Ikävä juttu mutta en tule tänään töihin. Otan pitkän viikonlopun.
Terveisin minä ( tunnisteeton palstahörhö)
Arvoisa työnantaja
9
114
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Okkula G
- Anonyymi00002UUSI
Hauskaa viikonloppua! 😊
- Anonyymi00003UUSI
Moi! Lupasin paikata sua palstalla. 👍🏻Teen etänä, kun olen vähän kipeänä.
- Anonyymi00004UUSI
Tuurijuoppo on siis aloittanut työnkierron ensimmäisen vaiheen.
- Anonyymi00005UUSI
Arvoisa työntekijä,
Kuulostaa mukavalta sellainen pitkä viikonloppu. Varmasti saat levättyä ja ladattua akkuja ensi viikkoa varten. Nyt vain on niin, että koska olemme joutuneet tekemään työsi toistuvasti ilman sinua näinä perjantai ja maanantai päivinä, havaitsimme että olemme onnistuneet jakamaan työtehtäväsi tasaisesti toisten paikalla olevien työntekijöiden kesken.
Joten voit jatkaa lepäilyä rauhassa vielä ensi viikon...ja seuraavan...ja itseasiassa ei tarvitse vaivautua paikalle enää ollenkaan. Olet vapautettu työvelvoitteestasi pysyvästi.
Terveisin pomo (toinen palstahörhö:)- Anonyymi00006UUSI
Mistä se saa ruuan pöytään.?
- Anonyymi00008UUSI
Niin mutta meillä oli se sopimus etten hiisku siitä sun anoppijutusta..
joten nähdään ma tai tiistaina :D - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin mutta meillä oli se sopimus etten hiisku siitä sun anoppijutusta..
joten nähdään ma tai tiistaina :DTiistaina Keke tekee sun duunit, sovimme siipan kanssa anoppiasian jo vuosia sitten. Kerroin että hänen osuutensa omaisuudestansa on uhattuna koska eräs kiristää minua asialla. Hän oli ymmärtäväinen koska molemmat tiedämme että liittomme on yhtä rationaalisella pohjalla kuin nämä yrotyksen bisnekset. Oli hyvillään ettei siemen kantanut hedelmää osingonjakoon. Joten, palveluksellesi ei enää ole tarvetta. Kaikkea hyvää tulevaan. Saat toki todistuksen työvuosista, suosituksia sinne ei lienee ole tarvetta.
- Anonyymi00007UUSI
T öitä,rankkaa Teelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514