Eikä se ole kovin mukava asia.
Vannon yhden asian.
45
370
Vastaukset
- Anonyymi00001
Vanhan kansan viisaus on, että vannomatta paras. Mutta aika harva oppii muuten kuin kantapään kautta. Anna palaa sitten?
- Anonyymi00002
Mörökölli sinut vieköön.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mörökölli sinut vieköön.
Tietkö mitä se tarkoittaa?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mörökölli sinut vieköön.
Heitin kysyvän katseen mörökölliin, ja hänkin levitteli käsiään hämmentynyt ilme kasvoillaan. Pyysin että käy hakemassa sinut niin keskustellaan sitten niin että ymmärretään toisiamme. Ihan porukassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Heitin kysyvän katseen mörökölliin, ja hänkin levitteli käsiään hämmentynyt ilme kasvoillaan. Pyysin että käy hakemassa sinut niin keskustellaan sitten niin että ymmärretään toisiamme. Ihan porukassa.
Tarkottaa vähän samaa kuin kölin ali vetäminen.
Siellä kölin alla on terävät kasvustot, ne repii sisälmykset auki. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tarkottaa vähän samaa kuin kölin ali vetäminen.
Siellä kölin alla on terävät kasvustot, ne repii sisälmykset auki.Eli panoksesi on se että olet sohvalla maatessasi katsonut netflixiä ja oppinut kaikki mitä tiedät sitä kautta?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli panoksesi on se että olet sohvalla maatessasi katsonut netflixiä ja oppinut kaikki mitä tiedät sitä kautta?
Mitä nyt reelingin vierellä tsemmaillu, niin voisit vähän päätäs paukuttaa lisää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä nyt reelingin vierellä tsemmaillu, niin voisit vähän päätäs paukuttaa lisää.
"Alan heittämään coolia slangia, niin vaikutan vakavasti otettavalta tyypiltä" Yritä uudestaan, tuo ei nyt ihan yltänyt edes alarimaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
"Alan heittämään coolia slangia, niin vaikutan vakavasti otettavalta tyypiltä"
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Alan heittämään coolia slangia, niin vaikutan vakavasti otettavalta tyypiltä"
Aijoo kyl mäki kävin siel teinien yliksel joskus nauraa just jollekki sun kaltasil kaikukopil.
- Anonyymi00011
Vieläkikö se jaksaa olla katkera ja äkänen, eikö mikään riitä? "minä palaan vielä..!!"
- Anonyymi00013
Keskittyisit omaan kehitykseen etkä tuntemattomiin ihmisiin.
- Anonyymi00014
Varmaan katkera ja loukkaantunut, varmaan aika paljon netissä, täällä.
- Anonyymi00015
Mä vannoin just jotain. Oonko sun mielestä semmonen, että ihan lämpimikseni vaan?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mä vannoin just jotain. Oonko sun mielestä semmonen, että ihan lämpimikseni vaan?
Toistaiseksi sun vannomiset on vain kirjaimia jonossa, suomikaksnelosella. Enkä usko että ne muuksi muuttuu. -sivulta
- Anonyymi00044
Anonyymi00014 kirjoitti:
Varmaan katkera ja loukkaantunut, varmaan aika paljon netissä, täällä.
Taitaa asua täällä koko hereillään olo aikansa. Ei oo ihan terve. 🙄
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Taitaa asua täällä koko hereillään olo aikansa. Ei oo ihan terve. 🙄
Opportunisti tarttui taas guben mokelluksen kautta hetkeen ns
- Anonyymi00016
Sen verran tässä nyt on kaikkea ollut vuosikymmenen.
- Anonyymi00018
juu, Jeesus jaa kirkkauttas tänne alas pimeään...
- Anonyymi00019
Otappa rohkeasti yhteyttä!
- Anonyymi00020
Hei pelkuri.
- Anonyymi00021
Ota yhteyttä nyt Jeesukseen nyt olis asiaa. Kakkahousu luuseri.
- Anonyymi00022
Haloo!!!°°
- Anonyymi00023
Eihän se ota kun jumalaa se pelkää..
- Anonyymi00024
Tekis mieli repiä sut palasiks.
- Anonyymi00025
Voi kuinka sä oot ihana, apua :(
- Anonyymi00026
Eikö susta oo oikeesti muuhun. Mä vähän niinku petyn tässä ku et taida tajuu miten mua helpottais nyt kun tulisit tänne.
- Anonyymi00027
Voitko tunnistetta laittaa?💔
- Anonyymi00033
Aivan semmonen söpö ihana! Voi ei... oon suhun vieläkin aivan korvia myöten... ihastunut :((
- Anonyymi00032
Vannon kuule sinulle että näkijöitä tulee minunkin jälkeeni.
- Anonyymi00035
Mä voin näyttää sulle esim. Äärettömyyden kun vain pääsen sun kanssa liki.
- Anonyymi00045
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mä voin näyttää sulle esim. Äärettömyyden kun vain pääsen sun kanssa liki.
Olisit jo tullut jos olisit uskaltanut.Tiedät varsin kun olet lukenut minun tiedot ettei kannata.
- Anonyymi00034
No mikähän asia se mahtaa olla
- Anonyymi00036
Ei se ole lupaus, eikä sanoja. Se on vannotko, vannon. Niin ikkäästi.
- Anonyymi00037
Oli tuo kokonainen sateenkaari pihalla jouduin laskeutumaan polven varaan, että sain sen kokonaan kuvaan...
sivusta- Anonyymi00038
"molempia" merkitsevästä nimestä Hekaterine (‘Εκατερινη). Nimi voi olla johdos myös jumalatar Hekaten nimestä tai koptinkielisestä nimestä, joka merkitsee kutakuinkin "nimen pyhittämistä"
Katariina (nimi)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Katariina_(nimi)
KATARIINAN KAMARISSA VALVOTTIIN
SUVIÖITÄ II HAA NIIJJA :dd - Anonyymi00039
Ei paista aurinko vielä tähän aikaan aamua ja on pilvistä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei paista aurinko vielä tähän aikaan aamua ja on pilvistä.
https://www.youtube.com/watch?v=4iM8y6MIF1A&list=RD4iM8y6MIF1A&start_radio=1
- Anonyymi00041
Montako botoxi ruisketta ostit naiselleni ?Koska ei se näytä enään kulahtanerlta kuten noin vuosi sitten.
Otitko stattirahan aivan tästä syystä että sait vanhan ämmän taas suoritettua rypyistään?- Anonyymi00042
Se raha siis meni ryppyjen oikaisuun?🤯
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Se raha siis meni ryppyjen oikaisuun?🤯
Kyllä ja omakotitaloon sekä vartiolle palkaksi.
- Anonyymi00046
Etkö ite viittiny ostaa botoxia vanhalle ämmälles? Mites sitte se oma naamas jos eukkos niin vanha ja kulahtanu niin vanha ja kulahtanu taidat olla sitten itekki. Kannattaisko siihen omaankin naamaan niitä botoxeja jo pistellä? 🤭
- Anonyymi00049
Anonyymi00046 kirjoitti:
Etkö ite viittiny ostaa botoxia vanhalle ämmälles? Mites sitte se oma naamas jos eukkos niin vanha ja kulahtanu niin vanha ja kulahtanu taidat olla sitten itekki. Kannattaisko siihen omaankin naamaan niitä botoxeja jo pistellä? 🤭
Se muuten oli ,ei ne oo enään pari petti tuon botoxin ostajan kanssa sitäkin.
- Anonyymi00048
"Mutta minä sanon teille: Älkää vannoko lainkaan. Älkää taivaan kautta, sillä se on Jumalan valtaistuin, älkää maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa koroke, älkääkä Jerusalemin kautta, sillä se on suuren kuninkaan kaupunki. Älä myöskään vanno pääsi kautta, sillä et sinä pysty muuttamaan ainuttakaan hiustasi mustaksi etkä valkoiseksi. Kun myönnätte, sanokaa vain: ’Kyllä’, kun kiellätte, sanokaa: ’Ei.’ Enempi on pahasta."
Matteuksen evankeliumi - Anonyymi00050
Miksi et anna mulle aikaa muuttua? Pelkäätkö, että oikeasti muutun? En ole sulta mitään vailla. Eletäänkö kumpikin vain omaa elämäämme ja annetaan toistemme olla? Ei meillä ole tällä hetkellä edellytyksiä tavata eikä puhua. Minun kehitys ihmisenä on aivan kesken sattuneista syistä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533