Olen aikeissa siirtyä dna:n prepaid liittymään Sillä saa yli vuoden liittymän viidellä eurolla.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Varmaan, kunhan pistät datan pois päältä etkä soita koskaan kenellekkään.
- Anonyymi00002
Varapuhelimeksi mainio idea!
- Anonyymi00003
Peruspuhelimeen ihan hyvä kun niihin ei tule päivityksiä.
- Anonyymi00004
Se on 195 päivää se voimassaoloaika, jos ei ole ladannut liittymää, kun lataat silloin voimassaoloaika on 380 päivää latauksesta.
- Anonyymi00005
Ja kun soitat johonkin asiakaspalveluun niin puhelu katkeaa muutaman minuutin päästä kun saldo loppuu...😂
- Anonyymi00006
Kuka hullu sinne käskee soittamaan!
- Anonyymi00007
Älkää vaan ostako DNA:n kioskista. Se aika alkaa juosta heti kun kassa on kilahtanut.
- Anonyymi00008
5,4 miljoona muuta ovat olleet tasan vuoden 5 euron liittymällä
tervetuloa joukkoon - Anonyymi00009
Nokialaiset on paskoja vehkeitä, ainoastaan pamppu toimii.
- Anonyymi00010
Kokemusta on Prepaid-liittymistä (6+8v.) Telian prepaid on mielestäni paras, KOSKA Telian liittymässä on mahdollista myös netti 1M/1c ja 99c/24h jos tarvitsee. 300Mb nopeus.
Itselläni vuosimaksuna menee "20€" + 10€ kahteen liittymään! Toinen on "ykkösliittymä" eli se oma perusliittymä johon se 20€/v olen laitellut joka toinen vuosi, seuraavaksi 10€ riittää!
Toinen liittymä on vanhan muistisairaan äitini entinen liittymä jonka otin lopulta omaan käyttööni kun ei kyennyt enää edes vastaamaan soittoihin.
Tärkeä huomautus asiaan! Kk maksulista liittymää on vaikea saada katkaistua vanhukselta vaikka ei sitä kykene käyttämään!!! Suunnilleen ambulanssilla tai erikoistaksilla pitäisi tuoda liittymän omistaja sängyssä sinne puhelinliikkeeseen asiaa selvittämään vaikka ei kykenisi puhumaankaan...että silleen on puhelinliittymien sopimukset tehty!!!...
Omituisin asia on maksaa numerosta monta sataa euroa/vuosi operaattorille erikseen?
Whatsapp puhelut ja viesti menee taloyhtiön ilmaisella netillä ihan ok kätevästi myös, eikä siihenkään tarvitse kk maksullista puhelinliittymää!
Prepaid numero on muuten ihan tavallinen puhelinnumero , mutta ei siihen soittele lehtimyyjät!!! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.382909- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei198695- 80670
- 70639
- 50635
- 66624
- 35614
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43571