Koska on liian vanha

Anonyymi-ap

Melko pieni otanta minulla, mutta 100 % 78 vuotiaista miehistä lopettaa seksuaalisen toiminnan.

Tosiaankin vain kahdesta miehestä nyt kerron. Ensimmäinen oli 78 ehkä, kun pääsin juttuun netissä. Hänen elämäntilanteensa oli silloin aika huono - vaimo oli pitkäaikaisesti sairaalassa, ja vähän teki seksiä mieli. Miestä etsiskeli, vaikka oli omien sanojensa mukaan hetero. Sitten tuli korona ja matkustusrajoitukset. Olisin hyvinkin saattanut lähteä Helsinkiin kullin perässä. Toki aika pitkään keskusteltiin netissä, ja saatoin uskoa hänen olevan valmis tapaus...

Mutta sitten hänen vaimonsa pääsi sairaalasta ja muutenkin elämä normalisoitui. Ei enää tullut kullin kuvia kuin harvakseltaan. Sitten kun minäkin taas aloin matkustella, ja ehdotin tapaamista, ei enää natsannutkaan. Tietysti viikonloppu saattaa joskus olla vaikeaa järjestää vapaaksi ukkomiehelle.

Viimeisen parin vuoden aikana yhteydenpito on vaimentunut. Itse asiassa olen aika varma, että hän on tosi heikulla hapella. Menetetty mahdollisuus....

Toinen tapaus. Mies oli 75, kun sain kontaktin. Paremmin meni kuin edellisessä tapauksessa. Tavattiin ja saunottiin. Kaveri halusi (näin jälkikäteen ajateltuna, ei halunnut, mutta halusi miellyttää ehkä minua) ottaa suihin. Kuten arvata saattaa, sain orgasmin ja siitä minun halut sitten vähenivät.

Tavattiin toisenkin kerran, jolloin aikaa oli varattuna enemmänkin kuin yksi ilta. Mikään ei mennyt kuitenkaan kuin Strömsössä. Todettakoon tässä vaiheessa, että edelleenkään välimatkaa ei ollut ihan vähän. Käytiin pesulla, ja sitten sänkyyn. Halut oli ainakin minun osalta kovat. Mutta niin vain kävi, että kortsun vedettyäni hepin päälle, alkoikin se pehmetä. Vieläkään kaveri ei saanut kyrpää suoleen.

Hyvältähän tuntui kuitenkin levätä lusikassa, minä siis "saavana" osapuolena. Seuraavana päivänä jatkettiin, ja aina oli joku keskeytys - koiraa piti juuri silloin lähteä ulkoiluttamaan tai ovikello soi ja posti toi paketin.

Minä lopulta olin niin kiimassa, että runkkailin paineet pois hänen vatsalle. Oikeasti harmitti kovastikin, etten voinut toteuttaa hänen toivettaan saada kyrpää perseeseen. En vain enää malttanut odottaa.

Mutta tuohon otsikon "koska liian vanha".

Kuten tuossa jo edellä mainitsin, matkaa välillämme oli aika paljon. Seuraavana kesänä mies alkoi puhella: vanhan miehen ei enää pitäisi enää odottaa saavansa seksiä". Ikää hänellä illoin 77.

Kyllä tietysti tässä päälle 60-vuotiaana vähän jo itseäkin alkaa epäilyttää kuinka kauan seksikyvyt ja -halut oikein jatkuu. Vielä kuitenkin yritän...
"

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä sanoisit

        juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
        Ikävä
        143
        1444
      2. Mitä hyvää

        Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
        Ikävä
        104
        911
      3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

        Missä meni pieleen?
        Ikävä
        75
        723
      4. 51
        625
      5. Koillis motor

        Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
        Suomussalmi
        15
        563
      6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

        Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
        Haapavesi
        40
        494
      7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

        Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
        Suhteet
        153
        461
      8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

        Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        36
        441
      9. Missä näet kaivattuasi?

        Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
        Ikävä
        26
        409
      10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

        Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
        Maailman menoa
        185
        402
      Aihe