Keitä täällä on??

Anonyymi-ap

Kertokaa nimenne!! 🤔

161

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Cari Grandi 🍻

    • Anonyymi00004

      Mars und Neptunus

      • Anonyymi00066

        Und Seitan hyi


    • Anonyymi00005

      sara sieppi

    • Anonyymi00006

      Sun äitivainaa 👻

      • Anonyymi00055

        Mut se on kuallu


    • Anonyymi00008

      Pipsa.

    • Anonyymi00009

      ajan yli :)

      • Anonyymi00010

        Batman ja robin


      • Anonyymi00094

        Vaikuttaa oikein kohtuulliselta idealta gubbe ja muut maskuliinisia mielipahoja oikeuttavat


      • Anonyymi00099
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Vaikuttaa oikein kohtuulliselta idealta gubbe ja muut maskuliinisia mielipahoja oikeuttavat

        Hiiala hiiala hoi, ootte niin voittajia.


      • Anonyymi00114
        Anonyymi00094 kirjoitti:

        Vaikuttaa oikein kohtuulliselta idealta gubbe ja muut maskuliinisia mielipahoja oikeuttavat

        Kirjoitetaan Gubta.


      • Anonyymi00117
        Anonyymi00099 kirjoitti:

        Hiiala hiiala hoi, ootte niin voittajia.

        Mä olen Joku N€€K€RI!


    • Anonyymi00011

      Missä pike on?? Kauhee ikävä sen juttuja!

      • Anonyymi00056

        Pastori


    • Anonyymi00012

      Minna

      • Anonyymi00041

        Väärin. Muuta puuhaa.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Väärin. Muuta puuhaa.

        😥 se on oikein se.


      • Anonyymi00049

        Minnalla on muut kanavat.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Minnalla on muut kanavat.

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Minnalla on muut kanavat.

        Ai fanibussi


      • Anonyymi00077
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Väärin. Muuta puuhaa.

        Mihin kommentoit, kysyy Minna?


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Minnalla on muut kanavat.

        Mitä tarkoitat?
        Ei ole kuin irl tämän lisäksi
        Minna


    • Anonyymi00014

      Jaan Kikkani.

    • Anonyymi00015

      Anomuumi muiden joukossa

    • Anonyymi00016

      Sami

      • Anonyymi00100

        Eikö näitä ole monta nimittäin ne samikset.


      • Anonyymi00159
        UUSI

        Ketä kaipaat täällä


    • Anonyymi00017

      Kauhean rohkeata porukkaa. Jokuhan voi ihan tunnistaa 😂

    • Anonyymi00020

      Torsti Routarinta.

    • Anonyymi00022

      En Kerro

      • Anonyymi00035

        Hassu nimi, mut niin on mullakin; Kerro Vaan


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Hassu nimi, mut niin on mullakin; Kerro Vaan

        Tääkin on.
        Joku Kertoi.


      • Anonyymi00181
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Hassu nimi, mut niin on mullakin; Kerro Vaan

        En kerro!


    • Anonyymi00023

      Onni ettii Hilimaa.

    • Anonyymi00024

      Hannu kaipaa Juhaaa.

      • Anonyymi00048

        Näinkö?


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Näinkö?

        Et nähnyt


      • Anonyymi00101
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Et nähnyt

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi00025

      Mika

      • Anonyymi00033

        Eipä tullut yllätyksenä että sinä kerrot 🤣🤣 ketä ikävöit?


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Eipä tullut yllätyksenä että sinä kerrot 🤣🤣 ketä ikävöit?

        Ai Minnaa.. Ollaan samassa läänissä mutta silti yli 300km.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Ai Minnaa.. Ollaan samassa läänissä mutta silti yli 300km.

        Äkkiä lippu suuntaan pohjoinen.. Pikajunaan taikka koneeseen.. Oon matkalla näin mä kotiinpäin.. Eilen sain beibeltä kirjeen.


      • Anonyymi00102
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Eipä tullut yllätyksenä että sinä kerrot 🤣🤣 ketä ikävöit?

        Siltä unohtui äänpisteet.


    • Anonyymi00026

      Harri

      • Anonyymi00103

        Ahven,Särki,Hauki,


    • Anonyymi00027

      no kerropa ite ens, aloittajan pitäis näyttää mallia💪

    • Anonyymi00028

      Uuno Vähä eli Vähän Uuno täällä hei

    • Anonyymi00029

      Päivi

      • Anonyymi00054

        P.ieruu


    • Anonyymi00030

      Mira

    • Anonyymi00031

      Alexander S

      • Anonyymi00053

        Ja Tarja ja Pentsu


    • Anonyymi00032

      Sari

      • Anonyymi00080

        Toinenkin Sari


    • Anonyymi00037

      Jani

    • Anonyymi00038

      Matias.

    • Anonyymi00039

      Juha

      • Anonyymi00109

        Monta Juhaa on.


      • Anonyymi00121

        Ah


      • Anonyymi00179
        UUSI

        Juha resonoi näemmä.


    • Anonyymi00040

      janne

    • Anonyymi00044

      Pekka eiku Matti

    • Anonyymi00046

      Jarkko 👋

      • Anonyymi00162
        UUSI

        Vieläkö olet viereisellä hiekkakentällä? 😁


    • Anonyymi00050

      Petteri 🤓🤚

      • Anonyymi00106

        Eri Petteri,Erikeepperi?


    • Anonyymi00051

      Piotr Nainko

      • Anonyymi00065

        Lösöperse


    • Anonyymi00052

      Sergei Suukhko

      • Anonyymi00082

        Melkein muttei kuitenkaan.


      • UUSI

        Kari Hullu


    • Anonyymi00059

      No on täällä sen verran näköjään rohkaistuttu että alettu "ilmoittautumaan" toisten nimillä. Sehän tällaisten aloitusten idea vähän niinkuin onkin...

      • Anonyymi00097

        Joo, mutta tuskin saat näistä ns ”toisten nimistä”🤦‍♀️ kummoista propagandaa aikaan. Onhan näitä nimiä joo aika usealla sama. Anna olla jo taantunut tamma


      • Anonyymi00111
        Anonyymi00097 kirjoitti:

        Joo, mutta tuskin saat näistä ns ”toisten nimistä”🤦‍♀️ kummoista propagandaa aikaan. Onhan näitä nimiä joo aika usealla sama. Anna olla jo taantunut tamma

        Voi että onko tähän assosioituvilla pöpistölöisillä paha mieli kun totuus ei pääse unohtumaan. Ei se maton alle lakaisu ja tärkeä yksityishenkilön ylikävely aina toimi


    • Anonyymi00061

      Tuolta ylempää tuli mieleen yhteensointuva niminen nainen.

      • Anonyymi00062

        Mikä sellainen on?


      • Anonyymi00064
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Mikä sellainen on?

        Yyy.aa pii Paa poooo


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00062 kirjoitti:

        Mikä sellainen on?

        En nyt halua tarkentaa tänne.


      • Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

        En nyt halua tarkentaa tänne.

        Olisit nyt vaan ihan rohkeasti.


      • Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Olisit nyt vaan ihan rohkeasti.

        Amanta ojenta


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Olisit nyt vaan ihan rohkeasti.

        Jos en nyt kuitenkaan mutta nyt täytyy yrittää nukuttautumaan. Öitä.


    • Anonyymi00070

      A K I

      • Anonyymi00071

        Hyvä Akiii


    • Anonyymi00072

      Kikkelis Kokkelis... mitäs läksit!

      • Anonyymi00095

        Kuulehan yhden miehen kuu kluks klaani- hokemasi on kärsinyt inflaation, ei ole kestänyt ajan patinaa


      • Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

        Kuulehan yhden miehen kuu kluks klaani- hokemasi on kärsinyt inflaation, ei ole kestänyt ajan patinaa

        Ps myötikset kaikista pateettisista digiallekirjoituksista ”kolmen kopla” jne melko vaivaannuttavaa luettavaa. Tuskin olen ainoa joka näin kelaa, rusettiluisteleva jääKarhu


    • Anonyymi00074

      Saara Siveä!

    • Anonyymi00075

      Wille

    • Anonyymi00081

      Arnold Schwarzeneggerin ja Tina Turnerin sekoitus ilmoittautuu.

      • Anonyymi00107

        Ai ,näiden vahinko tytär?


    • Anonyymi00083

      Terska.

      • Anonyymi00151

        H.o.r.i.s.e.v.a t.i.m.o


    • Anonyymi00091

      Jormuli

    • Anonyymi00092

      Foreskin.

    • Anonyymi00104

      jussi naima

      • Anonyymi00123

        Nassi Juima


    • Anonyymi00105

      Kysyjä ite on Make?

      • Anonyymi00124

        Joo Makemies


    • Anonyymi00108

      Ässä hässäkkä.

      • Anonyymi00110

        😙


    • Anonyymi00112

      Johannes Kastaja 🤡

      • Anonyymi00130

        Vai onko Johannes Kostaja?


      • Anonyymi00137
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Vai onko Johannes Kostaja?

        Voi olla vaikka Diego Ramirez


      • Anonyymi00155
        Anonyymi00130 kirjoitti:

        Vai onko Johannes Kostaja?

        Vihannes kalastaja


    • Anonyymi00113

      Valkku, monille MG

    • kesämies

    • Anonyymi00115

      Pertti

    • Anonyymi00116

      UNNA JUNNA

      • Anonyymi00120

        Hyvä lastenohjelma.


    • Anonyymi00118

      SoininTimppa se on joka täällä luurilla pelaa.

    • Anonyymi00122

      Jörgen von Eisbear

    • Anonyymi00125

      Tuo joka ehdottaa, että kaikki kertovat
      täällä oikean nimensä, on ihan pihalla tämän
      keskustelupalstan toimintaperiaatteista.
      Vähän sama, jos joku hullu Etnan juurella
      ehdottaisi, että nyt hypätkää kaikki laavaan!

      Noviisit ovat noviiseja - joskus todella
      tietämättömiä ja vailla ymmärrystä.

      Jokainenhan meistä on aluksi noviisi.
      Siinä vaiheessa on vasta edessä se, että
      joutuu oppimaan kantapään kautta.
      Tämä on alkupostaajalle suunnattua
      rehellistä kritiikkiä, sillä täällä homma
      toimii parhaiten niin että kirjoitetaan
      joko rekisteröidyllä nimimerkillä tai
      anonyyminä. Muulla tavalla toimiminen
      on kuin hyppäisi Imatran koskeen,
      joka on tuossa aika lähellä.
      Olenko siis Imatran Impi?

      PS. Ne, jotka haluavat joutua perussuomalaisten
      maalittamiksi ja menettää yöunensa, kertovat
      täällä suomi24:ssä todellisen mielipiteensä
      esim. juuri perussuomalaisista omalla nimellään.
      PPS. Perussuomalaisista muuten kannattaa
      nimenomaan nimimerkillä kirjoittaa tänne
      TOSI REHELLINEN mielipiteensä. Silloin
      totuus valkenee eikä ketään maaliteta.

    • Anonyymi00126

      Tämä on ikävä-palsta eikä politiikka-palsta. Työntäkää se politiikka sinne missä aurinko ei paista ja oppikaa ajattelemaan joskus jotain muutakin kuin politiikkaa. Tekee ihan hyvää mielelle.

      • Anonyymi00129

        No ihan samaa voisin kirjoittaa niille uskovaisille jotka laittelee niitä satukirjan rimpsuja väärille palstoille!


    • Anonyymi00128

      Nama Jeff

    • Anonyymi00131

      Monellako kerrotaan?

    • Anonyymi00132

      VÄINÖHÄN minä.👹

      • Anonyymi00149

        Vittumainen Väinö.


    • Anonyymi00133

      Reinikainen T.

    • Anonyymi00134

      Punahilkka

    • Anonyymi00136

      Mahmud A.

    • Anonyymi00138

      Roiskeen Pena

    • Anonyymi00140

      NAPOleon

      • Anonyymi00141

        Lapo Neon :)


      • Anonyymi00142

        Oletko myös NEPOleon?


      • Anonyymi00152

        La Panen


    • Anonyymi00143

      Manta Neulanen

    • Anonyymi00144

      Muistakaa myös puhnro ja osoitetiedot. Niin ja maili myös. Laita kaikki tiedot siististi jaoteltuna, että ne on helppo laittaa tietokantaan ja myydä huijareille.

    • Anonyymi00145

      WAIT WOLF VALKOINEN SUSI SUDENPOLULTA... AGRRRRRR
      (!) KAIPAAAAAAAAAAA

    • Anonyymi00146

      Vahingossa äänestin, mutta käynyt kyllä tsekkaamassa olisiko hänen nimensä täällä. 😌

    • Anonyymi00147

      Rung Kari

      • Anonyymi00148

        Liian yleinen.


    • Anonyymi00153

      Mäen Anna

      • Anonyymi00166
        UUSI

        ja Kylmäsen Usko.


      • Anonyymi00173
        UUSI
        Anonyymi00166 kirjoitti:

        ja Kylmäsen Usko.

        Tuo kuuluisa prototyyppi joojoomies valmiina käätimään hihat ja uskomaan kaiken kikkaran mitä sukupuolittuneesti supatellaan. Ihana ihminen, lisää näitä joka paikkaan. Sivusta


    • Anonyymi00157

      Mihin se pike on hävinnyt!?

    • Anonyymi00160
      UUSI

      Toutain

    • Anonyymi00161
      UUSI

      Arto

    • Anonyymi00164
      UUSI

      S Von Milf

    • Anonyymi00165
      UUSI

      Aero Plain Jane

    • Anonyymi00167
      UUSI

      Se ei tänne kuulu Rakastavien puumerkit...sori!

    • Anonyymi00168
      UUSI

      Naima Lahja Matilta.

    • Anonyymi00170
      UUSI

      urpo

      • Anonyymi00171
        UUSI

        Sama


    • Anonyymi00172
      UUSI

      Maire

    • Anonyymi00174
      UUSI

      Gertrude

    • Anonyymi00175
      UUSI

      Impi mie oon

    • Anonyymi00176
      UUSI

      Takasuki Kumihuki

    • Anonyymi00177
      UUSI

      Angelude Jouli

    • Anonyymi00178
      UUSI

      Peni Silin

    • Anonyymi00180
      UUSI

      En kerro! Ei saa kertoa!!

    • Anonyymi00182
      UUSI

      Näiden kanssa sitten kirjoittelette täällä.😁😁Muista ,kun kaivattusi taas vastaa.

    • Anonyymi00183
      UUSI

      Suomi24 ei saa kertoa omaa nimeä kokonaan. Eikä omia yhteystietoja.

    • Anonyymi00184
      UUSI

      Kyllähän sinä tiedät sinun kaivattusi nimen!

    • Anonyymi00187
      UUSI

      Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär Pitkätossu

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe