Pirhan pallatiivinen toiminta

Anonyymi-ap

Kirjoitan ystäväni puolesta koska koen pirhan toiminnan todella valohoitona.
Kyseessä on nyt kipupoli jossa pirhan johto on ottanut pallatiivisen/lääkkeettömän hoidon ensisijaiseksi. Pallatiivinen hoitohan olisi parantavan hoidon rinnalla tehtävää toimintaa koskien fyysisten oireiden hoitoa ja psyyke hoitoa. Nyt toiminta on sitä että mene kotias täältä et saa kun valohoitoa mee kotias kituun ja mielummin kuole pois niin helpottaa pirhaa ja saahan ruumiin säilytyksestäkin laskuttaa. En itse ainakaan suostu meneen kipupolille jos lääkäri lasku on se yli 70e ja saat vain valohoitoa. Eikö pirhaa voisi alkaa nimittään jo valohoito sairaalaksi sillä pirhan maine on jo koko suomessa hyvin kyseenalainen. Ja olisi hyvä myös saada tietää että ketkä on olleet päättäjinä tälläisen hoidon ja toiminnan suosimisesta ja herää kysymys että miksi siellä kovapalkkaisia erikoislääkäreitä sillä tuostahan voisi kadulta palkata kaverin voivotteleen että tämä on pirhan linjaus ja näin me toimimme vai onko sittee lääkäreiden ammattitaito tai halu toimia valansa mukaan muuttunut?

4

50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

eugeniikka toimii ja ruumiinavausta ei tehdä joten kannattaa ottaa potilas kotioloihin

• Anonyymi00002

Nimenomaan moni tarvitsee kunnollisia lääkkeitä sekä apua lääketieteen tutkimuksesta vaikka kuvannus tai oikeat diagnoosit, ei pseudohoitoa. Tehkää valitus ja ilmoitus. Newage tai valohoidot kuuluvat muualle kokeiltavaksi, jollekin toiselle.

• Anonyymi00003

Joo ne on keksineet nyt fysioterapian lääkkeetön hoito ja fysioterapia on tulevaisuutta pirhassa. Onhan se totta että fyssari maksaa 30 e lääkäri n70 e joten miten päättäjät nostaa palkkaansa kun tulot vähenee otetannko lisää velkaa vai laitetaanko henkilökuntaa kilometritehtaalle.. Tavallisia vähemmällä järjellä varustettuja päättäjiä jotka ei aja kuin omaa etuaan

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Joo ne on keksineet nyt fysioterapian lääkkeetön hoito ja fysioterapia on tulevaisuutta pirhassa. Onhan se totta että fyssari maksaa 30 e lääkäri n70 e joten miten päättäjät nostaa palkkaansa kun tulot vähenee otetannko lisää velkaa vai laitetaanko henkilökuntaa kilometritehtaalle.. Tavallisia vähemmällä järjellä varustettuja päättäjiä jotka ei aja kuin omaa etuaan

Kuka ottaa vastuun pirhan toiminnasta jos lääkäri näkemättä potilasta voi kirjoittaa diagnoosin samoin kuin vakuutusyhtiöissä vai onko pirha ottanut vakuutysyhtiön roolin.
        Lääkkeitä määrätään mutta niiden vastetta ei seurata potilas oman onnensa nojassa ja kaikki lääkkeet ei toimi samoin eri ihmisillä. ai niin vakuutusyhtiöillä ja pirhalla toimii.
        Jos teet valituksen hoidosta niin uskokaa vain ei varmasti menen läpi sillä heillä on hyväveli verkosto joka puoltaa vain omiaan. pitha on nykyisin jo todettu valohoito yksiköksi vastuun pakoilijaksi ja päättäjien rahasammoksi itselleen palkkoina ja palkkioina kaikki hoitoon tarkoitettu raha meneen herrojen perseeseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 76
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe