Suomesta on miehet loppu

Anonyymi-ap

Nyt on kaikki kotimaiset tyhjäpäät kierretty ja mara joutuu siirtymään ulkomaaneläviin. Säälittävä nainen.

35

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sophia on joutunut tuon tekeen jo vuosia sitten, eli siirtymään ulkomaaneläviin. Onks säälittävää?

      • Anonyymi00004

        Sofialla on ollut miehiä. Englanista. Kanadasta. Saksasta. Ruotsista. Yhdysvalloista. Dubaissa ollut todellakin monta miestä Sofialla.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sofialla on ollut miehiä. Englanista. Kanadasta. Saksasta. Ruotsista. Yhdysvalloista. Dubaissa ollut todellakin monta miestä Sofialla.

        Hyvältä maistuu nakki 🥖.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sofialla on ollut miehiä. Englanista. Kanadasta. Saksasta. Ruotsista. Yhdysvalloista. Dubaissa ollut todellakin monta miestä Sofialla.

        Taas Palvoja todisti sen, ainoa verrokki on Sofia. Luulisi, että Martinaa verrattaisiin johonkin hyvinvointivalmentajaan, johonkin naiseen, jolla on statusta ja materiaa. Mutta ei, ainoa nainen, johon verrataan on Sofia.


    • Anonyymi00002

      Tanelikaan ei tykkää kuten Martinan instassa kertoo. Muuten, tuo mies on suomalainen ja syntynyt Hämeenlinnassa. Mutta ehkä perus suomalaiset miehet ei Martinaa kiinnosta enkä yhtään ihmettele.

      • Anonyymi00003

        Ketäs persumiehet kiinnostaa, häh?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ketäs persumiehet kiinnostaa, häh?

        Ernakin iskenyt kuuman ulkomaalaisen miehen. Tulisia suudelmia vaihtoi miehen kanssa lentokentällä.


      • Anonyymi00008

        Jos mä olisin syntynyt Pekingissä se ei tekisi minusta kiinalaista🤣


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Ketäs persumiehet kiinnostaa, häh?

        Levillä asusteleva Pikkarainen on julkisesti tuonut esille vaalien aikaan että äänesti perussuomalaisia. Pikkarainen kiinnostaa siellä Levillä ainakin yhtä naista, kuten Seiskan salakuvista kaikki saivat todeta.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Levillä asusteleva Pikkarainen on julkisesti tuonut esille vaalien aikaan että äänesti perussuomalaisia. Pikkarainen kiinnostaa siellä Levillä ainakin yhtä naista, kuten Seiskan salakuvista kaikki saivat todeta.

        Suomessa on vahva poliittinen vapaus! Saa kannattaa ja äänestää mitä puoluetta tahansa. On perustuslaissa samoin kuin uskonnonvapaus. Samoin saa seurustella tai olla seurustelematta. Äläkä puhu me-muodossa, kaikki ei kyylää Seiskan salakuvia.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Jos mä olisin syntynyt Pekingissä se ei tekisi minusta kiinalaista🤣

        Entäs jos olet syntynyt Hämeenlinnassa, oletko suomalainen? Vai Suomen kansalaisuuden saanut?


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Suomessa on vahva poliittinen vapaus! Saa kannattaa ja äänestää mitä puoluetta tahansa. On perustuslaissa samoin kuin uskonnonvapaus. Samoin saa seurustella tai olla seurustelematta. Äläkä puhu me-muodossa, kaikki ei kyylää Seiskan salakuvia.

        Ei uskoisi kun täältä juttuja lukee. Mutta ehkä Pikkaraisen kohdalla poikkkeus.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Ei uskoisi kun täältä juttuja lukee. Mutta ehkä Pikkaraisen kohdalla poikkkeus.

        Pikkaraisen kohdalla myös rikos on poispyyhitty kun tuomio on kärsitty loppuun. Muiden kohdalla päivittäin jauhetaan jostain yli 10 vuotta sitten saadusta sakosta.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Levillä asusteleva Pikkarainen on julkisesti tuonut esille vaalien aikaan että äänesti perussuomalaisia. Pikkarainen kiinnostaa siellä Levillä ainakin yhtä naista, kuten Seiskan salakuvista kaikki saivat todeta.

        Vai on Pikkarainen persu? Nyt ymmärrän miksi täällä persupalstalla noin suosiossa. Luulin jopa että rikoksensa takia suositaan eli helpotus että ei sentään.


    • Anonyymi00007

      Sofialla on erittäin runsaasti kokemusta ulkomaalaisista miehistä.

      • Anonyymi00010

        Lahjakas nainen käyttää hyödykseen perheellisiä miehiä ja kotimaassa ja ulkomailla samoin. 🏆.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Lahjakas nainen käyttää hyödykseen perheellisiä miehiä ja kotimaassa ja ulkomailla samoin. 🏆.

        Kieltämättä on lahjakas. Paljon on saanut lahjoja asiakkailta.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kieltämättä on lahjakas. Paljon on saanut lahjoja asiakkailta.

        Rahaa ulosottovelkoihin ainakin 80 000e, laukkuja, kynsihuoltoja, tekoperseen, leikellyn nenän, turbohuulet, vartin iloja, ruokaa, viinaa, matkoja, kattoa pään päälle jne.


    • Anonyymi00016

      Kun täällä nyt verrataan noita kahta niin sen voi ainakin sanoa, että Sofia on huomattavasti kauniimpi, kaunis sivuprofiili ja suloiset eksoottiset kasvot, naisellinen. Sitä ei voi ennustaa minkälainen on Martinan ikäisenä 8 vuoden päästä.

      • Anonyymi00019

        Mitä tekee kauneudella, jos ihmisen sisin on täynnä mätää ? Moni kakku päältä kaunis.


    • Anonyymi00017

      Jos miehellä olisi riittävästi rahaa, kenet valitsisi: Martinan, Sofian vai Helenan?

      • Anonyymi00018

        Sofian. Hän on kaunein ja täysjärkisin noista. Ei vihanhallintaongelmia


      • Anonyymi00020

        Helena. Martina Sofia 😎.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sofian. Hän on kaunein ja täysjärkisin noista. Ei vihanhallintaongelmia

        Pieksi ikkunankarmilla yhden elättäjän ja huusi toiselle #ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN#!! #!?


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sofian. Hän on kaunein ja täysjärkisin noista. Ei vihanhallintaongelmia

        Ja nuorin.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ja nuorin.

        Lapsellinen mutta lapseton lokki jossa on tähtitieteelliset käyttökustannukset.


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Ja nuorin.

        Mitä tekee naisella, jota joutuisin elättää ? Ei koulutusta ei ammattia. Ei riitä yksistään, että nainen on nuori. Eikä enää 36-vuotias nainen ole enää edes nuori.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sofian. Hän on kaunein ja täysjärkisin noista. Ei vihanhallintaongelmia

        Sofia on noista kolmesta kaikkein tyhmin ja henkisesti teiniikäiseksi jäänyt nainen.


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Sofian. Hän on kaunein ja täysjärkisin noista. Ei vihanhallintaongelmia

        Sofia ikkunakarmilla hakanut ex-avopuolison Niko Ranta - Ahon. Heittänyt viinit lasista sen jälkeen vielä Nikon päälle. Et eikö ole Sofialla vihan hallinta ongelmia ?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Sofia ikkunakarmilla hakanut ex-avopuolison Niko Ranta - Ahon. Heittänyt viinit lasista sen jälkeen vielä Nikon päälle. Et eikö ole Sofialla vihan hallinta ongelmia ?

        #ITTU MITEN SÄ KORVAAT MULLE TÄN? #! #+


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Mitä tekee naisella, jota joutuisin elättää ? Ei koulutusta ei ammattia. Ei riitä yksistään, että nainen on nuori. Eikä enää 36-vuotias nainen ole enää edes nuori.

        Kommentissa ei sanottu, että on nuori. Vaan että nuorin (noista kolmesta).


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Kommentissa ei sanottu, että on nuori. Vaan että nuorin (noista kolmesta).

        Ja kaunein. Näyttää naiselta.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Ja kaunein. Näyttää naiselta.

        Näyttää Michael Jacksonilta.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Lapsellinen mutta lapseton lokki jossa on tähtitieteelliset käyttökustannukset.

        Rikkaat miehet voivat elättää naisensa, vaikka se maksaisi tähtitieteellisiä summia. Älä sinä kanna siitä mitään huolta.


    • Anonyymi00034

      Vain fiksut miehet valitsee naisen joka on itsellinen ja vahva ja tulee toimeen omillaan. Luuserit ei halua vahvaa naista vaan sellaisen jota voi hallita, myös rahallisesti. Z

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe