ P1 P2 ○ │
│ ↓ ↓ │
│ Alin kohta Alin kohta │
│ │
└───────────────────────────────┘
↑
TAKAISTUIN
P1 = Pilssipumppu kuljettajan jalkatilan alimpaan kohtaan
P2 = Pilssipumppu apukuljettajan jalkatilan alimpaan kohtaan
Poistoletkut:
- Johdetaan oviaukosta ulos tai takaluukun kautta.
- Virtajohdot sulakkeen kautta
Kiitos! Jore - Anonyymi00006
Asenna tupakkimuovit ikkunoihin.
Anna mahorkan palaa.
Näin näet
kuka on oikeasti
ystäväsi eli toverisi.
Kommunistinen aate lisääntyy
vain ja ainoastaan kaveeraamalla.
Kukaan ei ole niin aasi, että
muuten siihen liittyisi.
Strastui & Sdp.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470