Oikean puolen käyttäminen silloilla on Joensuulaisille pyöräilijätollukoille aivan liian vaikeaa ja vaativaa.
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/9567933
Miten moisista tumpeloista on yleensä eläjiksi...? 😂🤣😂
Liian vaikeaa Joensuulaisille
19
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
No ei mitenkään, ollaan liian vaativan asian äärellä.
- Anonyymi00003
Ei osata lukea liikennemerkkejä eikä kaistamerkintöjä vaan ajetaan kuin sokeat kanat.
- Anonyymi00004
Joensuun veivaajia ei mitkään säännöt näytä koskevan, etenkään sukkahousumiehiä.
- Anonyymi00012
Saitko?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Saitko?
Sukkahousumiehet kokoontuu vesikon höyrysaunassa... 🤣😂
- Anonyymi00005
Siinä taas joensuun kuuluisa liikenne suunnittelu näytti miten asiat saadaan hankalaksi!!
- Anonyymi00006
Miksi postailet tänne maksumuurin takana olevia linkkejä? Eikö sulla ole varaa tilata sanomalehteä?
- Anonyymi00007
On minulla, mutta sinulla ei taida olla varaa avata maksumuuria...?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
On minulla, mutta sinulla ei taida olla varaa avata maksumuuria...?
Minä minä minä kaiken tiedän ja osaan ja muut ei mitään eivät osaa pyörällä ajaa ja ovat tollukoita ja ja minä minä minä........
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minä minä minä kaiken tiedän ja osaan ja muut ei mitään eivät osaa pyörällä ajaa ja ovat tollukoita ja ja minä minä minä........
No eihän nuo osaa kun ihan lehdessä pitää asiasta kirjoittaa, jos osaisivat ajaa kuten pitäisi niin eipä tarvitsisi lehtien kirjoitella.
On se kumma kun ihminen jää niin tyhmäksi ettei edes tiehen piirrettyjen nuolien mukaan osaa ajaa...
Mene töihin niin on varaa tilata edes digi-karjalainen että saat maksumuurit auki, ei tarvitse täällä joutavaa kiukuta.
- Anonyymi00011
Joensuun poliisien pitäisi puuttua spandexien täysin järjettömään kaahailuun, etenkin sähköpyörillä keskusta alueella täysin järjettömiä ylinopeuksia. Tutkaamaan koko kesäksi Tikkamäen alamäkeen ja päiväsakkoja jakamaan koko poliisilaitos.
- Anonyymi00014
Joensuun poliisilla ei silmäluomi liikahda, vaikka sällit ajaa kaksi päällä vuokraskuutilla poliisiauton edestä.
Teki mieli mennä koputtamaan maijan ikkunaan että nukkuuko ne työaikana.
Joissakin maissa niillä on sellaisia poliiseja jotka valvoo että lakia noudatetaan... - Anonyymi00016
Taasko täällä nillitetään?! Mene itse joutessasi, buuuu.
- Anonyymi00015
"Laatulehti" Kurjalainen oli tehnyt pylpyräsuunnittelijan agendan mukaisen jutun aiheena "Miten nopeasti Niinivaaralta pystyy munat vaahdossa polkemaan spandexit soiden yliopistolle täysin päätöntä vauhtia".
- Anonyymi00017
Itellä kulkee skuutti 90km/h👌
- Anonyymi00018
Juu, se on ihan hyvä. Aja seinään tai vaikka sillankaiteeseen, se on tuossa vauhdissa tosi kivaa...
- Anonyymi00019
Jokainen kallonsa halki kaahannut skuuttipöljä on askel kohti parempaa liikenneturvallisuutta!
- Anonyymi00020
Hyvin onnistui sillalla pyöräily vaikka ei sukkahousuja olekaan.
Niksi on se että ajaa vain siihen suuntaan mihin tiehen maalatut nuolet näyttää.
Helppoa ja kätevää, eikö totta?- Anonyymi00021
Oho! Nyt on taito hyppysissä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781476
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431061Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38745- 14670
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21660Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä29653- 37653
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall184604Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17593