Ja hallitus myös. Nyt kun kaikkien muitten taskut on tyhjennetty niin on jo aikakin ottaa duunarit mukaan talkoisiin. Vielä niiltä olis enemmänki otettavaa mitä nyt suunnitellaan. Aivan oikein duunareille, tähän astisille vapaamatkustajille. Menitte tyhmyyttänne kokoomuksen ansaan, osa eros liitosta, osa vaihtoi työnantajien kasaamaan ytk:hon. No nyt näkee senkin miten ytk puolustaa jäseniään. Kyllä tulee aito ilo esille.
Hyvä ek:n herrat
Anonyymi-ap
9
70
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lakkoon ei kukaan enää tänä päivänä uskalla mennä
- Anonyymi00002
Kokoomus, köyhän EK:n asialla! ☝️😁
- Anonyymi00003
Kokoomus on Putlerin asialla.
- Anonyymi00004
Höpö höpö. Olen töissä, ytk:ssa ja mukavasti menee. Palkka ja osingot juoksee😎💶🇫🇮
- Anonyymi00005
Money talks, but I walk.
- Anonyymi00006
Kokoomus mainosti takavuosina olevansa työväenpuolue.
https://www.ts.fi/a/1074118975 - Anonyymi00007
Seuraavan hallituksen ensi päätös.Yhteiskunta maksaa kansalaisten verot ja elättää kansan.
- Anonyymi00008UUSI
Mikä ja millainen firma on infra.onko kuopiolainen vai joensuulainen
- Anonyymi00009UUSI
Ai infrako...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402