🤧 👀 🪞 Täytyy yrittää nukkua takaisin kaikki yskän takia valvotut yöt. Eilisiltakin meni nukkuessa.
Aivan ihana unilaulu hyvänyön toivotukseen Hänelle.
"Ja silmiin mua katsoen
Saat tietää totuuden"
Kertokaa se hänelle (Berätta det åt henne) - Mauno Kuusisto 1961
https://youtu.be/xS6p6r7mnZc
Vahingossa nukuin päikkäritkin
20
116
Vastaukset
- Anonyymi00001
☺️
- Anonyymi00002
Mieheltä miehelle 😘
- Anonyymi00003
Kyllähän noin voi käydä itse kullillekin.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Aloitus on sivistyneelle henkilölle!
On niin mukavaa kun kiihotut aina mun viattomasta kirjoitusvirheestä :)
- Anonyymi00007
lounas.ajatus kirjoitti:
Aloitus on sivistyneelle henkilölle!
Aloitus on sivistymättömältä henkilöltä!
Anonyymi00005 kirjoitti:
On niin mukavaa kun kiihotut aina mun viattomasta kirjoitusvirheestä :)
En kuulu tuollaisiin seurapiireihin, joita kiinnostaa jotkut vessanseinäkirjoitukset. Ne ovat vastenmielisiä.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloitus on sivistymättömältä henkilöltä!
Mistä sinäkin rassukka kenenkään sivistykset tiedät? Taidat kuvitella, että kaikki muutkin ovat jääneet peruskoulussa luokalle.
- Anonyymi00010
lounas.ajatus kirjoitti:
Mistä sinäkin rassukka kenenkään sivistykset tiedät? Taidat kuvitella, että kaikki muutkin ovat jääneet peruskoulussa luokalle.
Tuollaisen koulupudokkaan epätoivoinen ulina on musiikkia korvilleni 😂
- Anonyymi00011
lounas.ajatus kirjoitti:
En kuulu tuollaisiin seurapiireihin, joita kiinnostaa jotkut vessanseinäkirjoitukset. Ne ovat vastenmielisiä.
Ja silti itse tehtailet jatkuvasti niitä samoja vastenmielisiä vessanseinäkirjoituksia tänne?!?
Olet kyllä outo tapaus 🤪
- Anonyymi00004
Kyllä se tietää sitä enää "Hänelle kertomattakin" , että sillä on riesanaan tuo pakkomielteinen aloittaja stalkkeri, joka on vainonnut sitä jo monta vuotta ymmärtämättä jättää rauhaan!!
Kun käyttää hienoja sanoja, niin kannattaisi tietää mitä ne tarkoittavat:
"Stalkkeri (vainooja tai ahdistelija) on henkilö, joka seuraa, tarkkailee tai ottaa toistuvasti yhteyttä toiseen henkilömäärin pakkomielteisesti ja ei-toivotusti. .Vainoaminen on rikos, josta voidaan tuomita sakkoon tai enintään kahdeksi vuodeksi"
Jos minä kirjoitan tänne palstalle aloituksen, niin se ei ole vainoamista. Aloitusteni lukeminen on vapaaehtoista ja ne erottuvat palstalla nimimerkistäni. Vainoamista on sensijaan se, jos kirjoittaa ilman todellisuuspohjaa olevia negatiivisia kommentteja aloitukseeni.
- Anonyymi00006
Minäkin nukuin.täytyy kahvi keittää.
- Anonyymi00009
lounas.ajatus kirjoitti:
Ihanan normaalijärkinen vastaus täällä välissä!
Sinä sen sijaan nukuit päikkäreitä, kun sitä "normaalijärkeä" jaettiin ja se kyllä näkyy ikävästi noista onnettomista sepustuksistasikin, joilla vielä kuvittelet Hänet hurmaavasi 🤣🤣🤣
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä sen sijaan nukuit päikkäreitä, kun sitä "normaalijärkeä" jaettiin ja se kyllä näkyy ikävästi noista onnettomista sepustuksistasikin, joilla vielä kuvittelet Hänet hurmaavasi 🤣🤣🤣
Sanoo kasvoton ja nimimerkitön. Hahaha. Ootsä tosissasi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanoo kasvoton ja nimimerkitön. Hahaha. Ootsä tosissasi?
Salo lähtee nyt vittuun kartalta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Salo lähtee nyt vittuun kartalta.
Makaaberien mannein hampaat nähty.
- Anonyymi00014
Miksi teit sen? Päiväunen?
Nyt ei tule kunnollinen yöuni vaikka pehmoinen peti jo houkuttaakin.
Tuhlasit unta päivällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564