Kertokaa nimenne!! 🤔
Keitä täällä on??
161
1681
Vastaukset
- Anonyymi00002
Cari Grandi 🍻
- Anonyymi00004
Mars und Neptunus
- Anonyymi00066
Und Seitan hyi
- Anonyymi00005
sara sieppi
- Anonyymi00006
Sun äitivainaa 👻
- Anonyymi00055
Mut se on kuallu
- Anonyymi00008
Pipsa.
- Anonyymi00009
ajan yli :)
- Anonyymi00010
Batman ja robin
- Anonyymi00094
Vaikuttaa oikein kohtuulliselta idealta gubbe ja muut maskuliinisia mielipahoja oikeuttavat
- Anonyymi00099
Anonyymi00094 kirjoitti:
Vaikuttaa oikein kohtuulliselta idealta gubbe ja muut maskuliinisia mielipahoja oikeuttavat
Hiiala hiiala hoi, ootte niin voittajia.
- Anonyymi00114
Anonyymi00094 kirjoitti:
Vaikuttaa oikein kohtuulliselta idealta gubbe ja muut maskuliinisia mielipahoja oikeuttavat
Kirjoitetaan Gubta.
- Anonyymi00117
Anonyymi00099 kirjoitti:
Hiiala hiiala hoi, ootte niin voittajia.
Mä olen Joku N€€K€RI!
- Anonyymi00011
Missä pike on?? Kauhee ikävä sen juttuja!
- Anonyymi00056
Pastori
- Anonyymi00012
Minna
- Anonyymi00041
Väärin. Muuta puuhaa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Väärin. Muuta puuhaa.
😥 se on oikein se.
- Anonyymi00049
Minnalla on muut kanavat.
- Anonyymi00057
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minnalla on muut kanavat.
Mistä tiedät?
- Anonyymi00058
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minnalla on muut kanavat.
Ai fanibussi
- Anonyymi00077
Anonyymi00041 kirjoitti:
Väärin. Muuta puuhaa.
Mihin kommentoit, kysyy Minna?
- Anonyymi00078
Anonyymi00049 kirjoitti:
Minnalla on muut kanavat.
Mitä tarkoitat?
Ei ole kuin irl tämän lisäksi
Minna
- Anonyymi00014
Jaan Kikkani.
- Anonyymi00015
Anomuumi muiden joukossa
- Anonyymi00016
Sami
- Anonyymi00100
Eikö näitä ole monta nimittäin ne samikset.
- Anonyymi00159UUSI
Ketä kaipaat täällä
- Anonyymi00017
Kauhean rohkeata porukkaa. Jokuhan voi ihan tunnistaa 😂
- Anonyymi00020
Torsti Routarinta.
- Anonyymi00022
En Kerro
- Anonyymi00035
Hassu nimi, mut niin on mullakin; Kerro Vaan
- Anonyymi00047
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hassu nimi, mut niin on mullakin; Kerro Vaan
Tääkin on.
Joku Kertoi. - Anonyymi00181UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Hassu nimi, mut niin on mullakin; Kerro Vaan
En kerro!
- Anonyymi00023
Onni ettii Hilimaa.
- Anonyymi00024
Hannu kaipaa Juhaaa.
- Anonyymi00048
Näinkö?
- Anonyymi00063
Anonyymi00048 kirjoitti:
Näinkö?
Et nähnyt
- Anonyymi00101
Anonyymi00063 kirjoitti:
Et nähnyt
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00025
Mika
- Anonyymi00033
Eipä tullut yllätyksenä että sinä kerrot 🤣🤣 ketä ikävöit?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eipä tullut yllätyksenä että sinä kerrot 🤣🤣 ketä ikävöit?
Ai Minnaa.. Ollaan samassa läänissä mutta silti yli 300km.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ai Minnaa.. Ollaan samassa läänissä mutta silti yli 300km.
Äkkiä lippu suuntaan pohjoinen.. Pikajunaan taikka koneeseen.. Oon matkalla näin mä kotiinpäin.. Eilen sain beibeltä kirjeen.
- Anonyymi00102
Anonyymi00033 kirjoitti:
Eipä tullut yllätyksenä että sinä kerrot 🤣🤣 ketä ikävöit?
Siltä unohtui äänpisteet.
- Anonyymi00026
Harri
- Anonyymi00103
Ahven,Särki,Hauki,
- Anonyymi00027
no kerropa ite ens, aloittajan pitäis näyttää mallia💪
- Anonyymi00028
Uuno Vähä eli Vähän Uuno täällä hei
- Anonyymi00029
Päivi
- Anonyymi00054
P.ieruu
- Anonyymi00030
Mira
- Anonyymi00031
Alexander S
- Anonyymi00053
Ja Tarja ja Pentsu
- Anonyymi00032
Sari
- Anonyymi00080
Toinenkin Sari
- Anonyymi00037
Jani
- Anonyymi00038
Matias.
- Anonyymi00039
Juha
- Anonyymi00109
Monta Juhaa on.
- Anonyymi00121
Ah
- Anonyymi00179UUSI
Juha resonoi näemmä.
- Anonyymi00040
janne
- Anonyymi00044
Pekka eiku Matti
- Anonyymi00046
Jarkko 👋
- Anonyymi00162UUSI
Vieläkö olet viereisellä hiekkakentällä? 😁
- Anonyymi00050
Petteri 🤓🤚
- Anonyymi00106
Eri Petteri,Erikeepperi?
- Anonyymi00051
Piotr Nainko
- Anonyymi00065
Lösöperse
- Anonyymi00052
Sergei Suukhko
- Anonyymi00082
Melkein muttei kuitenkaan.
- Anonyymi00059
No on täällä sen verran näköjään rohkaistuttu että alettu "ilmoittautumaan" toisten nimillä. Sehän tällaisten aloitusten idea vähän niinkuin onkin...
- Anonyymi00097
Joo, mutta tuskin saat näistä ns ”toisten nimistä”🤦♀️ kummoista propagandaa aikaan. Onhan näitä nimiä joo aika usealla sama. Anna olla jo taantunut tamma
- Anonyymi00111
Anonyymi00097 kirjoitti:
Joo, mutta tuskin saat näistä ns ”toisten nimistä”🤦♀️ kummoista propagandaa aikaan. Onhan näitä nimiä joo aika usealla sama. Anna olla jo taantunut tamma
Voi että onko tähän assosioituvilla pöpistölöisillä paha mieli kun totuus ei pääse unohtumaan. Ei se maton alle lakaisu ja tärkeä yksityishenkilön ylikävely aina toimi
- Anonyymi00061
Tuolta ylempää tuli mieleen yhteensointuva niminen nainen.
- Anonyymi00062
Mikä sellainen on?
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mikä sellainen on?
Yyy.aa pii Paa poooo
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mikä sellainen on?
En nyt halua tarkentaa tänne.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
En nyt halua tarkentaa tänne.
Olisit nyt vaan ihan rohkeasti.
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Olisit nyt vaan ihan rohkeasti.
Amanta ojenta
- Anonyymi00073
Anonyymi00068 kirjoitti:
Olisit nyt vaan ihan rohkeasti.
Jos en nyt kuitenkaan mutta nyt täytyy yrittää nukuttautumaan. Öitä.
- Anonyymi00070
A K I
- Anonyymi00071
Hyvä Akiii
- Anonyymi00072
Kikkelis Kokkelis... mitäs läksit!
- Anonyymi00095
Kuulehan yhden miehen kuu kluks klaani- hokemasi on kärsinyt inflaation, ei ole kestänyt ajan patinaa
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Kuulehan yhden miehen kuu kluks klaani- hokemasi on kärsinyt inflaation, ei ole kestänyt ajan patinaa
Ps myötikset kaikista pateettisista digiallekirjoituksista ”kolmen kopla” jne melko vaivaannuttavaa luettavaa. Tuskin olen ainoa joka näin kelaa, rusettiluisteleva jääKarhu
- Anonyymi00074
Saara Siveä!
- Anonyymi00075
Wille
- Anonyymi00081
Arnold Schwarzeneggerin ja Tina Turnerin sekoitus ilmoittautuu.
- Anonyymi00107
Ai ,näiden vahinko tytär?
- Anonyymi00083
Terska.
- Anonyymi00151
H.o.r.i.s.e.v.a t.i.m.o
- Anonyymi00091
Jormuli
- Anonyymi00092
Foreskin.
- Anonyymi00104
jussi naima
- Anonyymi00123
Nassi Juima
- Anonyymi00105
Kysyjä ite on Make?
- Anonyymi00124
Joo Makemies
- Anonyymi00108
Ässä hässäkkä.
- Anonyymi00110
😙
- Anonyymi00112
Johannes Kastaja 🤡
- Anonyymi00130
Vai onko Johannes Kostaja?
- Anonyymi00137
Anonyymi00130 kirjoitti:
Vai onko Johannes Kostaja?
Voi olla vaikka Diego Ramirez
- Anonyymi00155
Anonyymi00130 kirjoitti:
Vai onko Johannes Kostaja?
Vihannes kalastaja
- Anonyymi00113
Valkku, monille MG
kesämies
- Anonyymi00115
Pertti
- Anonyymi00116
UNNA JUNNA
- Anonyymi00120
Hyvä lastenohjelma.
- Anonyymi00118
SoininTimppa se on joka täällä luurilla pelaa.
- Anonyymi00122
Jörgen von Eisbear
- Anonyymi00125
Tuo joka ehdottaa, että kaikki kertovat
täällä oikean nimensä, on ihan pihalla tämän
keskustelupalstan toimintaperiaatteista.
Vähän sama, jos joku hullu Etnan juurella
ehdottaisi, että nyt hypätkää kaikki laavaan!
Noviisit ovat noviiseja - joskus todella
tietämättömiä ja vailla ymmärrystä.
Jokainenhan meistä on aluksi noviisi.
Siinä vaiheessa on vasta edessä se, että
joutuu oppimaan kantapään kautta.
Tämä on alkupostaajalle suunnattua
rehellistä kritiikkiä, sillä täällä homma
toimii parhaiten niin että kirjoitetaan
joko rekisteröidyllä nimimerkillä tai
anonyyminä. Muulla tavalla toimiminen
on kuin hyppäisi Imatran koskeen,
joka on tuossa aika lähellä.
Olenko siis Imatran Impi?
PS. Ne, jotka haluavat joutua perussuomalaisten
maalittamiksi ja menettää yöunensa, kertovat
täällä suomi24:ssä todellisen mielipiteensä
esim. juuri perussuomalaisista omalla nimellään.
PPS. Perussuomalaisista muuten kannattaa
nimenomaan nimimerkillä kirjoittaa tänne
TOSI REHELLINEN mielipiteensä. Silloin
totuus valkenee eikä ketään maaliteta. - Anonyymi00126
Tämä on ikävä-palsta eikä politiikka-palsta. Työntäkää se politiikka sinne missä aurinko ei paista ja oppikaa ajattelemaan joskus jotain muutakin kuin politiikkaa. Tekee ihan hyvää mielelle.
- Anonyymi00129
No ihan samaa voisin kirjoittaa niille uskovaisille jotka laittelee niitä satukirjan rimpsuja väärille palstoille!
- Anonyymi00128
Nama Jeff
- Anonyymi00131
Monellako kerrotaan?
- Anonyymi00132
VÄINÖHÄN minä.👹
- Anonyymi00149
Vittumainen Väinö.
- Anonyymi00133
Reinikainen T.
- Anonyymi00134
Punahilkka
- Anonyymi00136
Mahmud A.
- Anonyymi00138
Roiskeen Pena
- Anonyymi00140
NAPOleon
- Anonyymi00141
Lapo Neon :)
- Anonyymi00142
Oletko myös NEPOleon?
- Anonyymi00152
La Panen
- Anonyymi00143
Manta Neulanen
- Anonyymi00144
Muistakaa myös puhnro ja osoitetiedot. Niin ja maili myös. Laita kaikki tiedot siististi jaoteltuna, että ne on helppo laittaa tietokantaan ja myydä huijareille.
- Anonyymi00145
WAIT WOLF VALKOINEN SUSI SUDENPOLULTA... AGRRRRRR
(!) KAIPAAAAAAAAAAA - Anonyymi00146
Vahingossa äänestin, mutta käynyt kyllä tsekkaamassa olisiko hänen nimensä täällä. 😌
- Anonyymi00147
Rung Kari
- Anonyymi00148
Liian yleinen.
- Anonyymi00153
Mäen Anna
- Anonyymi00166UUSI
ja Kylmäsen Usko.
- Anonyymi00173UUSI
Anonyymi00166 kirjoitti:
ja Kylmäsen Usko.
Tuo kuuluisa prototyyppi joojoomies valmiina käätimään hihat ja uskomaan kaiken kikkaran mitä sukupuolittuneesti supatellaan. Ihana ihminen, lisää näitä joka paikkaan. Sivusta
- Anonyymi00157
Mihin se pike on hävinnyt!?
- Anonyymi00160UUSI
Toutain
- Anonyymi00161UUSI
Arto
- Anonyymi00164UUSI
S Von Milf
- Anonyymi00165UUSI
Aero Plain Jane
- Anonyymi00167UUSI
Se ei tänne kuulu Rakastavien puumerkit...sori!
- Anonyymi00168UUSI
Naima Lahja Matilta.
- Anonyymi00170UUSI
urpo
- Anonyymi00171UUSI
Sama
- Anonyymi00172UUSI
Maire
- Anonyymi00174UUSI
Gertrude
- Anonyymi00175UUSI
Impi mie oon
- Anonyymi00176UUSI
Takasuki Kumihuki
- Anonyymi00177UUSI
Angelude Jouli
- Anonyymi00178UUSI
Peni Silin
- Anonyymi00180UUSI
En kerro! Ei saa kertoa!!
- Anonyymi00182UUSI
Näiden kanssa sitten kirjoittelette täällä.😁😁Muista ,kun kaivattusi taas vastaa.
- Anonyymi00183UUSI
Suomi24 ei saa kertoa omaa nimeä kokonaan. Eikä omia yhteystietoja.
- Anonyymi00184UUSI
Kyllähän sinä tiedät sinun kaivattusi nimen!
- Anonyymi00187UUSI
Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär Pitkätossu
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512