Ei enää riitä liikunnan opettaja pitää olla personal rainer että saa lapset vähän liikahtamaan ei ollut tällaista ennen oli lapsena liikettä omasta takaa kun ei ollut tök tökkiä
Vastaukset 18
- Anonyymi00003
Kun ei tarpeeksi muuten saada aikaan traumoja koululiikunnasta. Jaksaa, jaksaa, painaa, painaa, pumppaa, pumppaa. Välillä voi pitää oksennuksen mittaisen tauon ja taas mennään. Joo, olihan Karate-Pasi meidän aikaan opettajana liikunnassa.
- Anonyymi00004
Kun siinä tök tökissä on niitä haasteita niin miksi ei voi olla liikunta haastetta miksi aina vain haasteita pahan tekoon?
- Anonyymi00005
Hyvä että Rainerikin saadaan lopulta kouluun.
- Anonyymi00015
Liekö sama Raineri mikä oli tv sarjassa? Kettu-Raineri?
- Anonyymi00006
Tik tok on myös täynnä hyviä liikunta vinkkejä.
- Anonyymi00007
Järjestetäänkö Lieksankin 13v koululaisille penissukan neulontatapahtumia? Sairas on maailma ja yhä sairaammaksi näkyy menevän.
- Anonyymi00012
Ei järjestetä mutta järjestetään dildon valmistus tapahtuma alle 11-13 vuotiaille.
- Anonyymi00008
Ei 60-luvulla tarvittu rainereita, kun tarvottiin umpihangessa kouluun ja kesällä iskettiin heinää seipäälle alle 10-vuotiaina ja juostiin kilometrikaupalla hakemassa lehmiä lypsettäviksi suurilta metsälaitumilta. Silloin ei kukaan vauhkonnut punkeista eikä muustakaan, joista nyt pelotellaan joka päivä.
- Anonyymi00009
Punkkeja ei ollut näillä korkeuksilla. Muuten asiaa kirjoitit.
- Anonyymi00013
Haha..eikö kirjoittaja oikeasti tiedä että punkkeja ei ollut silloin täällä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haha..eikö kirjoittaja oikeasti tiedä että punkkeja ei ollut silloin täällä.
Punkkeja oli aivan varmasti 60-luvulla Pohjois-Karjalan korkeuksilla. Muistan, kuinka nypin lehmistä ja kissoista punkkeja 60-luvulla, suurimmat olivat lähes 1 cm halkaisijaltaan, kun olivat imeneet niin paljon verta. 70-luvulla asuin kaupungissa eikä kotonani ollut eläimiä. Mieleen on jäänyt, kuinka yksi lehmä rupesi nuolemaan minun kättäni, kun nypin punkit sen kaulasta ja harjasin sitten, kutina oli varmaan melkoinen. Älkää uskoko kaikkea, mitä lääketeollisuuden sponsoroima media satuilee.
- Anonyymi00011
Eikös ne aavikolta tulleiden lasten tulkit ole sitä jo nyt.
- Anonyymi00014
13 vuotiaille pojille koulussa tulisi järjestää tapahtuma missä opetetaan miten tehdään tekovagina.
No tuo on surkea vitsi mutta näköjään voisi olla ihan oikeasti totta nykypäivänä.
Onko nuo ihan sairaita jotka järjestää tuo tekopeniskurssin.- Anonyymi00022
Kyllä pitää ihmisen olla todella pahasti päästään sekaisin kun tuollaisia suunnitelee tahi järjestää. Pakkohoito olis tuollaiselle porukalle oikea osoite!
- Anonyymi00019
:DD
- Anonyymi00020
Ekaluokallako Raineri aloittaa?
- Anonyymi00023
Kettutarhalla.
- Anonyymi00021
Raineri pääsee työkuntoutukseen Lieksaan ja aloittaa siellä opettajan vakanssilla kertomalla lapsille, että mitä ei kannata tehdä.
https://mvlehti.net/2016/06/23/rainer-raineri-koivisto-teki-viharikoksen-murhasi-harkitusti-valkolaisen-hovioikeus-alensi-tapoksi/
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483