Annoin eilen illalla selkäsaunan naiselle joka halusi kurituksen. Vitsaa ja remmiä käytin kun farkkujen päälle toivoi....kyllä oli kiltti kun lopetin ja itki kivusta....kokemuksia muilla....
Vastaukset 309
- Anonyymi00001
Niin siitä kuuluukin tulla itku siitä sen tietää että on mennyt kuritus perille.Itse otan polvelle istumaan ja lohdutan kyllä pylly siitä paranee. Ja vieläkin annan jos halukkaita naisia tyttöjä. 02AL.
- Anonyymi00002
Oletko antanut farkkjen päälle. Minä annan aina kovempia lyöntejä jos housut jalassa....
- Anonyymi00003
Niin se on annettava kovempaa ei se muuten tunnu eikä tule kilttiä.02AL.
- Anonyymi00004
Itse tykkään antaa farkkupyllylle remmiä ja kovia lyöntejä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse tykkään antaa farkkupyllylle remmiä ja kovia lyöntejä.
Saako piereskellä samalla
- Anonyymi00005
Minulle aivan sama onko housut jalassa tai paljas perse kunnolla annetaan.Kyllä sen kuulee kun nainen nyyhkyttää ja itkee. 02AL.
- Anonyymi00012
Sama täällä mutta jos on housut jalassa niin niiden pitää olla tiukat farkut. Ne on hyvännäköiset kun pylly on polvella poikittain odottamassa ensimmäistä vitsan sivallusta. Nopeaan tahtiin minä ainakin annan ja noin 50-100iskua. Kyllä on kiltti tyttö sen jälkeen eikä istu hetkeen....
- Anonyymi00233
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi00006
Itse annan paljaalle perseelle ja pitää pyllistää kunnolla. Haluan nähdä vitun ja persereiän koko piiskauksen ajan. Välillä niitä voidaan käsin vielä levittää oikein ammolleen.
- Anonyymi00007
Olisihan se mukavaa noinkin mutta jos haluaa vain kuria.Mies 02AL.
- Anonyymi00008
Anoppini jäätyään leskeksi noin 10vuotta sitten kertoi minulle salaisuuden että appeni oli pitänyt anoppia kurissa ja nuhteessa koivuvitsan avulla. Jos anoppi oli appiukon mielestä muka vilkuillut tai sen mielestä vikitellyt jotain miestä sai hetken päästä koivumiehen Herraa. Sitten kerran varmaa noin 8vuotta sitten jäätiin anopin kanssa kahdestaan mökille niin se sanoi että sillä on ollut tuhmat ajatukset mielessä niin paljon että tarvisi varmaan saada vitsaa? Luulin ensin että sanoi sen leikillään, niin kysyin hymyillen että hakeeko itse vai haenko minä? Sanoi että hae sinä niin odotan sinua kiltisti, valitsin parikin hyvää vitsaa, menin sisälle ja siellä anoppi makasi jo sohvalla mekko ylhäällä ja pikkuhousut vielä päällä niin kysyin annako pikkareiden päälle niin kuulin että joo, aloitin ensin vähän varoen mutta hiljalleen kovensin lyöntejä. Aina pikkaisen inahti lyönnistäni ja välillä kysyin että joko anoppi kulta on kilttinä ja kun ei tullut vastausta niin jatkoin vähän näkyi jo peppu näkyi punottava pikkareiden välistä ja housut kostua pillun kohdalta niin kokeilin sormella pikkareiden välistä anopin pillua, se oli aivan märkänä kiimasta ja aloin hieroa pillua anoppi oikein tyrkytti sitä niin aloin sormettaan pillua anopin sanoessa olet ihana, sitten otin pikkareista kiinni ja vedin ne pois anopilta niin että näin ihanasti punoittava anopin perseen. Sanoin että nyt anoppi kulta saa vävyn isoa kovaa kyrpää niin oppii olemaan vävylle aina kiltti, nautimme molemmat tuosta sessiosta ja varmaan kerran kuussa anoppi pyytää minuavitsan kanssa luokseen kun on ollut tuhmana.
- Anonyymi00011
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00013
Koittasin kyllä pillua välillä kun siinä paljas perse edessä on. Mies 65v.02AL.
- Anonyymi00014
Annoin vaimolle aamulla kunnon selkäsaunan farkkujen päälle puisella paistinlastalla. Oli pukenut tiukat farkkushortsit valmiiksi. Kyllä lastalla oli tehoa kun itkukin tuli mutta onpahan kiltti taas hetken.
- Anonyymi00015
Ei kiihota yhtään. Pitää nähdä persereikä ja vittu kunnolla. Eli paljas perse ei edes riitä, pitää olla jalat levällään ja pyllistää oikein kunnolla.
- Anonyymi00016
Minua kiihottaa...jos naisella esim tiukat levikset joille saa antaa niin mikäettei vitsan taikka remminhakuun lähtee mielellään. Toki lopuksi takamus paljaaksi niin näkkee työn jäljet!
- Anonyymi00017
En kyllä haluaisi saada mun farkkupepulleni jonkun vanhan sedän vyöstä. Se voisi tehdä aika kipeää ja alkaisin itkeä pillittää. Mä kun olen ujo herkkä likka. Tiedän kyllä että varmaan moni ukko haluaisi vähän mua kurittaa kun mulla on sen verran tiukka farkkupeppu. Aika näyttää sitten joudunko kokemaan jotain sellaista. Mutta miksi mulla on sitten sellainen tunne että mun kuuluisi saada selkään joku kerta ja juuri vanhalta ukolta.
- Anonyymi00018
Se on se halu kokeilla kostuuko pimppisi kun mietit selkäsaunaa.Tule kokeilemaan miltä se tuntuu olla pappan alaisuudessa varsinkin jos olet tuhmuuksia tehnyt tai on irstaita ajatuksia.Terveisin 65v.Pappa. Eteläsuomi.
- Anonyymi00019
Vitsaa farkkujen päälle pitää antaa niin taatusti tuntuu. Tummat farkut on parhaat....näkyy vitsan jättämät jäljet ja alla punaiset juomut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Vitsaa farkkujen päälle pitää antaa niin taatusti tuntuu. Tummat farkut on parhaat....näkyy vitsan jättämät jäljet ja alla punaiset juomut.
Entäs siniset farkut? Käytän enemmän sinisiä farkkuja. Voihan niissäkin jotain näkyä, tai enpä tiedä. Varmasti mun farkkupeppu kipinöi kun annat oikein kunnolla kuin isän kädestä. Sitten vielä ne punaiset raidat mun pepussa , huh huh.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Entäs siniset farkut? Käytän enemmän sinisiä farkkuja. Voihan niissäkin jotain näkyä, tai enpä tiedä. Varmasti mun farkkupeppu kipinöi kun annat oikein kunnolla kuin isän kädestä. Sitten vielä ne punaiset raidat mun pepussa , huh huh.
Ei sen värin väliä kyllä tuntuu sinistenkin farkkujen läpi.Haluisitko tosiaan toteuttaa toiveesi voin kyllä antaa kunnolla punaiset jäljet näkyy pyllylläsi kun lasket housut.Mies 60v. Eteläsuomi
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hyvät ne sinisetkin on. Lyönnit annetaan takataskujen alle kun farkut on nostettu ylös ja kunnon pyllistys tai sitten polven päälle pyllistys. Farkkujen alla ainakin tapahtuu muutosta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hyvät ne sinisetkin on. Lyönnit annetaan takataskujen alle kun farkut on nostettu ylös ja kunnon pyllistys tai sitten polven päälle pyllistys. Farkkujen alla ainakin tapahtuu muutosta.
Kyllä paras selkäsauna mitä olen itse antanut on tiukalle farkkupyllylle antama. Naisella oli tiukat levikset jalassa kun kämmenellä aloitin. Sitten remmiä ja puista paistinlastaa ja lopuksi koivuvitsalla. Oli kyllä punaiset pakarat . Tulihan siinä kyyneleetkin mutta oli kuulemma ansainnut oikein kunnollisen kurituksen. Sanoikin että saa anta lujaa ja pitkään kun farkut suojana....toimii.
- Anonyymi00023
Löytyisikö tuhmaa naista, joka olisi piiskausta vaille?
Farkut eivät ole pakolliset.
T. Mies- Anonyymi00025
Siis pikkuhousut riittää. Mulla voisi tulla pissat housuun jos mua piiskattaisiin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Siis pikkuhousut riittää. Mulla voisi tulla pissat housuun jos mua piiskattaisiin.
Tule polvelle annan kämmentä ei mitään hakkaamista mutta sen verran että pylly punottaa.Luulen että nauttisit siitä.Mies 60v. Eteläsuomi.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Kyllähän se olisi piiskauksen paikka, jos on housuihinsa pissannut.
Kuinka kovan selkäsaunan haluaisit ja millä?
Ap - Anonyymi00057
Anonyymi00025 kirjoitti:
Annan kämmenellä niin ei tunnu niin pahalta tuntuu kyllä ja pylly punottaa olet kiltti tyttö.Mies 60v 02al
- Anonyymi00027
Minäkin ottaisin selkäsaunan vastaan farkut jalassa jos saa valita. Kokemusta on muutaman kerran asiasta ja monella tapaa on tullut saatua. Lyönnit saa olla kovempia ja kestoltaan itse selkäsauna on tietysti pidempi. Paljon se on kiinni siitä millaiset farkut on jalassa ja miten ne on tiukalle vedetty.
- Anonyymi00029
Et nyt sattuisi olemaan selkäsaunan vailla?
Ap - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et nyt sattuisi olemaan selkäsaunan vailla?
ApSiinä kahden vaiheilla olen. Välillä tuntuu että pitäis saada ja sitten taas että ei sittenkään. Todennäköisesti kyllä olen sen ansainnut eli olen kyllä selkäsaunan tarpeessa. Vaikka tiedän miten paljon se tekee kipeää.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Siinä kahden vaiheilla olen. Välillä tuntuu että pitäis saada ja sitten taas että ei sittenkään. Todennäköisesti kyllä olen sen ansainnut eli olen kyllä selkäsaunan tarpeessa. Vaikka tiedän miten paljon se tekee kipeää.
Voisin olla valmis auttamaan tilanteessa, jos niin tahdot? Täysin sinun ehdoilla, tietenkin. Olisi ihanaa antaa naiselle se mitä hän haluaa.
Ap - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Voisin olla valmis auttamaan tilanteessa, jos niin tahdot? Täysin sinun ehdoilla, tietenkin. Olisi ihanaa antaa naiselle se mitä hän haluaa.
ApJoo toki siitä pitää sopia ennen miten antaminen suoritetaan....minkälaiset farkut on jalassa...asento ja tietysti välineet. Ja myös miten kovaa annetaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo toki siitä pitää sopia ennen miten antaminen suoritetaan....minkälaiset farkut on jalassa...asento ja tietysti välineet. Ja myös miten kovaa annetaan.
Miltä tuntuu, aletaanko sopimaan?
M - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
MKait sitä vois sopia. Mitkä on sun toiveesi asiasta.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kait sitä vois sopia. Mitkä on sun toiveesi asiasta.
Eihän tässä ole kahta sanaa. Mun toive on tuottaa sulle nautintoa, niin kuin sä haluat.
Kerro itsestäsi?
M - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eihän tässä ole kahta sanaa. Mun toive on tuottaa sulle nautintoa, niin kuin sä haluat.
Kerro itsestäsi?
MSellanen hoikka vaalea 35 yh-äiti kyseessä. Kiinnostus kurileikkeihin alkoi n.10v sitten kun erosin. Muutamia kertoja olen selkäsaunan saanut joten tiedän mistä on kyse. Pidän että kuritus annetaan mun farkkupyllylle. Olen kyllä paljaallekin saanut mutta jotenkin ne farkut antaa turvaa. Kurittaja on aina saanut valita muutamista farkuistani ne joille haluaa antaa ja on niitä välillä aina vaihdettukin välineen mukaan jos niin sovittu. Jälkiähän aina tulee mutta ei mitään pitkäaikasia saa tulla koska harrastan uintia.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
MAnteeksi väärä nimimerkki, vahingossa.
Edellisen kirjoitti Ap
Niin, sovitaan vaan. Kerro, kysy. - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sellanen hoikka vaalea 35 yh-äiti kyseessä. Kiinnostus kurileikkeihin alkoi n.10v sitten kun erosin. Muutamia kertoja olen selkäsaunan saanut joten tiedän mistä on kyse. Pidän että kuritus annetaan mun farkkupyllylle. Olen kyllä paljaallekin saanut mutta jotenkin ne farkut antaa turvaa. Kurittaja on aina saanut valita muutamista farkuistani ne joille haluaa antaa ja on niitä välillä aina vaihdettukin välineen mukaan jos niin sovittu. Jälkiähän aina tulee mutta ei mitään pitkäaikasia saa tulla koska harrastan uintia.
Kiitos tiedosta. Olisi varmaan ensin hyvä katsoa osutaanko me yhtään samaan kohtaan kartalla?
Minä olen pääkaupunkiseudulla.
Ap - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Olisi varmaan ensin hyvä katsoa osutaanko me yhtään samaan kohtaan kartalla?
Minä olen pääkaupunkiseudulla.
ApMinä taas asun turunseudulla liedossa. Mitä mieltä sä olet niistä farkuista. Onko sulla paljonkin kokemusta kurittamisesta. Itse olen saanut selkääni noin puoli vuotta sitten. Itse olen luonteeltani aika rohkea.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minä taas asun turunseudulla liedossa. Mitä mieltä sä olet niistä farkuista. Onko sulla paljonkin kokemusta kurittamisesta. Itse olen saanut selkääni noin puoli vuotta sitten. Itse olen luonteeltani aika rohkea.
Tätä mä pelkäsin. Jää kuritus toiseen kertaan, ellet ole tulossa Helsinkiin tänään tai huomenna.
Valehtelisin, jos sanoisin, että minulla on paljon kokemusta kurittamisesta.
Luonteeltani mä oon kanssa rohkea, sosiaalinen ja kokeilunhaluinen.
Onko tää sun ainoa mieltymys seksiin liittyen? Vaihtaisin mielelläni ajatuksia sun kanssa. Vaikutat täysipäiselle ja ajattelevalla.
Ap - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Tätä mä pelkäsin. Jää kuritus toiseen kertaan, ellet ole tulossa Helsinkiin tänään tai huomenna.
Onko tää sun ainoa mieltymys seksiin liittyen? Vaihtaisin mielelläni ajatuksia sun kanssa. Vaikutat täysipäiselle ja ajattelevalla.
ApFarkuista jäi sanomatta, että onhan ne hyvä olla käytännön syistä. Visuaalisesti mieluiten tiukat. Kyllä se palaa takapuoli on kuitenkin miljoona kertaa kauniimpi ja on ihana nähdä, kun jäljet näkyvät. Tottakai jäljet on (varsinkin sun uinnin kanssa) ongelmalliset.
Ap - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
ApOlen töissä loppuviikon joten ei käy näin nopeaan. On mulla auto joten pääsen kyllä liikkumaan sinnepäin. Kerrotko mulle onko se varmasti ok se että annat selkäsaunan farkkupyllylle...haluaisin myös tietää millaiset on farkut joista itse pidät naisen päällä. Ei nyt toki ainoa mieltymys ole... tää nyt vaan on mun juttu että saan selkääni.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olen töissä loppuviikon joten ei käy näin nopeaan. On mulla auto joten pääsen kyllä liikkumaan sinnepäin. Kerrotko mulle onko se varmasti ok se että annat selkäsaunan farkkupyllylle...haluaisin myös tietää millaiset on farkut joista itse pidät naisen päällä. Ei nyt toki ainoa mieltymys ole... tää nyt vaan on mun juttu että saan selkääni.
Selkäsaunan farkkupyllylle on enemän kun ok.
Rakastan kesää ja yksi syy on tiukat valkoiset housut (farkut). Ne on mun ehdottomat suosikit.
Onko sulla halua kirjoitella yksityisemmin? Minulla on anonyymi sähköpostiosoite, jonka kautta olisi muka va jatkaa. Tutustua paremmin. Ei tarvitsisi isolle yleisölle kaikkea kertoa. Sinulle kertoisin mielelläni lisää. Tänään ei ole enää muuta tähdellistä tekemistä.
M - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Rakastan kesää ja yksi syy on tiukat valkoiset housut (farkut). Ne on mun ehdottomat suosikit.
Onko sulla halua kirjoitella yksityisemmin? Minulla on anonyymi sähköpostiosoite, jonka kautta olisi muka va jatkaa. Tutustua paremmin. Ei tarvitsisi isolle yleisölle kaikkea kertoa. Sinulle kertoisin mielelläni lisää. Tänään ei ole enää muuta tähdellistä tekemistä.
MValkosia farkkuja mulla ei ole. Merkit pääasiassa only mut muutamat tosi vanhat levikset on myös joille olen kyllä saanutkin piiskauksen pariin otteeseen. Tuumakoko on 29 joten olen kyllä hoikka ja ei se tapuolikaan iso ole.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Valkosia farkkuja mulla ei ole. Merkit pääasiassa only mut muutamat tosi vanhat levikset on myös joille olen kyllä saanutkin piiskauksen pariin otteeseen. Tuumakoko on 29 joten olen kyllä hoikka ja ei se tapuolikaan iso ole.
Tiukalle takapuolelle, tiukoissa farkuissa tekee farkkujen väristä hyvin toisarvoisten. Vanhat tiukat Levikset aiheuttaa nostetta mun farkuissa.
Miten on, jatketaanko s postissa?
M - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tiukalle takapuolelle, tiukoissa farkuissa tekee farkkujen väristä hyvin toisarvoisten. Vanhat tiukat Levikset aiheuttaa nostetta mun farkuissa.
Miten on, jatketaanko s postissa?
MMuuten kyllä mut mulla ei ole anonyymiä osoitetta.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Muuten kyllä mut mulla ei ole anonyymiä osoitetta.
Tee semmoinen. Todella helppoa. Onnistui multakin ja mä oon ihan Urpo, mitä tietokoneisiin tulee.
Mulla on protonmail.com osoite. Helppoa.
Juttelisin mielläni.
Yritä ja kerro onnistuuko. Jos, niin mä voin laittaa tänne mun osoitteen ja jatkettais siellä.
Miltä kuulostaa?
M - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tee semmoinen. Todella helppoa. Onnistui multakin ja mä oon ihan Urpo, mitä tietokoneisiin tulee.
Mulla on protonmail.com osoite. Helppoa.
Juttelisin mielläni.
Yritä ja kerro onnistuuko. Jos, niin mä voin laittaa tänne mun osoitteen ja jatkettais siellä.
Miltä kuulostaa?
MKyllä mun puolesta täälläkin voidaan jatkaa....mä en jaksa uusia sähköposteja. Jatketaan täällä vaan...pidätkö sinä stretchfarkuista? Ne levikset on sellasia joskus mustia olleita 20v vanhoja. Pidän siitä kun niille annetaan....on ne muutkin tiukkoja ja piiskaus kyllä tuntuu....
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä mun puolesta täälläkin voidaan jatkaa....mä en jaksa uusia sähköposteja. Jatketaan täällä vaan...pidätkö sinä stretchfarkuista? Ne levikset on sellasia joskus mustia olleita 20v vanhoja. Pidän siitä kun niille annetaan....on ne muutkin tiukkoja ja piiskaus kyllä tuntuu....
Kyllä
- Anonyymi00051
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kyllä mun puolesta täälläkin voidaan jatkaa....mä en jaksa uusia sähköposteja. Jatketaan täällä vaan...pidätkö sinä stretchfarkuista? Ne levikset on sellasia joskus mustia olleita 20v vanhoja. Pidän siitä kun niille annetaan....on ne muutkin tiukkoja ja piiskaus kyllä tuntuu....
Pidän kyllä.
Millä sä tykkäät että sua piiskataan ja mistä oot löytänyt edelliset piiskaajat?
Täytyy sanoa että kiihottuisin kyllä varmasti, aika paljon mua. Miten sä suhtautuisit siihen??
M - Anonyymi00052
Anonyymi00044 kirjoitti:
MTaas. Ton kirjoitti Ap. Anteeksi
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Pidän kyllä.
Millä sä tykkäät että sua piiskataan ja mistä oot löytänyt edelliset piiskaajat?
Täytyy sanoa että kiihottuisin kyllä varmasti, aika paljon mua. Miten sä suhtautuisit siihen??
MJoskus laitoin mtv3 iskuripalstalle viestiä. Siellä tutustuin vanhempaan herrasmieheen jonka kanssa päätin asiaa kokeilla. Muutti ulkomaille joten ei enään onnistunut. Aluksi halusin että kämmenellä annetaan...alussa olikin ihan tarpeeksi mutta nykyään pidän vitsasta ja sen aiheuttamasta pistävästä kivusta ja sen äänestä. Toki remmikin on kiva ja myös puiset paistinlastat joilla olen useasti myös saanut selkääni. Alkuun kylläkin aina kämmenellä aloitettu. Olihan se vaikeeta löytää se oikea ihminen kaikkien idioottien seasta mut onnisti. Asuikin kohtalaisen lähellä...
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Joskus laitoin mtv3 iskuripalstalle viestiä. Siellä tutustuin vanhempaan herrasmieheen jonka kanssa päätin asiaa kokeilla. Muutti ulkomaille joten ei enään onnistunut. Aluksi halusin että kämmenellä annetaan...alussa olikin ihan tarpeeksi mutta nykyään pidän vitsasta ja sen aiheuttamasta pistävästä kivusta ja sen äänestä. Toki remmikin on kiva ja myös puiset paistinlastat joilla olen useasti myös saanut selkääni. Alkuun kylläkin aina kämmenellä aloitettu. Olihan se vaikeeta löytää se oikea ihminen kaikkien idioottien seasta mut onnisti. Asuikin kohtalaisen lähellä...
Onhan se hyvä olla kasvukäyrä kivun suhteen.
Yksi mitä voin todellakin suositella ja ehkä voidaan joskus kokeilla on kuumaliimapuikko. Se on joustava, mutta kova. Tarjoaa erinomaisen kivun.
Miten on piiskauksen jälkeen oletko kovinkin kiimainen?
Ap - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
Onhan se hyvä olla kasvukäyrä kivun suhteen.
Yksi mitä voin todellakin suositella ja ehkä voidaan joskus kokeilla on kuumaliimapuikko. Se on joustava, mutta kova. Tarjoaa erinomaisen kivun.
Miten on piiskauksen jälkeen oletko kovinkin kiimainen?
ApAluksi se kyllä kiihottaa...juurikin se hetki kun piiskaajan kanssa jutellut ja sovittu asian toimituksesta kun tietää että kohta saan selkäsaunan ja se hetki kun käsketään kiristämään farkut tiukalle ja komennetaan polvelle taikka muullatavoin asettamaan takapuoli piiskattavaksi.. ja kun piiskaaja ottaa vyölenkistä otteen ja nykäisee niitä vieläkin ylemmäs niin tietää että nyt alkaa. Piiskauksen edetessä se laantuu kun kunnolla alkaa tuntumaan mutta kyllä se kiihottaa. Myöskin vitsanhaku. Jälkeen haluan vaan pidellä ja silitellä kipeää pyllyäni.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Aluksi se kyllä kiihottaa...juurikin se hetki kun piiskaajan kanssa jutellut ja sovittu asian toimituksesta kun tietää että kohta saan selkäsaunan ja se hetki kun käsketään kiristämään farkut tiukalle ja komennetaan polvelle taikka muullatavoin asettamaan takapuoli piiskattavaksi.. ja kun piiskaaja ottaa vyölenkistä otteen ja nykäisee niitä vieläkin ylemmäs niin tietää että nyt alkaa. Piiskauksen edetessä se laantuu kun kunnolla alkaa tuntumaan mutta kyllä se kiihottaa. Myöskin vitsanhaku. Jälkeen haluan vaan pidellä ja silitellä kipeää pyllyäni.
Voisko toi setti mennä niin, että piiskaaja hoitaisi jälkikäteen? Silittelyä, jäitä ja kehuja?
Oisko se jo liian eri juttu?
Ap - Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Voisko toi setti mennä niin, että piiskaaja hoitaisi jälkikäteen? Silittelyä, jäitä ja kehuja?
Oisko se jo liian eri juttu?
ApKyllä niinkin on toimittu että piiskaaja silittelee pakaroita piiskauksen aikanakin jos olen sitä pyytänyt ja jälkeenkin. Toki tehty farkkujen päälle. Myös pakaroita on puristeltu aina välillä.paljaat pakarat olen ainoastaan näyttänyt kirituksen jälkeen tai farkkujen vaihdon yhteydessä että kurin antaja tietää missä mennään ja nähnyt työnsä tulokset.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kyllä niinkin on toimittu että piiskaaja silittelee pakaroita piiskauksen aikanakin jos olen sitä pyytänyt ja jälkeenkin. Toki tehty farkkujen päälle. Myös pakaroita on puristeltu aina välillä.paljaat pakarat olen ainoastaan näyttänyt kirituksen jälkeen tai farkkujen vaihdon yhteydessä että kurin antaja tietää missä mennään ja nähnyt työnsä tulokset.
Saanko mä kysyä minkälaiset jutut sua kiinnostaa varsinaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä, kun on tavoitteena nauttia ja tuottaa nautintoa muin tavoin?
Ap - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Saanko mä kysyä minkälaiset jutut sua kiinnostaa varsinaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä, kun on tavoitteena nauttia ja tuottaa nautintoa muin tavoin?
ApIhan normaalit asiat. Nyt kun olen yksin niin voin toteuttaa tätä selkäsaunan saanti fantasiaa. Aina kylläkin olen pitänyt siitä kun paljaita pakaroitani on ohessa läimäytelty mutta ei piiskaamisen tavoin.olen kylläkin pyytänyt monesti lyömään lujempaa. Selkäsaunan saamista en halua yhdistää seksiin koska koen sen olevan rangaistus minulle. Farkkupyllylleni saa tehdä piiskauksen ohella silittelyä ja sellaista. Muut jutut otan ihan erikseen.
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ihan normaalit asiat. Nyt kun olen yksin niin voin toteuttaa tätä selkäsaunan saanti fantasiaa. Aina kylläkin olen pitänyt siitä kun paljaita pakaroitani on ohessa läimäytelty mutta ei piiskaamisen tavoin.olen kylläkin pyytänyt monesti lyömään lujempaa. Selkäsaunan saamista en halua yhdistää seksiin koska koen sen olevan rangaistus minulle. Farkkupyllylleni saa tehdä piiskauksen ohella silittelyä ja sellaista. Muut jutut otan ihan erikseen.
Jos piiskaaja kiihottuu tilanteessa niin se on ok ja on eräs jopa saanutkin kaiken lomassa.
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ihan normaalit asiat. Nyt kun olen yksin niin voin toteuttaa tätä selkäsaunan saanti fantasiaa. Aina kylläkin olen pitänyt siitä kun paljaita pakaroitani on ohessa läimäytelty mutta ei piiskaamisen tavoin.olen kylläkin pyytänyt monesti lyömään lujempaa. Selkäsaunan saamista en halua yhdistää seksiin koska koen sen olevan rangaistus minulle. Farkkupyllylleni saa tehdä piiskauksen ohella silittelyä ja sellaista. Muut jutut otan ihan erikseen.
Mutta jos ei puhuta piiskauksesta ollenkaan, niin minkälaisesta seksistä nautit? Ja ole hyvä kysy säkin mitä vaan haluat. En haluu, että tää tuntuis kuulusteluista.
Ap - Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mutta jos ei puhuta piiskauksesta ollenkaan, niin minkälaisesta seksistä nautit? Ja ole hyvä kysy säkin mitä vaan haluat. En haluu, että tää tuntuis kuulusteluista.
ApSeksin suhteen olen kai ihan tavallinen tyylillä lauantaisin saunan jälkeen. Irtosuhteita kun en harrasta niin viimekerrasta on paljon aikaa enkä ole sitä juuri kaivannutkaan johtuen vauhdikkaasta perhearjesta. Toki nyt jo rauhallisempaa kun jälkikasvu menee omia menojaan. Itselle on enemmän aikaa eikä tartte olla kokoajan läsnä. Selkäsaunan saamisellekin riittää enemmän aikaa. Tuhma tyttö minusta on tullut nyt illan aikana.
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Seksin suhteen olen kai ihan tavallinen tyylillä lauantaisin saunan jälkeen. Irtosuhteita kun en harrasta niin viimekerrasta on paljon aikaa enkä ole sitä juuri kaivannutkaan johtuen vauhdikkaasta perhearjesta. Toki nyt jo rauhallisempaa kun jälkikasvu menee omia menojaan. Itselle on enemmän aikaa eikä tartte olla kokoajan läsnä. Selkäsaunan saamisellekin riittää enemmän aikaa. Tuhma tyttö minusta on tullut nyt illan aikana.
No mä oon ollut tuhma jo vuosia, kuoleessa suhteessa( oikeestaan sen jälkeen), en saanut suustani auki ja nyt on liian myöhäistä.
Päätin, että en tuhlaa enää aikaa, vaan koitan tarttua niihin nautintoihin joita on tarjolla ja joita haluan. Mihin kaikkeen sinun rohkeus riittäisi?
Ap - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
No mä oon ollut tuhma jo vuosia, kuoleessa suhteessa( oikeestaan sen jälkeen), en saanut suustani auki ja nyt on liian myöhäistä.
Päätin, että en tuhlaa enää aikaa, vaan koitan tarttua niihin nautintoihin joita on tarjolla ja joita haluan. Mihin kaikkeen sinun rohkeus riittäisi?
ApSuhteita en ole miettinyt edellisen loputtua. Nautin vapaudesta kun voin ja elämä on paljon yksinkertaisempaa näin. Tuskin muuten voisin toteuttaa tätä fantasiaani ja toivonkin että sen ymmärrät. Nyt haluaisin vaan saada kunnon selkäsaunan farkkupyllylleni ja sellaisen joka annetaan polvien päällä koivuvitsalla.
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
ApJos nyt olisi se hetki jolloin tulisin kohta saamaan selkäsaunan niin kaivaisin kaapista kaikkein tiukimmat farkkuni valmiiksi ja lähtisin vitsan hakuun. Saisi kurittaja sitten käskeä pukemaan ne päälle ja ojentamaan vitsat. Ja sitten odottaa sitä käskyä asettumaan piiskattavaksi.
- Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jos nyt olisi se hetki jolloin tulisin kohta saamaan selkäsaunan niin kaivaisin kaapista kaikkein tiukimmat farkkuni valmiiksi ja lähtisin vitsan hakuun. Saisi kurittaja sitten käskeä pukemaan ne päälle ja ojentamaan vitsat. Ja sitten odottaa sitä käskyä asettumaan piiskattavaksi.
Mä piiskaisin sua niin mielelläni. Haluisin kuitenkin mukaan valitsemaan vitsaa. Olisi ihana hoitaa kuritettuja pakaroitasi.
Koita jaksaa hoitaa yksi s posti lisää. Haluaisin jatkaa (joskus) siellä. Minullakin on toisinaan menoa Turun suuntaan. Olisi ihana tavata. Ellet jo huomenna halua ajaa Helsinkiin käsittelyyn?
Ap - Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Jos nyt olisi se hetki jolloin tulisin kohta saamaan selkäsaunan niin kaivaisin kaapista kaikkein tiukimmat farkkuni valmiiksi ja lähtisin vitsan hakuun. Saisi kurittaja sitten käskeä pukemaan ne päälle ja ojentamaan vitsat. Ja sitten odottaa sitä käskyä asettumaan piiskattavaksi.
Tuo sopisi hienosti.Ota ihmeessä yhteyttä tuohon antamaani spostiin.66v mies.
- Anonyymi00070
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mä piiskaisin sua niin mielelläni. Haluisin kuitenkin mukaan valitsemaan vitsaa. Olisi ihana hoitaa kuritettuja pakaroitasi.
Koita jaksaa hoitaa yksi s posti lisää. Haluaisin jatkaa (joskus) siellä. Minullakin on toisinaan menoa Turun suuntaan. Olisi ihana tavata. Ellet jo huomenna halua ajaa Helsinkiin käsittelyyn?
ApToki vitsat voidaan hakea yhdessäkin....paljonko niitä farkkuja pitäis olla mukana valittavaksi että saat valita sopivat. Toki ne päälle puen että ja takaa ne näytän niin varmasti näet miten istuvat....huomenna siellä jos pääsen ajoissa lähtemään niin noin 21.00 perillä...siis helsingissä.
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Toki vitsat voidaan hakea yhdessäkin....paljonko niitä farkkuja pitäis olla mukana valittavaksi että saat valita sopivat. Toki ne päälle puen että ja takaa ne näytän niin varmasti näet miten istuvat....huomenna siellä jos pääsen ajoissa lähtemään niin noin 21.00 perillä...siis helsingissä.
Sopii todella hyvin. Luulen että kolmet farkut riittää. Jäätkö yöks?
Ap - Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Sopii todella hyvin. Luulen että kolmet farkut riittää. Jäätkö yöks?
ApEn voi jäädä. Katon kuitenkin useammat mukaan ja vähän eri merkkisiäkin kun levikset. Onko sulla muita välineitä siellä tai otanko mukaan jotain. Oma remmi kulkee mukana housuissa kuitenkin. Toivon niin että onnistuis......nyt kyllä tarttis heti jo saada.
- Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
En voi jäädä. Katon kuitenkin useammat mukaan ja vähän eri merkkisiäkin kun levikset. Onko sulla muita välineitä siellä tai otanko mukaan jotain. Oma remmi kulkee mukana housuissa kuitenkin. Toivon niin että onnistuis......nyt kyllä tarttis heti jo saada.
Onnistuu varmasti. Ota omasi mukaan, vaikka kyllä mullakin löytyy. Onpa ihanaa, että saadaan tämmöinen kohtaaminen aikaiseksi.
Miten tästä eteenpäin?
Ap - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Onnistuu varmasti. Ota omasi mukaan, vaikka kyllä mullakin löytyy. Onpa ihanaa, että saadaan tämmöinen kohtaaminen aikaiseksi.
Miten tästä eteenpäin?
ApEt kai tullut katumapäälle?
Ap - Anonyymi00075
Anonyymi00074 kirjoitti:
Et kai tullut katumapäälle?
ApEn tullut. Kävin suihkussa illalla ja katoin niitä farkkuja valmiiksi. Otin parit levikset ja muutaman parin onlyn merkkisiä. Kaikille olen saanut niin ainakin tiedän. Ilmoittelen kun pääsen lähtemään.
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
En tullut. Kävin suihkussa illalla ja katoin niitä farkkuja valmiiksi. Otin parit levikset ja muutaman parin onlyn merkkisiä. Kaikille olen saanut niin ainakin tiedän. Ilmoittelen kun pääsen lähtemään.
Hieno homma. Olet tervetullut.
Mitä olet mieltä ohuesta rottingista? Mulla on mahdollisuus saada semmoinen illaksi? Haluaisitko ainakin kokeilla?
Ap - Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Mitä olet mieltä ohuesta rottingista? Mulla on mahdollisuus saada semmoinen illaksi? Haluaisitko ainakin kokeilla?
ApJa onhan suunnitelma vielä voimassa?
Ap - Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
ApMikäettei. Mielessä on kyllä käynyt. Tiedän kyllä millainen se on. Kivulias ainakin ja niin kuuluu ollakin. Mulla on pakattuna 7 farkut josta saat itse valita ne jotka mielestäsi on parhaimman näköset.
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Mikäettei. Mielessä on kyllä käynyt. Tiedän kyllä millainen se on. Kivulias ainakin ja niin kuuluu ollakin. Mulla on pakattuna 7 farkut josta saat itse valita ne jotka mielestäsi on parhaimman näköset.
Mahtavaa, kiitos. Odotan innolla.
Ap - Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Mahtavaa, kiitos. Odotan innolla.
ApOnko sulla jotain toiveita, siitä miten valmistuisi, tai mitä haluaisit, että mulla on, kun tulet?
Ap - Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Onko sulla jotain toiveita, siitä miten valmistuisi, tai mitä haluaisit, että mulla on, kun tulet?
ApEi muutakun että liikkeellä ollaan rehellisin mielin enkä anna muuta kun tulla sinne saamaan selkäsaunan farkkupyllylle. Itse saat sitten päättää missä asennossa kun olet ensin nähnyt takapuoleni jolle tulet antamaan sen kurituksen. Selkäsaunan saat kyllä sitten antaa oikeinisän kädestä..
- Anonyymi00082
Anonyymi00080 kirjoitti:
Onko sulla jotain toiveita, siitä miten valmistuisi, tai mitä haluaisit, että mulla on, kun tulet?
ApMä hoidan ainakin sen kuumaliimapuikko, rottingin ja jäitä.
Ap - Anonyymi00083
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei muutakun että liikkeellä ollaan rehellisin mielin enkä anna muuta kun tulla sinne saamaan selkäsaunan farkkupyllylle. Itse saat sitten päättää missä asennossa kun olet ensin nähnyt takapuoleni jolle tulet antamaan sen kurituksen. Selkäsaunan saat kyllä sitten antaa oikeinisän kädestä..
Voit olla turvallisin mielin rehellisyyden suhteen. Saat juuri sellaisen selkäsaunan, kuin haluat, etkä mitään muuta mitä et halua. Täysin sinun ehdoilla mennään.
Ap - Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Voit olla turvallisin mielin rehellisyyden suhteen. Saat juuri sellaisen selkäsaunan, kuin haluat, etkä mitään muuta mitä et halua. Täysin sinun ehdoilla mennään.
ApLuulen että kämmen...vitsa ja rottinkikeppi riittää...täytyyhän mun pystyä istumaan sen jälkeen kun kotiin ajelen. Toivon että alkuun ottaisit polvelle ja annat siinä kämmenellä jonkunaikaa...
- Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
Luulen että kämmen...vitsa ja rottinkikeppi riittää...täytyyhän mun pystyä istumaan sen jälkeen kun kotiin ajelen. Toivon että alkuun ottaisit polvelle ja annat siinä kämmenellä jonkunaikaa...
Tehdään just niin kuin sä haluat. Kauanko luulet että kestät?
Ap - Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Tehdään just niin kuin sä haluat. Kauanko luulet että kestät?
ApKauanko haluaisit piiskauksen kestävän?
Ap - Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Kauanko haluaisit piiskauksen kestävän?
ApRiippuu vähän farkuista mitkä milloinkin on jalassa ja asennosta miten joudun pyllistämään. Ja siitä välineestä myös. Uskoisit että kestän hyvin puolen tuntia.
- Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
Riippuu vähän farkuista mitkä milloinkin on jalassa ja asennosta miten joudun pyllistämään. Ja siitä välineestä myös. Uskoisit että kestän hyvin puolen tuntia.
Niillä mennään. Sittenhän sen näkee.
Ap - Anonyymi00089
Anonyymi00088 kirjoitti:
Niillä mennään. Sittenhän sen näkee.
ApNiin. Kovia selkäsaunoja olen kyllä saanut aiemminkin niin vähän siitä tiedän. Vitsa se pahin on mielestäni varsinkin jos annat sillä esim 30 iskua nopeaan tahtiin. Miten sä haluaisit antaa ja missä asennossa toivoisit mun olevan.
- Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Niin. Kovia selkäsaunoja olen kyllä saanut aiemminkin niin vähän siitä tiedän. Vitsa se pahin on mielestäni varsinkin jos annat sillä esim 30 iskua nopeaan tahtiin. Miten sä haluaisit antaa ja missä asennossa toivoisit mun olevan.
Kädellä haluaisin sinut polvien ylin.varmaan myös muihin. Haluaisin kyllä myös olla sivulla, sinä pylly pystyssä sängyllä tai niin että ylävartalo on sängyllä, polvillaan lattialla. Näin voisin nauttia koko toiminnan visuaalisesta annista.
Haluatko kädelläkin farkkujen läpi, vai aloitetaanko ilman farkkuja, lempeämmillä läimäisyillä?
Ap
Ps. Rottinki on hommattu - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Kädellä haluaisin sinut polvien ylin.varmaan myös muihin. Haluaisin kyllä myös olla sivulla, sinä pylly pystyssä sängyllä tai niin että ylävartalo on sängyllä, polvillaan lattialla. Näin voisin nauttia koko toiminnan visuaalisesta annista.
Haluatko kädelläkin farkkujen läpi, vai aloitetaanko ilman farkkuja, lempeämmillä läimäisyillä?
Ap
Ps. Rottinki on hommattuAinoastaan farkkupyllylle haluan että selkäsauna annetaan. Mulla on stringit niiden alla joten ainoastaan farkkujen ohut kangas antaa sen olemattoman suojan pakaroille. Rottingille voin pyllistää tyylillä kädet lattiaan jotta sillä helpompi lyödä.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ainoastaan farkkupyllylle haluan että selkäsauna annetaan. Mulla on stringit niiden alla joten ainoastaan farkkujen ohut kangas antaa sen olemattoman suojan pakaroille. Rottingille voin pyllistää tyylillä kädet lattiaan jotta sillä helpompi lyödä.
Kuulostaa oiken hyvältä. Meille tulee antoisa ilta.
Ap - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kuulostaa oiken hyvältä. Meille tulee antoisa ilta.
ApToivotaan niin. Pääasia mulla on että saan sen ansaitsemani selkäsaunan jota olen miettinyt jo jonkin aikaa. Sen selkäsaunan toivon olevan siis ihan oikean tuntuinen joka saa kunnolla tuntua. Takapuoleni saa olla sen jälkeen helottavan punainen. Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa ja seuraavanakin päivänä vielä tuntuu että tietää mitä on tullut saatua.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Toivotaan niin. Pääasia mulla on että saan sen ansaitsemani selkäsaunan jota olen miettinyt jo jonkin aikaa. Sen selkäsaunan toivon olevan siis ihan oikean tuntuinen joka saa kunnolla tuntua. Takapuoleni saa olla sen jälkeen helottavan punainen. Tiedän kyllä mitä se tarkoittaa ja seuraavanakin päivänä vielä tuntuu että tietää mitä on tullut saatua.
Teen parhaani, että saat haluamasi
Eiköhän me onnistuta.
Ap - Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Teen parhaani, että saat haluamasi
Eiköhän me onnistuta.
ApMinustahan se on kiinni ja niistä farkuista joille sinä päätät antaa. Takataskut on joissakin alempana ja se vaikuttaa jos ne on alueella joille iskut annetaan. Pyrin toki pitämään ne niin ylhäällä kuin mahdollista.
- Anonyymi00096
Anonyymi00095 kirjoitti:
Minustahan se on kiinni ja niistä farkuista joille sinä päätät antaa. Takataskut on joissakin alempana ja se vaikuttaa jos ne on alueella joille iskut annetaan. Pyrin toki pitämään ne niin ylhäällä kuin mahdollista.
Kyllähän ne farkut pitää kunnolla vetää ylös.
Haluutko kertoa miksi susta tuntuu, että olet ansainnut selkäsaunan?
Ap - Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Kyllähän ne farkut pitää kunnolla vetää ylös.
Haluutko kertoa miksi susta tuntuu, että olet ansainnut selkäsaunan?
ApNo on vaan sellanen olo ja olenkin vähän laistanut arkirutiineista eli laiskotellut. Mulle tulee siitä vaan paha fiilis ja sit toivon että joku sais antaa mulle oikean kunnon selkäsaunan jotta saisin taas itseäni niskasta kiinni.
- Anonyymi00098
Anonyymi00097 kirjoitti:
No on vaan sellanen olo ja olenkin vähän laistanut arkirutiineista eli laiskotellut. Mulle tulee siitä vaan paha fiilis ja sit toivon että joku sais antaa mulle oikean kunnon selkäsaunan jotta saisin taas itseäni niskasta kiinni.
Kiitos kun kerroit. Toivottavasti nautit ja saat selkäsaunalla apua oloosi.
Ap - Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
Kiitos kun kerroit. Toivottavasti nautit ja saat selkäsaunalla apua oloosi.
ApPiakkoin pääsen töistä. Käyn suihkussa ja sitte lähden ajelemaan. Missäpäin hesaa tavattais. Pikkasen on perhosia vatsas mut eiköhän se kuuku asiaan kun tietää mitä tulossa.
- Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
Piakkoin pääsen töistä. Käyn suihkussa ja sitte lähden ajelemaan. Missäpäin hesaa tavattais. Pikkasen on perhosia vatsas mut eiköhän se kuuku asiaan kun tietää mitä tulossa.
Jännittää kyllä muakin.
En ole ytimessä.
Nähtäisiinkö Myllypuron st1 huoltoasemalla?
Pääset hyvin ajamaan kehä1 pitkin.
Ap - Anonyymi00101
Anonyymi00100 kirjoitti:
Jännittää kyllä muakin.
En ole ytimessä.
Nähtäisiinkö Myllypuron st1 huoltoasemalla?
Pääset hyvin ajamaan kehä1 pitkin.
ApOk. Asutko kerrostalossa. Ääniä vaan mietin..
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Ok. Asutko kerrostalossa. Ääniä vaan mietin..
Rivitalo. Laitetaan musiikkia soimaan, niin äänet ei häiritse. OK?
Ap - Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Rivitalo. Laitetaan musiikkia soimaan, niin äänet ei häiritse. OK?
ApIhan hyvä. Itse en niin kauheasti huuda kun piiskaa saan. Mietin vaan niitä välineistä lähtevää ääntä. Vitsa on hiljainen mutta esim. Remmi läiskähtää. Ja kämmen. Farkuille toki hiljaisempia. Jos sulla on talousjakkara niin sen päälle voisin asettaa pyllyni vaikka vitsaa varten. Toivottavasti annat iskut oikeaan paikkaan....eli takataskujen alapuolelle.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Ihan hyvä. Itse en niin kauheasti huuda kun piiskaa saan. Mietin vaan niitä välineistä lähtevää ääntä. Vitsa on hiljainen mutta esim. Remmi läiskähtää. Ja kämmen. Farkuille toki hiljaisempia. Jos sulla on talousjakkara niin sen päälle voisin asettaa pyllyni vaikka vitsaa varten. Toivottavasti annat iskut oikeaan paikkaan....eli takataskujen alapuolelle.
Eiköhän me yhdessä saada homma toimimaan toivomallaan tavalla.
Ap - Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Eiköhän me yhdessä saada homma toimimaan toivomallaan tavalla.
ApUskon niin. Olen saajana aina alkuun varovainen kun tiedän miten paljon se tulee sattumaan. Eiköhän tuhma tyttö saa tänään kunnon selkäsaunan niin että muistaa saaneensa. Otin mukaan yhdet aikalailla hipuneet farkut joille olen saanut lähes joka kerta selkääni kun sitä annettu. Toivottavasti nytkin vaikka viimeisenä. Näkeekö naapurit jos vitsa noudetaan yhdessä vai pitäiskö mun sittenkin ottaa matkalta muutamia vaihtoehtoja mukaani.
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Uskon niin. Olen saajana aina alkuun varovainen kun tiedän miten paljon se tulee sattumaan. Eiköhän tuhma tyttö saa tänään kunnon selkäsaunan niin että muistaa saaneensa. Otin mukaan yhdet aikalailla hipuneet farkut joille olen saanut lähes joka kerta selkääni kun sitä annettu. Toivottavasti nytkin vaikka viimeisenä. Näkeekö naapurit jos vitsa noudetaan yhdessä vai pitäiskö mun sittenkin ottaa matkalta muutamia vaihtoehtoja mukaani.
Käy nappaamassa matkalla, niin on parempi.
Odotan innolla sun takapuolen käsittelyä.
Ap - Anonyymi00107
Anonyymi00106 kirjoitti:
Käy nappaamassa matkalla, niin on parempi.
Odotan innolla sun takapuolen käsittelyä.
ApJoo. Otan koivusta muutamat tullessani. Ei kukaan ainakaan aavista sitten mitään. Miten pitkä se rottinkinen keppi on ja miten paksu...mulle ihan uus tuttavuus toistaiseksi kun saanut ennen välineillä mitä kotoa löytyy.
- Anonyymi00108
Anonyymi00107 kirjoitti:
Joo. Otan koivusta muutamat tullessani. Ei kukaan ainakaan aavista sitten mitään. Miten pitkä se rottinkinen keppi on ja miten paksu...mulle ihan uus tuttavuus toistaiseksi kun saanut ennen välineillä mitä kotoa löytyy.
Rottingilla on noin 60 cm ja vähän lyijykynää ohuempi. Tutkitaan yhdessä sen tarjoamia mahdollisuuksia. On ihan varmasti oltava maltillinen sen kanssa.
Ap - Anonyymi00109
Anonyymi00108 kirjoitti:
Rottingilla on noin 60 cm ja vähän lyijykynää ohuempi. Tutkitaan yhdessä sen tarjoamia mahdollisuuksia. On ihan varmasti oltava maltillinen sen kanssa.
ApNo suurinpiirtein tiedän minkälainen se on. Pahalta ei kuulosta mut saattaa tuntua siltä.pitää ainakin kokeilla niin sitte on annettu sellasellakin. Onneks mulla on farkut antamassa suojaa edes vähän. Leviksen farkuissa kun on se merkki siellä pyllyssä niin sen yläpuolelle ei saa lyödä. Kerron ja näytänkin sitten mitä tarkoitan. Siis jos niille päätät antaa. Entinen kurittaja vaan kertoi....
- Anonyymi00110
Anonyymi00109 kirjoitti:
No suurinpiirtein tiedän minkälainen se on. Pahalta ei kuulosta mut saattaa tuntua siltä.pitää ainakin kokeilla niin sitte on annettu sellasellakin. Onneks mulla on farkut antamassa suojaa edes vähän. Leviksen farkuissa kun on se merkki siellä pyllyssä niin sen yläpuolelle ei saa lyödä. Kerron ja näytänkin sitten mitä tarkoitan. Siis jos niille päätät antaa. Entinen kurittaja vaan kertoi....
Yhteinen projekti. Onnistutaan varmasti, kun vain puhutaan tarpeeksi.
Ap - Anonyymi00111
Anonyymi00110 kirjoitti:
ApIlmoitatko mulle, kun tiedät monelta olisit täällä?
Ap - Anonyymi00112
Anonyymi00110 kirjoitti:
ApJoo. Ennen aloittamista kaikki pitää olla sovittua puolin ja toisin. Kerran oli sääntö josta päätettiin että jos laitan kädet eteen niin rangaistus on kerrasta 5 lyöntiä kämmenellä paljaille pakaroille lopuksi....en laittanut vaan väkisin otin loputkin vastaan...
- Anonyymi00113
Anonyymi00112 kirjoitti:
Joo. Ennen aloittamista kaikki pitää olla sovittua puolin ja toisin. Kerran oli sääntö josta päätettiin että jos laitan kädet eteen niin rangaistus on kerrasta 5 lyöntiä kämmenellä paljaille pakaroille lopuksi....en laittanut vaan väkisin otin loputkin vastaan...
Selvät säännöt on molempien etu.
Oletko jo lähtenyt ajamaan?
Ap - Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
ApEn vielä. Katson vielä laittamani farkut läpi ja mietin mitä laitan jalkaani kun lähden. Ajattelin laittaa valmiiksi jo jotkut noista leviksistä jos vaikka kelpaa heti alkuun niille aloitella ilman säätöä niin saadaan homma alkuun.ja ne stringit laitan ihan tätä varten että on edes jotkut. Kestääkö sun kämmen kun mietin että jos 50 vaikka antaisit ennen muuta välinettä.
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
En vielä. Katson vielä laittamani farkut läpi ja mietin mitä laitan jalkaani kun lähden. Ajattelin laittaa valmiiksi jo jotkut noista leviksistä jos vaikka kelpaa heti alkuun niille aloitella ilman säätöä niin saadaan homma alkuun.ja ne stringit laitan ihan tätä varten että on edes jotkut. Kestääkö sun kämmen kun mietin että jos 50 vaikka antaisit ennen muuta välinettä.
Mun käsi kestää varmasti. Älä siitä huoli.
Katsotaan miltä laittamasi farkut näyttää. Ainahan ne voi vaihtaa.
Ap - Anonyymi00116
Anonyymi00113 kirjoitti:
ApNyt lähdössä. Siellä n.21.00 st1 . Mielestäni nyt kaikki mitä olen ajatellut on matkassa. Vitsoja otin 4 omalta pihalta ja kassi täynnä farkkuja. Vielä dieseliä tankkiin ettei lopu. Matkalla on sitten hyvää aikaa miettiä tulevaa selkäsaunaa ja syytä miksi tulen sen illalla saamaan.
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Nyt lähdössä. Siellä n.21.00 st1 . Mielestäni nyt kaikki mitä olen ajatellut on matkassa. Vitsoja otin 4 omalta pihalta ja kassi täynnä farkkuja. Vielä dieseliä tankkiin ettei lopu. Matkalla on sitten hyvää aikaa miettiä tulevaa selkäsaunaa ja syytä miksi tulen sen illalla saamaan.
Kiva kuulla. Mä tuun huoltoasemalle klo21.
Minkälainen auto sulla on, että tunnistan?
Ap - Anonyymi00118
Anonyymi00117 kirjoitti:
Kiva kuulla. Mä tuun huoltoasemalle klo21.
Minkälainen auto sulla on, että tunnistan?
ApSellanen c mersu musta 20010 mallia...sedan. rekisteri alka gn........
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Sellanen c mersu musta 20010 mallia...sedan. rekisteri alka gn........
Onko siitä pitkäkin matka vielä missä asut.
- Anonyymi00120
Anonyymi00118 kirjoitti:
Sellanen c mersu musta 20010 mallia...sedan. rekisteri alka gn........
En oikein tunne autoja, mutta musta mersu ja muut tuntomerkit, niin löydän varmasti.
Pystytkö vielä laittamaan viestin, kun olet 30min. päässä?
Ap - Anonyymi00121
Anonyymi00119 kirjoitti:
Onko siitä pitkäkin matka vielä missä asut.
Ei ollenkaan.
Ap - Anonyymi00122
Anonyymi00121 kirjoitti:
Ei ollenkaan.
Ap1.5 tuntia näyttää navigaattori sinne aikaa. Voin laittaa viestiä motarin loppupäässä. Vähäsen kyllä jännittää tavata uusi kurinantaja....eikös se siitä. Mulla pitkät vaaleat hiukset ja punainen lippis päässä jos auttaa asiaa.
- Anonyymi00123
Anonyymi00120 kirjoitti:
En oikein tunne autoja, mutta musta mersu ja muut tuntomerkit, niin löydän varmasti.
Pystytkö vielä laittamaan viestin, kun olet 30min. päässä?
ApTuletko sä autolla sinne myös.
- Anonyymi00124
Anonyymi00122 kirjoitti:
1.5 tuntia näyttää navigaattori sinne aikaa. Voin laittaa viestiä motarin loppupäässä. Vähäsen kyllä jännittää tavata uusi kurinantaja....eikös se siitä. Mulla pitkät vaaleat hiukset ja punainen lippis päässä jos auttaa asiaa.
Kyllä jännittää muakin. Mitään ei oo, mun puolesta pakko tehdä ja sanot vaan, jos vaikka ensivaikutelma ei toimi.
Mulla ei oo oikeestaan hiuksia, eikä lippistä.
Nähdään kohta.
Ap - Anonyymi00125
Anonyymi00123 kirjoitti:
Tuletko sä autolla sinne myös.
En. Mä Turun kävellen ja hyppään sun kyytiin.
Voidaan vaikka ensin vähän jutella autossa, jos haluat.
Ap - Anonyymi00126
Anonyymi00125 kirjoitti:
En. Mä Turun kävellen ja hyppään sun kyytiin.
Voidaan vaikka ensin vähän jutella autossa, jos haluat.
ApJoo tehdään niin. Autossa sovitaan asiat ja saat valita siinä ja kattoa ne farkut läpi ja tehdä valintasi mitenkä monet menee jatkoon. Kaikille myöskin mitkä valitset pitää myös antaa.. jossain välissä näet siinä pyllyni muutenkin ja ne farkut samalla mitä laitoin jalkaani niin näet pyllyni niissä leviksen farkuissa.
- Anonyymi00127
Anonyymi00126 kirjoitti:
Joo tehdään niin. Autossa sovitaan asiat ja saat valita siinä ja kattoa ne farkut läpi ja tehdä valintasi mitenkä monet menee jatkoon. Kaikille myöskin mitkä valitset pitää myös antaa.. jossain välissä näet siinä pyllyni muutenkin ja ne farkut samalla mitä laitoin jalkaani niin näet pyllyni niissä leviksen farkuissa.
Kuulostaa ihanalta. Mä odotan.
Pistän rottingin likoamaan, kun on niin jäykkä.
Ap - Anonyymi00128
Anonyymi00127 kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Mä odotan.
Pistän rottingin likoamaan, kun on niin jäykkä.
ApJuu. Toibottavasti ei kovin kivulias ole vitsaan verrattuna. Kohta sen tiedän....jäljistä en niin sitten tiedä...ei nyt haittaa jos niitä vähäsen jääkin kun ei uimaan mikään pakko ole päästä...
- Anonyymi00129
Anonyymi00128 kirjoitti:
Juu. Toibottavasti ei kovin kivulias ole vitsaan verrattuna. Kohta sen tiedän....jäljistä en niin sitten tiedä...ei nyt haittaa jos niitä vähäsen jääkin kun ei uimaan mikään pakko ole päästä...
Kohta se selviää. Älä kirjoita ennen motarin loppua. Haluan sinut turvallisesti perille.
Ap - Anonyymi00130
Anonyymi00129 kirjoitti:
Kohta se selviää. Älä kirjoita ennen motarin loppua. Haluan sinut turvallisesti perille.
ApStoppaan jonnekin ja laitan viestiä. Mulla on sitten aika pieni pylly. Sytytin tupakan kun läksin ajelemaan vaikka 3kk ilman ollut....sen verran jännittää...yksi syy lisää saada selkäänsä toki.
- Anonyymi00131
Anonyymi00130 kirjoitti:
Stoppaan jonnekin ja laitan viestiä. Mulla on sitten aika pieni pylly. Sytytin tupakan kun läksin ajelemaan vaikka 3kk ilman ollut....sen verran jännittää...yksi syy lisää saada selkäänsä toki.
Hyvä kuulla. Uskallan itsekin polttaa jännityssavut. En olisi halunnut aihettaa häiritsevää hajuhaittaa.
Odotan viestiä.
Ap - Anonyymi00132
Anonyymi00131 kirjoitti:
Hyvä kuulla. Uskallan itsekin polttaa jännityssavut. En olisi halunnut aihettaa häiritsevää hajuhaittaa.
Odotan viestiä.
ApEi olisi haitannut. Viuhuva koivuvitsa puhdistaa ilmaa ja tekee tuhmasta kiltin.
- Anonyymi00133
Anonyymi00132 kirjoitti:
Ei olisi haitannut. Viuhuva koivuvitsa puhdistaa ilmaa ja tekee tuhmasta kiltin.
Kiitos ymmärryksestä.
Vaihdoin just veden rottinkiin. Edellinen oli viilentynyt.
Mua jännittää. On todella kiva tavata.
Ap - Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
Kiitos ymmärryksestä.
Vaihdoin just veden rottinkiin. Edellinen oli viilentynyt.
Mua jännittää. On todella kiva tavata.
ApMissä mert? Mä oon jo huoltoasemalla.
Ap - Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Missä mert? Mä oon jo huoltoasemalla.
ApAnteeksi etten enään vastanut. Piti kääntyä takaisin kun tuli pupu pöksyyn. Nyt kaduttaa ja nolottaa todella paljon. En tiedä mikä minuun meni. Kai se pitkä matka ja ehtisin miettiä liikaa kaikkea matkalla...ehkä se rottinkikeppi jännitti.
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Anteeksi etten enään vastanut. Piti kääntyä takaisin kun tuli pupu pöksyyn. Nyt kaduttaa ja nolottaa todella paljon. En tiedä mikä minuun meni. Kai se pitkä matka ja ehtisin miettiä liikaa kaikkea matkalla...ehkä se rottinkikeppi jännitti.
On tässä lähempänäkin antja.
- Anonyymi00137
Anonyymi00135 kirjoitti:
Anteeksi etten enään vastanut. Piti kääntyä takaisin kun tuli pupu pöksyyn. Nyt kaduttaa ja nolottaa todella paljon. En tiedä mikä minuun meni. Kai se pitkä matka ja ehtisin miettiä liikaa kaikkea matkalla...ehkä se rottinkikeppi jännitti.
Toki päätös on kokonaan sun. Oli ihan ok tehdä se. Olisi kuitenkin ollut kohteliasta ilmoittaa.
Ap - Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Toki päätös on kokonaan sun. Oli ihan ok tehdä se. Olisi kuitenkin ollut kohteliasta ilmoittaa.
ApNiin. Oli se raukkamaista olla ilmoittamatta. Nyt ainakin olen ansainnut syystäkin sen selkäsaunan. Paljaalle sietäisin saada...
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Niin. Oli se raukkamaista olla ilmoittamatta. Nyt ainakin olen ansainnut syystäkin sen selkäsaunan. Paljaalle sietäisin saada...
Tule Pöytyälle luokseni.Annan tuntuvan selkäsaunan.
- Anonyymi00140
Anonyymi00139 kirjoitti:
Tule Pöytyälle luokseni.Annan tuntuvan selkäsaunan.
Saako farkut olla piiskatessa jalassa.
- Anonyymi00141
Anonyymi00140 kirjoitti:
Saako farkut olla piiskatessa jalassa.
Totta kai saa olla.
- Anonyymi00142
Anonyymi00141 kirjoitti:
Totta kai saa olla.
Onko väliä minkämerkkiset.
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Onko väliä minkämerkkiset.
Ei mitään väliä vedän ne pieukkaan perseen päälle ennen vitsaa.
- Anonyymi00144
Anonyymi00143 kirjoitti:
Ei mitään väliä vedän ne pieukkaan perseen päälle ennen vitsaa.
Niin se kuuluukin. Levikset on parkaat siihen hommaan.
- Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Niin se kuuluukin. Levikset on parkaat siihen hommaan.
Asut aika lähellä koska sopisi että tulet.On mukava rauhallinen paikka voi huutaa ja sätkiä kun vitsa kirpasee pyllyä.
- Anonyymi00146
Anonyymi00145 kirjoitti:
Asut aika lähellä koska sopisi että tulet.On mukava rauhallinen paikka voi huutaa ja sätkiä kun vitsa kirpasee pyllyä.
Tekis mieli tulla heti mut en voi. Olen kyllä ansainnut saada oikein kunnon selkäsaunan juurikin vitsalla ja vaikka olisikin farkut jalassa niin tulee kyllä sattumaan. Tiukkoja farkkuja kyllä on montakin paria joille olen saanut aiemminkin kovia selkäsaunoja.
- Anonyymi00147
Anonyymi00146 kirjoitti:
Tekis mieli tulla heti mut en voi. Olen kyllä ansainnut saada oikein kunnon selkäsaunan juurikin vitsalla ja vaikka olisikin farkut jalassa niin tulee kyllä sattumaan. Tiukkoja farkkuja kyllä on montakin paria joille olen saanut aiemminkin kovia selkäsaunoja.
Jos oot ollut ilkeä ansaitset kyllä tuntuvasti muistat vähän aikaa.Koskahan kerkeisit on luvannut kaunista ilmaakin joudut hakemaan vitsat tuolta pihasta itse.Annan vähän pitemmän kaavan mukaan.
- Anonyymi00148
Anonyymi00147 kirjoitti:
Jos oot ollut ilkeä ansaitset kyllä tuntuvasti muistat vähän aikaa.Koskahan kerkeisit on luvannut kaunista ilmaakin joudut hakemaan vitsat tuolta pihasta itse.Annan vähän pitemmän kaavan mukaan.
Menee kyllä ensviikon lopulle kun alkaa kesäloma. Sitten olis aikaa. Oletko sä selkäsaunoja antanut paljonkin.
- Anonyymi00149
Anonyymi00147 kirjoitti:
Eli piiskaus kestää kauankin?
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Eli piiskaus kestää kauankin?
Olen antanut aika monelle naiselle kämmenellä vitsalla remmillä toivomusten mukaan niin kuin on sovittu joku haluaa paljaalle toiset pikku housut päällä jotkut on halunnut kovaa.
- Anonyymi00151
Anonyymi00150 kirjoitti:
Olen antanut aika monelle naiselle kämmenellä vitsalla remmillä toivomusten mukaan niin kuin on sovittu joku haluaa paljaalle toiset pikku housut päällä jotkut on halunnut kovaa.
Oletko koskaan antanut siis tiukalle farkkupyllylle. Minä olen saanut monta kertaa. Ainoastaan siis farkut eikä alla mitään muuta.
- Anonyymi00152
Anonyymi00151 kirjoitti:
Oletko koskaan antanut siis tiukalle farkkupyllylle. Minä olen saanut monta kertaa. Ainoastaan siis farkut eikä alla mitään muuta.
En ole antanut farkut päällä.Uskon kyllä että sujuu aivan hyvin farkut päälläkin.Jäi vastaamatta aattelin vähän pitempään antaa jospa seisot nurkassa välillä määräyksestä lasket housut katson pyllyn onko tehonnut housut ylös ja annetaan lisää.
- Anonyymi00153
Anonyymi00152 kirjoitti:
En ole antanut farkut päällä.Uskon kyllä että sujuu aivan hyvin farkut päälläkin.Jäi vastaamatta aattelin vähän pitempään antaa jospa seisot nurkassa välillä määräyksestä lasket housut katson pyllyn onko tehonnut housut ylös ja annetaan lisää.
Ihan hyvä.mulle tosiaan annettu monet selkäsaunat farkkujen päälle. Vitsa minusta on paras väline jota olen saanut farkkupyllyleni. Se sattuu kyllä paljon mutta iho ei mene rikki ja juomut tulee. Levikset on vaan mun pyllylle parhaat siihen hommaan kun ovat hyvin istuvat ja pakarat kyllä erottuvat toisistaan.
- Anonyymi00154
Anonyymi00153 kirjoitti:
Ihan hyvä.mulle tosiaan annettu monet selkäsaunat farkkujen päälle. Vitsa minusta on paras väline jota olen saanut farkkupyllyleni. Se sattuu kyllä paljon mutta iho ei mene rikki ja juomut tulee. Levikset on vaan mun pyllylle parhaat siihen hommaan kun ovat hyvin istuvat ja pakarat kyllä erottuvat toisistaan.
No sitte se on vitsa jonka itse haet reippaasti ilman vetkuttelua annat suukon sille ja ojennat minulle.Uskon että pyllun puoliskot näkyy hyvin kun vedetään housut pieukkaan.Haluisitko tavata kahvin merkeissä jossakin.
- Anonyymi00155
Anonyymi00154 kirjoitti:
No sitte se on vitsa jonka itse haet reippaasti ilman vetkuttelua annat suukon sille ja ojennat minulle.Uskon että pyllun puoliskot näkyy hyvin kun vedetään housut pieukkaan.Haluisitko tavata kahvin merkeissä jossakin.
Voisin kyllä tulla kun kesäloma alkaa. Mulla on aika pieni pylly ja muutenkin olen hoikka. Haittaako se....pakarat juurikin farkuissa on varmaankin paremmat kub paljas pylly.
- Anonyymi00156
Anonyymi00154 kirjoitti:
Vois kyllä tavata ja jutella asiasta ennen piiskausta. Mutta missä...?
- Anonyymi00157
Anonyymi00156 kirjoitti:
Vois kyllä tavata ja jutella asiasta ennen piiskausta. Mutta missä...?
Oliko se Lieto missä asuit olisiko siellä jokin daari missä tavata ois mukava jutella.
- Anonyymi00158
Anonyymi00157 kirjoitti:
Oliko se Lieto missä asuit olisiko siellä jokin daari missä tavata ois mukava jutella.
Ei sinun hoikkuus haittaa.
- Anonyymi00159
Anonyymi00157 kirjoitti:
Joku muu kuin täällää. Missä sä asut.
- Anonyymi00160
Anonyymi00159 kirjoitti:
Joku muu kuin täällää. Missä sä asut.
Pöytyällä asun.Kävisikö Auran ABC johonkin aikaan mikä sopii sinulle huomenna pyhänä.
- Anonyymi00161
Anonyymi00160 kirjoitti:
Pöytyällä asun.Kävisikö Auran ABC johonkin aikaan mikä sopii sinulle huomenna pyhänä.
Huomenna on rippijuhlat tiedossa. Ennemmin kyllä ottaisin sen selkäsaunan huomenna jos voisin valita. Koitin vähän eilen illalla lyödä itseäni pyllylle mutta ei se ole samantuista kun oikea selkäsauna.
- Anonyymi00162
Anonyymi00160 kirjoitti:
Koska olet viimeksi piiskaa antanut.
- Anonyymi00163
Anonyymi00161 kirjoitti:
Huomenna on rippijuhlat tiedossa. Ennemmin kyllä ottaisin sen selkäsaunan huomenna jos voisin valita. Koitin vähän eilen illalla lyödä itseäni pyllylle mutta ei se ole samantuista kun oikea selkäsauna.
Kyllä antaminenkin käy huomenna milloin pääsisit. Minulla aikaa koko päivä.
- Anonyymi00164
Anonyymi00163 kirjoitti:
Kyllä antaminenkin käy huomenna milloin pääsisit. Minulla aikaa koko päivä.
Menee niin myöhään kun tampereella ne juhlat. Haluaisin kyllä kovasti huomenna jo saada sen selkäsaunan mut ei millään onnistu. Olen ollut kyllä tosi tuhma joten sen mukaan olen myöskin ansainnut sitten saada. Mulle sopii parhaiten aamupäivät koska olen aamuvirkku ja illan torkku tyyliä.
- Anonyymi00165
Anonyymi00164 kirjoitti:
Menee niin myöhään kun tampereella ne juhlat. Haluaisin kyllä kovasti huomenna jo saada sen selkäsaunan mut ei millään onnistu. Olen ollut kyllä tosi tuhma joten sen mukaan olen myöskin ansainnut sitten saada. Mulle sopii parhaiten aamupäivät koska olen aamuvirkku ja illan torkku tyyliä.
No kävisikö viikolla jokin aamupäivä.Olen aikasin hereillä.Ja sitte on niin että sedältä pyydetään anteeksi pahoja tekosia vaikka itku silmässä.
- Anonyymi00166
Anonyymi00165 kirjoitti:
No kävisikö viikolla jokin aamupäivä.Olen aikasin hereillä.Ja sitte on niin että sedältä pyydetään anteeksi pahoja tekosia vaikka itku silmässä.
Pitää koittaa järjestellä. Voin myös kertoa mitä olen tehnyt ja pyytää että jos voisit antaa minulle selkäsaunan siitä hyvästä. Saat myös sitten alkaa torua ja komentamaan mitä tuulee kohta tapahtumaan.olis ainakin aito tunnelma ja tilanne. Koska olet viimeksi piiskannut..?
- Anonyymi00167
Anonyymi00166 kirjoitti:
Pitää koittaa järjestellä. Voin myös kertoa mitä olen tehnyt ja pyytää että jos voisit antaa minulle selkäsaunan siitä hyvästä. Saat myös sitten alkaa torua ja komentamaan mitä tuulee kohta tapahtumaan.olis ainakin aito tunnelma ja tilanne. Koska olet viimeksi piiskannut..?
Noin vajaa vuosi sitten annoin risua paljaalle perseelle punotti kauniisti.Kyllä kerrot kaikki tuhmuudet sedälle.
- Anonyymi00168
Anonyymi00166 kirjoitti:
Muista pyytää anteeksi sitä, että et tullut Helsinkiin ja odotin turhaan. Ehkä pääsen joskus itse piiskaamaan sinua siitä hyvästä, jos olen sielläpäin?
Ap - Anonyymi00169
Anonyymi00167 kirjoitti:
Noin vajaa vuosi sitten annoin risua paljaalle perseelle punotti kauniisti.Kyllä kerrot kaikki tuhmuudet sedälle.
Annatko kovaakin piiskaa kun annat. Toivoisin vähän alkulämmittelyä esim kämmenellä vaikka minuutin ajan. Sen jälkeen alkais sitte se varsinainen selkäsauna.
- Anonyymi00170
Anonyymi00169 kirjoitti:
Annatko kovaakin piiskaa kun annat. Toivoisin vähän alkulämmittelyä esim kämmenellä vaikka minuutin ajan. Sen jälkeen alkais sitte se varsinainen selkäsauna.
Annan kyllä alku lämmittelyn.Sitten selkäsauna.
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Annan kyllä alku lämmittelyn.Sitten selkäsauna.
Hyvä. Sinä tiedät miten selkäsauna annetaan. Kun mulla on ne farkut silloin jalassa niin sinä päätät miten monta kertaa lyöt ja miten kovaa. Haluatko antaa polvella vai miten.
- Anonyymi00172
Anonyymi00171 kirjoitti:
Hyvä. Sinä tiedät miten selkäsauna annetaan. Kun mulla on ne farkut silloin jalassa niin sinä päätät miten monta kertaa lyöt ja miten kovaa. Haluatko antaa polvella vai miten.
Aloitetaan polvella katsotaan sitte tilanteen mukaan.
- Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Aloitetaan polvella katsotaan sitte tilanteen mukaan.
Hyvä niin. Välinekin ratkaisee millä annetaan ja pyllistysasento sen mukaan. Remmi ainakin tarvitsee kunnon pyllistyksen.
- Anonyymi00174
Anonyymi00173 kirjoitti:
Hyvä niin. Välinekin ratkaisee millä annetaan ja pyllistysasento sen mukaan. Remmi ainakin tarvitsee kunnon pyllistyksen.
Kyllä remmillä täytyy pyllistää hyvin ja harkut olla piukassa niin on tehokkaampi.Kyllä ensin annan kämmenellä esimakua ja katsotaan välillä miltä pylly näyttää.
- Anonyymi00175
Anonyymi00174 kirjoitti:
Kyllä remmillä täytyy pyllistää hyvin ja harkut olla piukassa niin on tehokkaampi.Kyllä ensin annan kämmenellä esimakua ja katsotaan välillä miltä pylly näyttää.
Kuulostaa hyvältä. Kämmenselkäsaunakin tuntuu kyllä paljon kun oikein osaa lyödä. Olen saanut kyllä ja pakarat oli tulipunaiset.
- Anonyymi00176
Anonyymi00175 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Kämmenselkäsaunakin tuntuu kyllä paljon kun oikein osaa lyödä. Olen saanut kyllä ja pakarat oli tulipunaiset.
Niinhän kuuluu ollakkin arka ja punottaa mutta aatteleppas siihen vielä vitsa päälle.Niin eiköhän mene kuri ja nöyryys perille.Saat lopuksi tulla setän polvelle nyyhkyttämään pidän hyvänä ja lohdutan jos nätisti pyydät niin setä laittaa rasvaa piiskatulle pyllylle.
- Anonyymi00181
Anonyymi00176 kirjoitti:
Niinhän kuuluu ollakkin arka ja punottaa mutta aatteleppas siihen vielä vitsa päälle.Niin eiköhän mene kuri ja nöyryys perille.Saat lopuksi tulla setän polvelle nyyhkyttämään pidän hyvänä ja lohdutan jos nätisti pyydät niin setä laittaa rasvaa piiskatulle pyllylle.
Joko oot Tampereelle lähtenyt.Vieläkö sinulla on haluja saada kuria tässä tulevalla viikolla.
- Anonyymi00182
Anonyymi00181 kirjoitti:
Joko oot Tampereelle lähtenyt.Vieläkö sinulla on haluja saada kuria tässä tulevalla viikolla.
Lopetitko vallan.
- Anonyymi00183
Anonyymi00182 kirjoitti:
Lopetitko vallan.
Tampereella vielä.
- Anonyymi00184
Anonyymi00183 kirjoitti:
Tampereella vielä.
Ai oot juhlissa vielä.Pidä hauskaa mutta älä ilkeyksiä niistä saa kuritusta.
- Anonyymi00186
Anonyymi00184 kirjoitti:
Ai oot juhlissa vielä.Pidä hauskaa mutta älä ilkeyksiä niistä saa kuritusta.
Pidän mielessä. Myöhäistä se jo on kun ansainnut jo.
- Anonyymi00188
Anonyymi00186 kirjoitti:
Pidän mielessä. Myöhäistä se jo on kun ansainnut jo.
Aiai sinä tyttö.Kyllä meitin pitää tavata niin katsotaan saadaanko sinusta vielä kiltti.
- Anonyymi00189
Anonyymi00188 kirjoitti:
Aiai sinä tyttö.Kyllä meitin pitää tavata niin katsotaan saadaanko sinusta vielä kiltti.
Kai minusta kittin saa ainkin hetkeksi.
- Anonyymi00190
Anonyymi00189 kirjoitti:
Kai minusta kittin saa ainkin hetkeksi.
Saadaan tietenkin hetkeksi mutta kun tarvitset pitemmän aikasta ohjausta kiltteyden ja nöyryyden tiellä.
- Anonyymi00191
Anonyymi00190 kirjoitti:
Saadaan tietenkin hetkeksi mutta kun tarvitset pitemmän aikasta ohjausta kiltteyden ja nöyryyden tiellä.
Niin. Tiedän kyllä minkälainen rangaistus minua odottaa. Ei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinenkään.
- Anonyymi00192
Anonyymi00191 kirjoitti:
Niin. Tiedän kyllä minkälainen rangaistus minua odottaa. Ei ole ensimmäinen kerta eikä varmaan viimeinenkään.
Ei varmaan ole viimeinen jollei tyylisi muutu kaikki on sinusta kiinni teitkö jotain typerää Tampereen reissulla.Koskahan sinulle sopisi niin katsotaan ja mitä olisi tehtävissä.
- Anonyymi00193
Anonyymi00192 kirjoitti:
Ei varmaan ole viimeinen jollei tyylisi muutu kaikki on sinusta kiinni teitkö jotain typerää Tampereen reissulla.Koskahan sinulle sopisi niin katsotaan ja mitä olisi tehtävissä.
Kuinka rippijuhlat meni.
- Anonyymi00194
Anonyymi00193 kirjoitti:
Kuinka rippijuhlat meni.
Ihan hyvin meni.
- Anonyymi00195
Anonyymi00194 kirjoitti:
Ihan hyvin meni.
No se on kiva homma oliko isot juhlat.Ootko aatellut koska voitas tavata.
- Anonyymi00197
Anonyymi00195 kirjoitti:
No se on kiva homma oliko isot juhlat.Ootko aatellut koska voitas tavata.
Ei mitkään isot. Olen kyllä ajatellut asiaa ja mielessä vähän kokoajan. Selkäsaunan saaminen jännittää vaikka aika monta kertaa kokenut asian. En osaa sanoa päivää mutta loppuviikolla joskus. Tulee sattumaan kyllä varmaan aika paljon mutta kyllä se kuuluu asiaan.
- Anonyymi00198
Anonyymi00197 kirjoitti:
Ei mitkään isot. Olen kyllä ajatellut asiaa ja mielessä vähän kokoajan. Selkäsaunan saaminen jännittää vaikka aika monta kertaa kokenut asian. En osaa sanoa päivää mutta loppuviikolla joskus. Tulee sattumaan kyllä varmaan aika paljon mutta kyllä se kuuluu asiaan.
Kiva jos sopii loppu viikosta.Toivottavasti olisi nätti ilma varsinkin kun haet vitsan ulkoa.Haluisitko että setä pitää puhuttelun ensin.Annan kämmenellä ensin sitte haet vitsat ulkoa jatketaan sitten siitä.
- Anonyymi00199
Anonyymi00198 kirjoitti:
Kiva jos sopii loppu viikosta.Toivottavasti olisi nätti ilma varsinkin kun haet vitsan ulkoa.Haluisitko että setä pitää puhuttelun ensin.Annan kämmenellä ensin sitte haet vitsat ulkoa jatketaan sitten siitä.
Toivotaan niin. Kyllä se on kämmenellä hyvä aloittaa niin tietää miltä tuntuu. Jokin puhuttelu on kyllä paikallaan myös niin tulee selväksi mitä tapahtuu seuraavaksi ja kuinka ankara kuritus on tulossa.
- Anonyymi00200
Anonyymi00199 kirjoitti:
Toivotaan niin. Kyllä se on kämmenellä hyvä aloittaa niin tietää miltä tuntuu. Jokin puhuttelu on kyllä paikallaan myös niin tulee selväksi mitä tapahtuu seuraavaksi ja kuinka ankara kuritus on tulossa.
Seisot edessäni kun puhuttelen sinua kädet niskan takana.Lopputulema ettet selviä ilman tuntuvaa selkäsaunaa.Määrään polvelle.Siitä sitten jatketaan eteenpäin.
- Anonyymi00201
Anonyymi00200 kirjoitti:
Seisot edessäni kun puhuttelen sinua kädet niskan takana.Lopputulema ettet selviä ilman tuntuvaa selkäsaunaa.Määrään polvelle.Siitä sitten jatketaan eteenpäin.
Juurikin noin. Lupaan olla tottelevainen ja ottaa kurituksen vastaan niinkuin sinä sanot. Seisottaisitko myös nurkassa lopussa tai vaikka jossain välissä.
- Anonyymi00202
Anonyymi00201 kirjoitti:
Juurikin noin. Lupaan olla tottelevainen ja ottaa kurituksen vastaan niinkuin sinä sanot. Seisottaisitko myös nurkassa lopussa tai vaikka jossain välissä.
Kyllä nurkkaan seisomaa ja housut nilkoissa kädet niskan takana siinä tyttö miettii tekosiaan jossakin vaiheessa tulet eteeni housut alhaalla pyydät kuuluvalla äänellä anteeksi käännyt näytät pyllyn jos näyttää hyvältä niin saa piisata tällä kertaa.
- Anonyymi00203
Anonyymi00202 kirjoitti:
Kyllä nurkkaan seisomaa ja housut nilkoissa kädet niskan takana siinä tyttö miettii tekosiaan jossakin vaiheessa tulet eteeni housut alhaalla pyydät kuuluvalla äänellä anteeksi käännyt näytät pyllyn jos näyttää hyvältä niin saa piisata tällä kertaa.
Antaisitko vielä sitten lisää farkkujen päälle. Esim. Jonkun tietyn määrän joko kämmenellä tai muulla tavoin.
- Anonyymi00204
Anonyymi00203 kirjoitti:
Antaisitko vielä sitten lisää farkkujen päälle. Esim. Jonkun tietyn määrän joko kämmenellä tai muulla tavoin.
Kyllä annan luultavasti kämmenellä loppusilauksen varkut piukassa tietysti.
- Anonyymi00205
Anonyymi00204 kirjoitti:
Kyllä annan luultavasti kämmenellä loppusilauksen varkut piukassa tietysti.
Ihan hyvä jos sitä mieltä olet että takapuoli ei vielä ole tarpeeksi punainen niin tottakai saat vielä antaa lisää. Mitä sitten tapahtuu jos aitan käsiä eteen tai rimpuilen kovasti.
- Anonyymi00206
Anonyymi00205 kirjoitti:
Ihan hyvä jos sitä mieltä olet että takapuoli ei vielä ole tarpeeksi punainen niin tottakai saat vielä antaa lisää. Mitä sitten tapahtuu jos aitan käsiä eteen tai rimpuilen kovasti.
Laitan toisen polven päälle lukitsen jalkasi omalla vapaalla jalalla siinä pysyt oikian käden laitan selkäsi taakse siinä pysyt melkein kaksin kerroin minun oikea käsi vapaana hyvä läiskiä persettäsi kunnolla.Täällä saat huutaa potkia vaikka kuinka paljon eivät naapurit kuule ovat sen verran kaukana.
- Anonyymi00207
Anonyymi00206 kirjoitti:
Laitan toisen polven päälle lukitsen jalkasi omalla vapaalla jalalla siinä pysyt oikian käden laitan selkäsi taakse siinä pysyt melkein kaksin kerroin minun oikea käsi vapaana hyvä läiskiä persettäsi kunnolla.Täällä saat huutaa potkia vaikka kuinka paljon eivät naapurit kuule ovat sen verran kaukana.
Hyvä että sinulla on kokemusta miten piiskattava pidetään paikoillaan. Miestäni olen kyllä kun selkäsaunan olen saanut niin ottanut sen vastaan kiltisti ja antanut piiskaajan tehdä oman osansa. Joskus kyllä tehnyt niin kipeää että kädet väkisinkin tullut eteen.
- Anonyymi00208
Anonyymi00207 kirjoitti:
Hyvä että sinulla on kokemusta miten piiskattava pidetään paikoillaan. Miestäni olen kyllä kun selkäsaunan olen saanut niin ottanut sen vastaan kiltisti ja antanut piiskaajan tehdä oman osansa. Joskus kyllä tehnyt niin kipeää että kädet väkisinkin tullut eteen.
Se varmaan on luonnollinen toimenpide kun sattuu. Mutta sen kuuluu tuntua pyllyn kirvellä nurkassa ollessa sitä varten pidetään kädet niskan takana nyyhkyttää saa vaikka äänekkäästikin katselen tuolissa istuen ku oot nurkassa ettet hiero pyllyä.
- Anonyymi00209
Anonyymi00208 kirjoitti:
Se varmaan on luonnollinen toimenpide kun sattuu. Mutta sen kuuluu tuntua pyllyn kirvellä nurkassa ollessa sitä varten pidetään kädet niskan takana nyyhkyttää saa vaikka äänekkäästikin katselen tuolissa istuen ku oot nurkassa ettet hiero pyllyä.
Annatko missään vaiheessa hieroa takamusta vai onko se kielletty koko selkäsaunan ajan. Kyllä sinunkin kämmeneen varmaan tulee sattumaan jos oikein lujaa aiot antaa farkuille.
- Anonyymi00210
Anonyymi00209 kirjoitti:
Annatko missään vaiheessa hieroa takamusta vai onko se kielletty koko selkäsaunan ajan. Kyllä sinunkin kämmeneen varmaan tulee sattumaan jos oikein lujaa aiot antaa farkuille.
Jos oikein kauniisti ja nöyrästi pyydät niin aattelen asiaa.Jos omani kämmen sattuu niin saanko hieroa pyllyäsi toisi molemmille helpotusta.
- Anonyymi00211
Anonyymi00210 kirjoitti:
Jos oikein kauniisti ja nöyrästi pyydät niin aattelen asiaa.Jos omani kämmen sattuu niin saanko hieroa pyllyäsi toisi molemmille helpotusta.
Saat hieroa kun farkut on jalassa. Siten on aiemminkin tehty kun siinä polvella jokatapauksessa makaan.
- Anonyymi00212
Anonyymi00211 kirjoitti:
Saat hieroa kun farkut on jalassa. Siten on aiemminkin tehty kun siinä polvella jokatapauksessa makaan.
Selvä tekee vaan pyllylle ja kämmenelle hyvää.Oletteko käyttänyt jotaki turva sanaa jos tuntuu siltä ettei enää kestä.Tuossa joku on halunnut toiset ei.Onko sulla pelkät varkut jalassa.
- Anonyymi00213
Anonyymi00212 kirjoitti:
Selvä tekee vaan pyllylle ja kämmenelle hyvää.Oletteko käyttänyt jotaki turva sanaa jos tuntuu siltä ettei enää kestä.Tuossa joku on halunnut toiset ei.Onko sulla pelkät varkut jalassa.
Mulla on aina kun saan selkääni niin pelkät farkut jalassa. Joskus on ollut jotkut stringintapaset alla eikä niistä nyt haittaa ole mutta haluan itse että farkkujen alla on paljas pylly. Jotenkin niin on mukavampi olla. En ole tarvinnut turvasanoja ainakaan aiemmin. Selkäsaunan olen ennenkin kestänyt ja vielä annettu mielestäni kovaakin. Itku nyt ei sentään ole päässyt.
- Anonyymi00214
Anonyymi00213 kirjoitti:
Mulla on aina kun saan selkääni niin pelkät farkut jalassa. Joskus on ollut jotkut stringintapaset alla eikä niistä nyt haittaa ole mutta haluan itse että farkkujen alla on paljas pylly. Jotenkin niin on mukavampi olla. En ole tarvinnut turvasanoja ainakaan aiemmin. Selkäsaunan olen ennenkin kestänyt ja vielä annettu mielestäni kovaakin. Itku nyt ei sentään ole päässyt.
No sitten tehdään niin pelkät varkut päällä.Jos pääsee itku kumminkin niin anna tulla ehkäpä se kuuluu asiaan ja kasvatukseen.
- Anonyymi00215
Anonyymi00214 kirjoitti:
No sitten tehdään niin pelkät varkut päällä.Jos pääsee itku kumminkin niin anna tulla ehkäpä se kuuluu asiaan ja kasvatukseen.
Joo ei sitä tarvitse hävetä. Kuinka kovin pystyt piiskaa antamaan ja miten nopeaan tahtiin lyöt esim vitsalla. Jos farkut on oikein tiukalle nostettu niin vitsa on se väline kun itku pääsee jos pääsee.
- Anonyymi00216
Anonyymi00215 kirjoitti:
Joo ei sitä tarvitse hävetä. Kuinka kovin pystyt piiskaa antamaan ja miten nopeaan tahtiin lyöt esim vitsalla. Jos farkut on oikein tiukalle nostettu niin vitsa on se väline kun itku pääsee jos pääsee.
Sillai muutaman iskun nopeita sarjoja pieni tauko.Jossakin vaiheessa joudut laskemaan ääneen iskut niin tiedät missä mennään.
- Anonyymi00217
Anonyymi00216 kirjoitti:
Sillai muutaman iskun nopeita sarjoja pieni tauko.Jossakin vaiheessa joudut laskemaan ääneen iskut niin tiedät missä mennään.
No ei nyt kuulosta kovin pahalta. Aiemmin olen saanut pitkiäkin sarjoja nopeaan tahtiin. Riipuu siitä vitsasta myös millanen se on.
- Anonyymi00219
Anonyymi00217 kirjoitti:
No ei nyt kuulosta kovin pahalta. Aiemmin olen saanut pitkiäkin sarjoja nopeaan tahtiin. Riipuu siitä vitsasta myös millanen se on.
Sinä määräät vitsan kun joudut hakemaan sen ja voidaan sarjoja pidentää.Meinasin näin ensimmäisellä kerralla vähän helpommalla päästää.Jos menee mukasti ja molemmat tyytyväisiä niin haluisitko tavata uudestaan.
- Anonyymi00220
Anonyymi00219 kirjoitti:
Sinä määräät vitsan kun joudut hakemaan sen ja voidaan sarjoja pidentää.Meinasin näin ensimmäisellä kerralla vähän helpommalla päästää.Jos menee mukasti ja molemmat tyytyväisiä niin haluisitko tavata uudestaan.
Se jää nähtäväksi sitten. Haluan kuitenkin että kun kerran piiskattavaksi olen tullut niin sitä annetaan kunnolla niin että tuntuu ja pidemmän kaavan mukaan että tiedän saaneeni myös. Farkut antaa hyvän suojan jäljiltä joita vitsa muuten jättäisi.
- Anonyymi00221
Anonyymi00220 kirjoitti:
Se jää nähtäväksi sitten. Haluan kuitenkin että kun kerran piiskattavaksi olen tullut niin sitä annetaan kunnolla niin että tuntuu ja pidemmän kaavan mukaan että tiedän saaneeni myös. Farkut antaa hyvän suojan jäljiltä joita vitsa muuten jättäisi.
Se kyllä sopii ja toteutan toivomuksesi.Tulisitko jo aamupäivästä niin olisi päivä aikaa tehdä sinusta nöyrä tyttö varmasti muistat kun ajelet kotiin päin ja muutaman päivää.En ole sitten tuo Laitilan mies.
- Anonyymi00222
Anonyymi00221 kirjoitti:
Se kyllä sopii ja toteutan toivomuksesi.Tulisitko jo aamupäivästä niin olisi päivä aikaa tehdä sinusta nöyrä tyttö varmasti muistat kun ajelet kotiin päin ja muutaman päivää.En ole sitten tuo Laitilan mies.
Aamupäivällä ajattelinkin että tuollaisen asian on parempi hoitaa. Olen kyllä ennenkin potenut kipeää takapuoltani juuri vitsan saannin jälkeen. Vaikka suurempia jälkiä ei jääkkään niin juomut tulee mutta häipyvät kyllä nopeasti. Paljon pahempaa se on ottaa piiskaus paljaalle pyllylle. Tunninverran siinä kurittamisessa varmaankin menee ja nurkassa myös oma aikansa. Voi olla että et pidäkkään mun farkuista.
- Anonyymi00223
Anonyymi00222 kirjoitti:
Aamupäivällä ajattelinkin että tuollaisen asian on parempi hoitaa. Olen kyllä ennenkin potenut kipeää takapuoltani juuri vitsan saannin jälkeen. Vaikka suurempia jälkiä ei jääkkään niin juomut tulee mutta häipyvät kyllä nopeasti. Paljon pahempaa se on ottaa piiskaus paljaalle pyllylle. Tunninverran siinä kurittamisessa varmaankin menee ja nurkassa myös oma aikansa. Voi olla että et pidäkkään mun farkuista.
Kuinka niin etten pitäisi varkuista.Kyllä siinä oma alkansa menee.Kai juodaan kahvit teet ensin että nyt hiukan tutustuttais ei tässä nyt niin kiire ole.Sen verran kysyn mulla kissa haittaako kun niitä karvoja aina on jossain.
- Anonyymi00224
Anonyymi00223 kirjoitti:
Kuinka niin etten pitäisi varkuista.Kyllä siinä oma alkansa menee.Kai juodaan kahvit teet ensin että nyt hiukan tutustuttais ei tässä nyt niin kiire ole.Sen verran kysyn mulla kissa haittaako kun niitä karvoja aina on jossain.
Ei haittaa kotieläimet mitenkään. Kyllä ne alkujutustelut on aina paikallaan ja siitä se tilanne sitten alkaa käynnistymään. Ylimääräinen jännitys häviää. Niistä farkuista vaan ajattelin että useammat kyllä otan mukaan ja erimerkkisiä jos tietty malli ei mielestäsi ole hyvä. Niiden pitää istua hyvin niin mukavampi sinun on antaa piiskaus. Pitäähän ne tosi tiukalle saada että tuntuu myös.
- Anonyymi00225
Anonyymi00224 kirjoitti:
Ei haittaa kotieläimet mitenkään. Kyllä ne alkujutustelut on aina paikallaan ja siitä se tilanne sitten alkaa käynnistymään. Ylimääräinen jännitys häviää. Niistä farkuista vaan ajattelin että useammat kyllä otan mukaan ja erimerkkisiä jos tietty malli ei mielestäsi ole hyvä. Niiden pitää istua hyvin niin mukavampi sinun on antaa piiskaus. Pitäähän ne tosi tiukalle saada että tuntuu myös.
Joo istutaan pöydän ääressä voidaan juoda vaikka ulkona.Ota vaan niitä varkkuja mukaan katsotaan sopivat.
- Anonyymi00226
Anonyymi00225 kirjoitti:
Joo istutaan pöydän ääressä voidaan juoda vaikka ulkona.Ota vaan niitä varkkuja mukaan katsotaan sopivat.
Otan. Kannattaa niitä olla että saa vaikka vaihtaa jos haluat. Niissä kun on eroja kuitenkin. Toisille tuntuu enemmän ja toisille vähemmän...ainakin minun mielestä. Ulkona tietysti kahvittelu jos sellainen mahdollisuus on. Sähän asuit jossain kaukana muista....onnistuisko selkäsauna ulkona siinä...sellasta en ole kokenut aiemmin. Ainakin osittain. Minä nyt en kovin paljon huuda piiskaa saadessa. Suurin ääni tulee kun kämmenellä lyöt.
- Anonyymi00227
Anonyymi00226 kirjoitti:
Otan. Kannattaa niitä olla että saa vaikka vaihtaa jos haluat. Niissä kun on eroja kuitenkin. Toisille tuntuu enemmän ja toisille vähemmän...ainakin minun mielestä. Ulkona tietysti kahvittelu jos sellainen mahdollisuus on. Sähän asuit jossain kaukana muista....onnistuisko selkäsauna ulkona siinä...sellasta en ole kokenut aiemmin. Ainakin osittain. Minä nyt en kovin paljon huuda piiskaa saadessa. Suurin ääni tulee kun kämmenellä lyöt.
Siinä lähin naapuri noin 50metrin päässä kirjottelen lisää.Tuli vieraita.
- Anonyymi00229
Anonyymi00227 kirjoitti:
Siinä lähin naapuri noin 50metrin päässä kirjottelen lisää.Tuli vieraita.
Mutta jos haluut ulkona niin kyllä paikka varmaan löytyy olis mullekkin uusi kokemus on tuossa toi talli niin sen takana voisi ehkä katsotaan sitä sitte kun tulet näet paikan.Kaveri lainasi työkaluja sitä varten kävi.
- Anonyymi00230
Anonyymi00229 kirjoitti:
Mutta jos haluut ulkona niin kyllä paikka varmaan löytyy olis mullekkin uusi kokemus on tuossa toi talli niin sen takana voisi ehkä katsotaan sitä sitte kun tulet näet paikan.Kaveri lainasi työkaluja sitä varten kävi.
Ei sen piiskauspaikan tarvitse kummoinenkaan olla. Tuoli varmasti riittää ja ehkä jokin jonka ylitse voin tarvittaessa asettaa itseni. Olis kyllä jännä kokemus mutta jos joku näkee ei ole kiva. Jokin uusi asia olisi kyllä tervetullut. Mun saamani selkäsaunat kun on pääasiassa ollut samanlaisia mitä nyt välineitä ollut jos jonkinmoista käytössä.
- Anonyymi00231
Anonyymi00230 kirjoitti:
Ei sen piiskauspaikan tarvitse kummoinenkaan olla. Tuoli varmasti riittää ja ehkä jokin jonka ylitse voin tarvittaessa asettaa itseni. Olis kyllä jännä kokemus mutta jos joku näkee ei ole kiva. Jokin uusi asia olisi kyllä tervetullut. Mun saamani selkäsaunat kun on pääasiassa ollut samanlaisia mitä nyt välineitä ollut jos jonkinmoista käytössä.
Onhan tässä maaseutua ympärillä jotain keksitään.Olis kyllä hienoa kehittää jotakin uutta jutellaan kun tulet.Aina olen minäkin antanut joko polvella tai on pyllistänyt nättiä katsottavaa sekin on mutta silti jotain uutta.
- Anonyymi00232
Anonyymi00231 kirjoitti:
Onhan tässä maaseutua ympärillä jotain keksitään.Olis kyllä hienoa kehittää jotakin uutta jutellaan kun tulet.Aina olen minäkin antanut joko polvella tai on pyllistänyt nättiä katsottavaa sekin on mutta silti jotain uutta.
Niin se on mutta jokin uusi asia on aina mielenkiintoista. Toki selkäsaunan antamisessa vähän vaikeaa keksiä jotain uutta. Taitaa se perinteinen tyyli olla kyllä paras tapa eli pylly polvelle tyyli.
- Anonyymi00234
Anonyymi00232 kirjoitti:
Niin se on mutta jokin uusi asia on aina mielenkiintoista. Toki selkäsaunan antamisessa vähän vaikeaa keksiä jotain uutta. Taitaa se perinteinen tyyli olla kyllä paras tapa eli pylly polvelle tyyli.
Joo kyllä se vähän vaikea on keksiä uutta.Mutta tuo ulko homma kyllä kiinnostais ois ihan mukava toteuttaa.
- Anonyymi00237
Anonyymi00234 kirjoitti:
Joo kyllä se vähän vaikea on keksiä uutta.Mutta tuo ulko homma kyllä kiinnostais ois ihan mukava toteuttaa.
Sitä minäkin olen tässä ajatellut. Jotain erilaista mutta kuitenkin sama lopputulos.
- Anonyymi00238
Anonyymi00237 kirjoitti:
Sitä minäkin olen tässä ajatellut. Jotain erilaista mutta kuitenkin sama lopputulos.
Meni tuossa aikaa kun tein vahinko ilmotuksen peruutin toista autoa päin.Ihan niin erilaista mutta lopputulos sama uppiniskanen tyttö on kiltti mietitään mitä voisi olla sellasta mikä virkistäisi touhua.Jos keksit jotakin niin olen avoin ehdotuksille.
- Anonyymi00239
Anonyymi00238 kirjoitti:
Meni tuossa aikaa kun tein vahinko ilmotuksen peruutin toista autoa päin.Ihan niin erilaista mutta lopputulos sama uppiniskanen tyttö on kiltti mietitään mitä voisi olla sellasta mikä virkistäisi touhua.Jos keksit jotakin niin olen avoin ehdotuksille.
Miten olis jos jotkin farkuista kun annat piiskaa niin kastaa takamuksen märäksi. Onkohan sillä vaikutusta.
- Anonyymi00240
Anonyymi00239 kirjoitti:
Miten olis jos jotkin farkuista kun annat piiskaa niin kastaa takamuksen märäksi. Onkohan sillä vaikutusta.
Se voisi olla kokeilun arvonen asia menisi varmaan märkänä piukkaan luulen että tuntus pakaroissa voidaan kokeilla ei siinä mitään menetä.
- Anonyymi00241
Anonyymi00240 kirjoitti:
Se voisi olla kokeilun arvonen asia menisi varmaan märkänä piukkaan luulen että tuntus pakaroissa voidaan kokeilla ei siinä mitään menetä.
Juu niin menee kireälle pakaroita vasten. Pitäis tuntuakkin sitten enemmän.
- Anonyymi00242
Anonyymi00241 kirjoitti:
Juu niin menee kireälle pakaroita vasten. Pitäis tuntuakkin sitten enemmän.
Kokeillaako kun tulet aivan varmasti tuntuu jos on jo muutenkin piukat.Ja mukava katsoa kun pyllyn muoto näkyy hyvin ehdottomasti kokeillaan.
- Anonyymi00243
Anonyymi00242 kirjoitti:
Kokeillaako kun tulet aivan varmasti tuntuu jos on jo muutenkin piukat.Ja mukava katsoa kun pyllyn muoto näkyy hyvin ehdottomasti kokeillaan.
Ilman muuta kokeikeillaan. Luulen että siinä ne levikset on kyllä parhaat kun muutenkin istuvat tiukasti pakaroihin kiinni. Jos vielä itse nostat niitä kun annat.
- Anonyymi00244
Anonyymi00243 kirjoitti:
Ilman muuta kokeikeillaan. Luulen että siinä ne levikset on kyllä parhaat kun muutenkin istuvat tiukasti pakaroihin kiinni. Jos vielä itse nostat niitä kun annat.
Kyllä nostan ja pitää varmaan kovempaa ääntäkin kun kämmenellä antaa.Tulisitko loppuviikosta olisitko valmis koittamaan tämmästä.
- Anonyymi00245
Anonyymi00244 kirjoitti:
Kyllä nostan ja pitää varmaan kovempaa ääntäkin kun kämmenellä antaa.Tulisitko loppuviikosta olisitko valmis koittamaan tämmästä.
Tulisin vaikka heti jos olisi mahdollista. Kokoajan asia on mielessä ja kovasti haluaisin jo saada sen selkäsaunan. On niin tuhma olokin taas. Sietäisin saada oikein isän kädestä niin että kerrankin on saanut.
- Anonyymi00246
Anonyymi00245 kirjoitti:
Tulisin vaikka heti jos olisi mahdollista. Kokoajan asia on mielessä ja kovasti haluaisin jo saada sen selkäsaunan. On niin tuhma olokin taas. Sietäisin saada oikein isän kädestä niin että kerrankin on saanut.
Niin kysyinkin pääsisitkö loppuviikosta.Olen aivan siisti mukava mies.
- Anonyymi00247
Anonyymi00246 kirjoitti:
Niin kysyinkin pääsisitkö loppuviikosta.Olen aivan siisti mukava mies.
Loppuviikosta koitan järjestää aikaa. Ehkä lauantai aamulla. Mieluusti jo 8 aikoihin. On sitten aikaa palautua.
- Anonyymi00248
Anonyymi00247 kirjoitti:
Loppuviikosta koitan järjestää aikaa. Ehkä lauantai aamulla. Mieluusti jo 8 aikoihin. On sitten aikaa palautua.
Tuo aika sopii ihan hyvin.Sovitaan tapaaminen johonkin huoltiksen pihalle niin jatketaan matkaa siitä peräkkäin ei tänne viitsi mitään osotetta laittaa.Vai olisiko sinulla KIK tai jokin muu anonyymi sposti.
- Anonyymi00249
Anonyymi00248 kirjoitti:
Tuo aika sopii ihan hyvin.Sovitaan tapaaminen johonkin huoltiksen pihalle niin jatketaan matkaa siitä peräkkäin ei tänne viitsi mitään osotetta laittaa.Vai olisiko sinulla KIK tai jokin muu anonyymi sposti.
Ei ole mitään kikiä. Huoltoasema sopii hyvin ja siitä on hyvä jatkaa. Tossa mietin että jonain päivänä otan selkäsaunan vastaan myös paljaalle pyllylle. Sitten voi kyllä itkukin tulla jo kämmenestä.
- Anonyymi00250
Anonyymi00249 kirjoitti:
Ei ole mitään kikiä. Huoltoasema sopii hyvin ja siitä on hyvä jatkaa. Tossa mietin että jonain päivänä otan selkäsaunan vastaan myös paljaalle pyllylle. Sitten voi kyllä itkukin tulla jo kämmenestä.
Jatketaan huoltamolta.Annan aivan mielelläni paljaille pakaroille huutaa itkeä potkia saa vapaasti mutta selkäsauna annetaan olet sen ansainnut.
- Anonyymi00251
Anonyymi00250 kirjoitti:
Jatketaan huoltamolta.Annan aivan mielelläni paljaille pakaroille huutaa itkeä potkia saa vapaasti mutta selkäsauna annetaan olet sen ansainnut.
Kyllä. Oikean selkäsunan olen kyllä ansainnut mutta jos nyt kuitenkin ensmäisellä kerralla saa ne farkut olla jalassa. Sitten kyllä näet miten pienipyllyinen olen.
- Anonyymi00252
Anonyymi00251 kirjoitti:
Kyllä. Oikean selkäsunan olen kyllä ansainnut mutta jos nyt kuitenkin ensmäisellä kerralla saa ne farkut olla jalassa. Sitten kyllä näet miten pienipyllyinen olen.
Kyllä se sopii.Ja katsotaan siitä eka kerran jälkeen jatkoa.
- Anonyymi00253
Anonyymi00252 kirjoitti:
Kyllä se sopii.Ja katsotaan siitä eka kerran jälkeen jatkoa.
Joo tehdään niin.
- Anonyymi00259
Anonyymi00253 kirjoitti:
Joo tehdään niin.
Hei.Mitä sulle kuuluu näin puoli viikosta.
- Anonyymi00260
Anonyymi00259 kirjoitti:
Hei.Mitä sulle kuuluu näin puoli viikosta.
Ihan hyvää. Tässä se menee lomaa odotellessa. Vielä 1 työpäivä niin sitten alkaa. Jännittää aikalailla loman alku.
- Anonyymi00261
Anonyymi00260 kirjoitti:
Ihan hyvää. Tässä se menee lomaa odotellessa. Vielä 1 työpäivä niin sitten alkaa. Jännittää aikalailla loman alku.
Hei. Ja hyvää aamua.Vai alkaa loma sitte vaan nauttimaan lomasta.Mikä sinua jännittää kerroppas.
- Anonyymi00262
Anonyymi00261 kirjoitti:
Hei. Ja hyvää aamua.Vai alkaa loma sitte vaan nauttimaan lomasta.Mikä sinua jännittää kerroppas.
Kyllä se on se tuleva viikonloppu. Miettinyt sitä tulevaa selkäsaunaa jonka annat ja se että oletko oikeinkin ankara ja lyötkö oikein kovaa.
- Anonyymi00263
Anonyymi00262 kirjoitti:
Kyllä se on se tuleva viikonloppu. Miettinyt sitä tulevaa selkäsaunaa jonka annat ja se että oletko oikeinkin ankara ja lyötkö oikein kovaa.
Kyllä on aika kova olet ollut sen verran kuriton ettei siitä nyt ihan helpolla selviä.Ja kuuluuhan se tuntua pyllyllä pitemmänkin aikaa muistuu aina mieleen kun istuu.
- Anonyymi00264
Anonyymi00263 kirjoitti:
Kyllä on aika kova olet ollut sen verran kuriton ettei siitä nyt ihan helpolla selviä.Ja kuuluuhan se tuntua pyllyllä pitemmänkin aikaa muistuu aina mieleen kun istuu.
Kyllä sen tiedän ja ihan ok on että tuntuvan selkäsaunan annat. Aina se minua on jännittänyt ennakkoon.
- Anonyymi00265
Anonyymi00264 kirjoitti:
Kyllä sen tiedän ja ihan ok on että tuntuvan selkäsaunan annat. Aina se minua on jännittänyt ennakkoon.
Ja kuuluukin jänittää on hyvä ajatella omaa kurittomuuttaan niin tietää mitä varten saa kämmentä ja vitsaa ei se helppoa tule olemaan sinulle mutta jos saatas sinusta kiltti tyttö niin olisin ylpeä kasvattaja.
- Anonyymi00266
Anonyymi00265 kirjoitti:
Ja kuuluukin jänittää on hyvä ajatella omaa kurittomuuttaan niin tietää mitä varten saa kämmentä ja vitsaa ei se helppoa tule olemaan sinulle mutta jos saatas sinusta kiltti tyttö niin olisin ylpeä kasvattaja.
Ymmärrän toki sen. Saat kyllä antaa sellasen selkäsaunan jonka katsot parhaaksi että olen ansainnut. En minä rikki siitä mene. Olen saanut monesti aiemminkin kovan selkäsaunan.
- Anonyymi00267
Anonyymi00266 kirjoitti:
Ymmärrän toki sen. Saat kyllä antaa sellasen selkäsaunan jonka katsot parhaaksi että olen ansainnut. En minä rikki siitä mene. Olen saanut monesti aiemminkin kovan selkäsaunan.
Hyvä kun ymmärrät sen tämä kaikki tehdään sinun parhaaksi eihän siitä mitään tule jollei ikinä joudu vastuuseen tekemisistään.Oletko sentään töissä pysynyt kaidalla tiellä vai onko ollut sielläkin pullikointia.
- Anonyymi00268
Anonyymi00267 kirjoitti:
Hyvä kun ymmärrät sen tämä kaikki tehdään sinun parhaaksi eihän siitä mitään tule jollei ikinä joudu vastuuseen tekemisistään.Oletko sentään töissä pysynyt kaidalla tiellä vai onko ollut sielläkin pullikointia.
Olen joten kuten. Pareempaankin pystyn jos viitsii. Rehellinen jos olen niin olen ansainnut selkäsaunan jonka saat antaa kun sinulta kokemusta kurittamisesta löytyy. Siten annat että olen kiltti taas hetkenaikaa.
- Anonyymi00269
Anonyymi00268 kirjoitti:
Olen joten kuten. Pareempaankin pystyn jos viitsii. Rehellinen jos olen niin olen ansainnut selkäsaunan jonka saat antaa kun sinulta kokemusta kurittamisesta löytyy. Siten annat että olen kiltti taas hetkenaikaa.
Niin me teemme.Onko siellä töissä sitten laiskottanut vai mikä siellä on.Joudut kyllä selittämään näitä asioita ennen toimenpiteitä.
- Anonyymi00270
Anonyymi00269 kirjoitti:
Niin me teemme.Onko siellä töissä sitten laiskottanut vai mikä siellä on.Joudut kyllä selittämään näitä asioita ennen toimenpiteitä.
Puhellaan ennen ja selitän kaikki syyt miksi olen kurituksen ansainnut. Sinä sitten päätät miten kovan ja kuinka pitkän selkäsaunan annat.... ja se että miten paljon tulee kämmenellä ja vitsalla ansaittu määrä.
- Anonyymi00271
Anonyymi00270 kirjoitti:
Puhellaan ennen ja selitän kaikki syyt miksi olen kurituksen ansainnut. Sinä sitten päätät miten kovan ja kuinka pitkän selkäsaunan annat.... ja se että miten paljon tulee kämmenellä ja vitsalla ansaittu määrä.
Juuri näin.Kun tullaan tyköni niin käydään katsomassa mistä haet vitsan sitten kun olet saanut kämmentä ensin siinä koivu ja muitakin puita sellanen notkia vitsa mikä pitää viehuvan äänen ennen kuin osuu pyllylle.
- Anonyymi00272
Anonyymi00271 kirjoitti:
Juuri näin.Kun tullaan tyköni niin käydään katsomassa mistä haet vitsan sitten kun olet saanut kämmentä ensin siinä koivu ja muitakin puita sellanen notkia vitsa mikä pitää viehuvan äänen ennen kuin osuu pyllylle.
Tiedän kyllä millainen vitsan kuuluu olla että se tuntuu ja tehoaa. Oletko miettinyt ennakkoon miten monta lyöntiä kämmenellä annat alkuun..noin suurinpiirtein.
- Anonyymi00273
Anonyymi00272 kirjoitti:
Tiedän kyllä millainen vitsan kuuluu olla että se tuntuu ja tehoaa. Oletko miettinyt ennakkoon miten monta lyöntiä kämmenellä annat alkuun..noin suurinpiirtein.
Kysyin vaan kun haluaisin tietää kun alussa välillä sattuu paljonkin.
- Anonyymi00274
Anonyymi00273 kirjoitti:
Kysyin vaan kun haluaisin tietää kun alussa välillä sattuu paljonkin.
Olen aatellut 10 ensin hieron pakaroitasi välillä sitte toinen 10 sen jälkeen ei hierota.Komennan hakemaan risun katson rappusilta ettet koittele pyllyäsi vaan menet reippaasti risua hakemaan ei vetkuttelua tuot sen minulle.
- Anonyymi00275
Anonyymi00274 kirjoitti:
Olen aatellut 10 ensin hieron pakaroitasi välillä sitte toinen 10 sen jälkeen ei hierota.Komennan hakemaan risun katson rappusilta ettet koittele pyllyäsi vaan menet reippaasti risua hakemaan ei vetkuttelua tuot sen minulle.
Mitä jos vitkuttelen ja hieronkin takapuoltani. Tuleeko siitähyvästä lisää kämmentä vaiko kova vitsaselkäsauna.
- Anonyymi00276
Anonyymi00275 kirjoitti:
Mitä jos vitkuttelen ja hieronkin takapuoltani. Tuleeko siitähyvästä lisää kämmentä vaiko kova vitsaselkäsauna.
Kyllä siitä seuraamuksia tulee.Ehkä muutama tosi kova vitsan isku tai pitkäaikainen kämmen selkäsauna saat valita kumpi.
- Anonyymi00277
Anonyymi00276 kirjoitti:
Kyllä siitä seuraamuksia tulee.Ehkä muutama tosi kova vitsan isku tai pitkäaikainen kämmen selkäsauna saat valita kumpi.
Ottaisin sen kämmenselkäsaunan. Kovan sellaisen.
- Anonyymi00278
Anonyymi00277 kirjoitti:
Ottaisin sen kämmenselkäsaunan. Kovan sellaisen.
Sen tulet saamaan älä koske pyllyyn niin säästyt siltä.Onko se lauantai aamu niinkuin selvä tavataanko silloin.
- Anonyymi00279
Anonyymi00278 kirjoitti:
Sen tulet saamaan älä koske pyllyyn niin säästyt siltä.Onko se lauantai aamu niinkuin selvä tavataanko silloin.
Pitäis olla selvää kaikki. Selkäsaunaa varten tulen sinne ja sen myös tulen saamaan ja lupaan ottaa sen vastaaan nöyrästi vaikka tekee kuinka kipeää.
- Anonyymi00280
Anonyymi00279 kirjoitti:
Pitäis olla selvää kaikki. Selkäsaunaa varten tulen sinne ja sen myös tulen saamaan ja lupaan ottaa sen vastaaan nöyrästi vaikka tekee kuinka kipeää.
Sovittu homma.Kirjotellaanko perjantai illalla sovitaan missä tavataan tullaan siitä sitten tyköni saadaan toteutettua toiveemme.Ei tänne viitsi mitään osoitetta laittaa.Hyvää työ intoa sinulle ennen lomaa.
- Anonyymi00281
Anonyymi00280 kirjoitti:
Sovittu homma.Kirjotellaanko perjantai illalla sovitaan missä tavataan tullaan siitä sitten tyköni saadaan toteutettua toiveemme.Ei tänne viitsi mitään osoitetta laittaa.Hyvää työ intoa sinulle ennen lomaa.
Sopii. Olen jo valikoinut niitä farkkuja 4 paria+yhdet jalassa kun tulen. Eiköhän niillä saada aikaiseksi se punainen takapuoli jota sinne tulen hakemaan. Kilttinä sitten ajelen kotiin..
- Anonyymi00282
Anonyymi00281 kirjoitti:
Sopii. Olen jo valikoinut niitä farkkuja 4 paria yhdet jalassa kun tulen. Eiköhän niillä saada aikaiseksi se punainen takapuoli jota sinne tulen hakemaan. Kilttinä sitten ajelen kotiin..
Varmasti kimmaloi ja punottaa pyllysi kun ajelet kotiin.Kirjottelen Piltana tuhmeliini tytölle.
- Anonyymi00291
Anonyymi00282 kirjoitti:
Varmasti kimmaloi ja punottaa pyllysi kun ajelet kotiin.Kirjottelen Piltana tuhmeliini tytölle.
Loma alkoi. Jeeeees!!!
- Anonyymi00292
Anonyymi00291 kirjoitti:
Loma alkoi. Jeeeees!!!
Olet varmasti ansainnut loman vaikka oletkin ollut kuriton toivottavasti saadaan asiat kuntoon huomanna on sinunkin mukavampi jatkaa lomaa.On arka ja punanen pylly hetken aikaa muistuttamassa siitä.Olethan vielä sillä mielellä että kitketään tuhmuudet pois niin on keveä lomamieli.
- Anonyymi00293
Anonyymi00282 kirjoitti:
Vieläkö se huomisaamuinen selkäsaunan antaminen onnistuu. Täällä kaikki valmiina huomista varten. Puolisen tuntia menee matkaan....toivon kyllä enemnän kämmentä alkuun.
- Anonyymi00295
Anonyymi00292 kirjoitti:
Olet varmasti ansainnut loman vaikka oletkin ollut kuriton toivottavasti saadaan asiat kuntoon huomanna on sinunkin mukavampi jatkaa lomaa.On arka ja punanen pylly hetken aikaa muistuttamassa siitä.Olethan vielä sillä mielellä että kitketään tuhmuudet pois niin on keveä lomamieli.
Juu tottakai. Huomenna aamulla tulen ja annat minulle sen selkäsaunan . Farkut siis on päällä minulla....pitää kerrata että varmasti uskot.....mulla sitten on levikset jo valmiiksi päällä kun tulen. Antaisitko enemmän kämmenellä alkuun. Aattelin vaan kun aiemmin saanut paljon enemmän. Kestän kyllä sen....
- Anonyymi00296
Anonyymi00295 kirjoitti:
Juu tottakai. Huomenna aamulla tulen ja annat minulle sen selkäsaunan . Farkut siis on päällä minulla....pitää kerrata että varmasti uskot.....mulla sitten on levikset jo valmiiksi päällä kun tulen. Antaisitko enemmän kämmenellä alkuun. Aattelin vaan kun aiemmin saanut paljon enemmän. Kestän kyllä sen....
Kyllä tuo sanomasi toteutuu farkut päällä ja annan kämmenellä pitempään mutta kunnolla sen jälkeen pyllysi jo kimmaloi.Onko sinulla ehdotus missä tavattais. Käyn suihkussa välillä.
- Anonyymi00297
Anonyymi00296 kirjoitti:
Kyllä tuo sanomasi toteutuu farkut päällä ja annan kämmenellä pitempään mutta kunnolla sen jälkeen pyllysi jo kimmaloi.Onko sinulla ehdotus missä tavattais. Käyn suihkussa välillä.
No eikös se ollut joku st1 asema. Tulet huomenna huomaamaan kyllä sen että oleln saanut selkäsaunoja aiemminkin. Kestän kyllä vitsaakin hyvin vaikka lyöt kovaakin. Toki ne farkut on on suojaa antamassa .
- Anonyymi00298
Anonyymi00296 kirjoitti:
Niin sitä piti kysellä että onnistuuks ulkona ja että jos ne farkut kastelisi niin otanko mukaan suihkepullon . Sillä onnistuis vaikka siinä polvella kun pyllyni on niin kastella farkkuni.
- Anonyymi00299
Anonyymi00298 kirjoitti:
Niin sitä piti kysellä että onnistuuks ulkona ja että jos ne farkut kastelisi niin otanko mukaan suihkepullon . Sillä onnistuis vaikka siinä polvella kun pyllyni on niin kastella farkkuni.
Tuossa Aurassa olisi ABC siinä iso parkki. Sopiiko klo 8 aamulla kirjotellaan siinä kun olet paikalla löydämme kyllä toisemme.Ota vain suihkepullo mukaan.Katsotaan sitä ulko hommaa kun näet paikan tuossa vähän matkan päässä voisi olla rauhallinen paikka.
- Anonyymi00301
Anonyymi00299 kirjoitti:
Tuossa Aurassa olisi ABC siinä iso parkki. Sopiiko klo 8 aamulla kirjotellaan siinä kun olet paikalla löydämme kyllä toisemme.Ota vain suihkepullo mukaan.Katsotaan sitä ulko hommaa kun näet paikan tuossa vähän matkan päässä voisi olla rauhallinen paikka.
ymmäärsin että sulla on rauhallinen piha ja ettei naapuriin äänet kuulu. Onko niin vai sanotko vaan niin. Selkäsauna ulkona annettuna olisi kyllä nyt paikallaan vaikka sisällä kotonasi loppuun sen antaisitkin. Olethan nyt rehellinen ettei mun tarvutse peruuttaa koko hommaa...laitoin ji kaikki farkutkin valmiiksi ja esinkin ne.
- Anonyymi00302
Anonyymi00301 kirjoitti:
ymmäärsin että sulla on rauhallinen piha ja ettei naapuriin äänet kuulu. Onko niin vai sanotko vaan niin. Selkäsauna ulkona annettuna olisi kyllä nyt paikallaan vaikka sisällä kotonasi loppuun sen antaisitkin. Olethan nyt rehellinen ettei mun tarvutse peruuttaa koko hommaa...laitoin ji kaikki farkutkin valmiiksi ja esinkin ne.
Olen täysin rehellinen piha on rauhallinen naapuri 50 metrin päässä.Kyllä siinä varaston takana voin antaa.Olisiko aikataulu muuten sopiva.
- Anonyymi00303
Anonyymi00299 kirjoitti:
Taidan peruuttaa koko homman. Epäilyttää noi sun naapurit kun aluksi kerroit ettei lähelläkään ja ulkona selkäsaunan antaminen ei onnistu. Miksei onnistu jos kerta naapurit(kaukana)....onko 50m kaukana....no ei ole...ja muutenkin vähän epäilyttää........vaikka kokemusta tällaisesta on paljonkin mulla niin huomaan sen että nyt jännittää kyllä enemmän. Vaistoni kertoo sen että pakko perua nyt ennen kun on liian myöhäistä.....hyvää illanjatkoa vaan sinne....
- Anonyymi00304
Anonyymi00303 kirjoitti:
Taidan peruuttaa koko homman. Epäilyttää noi sun naapurit kun aluksi kerroit ettei lähelläkään ja ulkona selkäsaunan antaminen ei onnistu. Miksei onnistu jos kerta naapurit(kaukana)....onko 50m kaukana....no ei ole...ja muutenkin vähän epäilyttää........vaikka kokemusta tällaisesta on paljonkin mulla niin huomaan sen että nyt jännittää kyllä enemmän. Vaistoni kertoo sen että pakko perua nyt ennen kun on liian myöhäistä.....hyvää illanjatkoa vaan sinne....
Kyllä tiesin toin että perut sanoin aikaa jo että naapuri on 50 metrin päässä.Jokasen kanssa olet perunut tän homman.Taidat olla joku rupinen äijän hintti.
- Anonyymi00306
Anonyymi00304 kirjoitti:
Kyllä tiesin toin että perut sanoin aikaa jo että naapuri on 50 metrin päässä.Jokasen kanssa olet perunut tän homman.Taidat olla joku rupinen äijän hintti.
En. Olen 37 v määrätietoinen nainen jolla kokemusta täällaista asioista on paljonkin. Aikaisemmin kun olen ollut piiskattavana niin ei se ole ollut mitään 10 kämmenlyöntiä tai muuta sellaista läpsyttelyä. Osaatko antaa edes selkäsaunaa niinkuin itse olen saanut niin veikkaan että et.
- Anonyymi00307
Anonyymi00306 kirjoitti:
En. Olen 37 v määrätietoinen nainen jolla kokemusta täällaista asioista on paljonkin. Aikaisemmin kun olen ollut piiskattavana niin ei se ole ollut mitään 10 kämmenlyöntiä tai muuta sellaista läpsyttelyä. Osaatko antaa edes selkäsaunaa niinkuin itse olen saanut niin veikkaan että et.
Vielä senverran pitää sanoa että olen äärimmäisen varovainen näissä asioissa.
- Anonyymi00308
Anonyymi00307 kirjoitti:
Vielä senverran pitää sanoa että olen äärimmäisen varovainen näissä asioissa.
Ymmärrän varovaisuuden hyvin ei siinä mitään. Tämä piha on rauhallinen suuri mutta kun en voi taata sitä ettei kukaan näe kun on lähiö aluetta. En itse pidä siitä että hakkaan jonku perseen vereslihalle se on mielestäni pahoinpitelyä pidän tätä lähinnä molemmin puolisena nautintona en saa siitä mitään itse jos hakkaa helvetisti.Ja siitä olenko antanut ennen tuossa laskin 9 eri naiselle osa kuollut muut muuttaneet pois.
- Anonyymi00032
Tälle muijalle pitäisi antaa piiskaa, ei taida olla mikään kiltti ja viaton tyttö, kun käy nussimassa vieraitten miesten kanssa.
Naisen oma puoliso ei luultavasti ole tietoinen, että vieraat miehet panee hänen vaimoa.
Piiskaa ja vitsaa tuollaiselle tytölle pitäisi antaa ja jos se ei vitsa auta, niin sitten pitää naida häntä niin kunnolla ja kovaa, ettei hänen tee vähään aikaan mieli kyrpää.
https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html
https://www.xrares.org/album/10396/beautiful-slut-sonja-from-finland-sexmodel-pornstar-and-escort-whore - Anonyymi00177
Itsensä kanssa keskustelija taas vauhdissaan. Ja onko niin pöljää akkaa, joka pieksättää itseään?
- Anonyymi00178
No kuule kyllä meitäkin on. Meillä on oma elämä ja nautinnot. Käteentumputtajat vois pitää suunsa kiinni........
- Anonyymi00179
Anonyymi00178 kirjoitti:
No kuule kyllä meitäkin on. Meillä on oma elämä ja nautinnot. Käteentumputtajat vois pitää suunsa kiinni........
Mä sen uskon ja olisin halukas olemaan piiskaaja kirjoita jos kiinnostaa.
Ap - Anonyymi00180
Anonyymi00178 kirjoitti:
Jos oot 02al niin antaisin kyllä vitsaa mielelläni.Vanhempi mies.
- Anonyymi00185
Entä miltä tuntuisi nainen potkii munille?
- Anonyymi00196
Nainen voisi pitää palleista kiinni kun olen polvella pysyy pylly paikallaan.02al.
- Anonyymi00187
Liian arka paikka potkimiselle.Mutta vitsaa nainen voisi antaa.
- Anonyymi00218
Voin antaa Liedon naiselle piiskaa farkkuperseelle takataskujen alapuolelle. Välillä ne farkut kuitenkin lasketaan alas ja katsotaan miten perse punoittaa. Laitilassa levähdysalueella tänään alkuillasta. Nähdään siinä, ota haluamasi farkut ja sopiva risu mukaan.
- Anonyymi00228
Nyt saisi sitä piiskaa paljaalle perseelle.
- Anonyymi00235
Leskianoppini laittoi aamusta aikaiseen viestiä että sillä on ollut tuhmat ajatukset koko yön ja tarvisi kurinpalautusta.
Laitoin että tulen kohta ja tuon tuoreen koivuvitsan mukanani.
Ihana anoppi! Kohta sillä on peppu punaisena ja oppii olemaan kilttinä.
Saan aina lopuksi vielä nussia anoppia sen jälkeen. - Anonyymi00236
Haluaisin naisen polvelle olen mies.Voisi olla toinen nainen katsomassa voisitte vaihtaa antajaa välillä.Eteläsuomi.
- Anonyymi00254
Oispa tuollainen anoppi.
- Anonyymi00255
Taas täällä uusi itsensä kanssa keskustelija. Tai vanha tuttu, sama hemmo vastailee itselleen. Ei todellakaan ole naista, joka antaisi pieksättää itsensä. Jos haluat kiusaa itsellesi, niin mene vaikka istumaan alasti muurahaispesään. Tai mene sohimaan ampiaispesää, tietenkin ilman vaatteita.
- Anonyymi00256
Anonyymi00255 kirjoitti:
Taas täällä uusi itsensä kanssa keskustelija. Tai vanha tuttu, sama hemmo vastailee itselleen. Ei todellakaan ole naista, joka antaisi pieksättää itsensä. Jos haluat kiusaa itsellesi, niin mene vaikka istumaan alasti muurahaispesään. Tai mene sohimaan ampiaispesää, tietenkin ilman vaatteita.
Pitää olla sairasta, siis tuo akanpieksäntä.
- Anonyymi00257
Aivan mielenkiintoinen aihe sinänsä.Toiset tykkää toiset ei.Ja mitäs se kenellekkään sivulliselle kuuluu jos siitä molemmat osapuolet tykkää.Itse olen antanut kun on pyydetty.Mies 64v. 02 alue.
- Anonyymi00258
Samaa mieltä asiasta. Jokainen haluaa mitä haluaa eikä sitä pidä tuomita. Tunnen kyllä itsekkin muutaman naisen joka näitä leikkejä harrastaa. Elämä on elämisen arvoista kun saa touhuta sitä mistä pitää.
- Anonyymi00283
Minä haluaisin antaa remmiä aika lujaa tuolle Liedon naiselle, mutta paljaalle perseelle ja olisit kontallaan. Ja tietysti pyllistäisit jalat harallaan kunnolla.
- Anonyymi00284
Onkos täällä leveä perästä tyttöä naista joka haluaa kuritusta paljaalle perseelle.Sen jälkeen monen näköstä muuta hoitoa nuolentaa saat mustaa teko kalua panemista toivomuksia voi esittää.Paikka on jos tarvetta siisti viihtyisä.Itse olen 62v. Hoikka mies kik ja sposti käytössä.Loimaa +100 kilometriä.Teen myös kotikäyntejä myös parit huomioidaan.
- Anonyymi00285
Mitenköhän löytyy kun farkkupyllylle ovat saamassa.....
- Anonyymi00286
Anonyymi00285 kirjoitti:
Mitenköhän löytyy kun farkkupyllylle ovat saamassa.....
Mitä tarkoitat annan jos tarvetta.62v.Hoikka mies.
- Anonyymi00287
Anonyymi00286 kirjoitti:
Mitä tarkoitat annan jos tarvetta.62v.Hoikka mies.
Että tässä keskustelussa nainen saa piiskaa farkkupyllylle....ei paljaalle pyllylle.....väännetäänkö rautalangasta vai meneekö jakeluun...muuten hyvät jutut ollut....N49 v
- Anonyymi00288
Anonyymi00287 kirjoitti:
Että tässä keskustelussa nainen saa piiskaa farkkupyllylle....ei paljaalle pyllylle.....väännetäänkö rautalangasta vai meneekö jakeluun...muuten hyvät jutut ollut....N49 v
Anteeksi jäi laittamatta ( myös varkkupyllylle ) myönnän virheeni nainen 49v.Haluisitko sinä. 62v.Hoikka.
- Anonyymi00289
Anonyymi00288 kirjoitti:
Anteeksi jäi laittamatta ( myös varkkupyllylle ) myönnän virheeni nainen 49v.Haluisitko sinä. 62v.Hoikka.
Rn nyt...viikko sitten sain oikein kunnolla joten nyt toivun.....
- Anonyymi00290
Anonyymi00289 kirjoitti:
Jos tarvetta niin kirjottele. Hoikka.
- Anonyymi00294
Anonyymi00290 kirjoitti:
Jos tarvetta niin kirjottele. Hoikka.
Ei ole tarvetta vastata tuollaisille akkansa pieksäjille. Hyi helevatta, että pitää olla sairasta. Kuka nyt tieten tahtoen pieksättäisi itseään? Ja akkaansa?
- Anonyymi00310
Anonyymi00289 kirjoitti:
Joko olet toipunut.Haluisitko uuden käsittelyn.62v.Hoikka
- Anonyymi00300
Kyllä niitä on ja nauttivat siitä.Eihän sun ole pakko lukea näitä.
- Anonyymi00305
Toivottavasti saat vakavan selkärankavamman, josta et toivu.
- Anonyymi00309
Anonyymi00305 kirjoitti:
Toivottavasti saat vakavan selkärankavamman, josta et toivu.
Sulla varmaan on jo päävamma.
- Anonyymi00311
Ei neitokaisella tarvii olla farkut päällä, naisella voi olla päällä vaikka nätti mekko, ja siinä vaan nostetaan mekkoa ylös ja annetaan piiskaa.
tai piiskan sijaan, voi vaikka vain nostaa mekkoa ylös ja alkaa panemaan takaa päin muijaa, sillä paneminen voi olla samalla tavalla rangaistuksen osoitus naiselle, jos nainen on ollut tuhma, niin panet häntä takaa päin, ei tarvii antaa piiskaa.
https://barebackbastards.com/93910/finnish-daddy-bareback-escort-girl/
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711166
- 71990
- 86820
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47728
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79661- 28605
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35605IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67601Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46589