Mikä on juuri

Anonyymi-ap

sinulle tai yleisesti elämän tarkoitus?

41

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

2. Korinttilaiskirje 5:14-15 FB38
      [14] Sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet; [15] ja hän on kuollut kaikkien edestä, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen, vaan hänelle, joka heidän edestään on kuollut ja ylösnoussut.

• Anonyymi00014

Aamen.

• Anonyymi00034

Tää on mullakin ollut lapsesta saakka ❤️ Haluan elää Jumalalle, ylistää häntä joka päivä ja jutella hänen kanssaan kaikesta. Mennä sinne, minne hän ohjaa ja tehdä niinkuin hän kehottaa tekemään. Kohdata ja palvella ihmisiä. Ihan parasta elämää! ❤️

• Anonyymi00002

Ei mikään yleiselläkään tasolla

• Anonyymi00003

Onpa hyvä kysymys! Riippuu miten syvällisesti alkaa pohtia, mutta kyllähän se on tämä matka itsessään eli elämä. Siihen sisältyy sitten kaikki. Oma henkinen kasvu, rakkaus, ilo, riemu, elämästä nauttien, elämän oppiläksyt, kiitollisuus, sisäinen rauha jne. muutaman asian mainitakseni 🥰

• Anonyymi00004

Ensinnäkin hyvä terveys

• Anonyymi00005

En tiedä, en ole miettinyt. Jokainen kai täällä omalla tavallaan kantaa kortta johonkin kekoon tai vähintään auttaa toisia, jotka eivät siihen itse kykene tai sitä tarvitsevat.
      Sen tiedän, että itse yritän elää hyvää elämää ja kasvattaa lapsestani pärjäävän ja hyvän ihmisen.

• Anonyymi00006

Että olen elänyt elämän, jossa olen tehnyt jotain hyvää ympärilläni, auttanut läheisiäni tai kaukaisempiakin, tuottanut joitain ilon ja onnenhetkiä. Että olisin ollut ainakin joskus hyvää seuraa. Että minusta jäisi joku jälki, josta edes joku hyötyisi tai iloitsisi. Kuten siinä yhdessä mainoksessa sanotaan: kun olen saanut lapset hyvään vanhainkotiin, voin hengähtää helpotuksesta😄

• Anonyymi00007

Pysyä hengissä mahdollisimman pitkään.

• Anonyymi00008

Lisääntyminen on tärkein 💗 ja rakkaus yleensäkin 💗

• Anonyymi00021

Eläimet lisääntyy. Luulisi ihmisillä olevan jotain merkityksellisempää kuin tuo.

• Anonyymi00009

Elämän tarkoitus on ylläpitää ja vahvistaa elämää, koska koko elämän kokonaisuus on kuin valtava energiapallo, mitä energisempi se on, sen paremmin se voi. Tämä tarkoittaa sekä henkistä että fyysistä elämää. Ja henkinen ja fyysinen on tavallaan sekin samaa energiaa, ilmenemismuoto on vain eri. Negatiivinen ajattelu ja toisille pahaa tekeminen, vähentää tätä energiapallon hyvinvointia, siksi ihmiselle annetaan monta elämää, että hän oppisi keskittymään positiivisiin asioihin ja tekoihin ja koko energiapallon hyvinvointi paranisi ja voimistuisi edelleen. Jokaisen, pienenkin elävän rooli on tärkeää, pienelläkin fyysisellä elävällä voi olla suuri henkinen elämä.

• Anonyymi00010

Hieno lista hyviä asioita onkin mainittu, mutta ehkä se sisäinen vointi on kuitenkin elämässä moneen hyvään asiaan liitoksissa. Silloin kun on hyvä tilanne, rakkaus kukoistaa, sopivasti tekemistä ja vapaata, tulee tunne että on parempi ihmisenä. On joustava, avulias ja kiinnostunut asioista jotka parantaa itsensä vointia ja maailmaa yleensä. Eli hyvä suhde toiseen ihmiseen tarkoittaa parempaa suhdetta koko maailmaan, silloin hyvä mieli joka on syntynyt lauantai illan mittaan naisystävän johdosta, näkyy lähes koko viikon työelämässä ja muutenkin.

Peace & Love

https://www.youtube.com/watch?v=i0ARFZawWAY&list=RDi0ARFZawWAY&start_radio=1

• Anonyymi00011

Kyllä se on rakkaus. Pyrin pitämään, huolta ja hoivaamaan rakkaitani. Että edes seuraava sukupolvi olisi lempeämpi, ymmärtäväisempi, avoimpi ja inhimillisempi.

• Anonyymi00012

42.

• Anonyymi00015

Muista myös pyyhe.

• Anonyymi00013

Kulkea omaa polkuaan, olla onnellinen, pysyä järjissään.

• No yleisesti: tehdä vauvoja.

Mutta mulle, kun ei niitä yksin pysty tekee. Niin kirjottaa vaikkaa kirjaa näistä epäkohdista.

• Anonyymi00031

Hanki nainen.

• Anonyymi00016

Pyrkiä entistä enemmän eroon materiasta.

• Juu siitä pitää päästä. Ja oppia jakamaan ja tekemään käsillään.

• Anonyymi00017

Tehä palijo rahaa ja kähmiä valtaa, viihdyttää ihtiä erilaisilla härpäkkeillä ja nauraa kurjuksille! Haalia aina vaan enemmän, nopiammin ja sitäkin mitä ei oikiastaan tarvi. Kuha on naapurilta poissa.

T. Suamalaine Politiikko.

• Anonyymi00018

Sinä petaat seuraavaan elämääsi työläismuurahaisen elämää 😁

• Anonyymi00020

Minäkin voisin panna puolta maailmaa, ei vaan viiti enkä jaksa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minäkin voisin panna puolta maailmaa, ei vaan viiti enkä jaksa.

Minäkin voisin, vaan vetää suonta just niin maan p*rkeleesti🤬

• Anonyymi00023

Murheen karkoitus.

• Anonyymi00024

Se, ettei tarkoitusta ole.

• Anonyymi00025

Jeesus. Seuraan häntä. Hän on koko elämäni. Kuulun nykyään hänelle. Hän on vapauttanut minut menneisyyden kaunoista. En ole enää katkera siitä, mitä minulle tehtiin. Vihan tilalla on rakkaus sydämessä.

• Anonyymi00027

Olen myös päättänyt omistaa elämäni Jumalan palvelemiselle. Käyttää Jumalan armolahjoja. Se on arvokkainta, mitä on olemassa.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Olen myös päättänyt omistaa elämäni Jumalan palvelemiselle. Käyttää Jumalan armolahjoja. Se on arvokkainta, mitä on olemassa.

Aivan mahtavaa. 🔥 Jumalalla on meille varattuna niin paljon hyviä lahjoja ja siunauksia, joista tulee olemaan iloa itselle ja muille. Saadaan jo täällä maan päällä kokea välähdyksiä taivaan valtavasta ihanuudesta❣️

• Anonyymi00026

Olen hedonisti, joten elämäni tarkoitus on mukavuus, hyvä ruoka, juoma ja kaikki asiat, jotka tuottavat mielihyvää kuten kauniiden asioiden katselu

• Anonyymi00030

Oo sitten kunnolla hedonisti ja pane mua seurauksista välittämättä 😄
        Naiselta

• Anonyymi00028

Ei ole yleistä tarkoitusta. Itsellä tällä hetkellä uuden alan oppiminen. Oppiminen ylipäänsä. Ja kai opettaminen jos on kuulijoita tai oppilaita.

• Anonyymi00029

Jos elämä potkii päähän, käytä kypärää.

• Anonyymi00032

Ymmärtää elämää.

• Anonyymi00033

Kulkea omaa polkuani. Yritän oppia asioita ja ymmärtää ihmisten käytöstä. Nauttia elämän pienistä ihmeistä.

• Anonyymi00035

Miksi sinulle on haasteellista ymmärtää ihmisten käytöstä?

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Miksi sinulle on haasteellista ymmärtää ihmisten käytöstä?

Näin sivusta, ihmisten käytöstä on vaikee ymmärtää. Nää sodat, ympäristön tuhoutuminen. Ja just tää kiina ilmiö. Niin en ymmärrä miks sahataan omaa oksaa.

• Anonyymi00036

Murskata viholliseni, nähdäksesi heidän ajettavan edessäsi ja kuullaksesi heidän naistensa valitukset. 🍺

• Anonyymi00038

Kyllä se on rakastaa häntä. Vaikka kaukaakin.

• Anonyymi00039

Miksi ei läheltä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      183
      1536
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      196
      1367
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1119
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      43
      823
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      701
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      681
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      640
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe