Annoin eilen illalla selkäsaunan naiselle joka halusi kurituksen. Vitsaa ja remmiä käytin kun farkkujen päälle toivoi....kyllä oli kiltti kun lopetin ja itki kivusta....kokemuksia muilla....
Piiskaa naisen farkkupyllylle
18
246
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin siitä kuuluukin tulla itku siitä sen tietää että on mennyt kuritus perille.Itse otan polvelle istumaan ja lohdutan kyllä pylly siitä paranee. Ja vieläkin annan jos halukkaita naisia tyttöjä. 02AL.
- Anonyymi00002
Oletko antanut farkkjen päälle. Minä annan aina kovempia lyöntejä jos housut jalassa....
- Anonyymi00003
Niin se on annettava kovempaa ei se muuten tunnu eikä tule kilttiä.02AL.
- Anonyymi00004
Itse tykkään antaa farkkupyllylle remmiä ja kovia lyöntejä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse tykkään antaa farkkupyllylle remmiä ja kovia lyöntejä.
Saako piereskellä samalla
- Anonyymi00005
Minulle aivan sama onko housut jalassa tai paljas perse kunnolla annetaan.Kyllä sen kuulee kun nainen nyyhkyttää ja itkee. 02AL.
- Anonyymi00012
Sama täällä mutta jos on housut jalassa niin niiden pitää olla tiukat farkut. Ne on hyvännäköiset kun pylly on polvella poikittain odottamassa ensimmäistä vitsan sivallusta. Nopeaan tahtiin minä ainakin annan ja noin 50-100iskua. Kyllä on kiltti tyttö sen jälkeen eikä istu hetkeen....
- Anonyymi00006
Itse annan paljaalle perseelle ja pitää pyllistää kunnolla. Haluan nähdä vitun ja persereiän koko piiskauksen ajan. Välillä niitä voidaan käsin vielä levittää oikein ammolleen.
- Anonyymi00007
Olisihan se mukavaa noinkin mutta jos haluaa vain kuria.Mies 02AL.
- Anonyymi00008
Anoppini jäätyään leskeksi noin 10vuotta sitten kertoi minulle salaisuuden että appeni oli pitänyt anoppia kurissa ja nuhteessa koivuvitsan avulla. Jos anoppi oli appiukon mielestä muka vilkuillut tai sen mielestä vikitellyt jotain miestä sai hetken päästä koivumiehen Herraa. Sitten kerran varmaa noin 8vuotta sitten jäätiin anopin kanssa kahdestaan mökille niin se sanoi että sillä on ollut tuhmat ajatukset mielessä niin paljon että tarvisi varmaan saada vitsaa? Luulin ensin että sanoi sen leikillään, niin kysyin hymyillen että hakeeko itse vai haenko minä? Sanoi että hae sinä niin odotan sinua kiltisti, valitsin parikin hyvää vitsaa, menin sisälle ja siellä anoppi makasi jo sohvalla mekko ylhäällä ja pikkuhousut vielä päällä niin kysyin annako pikkareiden päälle niin kuulin että joo, aloitin ensin vähän varoen mutta hiljalleen kovensin lyöntejä. Aina pikkaisen inahti lyönnistäni ja välillä kysyin että joko anoppi kulta on kilttinä ja kun ei tullut vastausta niin jatkoin vähän näkyi jo peppu näkyi punottava pikkareiden välistä ja housut kostua pillun kohdalta niin kokeilin sormella pikkareiden välistä anopin pillua, se oli aivan märkänä kiimasta ja aloin hieroa pillua anoppi oikein tyrkytti sitä niin aloin sormettaan pillua anopin sanoessa olet ihana, sitten otin pikkareista kiinni ja vedin ne pois anopilta niin että näin ihanasti punoittava anopin perseen. Sanoin että nyt anoppi kulta saa vävyn isoa kovaa kyrpää niin oppii olemaan vävylle aina kiltti, nautimme molemmat tuosta sessiosta ja varmaan kerran kuussa anoppi pyytää minuavitsan kanssa luokseen kun on ollut tuhmana.
- Anonyymi00011
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00013
Koittasin kyllä pillua välillä kun siinä paljas perse edessä on. Mies 65v.02AL.
- Anonyymi00014
Annoin vaimolle aamulla kunnon selkäsaunan farkkujen päälle puisella paistinlastalla. Oli pukenut tiukat farkkushortsit valmiiksi. Kyllä lastalla oli tehoa kun itkukin tuli mutta onpahan kiltti taas hetken.
- Anonyymi00015
Ei kiihota yhtään. Pitää nähdä persereikä ja vittu kunnolla. Eli paljas perse ei edes riitä, pitää olla jalat levällään ja pyllistää oikein kunnolla.
- Anonyymi00016
Minua kiihottaa...jos naisella esim tiukat levikset joille saa antaa niin mikäettei vitsan taikka remminhakuun lähtee mielellään. Toki lopuksi takamus paljaaksi niin näkkee työn jäljet!
- Anonyymi00017
En kyllä haluaisi saada mun farkkupepulleni jonkun vanhan sedän vyöstä. Se voisi tehdä aika kipeää ja alkaisin itkeä pillittää. Mä kun olen ujo herkkä likka. Tiedän kyllä että varmaan moni ukko haluaisi vähän mua kurittaa kun mulla on sen verran tiukka farkkupeppu. Aika näyttää sitten joudunko kokemaan jotain sellaista. Mutta miksi mulla on sitten sellainen tunne että mun kuuluisi saada selkään joku kerta ja juuri vanhalta ukolta.
- Anonyymi00018
Se on se halu kokeilla kostuuko pimppisi kun mietit selkäsaunaa.Tule kokeilemaan miltä se tuntuu olla pappan alaisuudessa varsinkin jos olet tuhmuuksia tehnyt tai on irstaita ajatuksia.Terveisin 65v.Pappa. Eteläsuomi.
- Anonyymi00019
Vitsaa farkkujen päälle pitää antaa niin taatusti tuntuu. Tummat farkut on parhaat....näkyy vitsan jättämät jäljet ja alla punaiset juomut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2912439Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1402208Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132038- 1711550
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85876
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala449786- 51657