Lieksan kouluihin tulee myös personal rainer

Anonyymi-ap

Ei enää riitä liikunnan opettaja pitää olla personal rainer että saa lapset vähän liikahtamaan ei ollut tällaista ennen oli lapsena liikettä omasta takaa kun ei ollut tök tökkiä

18

170

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00003

Kun ei tarpeeksi muuten saada aikaan traumoja koululiikunnasta. Jaksaa, jaksaa, painaa, painaa, pumppaa, pumppaa. Välillä voi pitää oksennuksen mittaisen tauon ja taas mennään. Joo, olihan Karate-Pasi meidän aikaan opettajana liikunnassa.

• Anonyymi00004

Kun siinä tök tökissä on niitä haasteita niin miksi ei voi olla liikunta haastetta miksi aina vain haasteita pahan tekoon?

• Anonyymi00005

Hyvä että Rainerikin saadaan lopulta kouluun.

• Anonyymi00015

Liekö sama Raineri mikä oli tv sarjassa? Kettu-Raineri?

• Anonyymi00006

Tik tok on myös täynnä hyviä liikunta vinkkejä.

• Anonyymi00007

Järjestetäänkö Lieksankin 13v koululaisille penissukan neulontatapahtumia? Sairas on maailma ja yhä sairaammaksi näkyy menevän.

• Anonyymi00012

Ei järjestetä mutta järjestetään dildon valmistus tapahtuma alle 11-13 vuotiaille.

• Anonyymi00008

Ei 60-luvulla tarvittu rainereita, kun tarvottiin umpihangessa kouluun ja kesällä iskettiin heinää seipäälle alle 10-vuotiaina ja juostiin kilometrikaupalla hakemassa lehmiä lypsettäviksi suurilta metsälaitumilta. Silloin ei kukaan vauhkonnut punkeista eikä muustakaan, joista nyt pelotellaan joka päivä.

• Anonyymi00009

Punkkeja ei ollut näillä korkeuksilla. Muuten asiaa kirjoitit.

• Anonyymi00013

Haha..eikö kirjoittaja oikeasti tiedä että punkkeja ei ollut silloin täällä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Haha..eikö kirjoittaja oikeasti tiedä että punkkeja ei ollut silloin täällä.

Punkkeja oli aivan varmasti 60-luvulla Pohjois-Karjalan korkeuksilla. Muistan, kuinka nypin lehmistä ja kissoista punkkeja 60-luvulla, suurimmat olivat lähes 1 cm halkaisijaltaan, kun olivat imeneet niin paljon verta. 70-luvulla asuin kaupungissa eikä kotonani ollut eläimiä. Mieleen on jäänyt, kuinka yksi lehmä rupesi nuolemaan minun kättäni, kun nypin punkit sen kaulasta ja harjasin sitten, kutina oli varmaan melkoinen. Älkää uskoko kaikkea, mitä lääketeollisuuden sponsoroima media satuilee.

• Anonyymi00011

Eikös ne aavikolta tulleiden lasten tulkit ole sitä jo nyt.

• Anonyymi00014

13 vuotiaille pojille koulussa tulisi järjestää tapahtuma missä opetetaan miten tehdään tekovagina.
      No tuo on surkea vitsi mutta näköjään voisi olla ihan oikeasti totta nykypäivänä.
      Onko nuo ihan sairaita jotka järjestää tuo tekopeniskurssin.

• Anonyymi00022

Kyllä pitää ihmisen olla todella pahasti päästään sekaisin kun tuollaisia suunnitelee tahi järjestää. Pakkohoito olis tuollaiselle porukalle oikea osoite!

• Anonyymi00019

:DD

• Anonyymi00020

Ekaluokallako Raineri aloittaa?

• Anonyymi00023

Kettutarhalla.

• Anonyymi00021

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1520
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      718
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe