Oletko miettinyt sitä

Anonyymi-ap

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.

47

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

      En, koska ne sopii.

      • Anonyymi00011

        No entäs ne lemmentyökalut jos ne ei sovi.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        No entäs ne lemmentyökalut jos ne ei sovi.

        No sitten ei olla yhteensopivia.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        No entäs ne lemmentyökalut jos ne ei sovi.

        Kyllä nekin varmasti.


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kyllä nekin varmasti.

        Niinpä, kun vähän sovitellaan.


    • Anonyymi00005

      Olen todellakin

    • Anonyymi00006

      Sopii! Kumpikin o karskeja!! :D🤷🏼‍♂️
      t. m

      • Anonyymi00008

        Homo!


      • Anonyymi00018

        Hehe, chyvä vitsi 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi00007

      Kenen persoonat muka sopis yhteen se/ne ny vain on jotain mitä pitää opetella sietämään edellyttää kyllä paljon muutakin mu ne on jokaisen henkilökohtaisia asioita

    • Anonyymi00009

      Hyvä vitsi ;)

      • Anonyymi00012

        No kai meissä jotain samankaltaisuutta on, kun täälläkin… ;)


    • Anonyymi00017

      Meillä on samakaltaisuutta, paljon yhteisä kokemuskia ja asioita, työskentely tavatkin samanlaisia.
      Molemmat ollaan fiksuja enkä halua mitään morkkista tai huona fillistä mistään sinulle.
      Toivottavasti en mokaile sun kanssa millään tavalla. M-N

      • Anonyymi00019

        Tuo on totta. Ps. Ihmisiähän me vaan ollaan, ja toivottavasti myös armollisia sellaisia.


    • Anonyymi00020

      Ei kyllä. Oot limanen naisten ahdistelija. Varmaan ne ällöviestit oli sulta. Oon ollu sokea.

      • Anonyymi00024
        UUSI

        Mulla on tapana kirjoitella vaan asiaa, rauhallisesti ja asiallisesti :)


      • Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mulla on tapana kirjoitella vaan asiaa, rauhallisesti ja asiallisesti :)

        Niin mulle ehkä. Muille olet törkeä. Hyvä vaan et sain tietää. Luultavasti mullekin niin törkeyksiä suoltanut. Ikävä kyllä karisi heti. Tajusin omaa mielikuvaa vaan koko ikävöinti.


      • Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Niin mulle ehkä. Muille olet törkeä. Hyvä vaan et sain tietää. Luultavasti mullekin niin törkeyksiä suoltanut. Ikävä kyllä karisi heti. Tajusin omaa mielikuvaa vaan koko ikävöinti.

        En oo muille kirjoitellu.


      • Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        En oo muille kirjoitellu.

        Tuskin olet hän. Hänellä ilmeiseti joku tinder profiili jolla lähettänyt naisille niin alatyylistä juttua et pistäneet viestejä julkiseen jakoon.


    • Anonyymi00021

      Silloin kun molemmat ovat luovia, älykkäitä ja tunneälykkäitä, heidän erilaisuutensa on heidän rikkaus, voimakas tunneyhteys yhdistää kuin liima. Erilaisuus käännetään rikkaudeksi nimenomaan joustavan luovuuden avulla, silloin kun toista ymmärtää vaikka sanattomasti, erilaisuus on kuin uusi asia tai piirre opittavana ja toisesta haluaa oppia kaiken, se on merkki todellisesta välittämisestä jos toisen lähellä haluaa olla, on hyvä olla ja toisesta haluaa oppia kaiken.

      • Anonyymi00025
        UUSI

        Se on juurikin näin, hyvin kirjoitettu.


      • Anonyymi00026
        UUSI

        Herkistyin taas.


    • Anonyymi00029
      UUSI

      minä tiedän täsmälleen hänen luonteensa.

      • Anonyymi00031
        UUSI

        Minkälainen hän on?


      • Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Minkälainen hän on?

        Se vaihtelee tusinan verran.


      • Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Se vaihtelee tusinan verran.

        Monitahoinen siis?


      • Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Monitahoinen siis?

        Sinähän sen tiesit.


    • Anonyymi00030
      UUSI

      Intuitiolla sanoisin, että sopisi.

    • Anonyymi00036
      UUSI

      Valehteli olevansa introvertti joten vissiin sopii yhteen.

      • Anonyymi00037
        UUSI

        Miten se tuli esiin ettei olisi sitten introvertti?
        Siksi utelen koska itse tiedän olevani.
        Eihän introverttiys tarkoita sitä että olisi tuppisuuna ja puhumatta.


      • Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Miten se tuli esiin ettei olisi sitten introvertti?
        Siksi utelen koska itse tiedän olevani.
        Eihän introverttiys tarkoita sitä että olisi tuppisuuna ja puhumatta.

        Hän on menevää sorttia ja kertoi myöhemmin olevan toisenlainen.


      • Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Miten se tuli esiin ettei olisi sitten introvertti?
        Siksi utelen koska itse tiedän olevani.
        Eihän introverttiys tarkoita sitä että olisi tuppisuuna ja puhumatta.

        Se on juuri näin. Itsellä on pienet piirit ja viihdyn tai oikeastaan tarvitsen paljon omaa pään sisäistä aikaa. Väsyn, jos pitää koko ajan olla sosiaalinen, mutta pieninä annoksina voin olla tiettyjen ihmisten kanssa hyvinkin ulospäinsuuntautuneen oloinen.


      • Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Se on juuri näin. Itsellä on pienet piirit ja viihdyn tai oikeastaan tarvitsen paljon omaa pään sisäistä aikaa. Väsyn, jos pitää koko ajan olla sosiaalinen, mutta pieninä annoksina voin olla tiettyjen ihmisten kanssa hyvinkin ulospäinsuuntautuneen oloinen.

        Sivusta siis huutelen :-)


      • Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Se on juuri näin. Itsellä on pienet piirit ja viihdyn tai oikeastaan tarvitsen paljon omaa pään sisäistä aikaa. Väsyn, jos pitää koko ajan olla sosiaalinen, mutta pieninä annoksina voin olla tiettyjen ihmisten kanssa hyvinkin ulospäinsuuntautuneen oloinen.

        Ja usein.


      • Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ja usein.

        Niin ei introvertti ole sellainen vaan ADHD kuvaisi paremmin


      • Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Niin ei introvertti ole sellainen vaan ADHD kuvaisi paremmin

        Kauanko pystyt pidättämään hengitystä?


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        Ja usein.

        Silloin, kun pitää olla sosiaalinen, niin kyllä. Muuten olenkin sitten mieluummin ihan omissa oloissani.


      • Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Kauanko pystyt pidättämään hengitystä?

        Voisitko harkita peruspersu molokkiin hyppäämistä? Terveisiä sivusta


    • Anonyymi00047
      UUSI

      Itse olen introvertti ja diagnosoimaton AuDHD, että kuvastaa hyvin millainen olen.
      Tarvitsen omaa aikaa, osaan olla sosiaalinen jos on sellainen hyvä juttukumppani.
      Pään sisällä monta välilehteä auki ja elämä välillä on sellasta kaaosta ja loputtomasti työnnän tärkeiden asioiden tekemistä yms.

      • Anonyymi00048
        UUSI

        Minäkin haluaisin olla AuDHD,🥰

        Onko se jokin maaninen kullankaivajan häiriö?


    • Anonyymi00049
      UUSI

      Yhteentörmäyksiltä ei voi välttyä näillä persoonallisuuksilla. Olen samaa mieltä, ollaan sen verran fiksuja ja sivistyneitä että osataan kohdata kolinat asiallisesti. Toki jossain kohtaa varmaan väsyn jatkuvaan varpaillaoloon ja hakeudun sivuun tuumastelemaan, joten älä ihmettele jos ei tuu kontaktia.

    • Anonyymi00052
      UUSI

      Pienet särmät erottaa, mutta näen ne rikkautena. Olemme joustavia ja ehkä opimme toisiltamme elämää helpottavia asioita. Rakkaus kuitenkin on tärkein olla samankaltainen, ei riitä että taputetaan kerran viikkoon olkapäälle ohi mennessä tai sanotaan ettei meillä ole aikaa tähän.

    • Anonyymi00053
      UUSI

      Jos on erilainen persoona ja erilaisempi muutenkin on sitä paremmin sopii yhteen.

      Lexor

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe