Taitaa mennä heikosti

Anonyymi-ap

Tavallisesti kun paikkakunnalle ilmestyy kirpputori niin se on merkki alaspäin menosta. Nyt se ainoa loppuu niin suunta on vain syvemmälle. Eli Pyhäjärvellä ei kirppiskään menesty. Viinakaupan kiinteistö on myynnissä. Alkon vuokrasoppari loppuu. Mihin uusi Alko tulee ? Vai tuleeko ollenkaan. Puuhataan luonnonpuistoa. No se ei tuo lantin lanttia tänne. Monitoimitalo on vitsi. Miten voi olla mahdollista että rakentaminen alkaa ilman lupia ? Datakeskuksesta huudetaan hurmiossa. En usko ennenkuin kuokka lyödään maahan. Muistakaa hoitaa luvat kuntoon ennen rakentamisen aloittamista. Valtuusto ja viranhaltijat sirkuspellejä. Riitaisaa sakkia.

37

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kenen halli paloi?

    • Anonyymi00003

      Kävin viikolla Tampereella useammalla kirpputorilla. En tiennyt Tampereella menevän huonosti?

      • Anonyymi00004

        Kesä tuli, lumet suli, savusaunalta kuului puli puli...


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kesä tuli, lumet suli, savusaunalta kuului puli puli...

        Jaaha taas persujen talousosaaja puli on ollut savusaunalla.


      • Anonyymi00011

        Niillä ihmisillä menee huonosti jotka epätoivoisesti myy omia tavaroita. Ihmisiä on Tampereella paljon, tällöin kirpputorit pärjää epätoivoisten ihmisten ansiosta. Pyhiksellä ei homma onnistu. Älä katso asiaa kotiseuturakkauden kautta.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Niillä ihmisillä menee huonosti jotka epätoivoisesti myy omia tavaroita. Ihmisiä on Tampereella paljon, tällöin kirpputorit pärjää epätoivoisten ihmisten ansiosta. Pyhiksellä ei homma onnistu. Älä katso asiaa kotiseuturakkauden kautta.

        Pyhäjärvellä SPR - kirppari toimi hyvin,
        Sen siirto Halpiksen nurkille toimi liian pienesti, ahtaissa tiloissa, epämääräiseksi näytti toiminta kehittyvän muutenkin.

        Sinne ei tehnyt mieli viedä kunnon tavaraa, se katosi jotenkin ihmeellisesti.
        Jääköön toteamukset tähän.
        Ps. Eikös niitä määrärahojakin vähennetä.

        SPR - toimii Suomessa liikaa ulospäin, meillä on oikeita avuntarvitsijoita omassa maassa, apu ei kohdennu useinkaan todellisiin avuntarvitsijoihin..


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Pyhäjärvellä SPR - kirppari toimi hyvin,
        Sen siirto Halpiksen nurkille toimi liian pienesti, ahtaissa tiloissa, epämääräiseksi näytti toiminta kehittyvän muutenkin.

        Sinne ei tehnyt mieli viedä kunnon tavaraa, se katosi jotenkin ihmeellisesti.
        Jääköön toteamukset tähän.
        Ps. Eikös niitä määrärahojakin vähennetä.

        SPR - toimii Suomessa liikaa ulospäin, meillä on oikeita avuntarvitsijoita omassa maassa, apu ei kohdennu useinkaan todellisiin avuntarvitsijoihin..

        Herrojen persiiseen ne myyntirahat mennee niinku kaikki rahat keräyksistä yleensä , , tarkoitan näitä toiminnan johtajia.


    • Anonyymi00007

      Eikös se alko oo siirtymässä resurssiviisaasti siihen kunnan lobbaamaan uuteen kauppakeskukseeen

      • Anonyymi00008

        Juu! sillehän rakennettiin oikein päällystetty tie= asematie. Jounin tieksi myös kutsutaan.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Juu! sillehän rakennettiin oikein päällystetty tie= asematie. Jounin tieksi myös kutsutaan.

        Siihen risukkonurkkaan ei kannata ahtaa enää mitää.
        Säilyttäkää nyt tuo vähäinenkin järjen ripe, älkää tehtailko typeryyttä enempää.


      • Anonyymi00014

        Se on se, kepun EMOJIPELLE, tai esittää kepun piikkiin oman " hersyvän huumorinsa" mikä lie.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Juu! sillehän rakennettiin oikein päällystetty tie= asematie. Jounin tieksi myös kutsutaan.

        Siinä Bulevardilla tullenee käymään kauppa- auto, valinnan suoritukset jäsenkirjalla viikoittain, halpuutushinnat aina juhlapyhien aattoina.
        Jouluna konjakkipullo lahjaksi, painokilon mukaan määriteltynä.


    • Anonyymi00018

      Tulevaisuudessa järjestetään kaupungin puolesta viikottaiset bussikyyditykset Haapajärven alkoon

    • Anonyymi00019

      Kyllähän Pyhäjärvellä on joka paikassa ns."sivuvirtoja"mihin tavarat katoaa.Kunnan rakennustyömaalla katoaa kaikki mikä irti lähtee aletaanpa miettiä kun Köpsi tyhjennettiin pidettiin pienimuotoinen huutokauppa jossa myytiin vanha romu pois. Mutta minne katosi tavarat jotka oli juuri ostettu jokaiseen soluun ja sängyt ja pöydät hmm. samoin sairaalan kaikki kalusteet,ja koulu remonteista jääneet tavarat. Samoin kivipuiston kivet ei niitä ole kaatopaikallekkaan kärrätty,nimeksi tuotiin ruotasen kentälle muutama kuorma mutta suurin osa lähti menikö " Pyhäjärven kulttuuri maisemaa koristamaan"
      Onko tarkistuslautakunta ollut ajantasalla että niistä on tulleet rahat jos niitä on kukaan maksanut niin kaupungin kassaan osautuneet vai onko kaikka hävinnyt "Viron mafian taskuun."Hmm.
      Mietitäänpä sitä toimiiko kaupungissamme hyväveli järjestö joka lypsää kaupunkia kuin piika ummessa olevaa lehmää. Siellähän valtuustossa on asiantuntija joka voi kertoa miten käy kun lypsää lehmää jolla ei ole maitoa.
      Sama on kaupungissakin nyhjätään nimeksi vaan ei saada mitään aikaseksi,lehmä laitetaan teurastamoon.Mutta miten käy päättäjien,ei lähdetä kulumallakaan
      pidetään olemattomasta maineesta kiinni niin kauan kunnes lippu liehuu päivän puolitangossa ja muistetaan minuutti hiljaisella hetkellä.

      • Anonyymi00020

        Kovia väitteitä ilman mitään todisteita. Tiettävästi meillä on hallikin palanut.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Kovia väitteitä ilman mitään todisteita. Tiettävästi meillä on hallikin palanut.

        Kerroppa sinä mihin kaikki hyvälaatuiset tavarat on varastoitu,Ennen remonttia oli köpsin huoneistoissa jääkaapit ja sähköhellat aivan uuden veroisia,missä on niidenkin varasto.Kaupungit myyvät yleensä Kiertonetissä ylijäämä tavarat miksi ei Pyhäjärvellä ole näkynyt ilmoituksia. yleensä tulee seurattua Kiertonettiä aika useasti. Siellä oli muutama sänky ja kaupungintalon kassakaappi ilmeisesti ei niitä video nauhojakaan sinne kassakaappiin olisi voitu talteen laittaa.Ja olisihan myös niitä markkojakin sinne säilöön laittaa kun niitä siellä vielä käytetään.Jos kuntalainen kysyy niin reiluinta olisi laittaa paikallisen lehden toimittaja asialle ja kertoa mihin kummaan tavarat on viime vuosina kadonneet ja tietenkin hyvien kuvien kanssa,voitaisiin tavarat myydä reilulla huutokaupalla pois kuleksimasta ja hälvenisi epäilykset kaikilta. Eikun huutamaan tavaraa niitä tarvitsevat,laitetaan kunnon kemut pystyyn saadaan varastot tyhjiksi. Voidaan tukea kaupunkiamme meidän yhteisellä omaisuudella sillä verorahoillamme ne on hankittu .


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Kerroppa sinä mihin kaikki hyvälaatuiset tavarat on varastoitu,Ennen remonttia oli köpsin huoneistoissa jääkaapit ja sähköhellat aivan uuden veroisia,missä on niidenkin varasto.Kaupungit myyvät yleensä Kiertonetissä ylijäämä tavarat miksi ei Pyhäjärvellä ole näkynyt ilmoituksia. yleensä tulee seurattua Kiertonettiä aika useasti. Siellä oli muutama sänky ja kaupungintalon kassakaappi ilmeisesti ei niitä video nauhojakaan sinne kassakaappiin olisi voitu talteen laittaa.Ja olisihan myös niitä markkojakin sinne säilöön laittaa kun niitä siellä vielä käytetään.Jos kuntalainen kysyy niin reiluinta olisi laittaa paikallisen lehden toimittaja asialle ja kertoa mihin kummaan tavarat on viime vuosina kadonneet ja tietenkin hyvien kuvien kanssa,voitaisiin tavarat myydä reilulla huutokaupalla pois kuleksimasta ja hälvenisi epäilykset kaikilta. Eikun huutamaan tavaraa niitä tarvitsevat,laitetaan kunnon kemut pystyyn saadaan varastot tyhjiksi. Voidaan tukea kaupunkiamme meidän yhteisellä omaisuudella sillä verorahoillamme ne on hankittu .

        Auttaako täällä itkeminen tai lehden avuksi kysyminen. Me itse selvittämään tai tee rikosilmoitus.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Auttaako täällä itkeminen tai lehden avuksi kysyminen. Me itse selvittämään tai tee rikosilmoitus.

        Kuka itkee,lehden tehtävä on kirjoittaa mielenkiintoisista aiheiheista jotka kiinnostaa lukijoita.Olemme saaneet kattavan selostuksen jo Pyhäjärven pesäpallon pelaajista joka lehdessä. Joten mielellään lukisimme miten täällä toimitaan esim. purkutalojen ja remoiteitavien kohteiden käyttökuntoisten tuotteiden kierrättäminen sehän on sitä vihreää siirtymää parhaimmillaan.Avoimmuus on myös kaupungin toiminnassa sallittu ja jokainen euro mitä saadaan niin sen tulee näkyä kaupungin kirjanpidossa muutakin kuin poistoina.Jokainen voi miettiä miten paljon esim. sähköistetty sänky maksaa uutena ja millä hintaa se voidaan myydä eteenpäin,esim. sairaalassa olleet sängyt vaihdettiin remontin yhteydessä samoin Köpsin sängyt jäivät niitä ei viety Attendolle.Mielestäni on oikeutettua nostaa" kissa pöydälle"ja lopettaa turha tuhlaaminen.


      • Anonyymi00031
        UUSI

        Hitsi, ihan asiaa turiset, noista on pähkäilty , tarkastusltk. ei liene ymmärtänyt hölläsen pölähtävää. ???
        Olisikohan valtuuston puh.joht. jotenkin sormituntumaa taustajoukon kera, näistä pitää puhua ja selvittää.
        Köpsin sisäremontti todella tehty, mitä sinne upotettiin, mihin kaikki hävisi, missä rahat, missä miekkoset lienevät, lipeväkieliset kihistelevät...


      • Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Auttaako täällä itkeminen tai lehden avuksi kysyminen. Me itse selvittämään tai tee rikosilmoitus.

        Miksi miekkonen kuumana käy, anna sie jonkun asian perrään kysyä, älä kiellä heti, kieli heriänä haastat, kuin kaikuna toistat, kaik män, rahat saatu ja syöty.
        Mummot, papat jo suurin osa suorana makkaa, kukkaan ei kysy, ei kuiski, kaik vaan män, mihin män.


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kuka itkee,lehden tehtävä on kirjoittaa mielenkiintoisista aiheiheista jotka kiinnostaa lukijoita.Olemme saaneet kattavan selostuksen jo Pyhäjärven pesäpallon pelaajista joka lehdessä. Joten mielellään lukisimme miten täällä toimitaan esim. purkutalojen ja remoiteitavien kohteiden käyttökuntoisten tuotteiden kierrättäminen sehän on sitä vihreää siirtymää parhaimmillaan.Avoimmuus on myös kaupungin toiminnassa sallittu ja jokainen euro mitä saadaan niin sen tulee näkyä kaupungin kirjanpidossa muutakin kuin poistoina.Jokainen voi miettiä miten paljon esim. sähköistetty sänky maksaa uutena ja millä hintaa se voidaan myydä eteenpäin,esim. sairaalassa olleet sängyt vaihdettiin remontin yhteydessä samoin Köpsin sängyt jäivät niitä ei viety Attendolle.Mielestäni on oikeutettua nostaa" kissa pöydälle"ja lopettaa turha tuhlaaminen.

        Oikeita asioita ei paikallisläpyskässä saa käsitellä, ettekö nähneet, keitä lehden hallituksessa pyörähtelee. Soma homma, sama laulu jatkuu rantojen raitilla.


    • Anonyymi00024

      No kaikesta huolimatta jokin on pielessä kun moni käy aamupalalla naapuri kunnan puolella

    • Anonyymi00025
      UUSI

      Kuuleman mukaan joka toinen kylän mies on saanut kirppuja ja satiaisia samasta kylän yhteistavarasta??? Eli perSSpillusta...Kun ovat valittaneet jälkikäteen tavaran laadusta,niin haarakonttorin aukipitäjä on vain mölissyt että Kepun ja Vassareiden vika 🍀🍀🍀🍀

      • Anonyymi00026
        UUSI

        Kuka poltti hallin??


      • Anonyymi00027
        UUSI

        .........tarkoitin tietysti KeSSkuSStalaista yhteistavaraa.Uskovaisten tavarahan on yhteistä.


      • Anonyymi00028
        UUSI

        Eiköhän pysytä asiassa eikä aleta sotkemaan omia mieltymyksiä tänne juttuun,mölise aivan yksinään ei se poista sitä että täällä Pyhäjärvellä on sitä omintakeista osaamista ollut lähes viisikymmentä vuotta.


      • Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        .........tarkoitin tietysti KeSSkuSStalaista yhteistavaraa.Uskovaisten tavarahan on yhteistä.

        Tietävätkö kaikki edes lapsien isien nimiä?


      • Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tietävätkö kaikki edes lapsien isien nimiä?

        Mitä se sinulle kuuluu kenenkä lapsia on,pidä sinä housut jalassa ja jumala mielessä niin ei tarvitse arvailla ja muutenkin onko sinulta parasta ennen päiväys mennyt aikoja ohi.


      • Anonyymi00034
        UUSI

        Sairaus jatkuu, lääkärit lomalla.


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Eiköhän pysytä asiassa eikä aleta sotkemaan omia mieltymyksiä tänne juttuun,mölise aivan yksinään ei se poista sitä että täällä Pyhäjärvellä on sitä omintakeista osaamista ollut lähes viisikymmentä vuotta.

        Juuri näin, tämä mölyapina Emoji vihreine lehtineen pilaa joka asiaa.
        Ihan oikeasti, kummastuttaa pientä kulkijaa, mikä ja kuka Köpsin hommassa kaiken lakaisi?


      • Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Tietävätkö kaikki edes lapsien isien nimiä?

        ????#


      • Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Juuri näin, tämä mölyapina Emoji vihreine lehtineen pilaa joka asiaa.
        Ihan oikeasti, kummastuttaa pientä kulkijaa, mikä ja kuka Köpsin hommassa kaiken lakaisi?

        Miten Helsinki Garden? Kokoomus ja persut näyttävät olevan muuallakin kuin meillä olevan epärehellsiä.


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Miten Helsinki Garden? Kokoomus ja persut näyttävät olevan muuallakin kuin meillä olevan epärehellsiä.

        Mistä sinä Persut siihen jupakkaan.löysit ?
        Tämä on ilmeisesti vapaavuoren ja Orpon touhuja. Orpo käyttänyt valtaansa..
        Mikset sinä kokoomusta mollaa.
        Muuten miten se Kaikkosen rahankäyttö ?


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Juuri näin, tämä mölyapina Emoji vihreine lehtineen pilaa joka asiaa.
        Ihan oikeasti, kummastuttaa pientä kulkijaa, mikä ja kuka Köpsin hommassa kaiken lakaisi?

        Tee tutkintapyyntö, jos epäilet jotai.n Taidat kuitenkin olla tunnettu isosuinen suu levällään? Ainoa asia, mitä enää kykenet tekemään on möliseminen! Sis valehtelun ohella...


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Tee tutkintapyyntö, jos epäilet jotai.n Taidat kuitenkin olla tunnettu isosuinen suu levällään? Ainoa asia, mitä enää kykenet tekemään on möliseminen! Sis valehtelun ohella...

        Älä.murehdi sitä asiaa.
        Eiköhän se ilmoitus tule tehtyä. Tosin tämäkin asia hoidetaan ettei johtajaa vaivata..
        Hän saattaa kyllä närkästyä asiasta vaan jos tämän kerran näin tulisi tehtyä.
        Ehkä kaikki asiat eivät mene hänen navan kautta.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe