Olen pakosta joutunut seuraamaan politikoiden käyttäytymistä,yli puoluerajojen. Onko todella näin ,että asumme maailman onnellisimmassa maassa? Riidellään ,haukutaan ja kuitenkin nämä ovat meidän päättäjiä. Mitä sanon nuorelle kun hän katsoo politikoiden käytöstä. POLITIKOT NÄYTTÄÄ ESIMERKKIÄ ,järkyttävää ei ole käytöstqpoja ja kuitenkin sitä nuorilta vaaditaan.
Politikoitten käytöstavat
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001
Luuletko että sinne valitaan älykkäin osa kansasta?
Putkiaivo puolueiden toimesta?- Anonyymi00002
Kana eli äänestäjät tekee valinnan. Näin meitä sumutetään ja se puoluekuri. On siellä hyviä rehtiä ,mutta puoluekuri. Sossuissakin ja jopa viherpiiperöissäkin ,mutta heidän teilataan
Älykkäin kansanosa ei missään tapauksessa lähde ehdolle. Ainoa tapa saada järkeä kansanedustuwlaitokseen on arpoa edustajat tiettyjen sääntöjen mukaa.
1. ei uskonharhaisia
2. ei puolueen jäsenkirjaa
3. ei rikostaustaa
4. ei virkanilkkejä
saa jatkaa listaa....
- Anonyymi00003
Dunja:
Tytti Tuppurainen paheksui muiden puolueiden huonot käytöstavat,
mutta sallii jopa oman puolueen jäsenten kurmuuttamisen.
En minä, mutta pojat! - Anonyymi00004
Silloin tapellaan ja riidellään, kun on kamerat päällä, muuten aika rauhallista yhteiseloa ja -oloa.
- Anonyymi00005
Poliitikot saavat minun puolestani haukkua ja huutaa toisillensa niin paljon, kuin jaksavat, kunhan tekevät järkeviä päätöksiä maan ja kansan näkökulmasta. Näinhän ei valitettavasti aina ole.
Valtion tehtävä on huolehtia oman maan ja oman kansan hyvinvoinnista ja turvallisuudesta.- Anonyymi00008UUSI
Vallan tunne vähentää empatiaa.
- Anonyymi00006
Käytöstavat kunniaan t. Tavallinen kansalainen
- Anonyymi00007UUSI
Vallan paradoksi: Ihmiset saavat usein valtaa työskentelemällä yhteiseksi hyväksi empatian ja yhteistyöhalukkuuden avulla, mutta loppujen lopuksi he menettävät juuri ne, kun pääsevät valtaan.
https://tieku.fi/ihminen/aivot/nain-valta-muuttaa-aivoja
Tuo on syy, miksi monet poliitikot vieraantuvat todellisuudesta, kun ovat vuosia vallan kahvassa. Myös rikkaus ja raha muuttaa ihmistä. - Anonyymi00009UUSI
Poliitikot on ajaneet Suomen talouden alas, miljardeja on mennyt Ukrainaan. Sieltä saadaan vastikkeeksi droneja, jotka ikään kuin tuhoavat, uhkailevat. Suomi on ihan kauhuissaan.
Poliitikot muuta kuin riitelyä. Mutta asioita hoitavat muut tahot. Se on niin kuin teatteria, ja Yle on samanlainen pesäke: sieltä ei tule mitään muuta kuin kerrotaan haittoja pahuutta ihmiselle.
Kun ihmiselle tehdään haittoja, ne pysyvät kuormitettuna ja juoksee kuin mutkaratoja, kun et pitäisi tehdä oikeita töitä. Häirintä on kaikista paras, jotta kansa pysyy kurissa.- Anonyymi00010UUSI
??????????????
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
??????????????
Katso tästä näkökulmasta!
”Jos joku ylhäältä katselis tätä meidänkin kouhotustamme, niin ei se muuta vois kuin nauraa.”Lahtinen jatkaa tähän perään vielä pohdintaa siitä, miten järjetöntä miesten rämpiminen syvässä lumessa konekivääriä raahaten on. Sitaatti tiivistää täydellisesti hahmon roolin kirjan kyseenalaistajana ja ”järjen äänenä”. Hän katsoo tilannetta ulkopuolelta ja näkee suuren isänmaallisen paatoksen sijaan vain pienen ihmisen naurettavan ja vaivalloisen rämpimisen historian rattaissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492