Tavallisesti kun paikkakunnalle ilmestyy kirpputori niin se on merkki alaspäin menosta. Nyt se ainoa loppuu niin suunta on vain syvemmälle. Eli Pyhäjärvellä ei kirppiskään menesty. Viinakaupan kiinteistö on myynnissä. Alkon vuokrasoppari loppuu. Mihin uusi Alko tulee ? Vai tuleeko ollenkaan. Puuhataan luonnonpuistoa. No se ei tuo lantin lanttia tänne. Monitoimitalo on vitsi. Miten voi olla mahdollista että rakentaminen alkaa ilman lupia ? Datakeskuksesta huudetaan hurmiossa. En usko ennenkuin kuokka lyödään maahan. Muistakaa hoitaa luvat kuntoon ennen rakentamisen aloittamista. Valtuusto ja viranhaltijat sirkuspellejä. Riitaisaa sakkia.
Taitaa mennä heikosti
37
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kenen halli paloi?
- Anonyymi00003
Kävin viikolla Tampereella useammalla kirpputorilla. En tiennyt Tampereella menevän huonosti?
- Anonyymi00004
Kesä tuli, lumet suli, savusaunalta kuului puli puli...
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kesä tuli, lumet suli, savusaunalta kuului puli puli...
Jaaha taas persujen talousosaaja puli on ollut savusaunalla.
- Anonyymi00011
Niillä ihmisillä menee huonosti jotka epätoivoisesti myy omia tavaroita. Ihmisiä on Tampereella paljon, tällöin kirpputorit pärjää epätoivoisten ihmisten ansiosta. Pyhiksellä ei homma onnistu. Älä katso asiaa kotiseuturakkauden kautta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niillä ihmisillä menee huonosti jotka epätoivoisesti myy omia tavaroita. Ihmisiä on Tampereella paljon, tällöin kirpputorit pärjää epätoivoisten ihmisten ansiosta. Pyhiksellä ei homma onnistu. Älä katso asiaa kotiseuturakkauden kautta.
Pyhäjärvellä SPR - kirppari toimi hyvin,
Sen siirto Halpiksen nurkille toimi liian pienesti, ahtaissa tiloissa, epämääräiseksi näytti toiminta kehittyvän muutenkin.
Sinne ei tehnyt mieli viedä kunnon tavaraa, se katosi jotenkin ihmeellisesti.
Jääköön toteamukset tähän.
Ps. Eikös niitä määrärahojakin vähennetä.
SPR - toimii Suomessa liikaa ulospäin, meillä on oikeita avuntarvitsijoita omassa maassa, apu ei kohdennu useinkaan todellisiin avuntarvitsijoihin.. - Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pyhäjärvellä SPR - kirppari toimi hyvin,
Sen siirto Halpiksen nurkille toimi liian pienesti, ahtaissa tiloissa, epämääräiseksi näytti toiminta kehittyvän muutenkin.
Sinne ei tehnyt mieli viedä kunnon tavaraa, se katosi jotenkin ihmeellisesti.
Jääköön toteamukset tähän.
Ps. Eikös niitä määrärahojakin vähennetä.
SPR - toimii Suomessa liikaa ulospäin, meillä on oikeita avuntarvitsijoita omassa maassa, apu ei kohdennu useinkaan todellisiin avuntarvitsijoihin..Herrojen persiiseen ne myyntirahat mennee niinku kaikki rahat keräyksistä yleensä , , tarkoitan näitä toiminnan johtajia.
- Anonyymi00007
Eikös se alko oo siirtymässä resurssiviisaasti siihen kunnan lobbaamaan uuteen kauppakeskukseeen
- Anonyymi00008
Juu! sillehän rakennettiin oikein päällystetty tie= asematie. Jounin tieksi myös kutsutaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu! sillehän rakennettiin oikein päällystetty tie= asematie. Jounin tieksi myös kutsutaan.
Siihen risukkonurkkaan ei kannata ahtaa enää mitää.
Säilyttäkää nyt tuo vähäinenkin järjen ripe, älkää tehtailko typeryyttä enempää. - Anonyymi00014
Se on se, kepun EMOJIPELLE, tai esittää kepun piikkiin oman " hersyvän huumorinsa" mikä lie.
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu! sillehän rakennettiin oikein päällystetty tie= asematie. Jounin tieksi myös kutsutaan.
Siinä Bulevardilla tullenee käymään kauppa- auto, valinnan suoritukset jäsenkirjalla viikoittain, halpuutushinnat aina juhlapyhien aattoina.
Jouluna konjakkipullo lahjaksi, painokilon mukaan määriteltynä.
- Anonyymi00018
Tulevaisuudessa järjestetään kaupungin puolesta viikottaiset bussikyyditykset Haapajärven alkoon
- Anonyymi00019
Kyllähän Pyhäjärvellä on joka paikassa ns."sivuvirtoja"mihin tavarat katoaa.Kunnan rakennustyömaalla katoaa kaikki mikä irti lähtee aletaanpa miettiä kun Köpsi tyhjennettiin pidettiin pienimuotoinen huutokauppa jossa myytiin vanha romu pois. Mutta minne katosi tavarat jotka oli juuri ostettu jokaiseen soluun ja sängyt ja pöydät hmm. samoin sairaalan kaikki kalusteet,ja koulu remonteista jääneet tavarat. Samoin kivipuiston kivet ei niitä ole kaatopaikallekkaan kärrätty,nimeksi tuotiin ruotasen kentälle muutama kuorma mutta suurin osa lähti menikö " Pyhäjärven kulttuuri maisemaa koristamaan"
Onko tarkistuslautakunta ollut ajantasalla että niistä on tulleet rahat jos niitä on kukaan maksanut niin kaupungin kassaan osautuneet vai onko kaikka hävinnyt "Viron mafian taskuun."Hmm.
Mietitäänpä sitä toimiiko kaupungissamme hyväveli järjestö joka lypsää kaupunkia kuin piika ummessa olevaa lehmää. Siellähän valtuustossa on asiantuntija joka voi kertoa miten käy kun lypsää lehmää jolla ei ole maitoa.
Sama on kaupungissakin nyhjätään nimeksi vaan ei saada mitään aikaseksi,lehmä laitetaan teurastamoon.Mutta miten käy päättäjien,ei lähdetä kulumallakaan
pidetään olemattomasta maineesta kiinni niin kauan kunnes lippu liehuu päivän puolitangossa ja muistetaan minuutti hiljaisella hetkellä.- Anonyymi00020
Kovia väitteitä ilman mitään todisteita. Tiettävästi meillä on hallikin palanut.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kovia väitteitä ilman mitään todisteita. Tiettävästi meillä on hallikin palanut.
Kerroppa sinä mihin kaikki hyvälaatuiset tavarat on varastoitu,Ennen remonttia oli köpsin huoneistoissa jääkaapit ja sähköhellat aivan uuden veroisia,missä on niidenkin varasto.Kaupungit myyvät yleensä Kiertonetissä ylijäämä tavarat miksi ei Pyhäjärvellä ole näkynyt ilmoituksia. yleensä tulee seurattua Kiertonettiä aika useasti. Siellä oli muutama sänky ja kaupungintalon kassakaappi ilmeisesti ei niitä video nauhojakaan sinne kassakaappiin olisi voitu talteen laittaa.Ja olisihan myös niitä markkojakin sinne säilöön laittaa kun niitä siellä vielä käytetään.Jos kuntalainen kysyy niin reiluinta olisi laittaa paikallisen lehden toimittaja asialle ja kertoa mihin kummaan tavarat on viime vuosina kadonneet ja tietenkin hyvien kuvien kanssa,voitaisiin tavarat myydä reilulla huutokaupalla pois kuleksimasta ja hälvenisi epäilykset kaikilta. Eikun huutamaan tavaraa niitä tarvitsevat,laitetaan kunnon kemut pystyyn saadaan varastot tyhjiksi. Voidaan tukea kaupunkiamme meidän yhteisellä omaisuudella sillä verorahoillamme ne on hankittu .
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kerroppa sinä mihin kaikki hyvälaatuiset tavarat on varastoitu,Ennen remonttia oli köpsin huoneistoissa jääkaapit ja sähköhellat aivan uuden veroisia,missä on niidenkin varasto.Kaupungit myyvät yleensä Kiertonetissä ylijäämä tavarat miksi ei Pyhäjärvellä ole näkynyt ilmoituksia. yleensä tulee seurattua Kiertonettiä aika useasti. Siellä oli muutama sänky ja kaupungintalon kassakaappi ilmeisesti ei niitä video nauhojakaan sinne kassakaappiin olisi voitu talteen laittaa.Ja olisihan myös niitä markkojakin sinne säilöön laittaa kun niitä siellä vielä käytetään.Jos kuntalainen kysyy niin reiluinta olisi laittaa paikallisen lehden toimittaja asialle ja kertoa mihin kummaan tavarat on viime vuosina kadonneet ja tietenkin hyvien kuvien kanssa,voitaisiin tavarat myydä reilulla huutokaupalla pois kuleksimasta ja hälvenisi epäilykset kaikilta. Eikun huutamaan tavaraa niitä tarvitsevat,laitetaan kunnon kemut pystyyn saadaan varastot tyhjiksi. Voidaan tukea kaupunkiamme meidän yhteisellä omaisuudella sillä verorahoillamme ne on hankittu .
Auttaako täällä itkeminen tai lehden avuksi kysyminen. Me itse selvittämään tai tee rikosilmoitus.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Auttaako täällä itkeminen tai lehden avuksi kysyminen. Me itse selvittämään tai tee rikosilmoitus.
Kuka itkee,lehden tehtävä on kirjoittaa mielenkiintoisista aiheiheista jotka kiinnostaa lukijoita.Olemme saaneet kattavan selostuksen jo Pyhäjärven pesäpallon pelaajista joka lehdessä. Joten mielellään lukisimme miten täällä toimitaan esim. purkutalojen ja remoiteitavien kohteiden käyttökuntoisten tuotteiden kierrättäminen sehän on sitä vihreää siirtymää parhaimmillaan.Avoimmuus on myös kaupungin toiminnassa sallittu ja jokainen euro mitä saadaan niin sen tulee näkyä kaupungin kirjanpidossa muutakin kuin poistoina.Jokainen voi miettiä miten paljon esim. sähköistetty sänky maksaa uutena ja millä hintaa se voidaan myydä eteenpäin,esim. sairaalassa olleet sängyt vaihdettiin remontin yhteydessä samoin Köpsin sängyt jäivät niitä ei viety Attendolle.Mielestäni on oikeutettua nostaa" kissa pöydälle"ja lopettaa turha tuhlaaminen.
- Anonyymi00031UUSI
Hitsi, ihan asiaa turiset, noista on pähkäilty , tarkastusltk. ei liene ymmärtänyt hölläsen pölähtävää. ???
Olisikohan valtuuston puh.joht. jotenkin sormituntumaa taustajoukon kera, näistä pitää puhua ja selvittää.
Köpsin sisäremontti todella tehty, mitä sinne upotettiin, mihin kaikki hävisi, missä rahat, missä miekkoset lienevät, lipeväkieliset kihistelevät... - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Auttaako täällä itkeminen tai lehden avuksi kysyminen. Me itse selvittämään tai tee rikosilmoitus.
Miksi miekkonen kuumana käy, anna sie jonkun asian perrään kysyä, älä kiellä heti, kieli heriänä haastat, kuin kaikuna toistat, kaik män, rahat saatu ja syöty.
Mummot, papat jo suurin osa suorana makkaa, kukkaan ei kysy, ei kuiski, kaik vaan män, mihin män. - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuka itkee,lehden tehtävä on kirjoittaa mielenkiintoisista aiheiheista jotka kiinnostaa lukijoita.Olemme saaneet kattavan selostuksen jo Pyhäjärven pesäpallon pelaajista joka lehdessä. Joten mielellään lukisimme miten täällä toimitaan esim. purkutalojen ja remoiteitavien kohteiden käyttökuntoisten tuotteiden kierrättäminen sehän on sitä vihreää siirtymää parhaimmillaan.Avoimmuus on myös kaupungin toiminnassa sallittu ja jokainen euro mitä saadaan niin sen tulee näkyä kaupungin kirjanpidossa muutakin kuin poistoina.Jokainen voi miettiä miten paljon esim. sähköistetty sänky maksaa uutena ja millä hintaa se voidaan myydä eteenpäin,esim. sairaalassa olleet sängyt vaihdettiin remontin yhteydessä samoin Köpsin sängyt jäivät niitä ei viety Attendolle.Mielestäni on oikeutettua nostaa" kissa pöydälle"ja lopettaa turha tuhlaaminen.
Oikeita asioita ei paikallisläpyskässä saa käsitellä, ettekö nähneet, keitä lehden hallituksessa pyörähtelee. Soma homma, sama laulu jatkuu rantojen raitilla.
- Anonyymi00024
No kaikesta huolimatta jokin on pielessä kun moni käy aamupalalla naapuri kunnan puolella
- Anonyymi00025UUSI
Kuuleman mukaan joka toinen kylän mies on saanut kirppuja ja satiaisia samasta kylän yhteistavarasta??? Eli perSSpillusta...Kun ovat valittaneet jälkikäteen tavaran laadusta,niin haarakonttorin aukipitäjä on vain mölissyt että Kepun ja Vassareiden vika 🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00026UUSI
Kuka poltti hallin??
- Anonyymi00027UUSI
.........tarkoitin tietysti KeSSkuSStalaista yhteistavaraa.Uskovaisten tavarahan on yhteistä.
- Anonyymi00028UUSI
Eiköhän pysytä asiassa eikä aleta sotkemaan omia mieltymyksiä tänne juttuun,mölise aivan yksinään ei se poista sitä että täällä Pyhäjärvellä on sitä omintakeista osaamista ollut lähes viisikymmentä vuotta.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
.........tarkoitin tietysti KeSSkuSStalaista yhteistavaraa.Uskovaisten tavarahan on yhteistä.
Tietävätkö kaikki edes lapsien isien nimiä?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tietävätkö kaikki edes lapsien isien nimiä?
Mitä se sinulle kuuluu kenenkä lapsia on,pidä sinä housut jalassa ja jumala mielessä niin ei tarvitse arvailla ja muutenkin onko sinulta parasta ennen päiväys mennyt aikoja ohi.
- Anonyymi00034UUSI
Sairaus jatkuu, lääkärit lomalla.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eiköhän pysytä asiassa eikä aleta sotkemaan omia mieltymyksiä tänne juttuun,mölise aivan yksinään ei se poista sitä että täällä Pyhäjärvellä on sitä omintakeista osaamista ollut lähes viisikymmentä vuotta.
Juuri näin, tämä mölyapina Emoji vihreine lehtineen pilaa joka asiaa.
Ihan oikeasti, kummastuttaa pientä kulkijaa, mikä ja kuka Köpsin hommassa kaiken lakaisi? - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tietävätkö kaikki edes lapsien isien nimiä?
????#
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Juuri näin, tämä mölyapina Emoji vihreine lehtineen pilaa joka asiaa.
Ihan oikeasti, kummastuttaa pientä kulkijaa, mikä ja kuka Köpsin hommassa kaiken lakaisi?Miten Helsinki Garden? Kokoomus ja persut näyttävät olevan muuallakin kuin meillä olevan epärehellsiä.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Miten Helsinki Garden? Kokoomus ja persut näyttävät olevan muuallakin kuin meillä olevan epärehellsiä.
Mistä sinä Persut siihen jupakkaan.löysit ?
Tämä on ilmeisesti vapaavuoren ja Orpon touhuja. Orpo käyttänyt valtaansa..
Mikset sinä kokoomusta mollaa.
Muuten miten se Kaikkosen rahankäyttö ? - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Juuri näin, tämä mölyapina Emoji vihreine lehtineen pilaa joka asiaa.
Ihan oikeasti, kummastuttaa pientä kulkijaa, mikä ja kuka Köpsin hommassa kaiken lakaisi?Tee tutkintapyyntö, jos epäilet jotai.n Taidat kuitenkin olla tunnettu isosuinen suu levällään? Ainoa asia, mitä enää kykenet tekemään on möliseminen! Sis valehtelun ohella...
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tee tutkintapyyntö, jos epäilet jotai.n Taidat kuitenkin olla tunnettu isosuinen suu levällään? Ainoa asia, mitä enää kykenet tekemään on möliseminen! Sis valehtelun ohella...
Älä.murehdi sitä asiaa.
Eiköhän se ilmoitus tule tehtyä. Tosin tämäkin asia hoidetaan ettei johtajaa vaivata..
Hän saattaa kyllä närkästyä asiasta vaan jos tämän kerran näin tulisi tehtyä.
Ehkä kaikki asiat eivät mene hänen navan kautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419