vaikka kuinka haluaisin koska olen juovuksissa
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Pysy kohtuudessa
- Anonyymi00002
Sehän on sinun asia
- Anonyymi00003
Mitäs vanhemmat siihen?
- Anonyymi00004
Miten ne AA: n kokoontumiset ?
- Anonyymi00005
Oletkos suviseuroilla kauhavalla vai? 👩🏼🦰
- Anonyymi00006
Ei ole minun juttuni. Olen avarakatseinen näkemyksiltäni.
Jokainen joka tuntee minut tietää sen.
🌈 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
🌈Mutta vaikka se näyttää kivalta. Niin. Gay mies ei ole mun juttu. ✌️👩🏼🦰 jatkoja💋
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta vaikka se näyttää kivalta. Niin. Gay mies ei ole mun juttu. ✌️👩🏼🦰 jatkoja💋
Lähetän sinulle virtuaalisen tarran :
Gud älskar alla. 🌈🙏🏻 ja papukaijan merkki bonuksena 🦜 Hyvää kesää ja ☀️elämääsi. - Anonyymi00021
Anonyymi00006 kirjoitti:
🌈Flexit sulla mehicon kanssa on mielestäsi.
- Anonyymi00009
Eipä vaikuta mun elämääni mitenkään. 😞
- Anonyymi00010
Mikään ei voita mecilaisen näköistä pikkuhuoraa.Olipa se Lapin akka taikka Hesan muija.
- Anonyymi00013
Mikä hemmetin meciläinen 🤔
- Anonyymi00014
Surullisia nämä huorittelut täällä. Koitetaan kasvaa aikuisiksi jotka eivät hauku toisia. Räkyttäminen on alakoululaisten tapa kiusata. Kasvunvaraa on meillä jokaisella.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Surullisia nämä huorittelut täällä. Koitetaan kasvaa aikuisiksi jotka eivät hauku toisia. Räkyttäminen on alakoululaisten tapa kiusata. Kasvunvaraa on meillä jokaisella.
Sinun elämää suloisittaa huora joten et voi ymmärtää miten joku huora on voinut tuhota sinun perheen.Eikä vain siksi että on nainut!!!!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sinun elämää suloisittaa huora joten et voi ymmärtää miten joku huora on voinut tuhota sinun perheen.Eikä vain siksi että on nainut!!!!
Huomaan kuitenkin tekstistäsi huoran puolustaja miten vuorottelu ottaa aivoosi koska sinun kulta on huora.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikä hemmetin meciläinen 🤔
Sinunhan se pitäisi osata nämä salakielen salat.
Nussi nyt sitä rauhassa ja poistu täältä. - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinunhan se pitäisi osata nämä salakielen salat.
Nussi nyt sitä rauhassa ja poistu täältä.Niin se on Tiimi naapurini että jäit kiinni heti.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
En ota tähän mitään kantaa.
Toivon ettet provosoi täällä mitään turhaa ja ikävää.
Kannattaa mennä nukkumaan.
Hyvää yötä. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
En ota tähän mitään kantaa.
Toivon ettet provosoi täällä mitään turhaa ja ikävää.
Kannattaa mennä nukkumaan.
Hyvää yötä.Anteeksi nyt vain hurskastelija.Miksi et puutu toisenlaisiin provoihin?Ai niin koska olet tiimi nro 6
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Anteeksi nyt vain hurskastelija.Miksi et puutu toisenlaisiin provoihin?Ai niin koska olet tiimi nro 6
Uuuh!,Minä rakastan pikkunaisis ,Bambin herkku silmillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479