Mietteitä pummilla matkustamisesta

Anonyymi-ap

Pääkaupunkiseudulla kulkee nyt ristiin rastiin kulkuneuvoja, joissa lippuja ei tarvitse näyttää paitsi tarkastajan tullessa. Sunnuntaisin on todennäköisintä törmätä tarkastajaan, sillä silloin he parveilevat. Niin ovat tehneet jo vuosikymmenet. Mutta silloinkin on mahdollista sluibailla. Tänäänkin minun olisi pitänyt ostaa bc-, bc- ja ab-liput tai varmaan kaksikin sellaista. Riskinsä tietenkin on liputta sluibailulla, siihen on varuduttava. Ohjeita niille, joilla on rahasta pulaa. Pysäkillä kannattaa odotella sen liikennevälineen loppupäässä, silloin pystyy liikennevälineen tullessa röntgenkatseellaan katsomaan, onko kyydissä tarkastajia. Aika helppo on todeta, kuka ainakaan ei ole tarkastaja, ja aika tarkastajaksi kykenemättömän näköisiä niillä linjoilla useimmiten kulkeekin. Tarkastajat tulevat semmoisena armeijana, että sen kyllä näkee kaukaa. Yhden kerran, pahvilippujen aikaan, nousi etupenkiltä kaksi siviilipukuista tarkastajaa. Olin bussissa Vantaalla ja säikähdin niin näkyvästi, että tarkastaja tarkasti minun kertalipun huolella, mutta oli se sillä kertaa ihan voimassa. Nyt on Helsinki varsinkin niin vihervasemmistolaisesti miehitetty, vastustavat Perussuomalaisten päätöksiä ihan vain sen takia että ne ovat Perussuomalaisten päätöksiä, siksi tällainen kosto on paikallaan, että maksakoot rikkaammat. Pummi huomaa aika helposti rikostoverinsa, käytävällä tuimana seisova ja ees sun taas tarkasti katseleva on siis sellainen. Tämän viestini jälkeen HSL:n kannattaa kyllä palkata sellaiset tehopartiot että. Ainakin kun Itäkeskuksesta Vuosaareen menevään metroon tuli tarkastajat, silloin matkustajista häipyi laiturille ainakin 4/5. Kulkuvälineisiin mennessä porttisysteemejä on monessa maassa. Pietarissa näin joskus, että metron portti on vaarallinen. Nuori tyttö jäi väliin, mahtoi pilluun sattua mutta nuoruutensa vuoksi onnistui vetämään siitä itsensä yläkautta irti. Lievemät, lempeämmät portit voisi toimia, kaksi porttia, joissa rupeaisi kova ulina käymään, jos joku on huijaamassa, ja sitten tulisi kopista ihminen tarkastamaan tilanteen. Tämä olisi neuvoni.

6

69

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rykien kohti länttä LL Räkien kohti suota Paunu

• Anonyymi00002

Onneks näihin on olemassa kikka millä saa kulkea kaikessa rauhassa…

• Anonyymi00003

Sen kesän muistan

• Anonyymi00004

Sen viikonlopun muistan!

• Anonyymi00005

Jep tuo äppi on kyl hyvä, uusin päivitys niin kyllä toimii

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jep tuo äppi on kyl hyvä, uusin päivitys niin kyllä toimii

Rykien kohti länttä LL Räkien kohti suota Paunu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe