Mietin sua jokaisena päivänä. Kaipaan kovasti ja toivon sua elämääni. En ole varma, olen ehkä nähnyt sinut nopeasti ohimennen jo, tai sitten näin sen unelman meistä hetkessä? En tiedä, mutta se antoi uskoa meihin ja siihen, että elämä yllättää ja kohtaamme odottamattomasti toistemme.
Merkitset minulle lähes kaikkea nyt. Aina merkinnyt. Näen että sinusta löydän itseni, totuuden, tarkoituksen ja merkityksen, joka on uinunut syvällä sydämessäni jo vuosi kausia.
Kaiken maallisen mitä näemme ja aistimme, niin sen lisäksi eniten minua kiehtoo jalo sielunyhteys. Kuinka näkymätön tahto rakkaudesta realisoituu välillämme oikeaksi, todelliseksi ja ainutlaatuiseksi lahjaksi meidän syvimpäämme.
En ole antamassa periksi. Vaikka minua haastetaan monilla keinoilla, niin kaiken jälkeen olen vain väkevämmin mukana tässä meidän tarinassamme. Kuin Vienan piiritys, joka kestikin lopulta ja vasta voiton jälkeen ymmärrettiin, miten tärkeää oli taistella rakkauden puolesta.
Teen joka päivä parhaani, että olen sulle valmis. Millaisena sitten kohtaamme, niin näen sinustakin tämän ajan ja taakan aiheuttamat säröt. Ne rakastuttaa meitä vahvemmin, sillä sellaisena kuin olemme, niin toisiamme aina rakastamme. Kuten tähänkin päivään asti olemme salaa rakastaneet. Tietämättä, tuntematta, ehkä näkemättä, mutta aina sielussa tietäen.
Meidän vuoksemme rakas naiseni. Meidän vuoksemme.
Unelma meistä elää yhä!
24
412
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Ihana viesti,toivottavasti tavoittaa oikean ihmisen.
- Anonyymi00010
Toivon että tavoitamme toisemme ja kohtaamme.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toivon että tavoitamme toisemme ja kohtaamme.
Minä en halua kohtaavani muun kuin miehen josta voisi tulla minulle ystävä loppuelämän ajaksi! En halua koskaan olla missään tekmisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Olet mielestäni todella häiriintynyt ihminen!
- Anonyymi00002
Tuollainen viesti olisi ihana saada. Kuvastaa niin monimutkaista tilannetta.
- Anonyymi00011
Kiva kuulla. 😊
- Anonyymi00003
Kauniisti ajateltu.
- Anonyymi00004
Ristiriitainen vaikutelma kertoo aina totuuden.
- Anonyymi00012
Totta. Vaikea katsoa kohti jos yllättäen kohtaamme.
- Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tänäänkin toivoin kohtaavani hänet.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tänäänkin toivoin kohtaavani hänet.
Niin minäkin toivoin. Kävin etsimässä. Rohkeana ja lujana jaksan ja jatkan. Kyllä kohtaaminen tulee tapahtumaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei mulle ainakaan olis yhtään vaikeaa katsoa kohti, suoraan silmiin häntä miestä, jos yllättäen kohtaisimme jossain. Vaikka tilanne ja välitkin on tällä hetkellä surkeammat kuin kenenkään kanssa niin se olisi maailman helpointa katsoa. Se vaan tulis ihan luonnostaan.
/sivusta
- Anonyymi00005
Tämän ymmärtää vain kun tietää, mistä lähtökohdista teksti on syntynyt.
- Anonyymi00013
Pitkän ajan tulos tässä päivässä. Aivan liian pitkän.
- Anonyymi00006
Naisen kirjoittama.
- Anonyymi00008
En usko. Ei nainen kirjoittaisi mistään piirityksestä eikä ihan jokainen mieskään.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
En usko. Ei nainen kirjoittaisi mistään piirityksestä eikä ihan jokainen mieskään.
Olisi kiva jos nainen tykkää vertauskuvista. Tein muuten pienen kirjoitus virheen. Tarkoitin Wienin piiritystä, en Viennan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olisi kiva jos nainen tykkää vertauskuvista. Tein muuten pienen kirjoitus virheen. Tarkoitin Wienin piiritystä, en Viennan.
Ymmärrän merkityksen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ymmärrän merkityksen.
Ei tämä kestäisi ellei Jumala niin haluaisi. 🙏
- Anonyymi00007
Oletko koskaan jutellut hänen kanssaan?
- Anonyymi00015
En.
- Anonyymi00019
Vanhempi nainen ei voi sietää stalkkeria! Hän kokee syvää inhoa häntä kohtaan! Ja niin tuntisi ihan jokainen, joka olisi ollut vastaavassa tilanteessa! Todella ällöttävä ihminen!
- Anonyymi00009
*itkee*
tämän täytyy olla sinulta minulle 🥺❤️🙏.
Poissa silmistä mutta rakkautemme kasvaa ja kehittyy koko ajan kauniiksi kunnioitukseksi toisiamme kohtaan. Yhä vain...yhä vain Minä sinua odotan ❤️. Ja kun aika on oikea, saa rakkautemme täyttymyksensä ja saamne sulautua yhdeksi.
Lootuksemme saa täyttymyksensä.
Minä ❤️.- Anonyymi00016
Tavallaan totta. Mitä se sitten realisoituu arjen materiassa, niin ehkä alussa on aina sana.
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tavallaan totta. Mitä se sitten realisoituu arjen materiassa, niin ehkä alussa on aina sana.
Haista pa..a!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483