Ja mies liian vanha!
Olin niin nuori silloin...
33
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niinpä. Minä olin alle 30 v
- Anonyymi00002
Ennen oli ennen nyt on nyt on nytten! ☺️
- Anonyymi00003
Ja tämä onneton tapahtuma ssttui kaksi viikkoa sitten 😔
- Anonyymi00004
Joo niin olit.. mutta täytyy sanoo että kun sut näin vuosien jälkeen, niin oot muuttunut. Tosi kauniiksi ❤️M>N
- Anonyymi00005
Milloin?
- Anonyymi00006
Ei mulle OHI
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Milloin?
Kaksi tai kolme vuotta näkemisestä...
M>N - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaksi tai kolme vuotta näkemisestä...
M>NMuuttunut kauniiksi?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muuttunut kauniiksi?
Toukasta perhoseksi, ankanpojasta Joutseneksi. Silmiä hivelevä transformaatio. Luoja on joskus nerokas.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muuttunut kauniiksi?
Kauniimmaksi. Oli jo ensi näkemällä kaunis, siksi jäi mieleeni silloin.
M>N
- Anonyymi00007
Nyt varmaan tilanne olisi jo parempi.
- Anonyymi00008
mitä sitten
- Anonyymi00009
Joo okei.
- Anonyymi00012
Rakkaus on iätöntä. Minäkin olin nuori silloin...
- Anonyymi00030UUSI
Ei reilu 20 vuotta mitään haittaa.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei reilu 20 vuotta mitään haittaa.
Ei yhtään mitään
- Anonyymi00014
kaikki kuolee
- Anonyymi00015
myös tunteet usko muo
- Anonyymi00016
Mutta mies vanhenee kuin viini ja sinä kuin maito. Nyt olette tasoissa.
- Anonyymi00024
Aika karu vertaus.
- Anonyymi00018
Onko meillä vielä sama ikäero, vai olisko se jo kaventunut?
- Anonyymi00019
Olisko meidän aika nyt?
Toivon ainakin.
M>N- Anonyymi00020
Milloin tspasitte?
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Milloin tspasitte?
Älä utele kun et taatusti ole hän.
- Anonyymi00022
Et ollut liian nuori, eikä mies liian vanha. Vaikka ikäeroa onkin.
Nytkö ymmärrät sen?- Anonyymi00025
Parempi myöhään kun ei milloinkaan...
- Anonyymi00023
Ja nyt sinä olet liian vanha minulle tarvitsen nuoren naisen 40 on jo liian vanha synnyttämään riski kasvaa.
- Anonyymi00026
Aloittaja! Ei mies ollut liian vanha van sinä olit liian nuori.
- Anonyymi00029
Nyt hän onkin sopivan ikäinen ☺️
- Anonyymi00027
Minä seurustelin 20 vuotiaana 15 vuotiaan tytön kanssa. Aloite oli hänen, olihan hän kaunis ja sellainen ikäisekseen vanhempi.
Mutta koska oli alaikäinen niin en voinut harrastaa seksiä. Pussailtiin kylläkin.
Hänen lähipiiristä kaksi miestä uhkaili minua että "jos teet jotakin tytölle niin joudut meidän kanssa tekemisiin"
Toinen näistä miehistä oli poliisi. En tosin pelännyt näitä henkilöitä koska en aikonut tehdä mitään pahaa. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä ja epäilen että kirjeet mitkä tytölle lähetin eivät menneet hänelle perille enää loppuajasta.
Tuli sinä kesänä juhannus, olin siskoni kanssa sopinut että menemme erääseen saareen viettämään juhannusyön, tyttö pyysi mukaan mutta olin kahden tulen välissä, en voinut ottaa tyttöä mukaan, siitä olisi noussut hirveä haloo ja siskoni en enää siinä vaiheessa saanut yhteyttä joten oli lähdettävä.
Tyttö varmaan tästä hieman loukkaantui.
Kiristys tytön lähipiiristä kiristyi, nuoren miehen mieli kapinoi. Olin ärtyisä. Eräänä aamuna tyttö sanoi että haluaa sormuksen pois minkä oli minulle antanut. Siihen loppui se suhde. Tuntui kyllä tosi pahalle ja niin kävi että pistin hulinaksi, paikallisella torilla tappelun, tosin aloitus ei ollut minun, syyte tuli, sen jälkeen tuli vieläkin pahempi tilanne ja siitä myös syyte. Sen jälkeen päätin että on paras rauhoittua. Muutin pois. Ikävä jäi tätä tyttöä. Hän ei halunnut nähdä minua lainkaan.
Kävin kerran paikkakunnalla ja näin tämän tytön viettämässä iltaa ja hän juoksi kaulaani ja suuteli. Jotenkin siitä taas erottiin enkä ehtinyt keskustella. Soitin vuosien vuosien jälkeen hänelle. Soitin toisenkin kerran mutta silloin tuli tiuskaisu joten lopetin puhelun. Sen jälkeen ei enää mitään yhteyttä, Facebookin hän esti...ehkä kaiken varalta että jos alkaisin siellä yrittämään jotain. Olihan hänellä jo perhe. Ystävä vaan olisin halunnut olla mutta taitaa harva haluta exänsä ystäväkseen, siitä ei moni mies puoliso tykkää.
Seurustelusta on kulunut jo noin 40 vuotta mutta ikävä on edelleen, se on ikään kuin juurtunut jo. Ei lähde repimälläkään irti, aina nousee uusi verso.
Kerroin tämän täällä siksi että sain purettua ajatuksiani asiasta.- Anonyymi00033UUSI
Ikävöit entistä versiota siitä ihmisestä. 15 vuotiaasta on todella suuri muutos aikuiseksi perheelliseksi ihmiseksi ja hän on varmasti aivan erilainen ihminen nyt kuin muistoissasi.
- Anonyymi00028
noh nythän teillä on enemmän ikää tosin äitipuolta susta ei koskaan tule nainen
- Anonyymi00032UUSI
Ainse baarin pitäjä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2432142- 1891634
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21760Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647