Viikonloppu taas.

Anonyymi-ap

Ja kauhea migreeni iskee. Pakko taas ottaa päiväunet.
Mietin vain, että mitä se mies mahtaa tehdä viikonloppuna...

18

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

      Yksin olen. Miten muutenkaan. Pakko tyytyä kohtaloon, ettei kukaan halua minua oikeasti. Ymmärrän sen kyllä, koska onhan minulla niin paljon haasteita, eikä ulkonäkökään ole kummoinen. Olen siis yrittänyt huolehtia kunnosta ja tehdä työtä henkisten/sisäisten haasteiden parissa, mutta en edes parhaimmillani kelpaa ja nyt on jokin romahdus tapahtunut, kun ei enää jaksa yrittää tehdä vaikutusta keneenkään.

      • Anonyymi00006
        UUSI

        Mitenkä olis jos kokeilisit olla vain oma kiva itsesi? Liika yrittäminen käy pidemmän päälle raskaaksi ja ihmiset pettyvät kun et olekaan sitä mitä esitit olevasi? Mut joo, suihkus pitää käydä edelleen, sit sä saat tulla mun pöytään😁


      • Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Mitenkä olis jos kokeilisit olla vain oma kiva itsesi? Liika yrittäminen käy pidemmän päälle raskaaksi ja ihmiset pettyvät kun et olekaan sitä mitä esitit olevasi? Mut joo, suihkus pitää käydä edelleen, sit sä saat tulla mun pöytään😁

        Miten olisi, jos olisit itse oma itsesi? Montakohan kertaa minulle on iskenyt pettymys, kun tapaan kauniin naisen ja sitten kun hän rupee h-hetkellä riisumaan itseään niin sängyn vieressä on ainakin metrinen keko kaiken näköistä ehostus välinettä. T*ssiliivien toppausta, vatsan kiristys korsettia ja p*ppuhyllyvien peittovälineitä ja irtoripsiä ja rakenne kynsiä ja hiuslisäkkeitä ja kaiken mailman tököttimiä ja pöpöttimiä millä peitetään ongelmakohtia ja sitten krapulassa, kun herää ja kaunis neiti pesee meikit pois niin oksu lentää, eikä se johdu alkoholista.

        Sivusta😁


      • Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miten olisi, jos olisit itse oma itsesi? Montakohan kertaa minulle on iskenyt pettymys, kun tapaan kauniin naisen ja sitten kun hän rupee h-hetkellä riisumaan itseään niin sängyn vieressä on ainakin metrinen keko kaiken näköistä ehostus välinettä. T*ssiliivien toppausta, vatsan kiristys korsettia ja p*ppuhyllyvien peittovälineitä ja irtoripsiä ja rakenne kynsiä ja hiuslisäkkeitä ja kaiken mailman tököttimiä ja pöpöttimiä millä peitetään ongelmakohtia ja sitten krapulassa, kun herää ja kaunis neiti pesee meikit pois niin oksu lentää, eikä se johdu alkoholista.

        Sivusta😁

        Mut Hani, mehän yhdessä valittiin ne ripset...kysyin sulta tuuheat vai extralongit..et sä sanonut että mun omat riittää. Ja yhdessä kiristettiin korsetti ja mietittiin liivien sävy korkkareiden kanssa yhteensopivaksi. Halusit välttämättä stay-upit kun siinä prnovi deossa oli samanlaiset, sanoit että saat ihan mielettömät kiksit niistä sit illalla...mua ne vähän hiertää mut olin tälläkertaa mieliksi. Pidän rakenne kynsistäni, omani ovat niin haperot että niitä täytyy vähän lujittaa, on sullakin sininen aina mukana. Sitäpaitsi niiden kanssa saa toteuttaa luovaa puolta kuten meikkaamisessakin. Viimeksi pyysit ankeliina jolieta. Ne huulipistokset on inhottavia mutta olet rakas, vuoksesi mitä vain🥹


      • Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mut Hani, mehän yhdessä valittiin ne ripset...kysyin sulta tuuheat vai extralongit..et sä sanonut että mun omat riittää. Ja yhdessä kiristettiin korsetti ja mietittiin liivien sävy korkkareiden kanssa yhteensopivaksi. Halusit välttämättä stay-upit kun siinä prnovi deossa oli samanlaiset, sanoit että saat ihan mielettömät kiksit niistä sit illalla...mua ne vähän hiertää mut olin tälläkertaa mieliksi. Pidän rakenne kynsistäni, omani ovat niin haperot että niitä täytyy vähän lujittaa, on sullakin sininen aina mukana. Sitäpaitsi niiden kanssa saa toteuttaa luovaa puolta kuten meikkaamisessakin. Viimeksi pyysit ankeliina jolieta. Ne huulipistokset on inhottavia mutta olet rakas, vuoksesi mitä vain🥹

        Kauhiasti näät vaivaa, kun saman vaikutuksen saa, kun juotat mulle vähän alkomahoolia.

        Taka viistosta


      • Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Kauhiasti näät vaivaa, kun saman vaikutuksen saa, kun juotat mulle vähän alkomahoolia.

        Taka viistosta

        Niin, minustakin mies vaikutti upealta baarissa pikkupäissäni. Hän oli cool, herrasmies ja piteli ovea auki. Hän halusi pitkän linjan muumimukien keräilijänä nähdä kokelmani...Aamulla valkeni totuus kun hän ensin puklautti pehmeälle villamatolleni, itki vessassani ikäväänsä eksään ja suuttui kun minulla ei ollut muuta kuin panadolia ja murukahvia. Haukkui hu*oraksi lähtiseeään.


      • Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miten olisi, jos olisit itse oma itsesi? Montakohan kertaa minulle on iskenyt pettymys, kun tapaan kauniin naisen ja sitten kun hän rupee h-hetkellä riisumaan itseään niin sängyn vieressä on ainakin metrinen keko kaiken näköistä ehostus välinettä. T*ssiliivien toppausta, vatsan kiristys korsettia ja p*ppuhyllyvien peittovälineitä ja irtoripsiä ja rakenne kynsiä ja hiuslisäkkeitä ja kaiken mailman tököttimiä ja pöpöttimiä millä peitetään ongelmakohtia ja sitten krapulassa, kun herää ja kaunis neiti pesee meikit pois niin oksu lentää, eikä se johdu alkoholista.

        Sivusta😁

        No mutta kaikki nuoret ihmiset on kauniita. Vanhemmat myös .

        Ehkä olet enemmän miehiin päin, kun ajattelet noin?
        Tai et rakasta ketään?

        Minusta tuntuu, että ihastuksen varvasnöyhtäkin näyttäisi kauniilta mun silmiin.

        Sivusta nainen


      • Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        No mutta kaikki nuoret ihmiset on kauniita. Vanhemmat myös .

        Ehkä olet enemmän miehiin päin, kun ajattelet noin?
        Tai et rakasta ketään?

        Minusta tuntuu, että ihastuksen varvasnöyhtäkin näyttäisi kauniilta mun silmiin.

        Sivusta nainen

        Varvasvälinöyhtä siis


    • Anonyymi00002
      UUSI

      Töitä vain.

      • Anonyymi00003
        UUSI

        sama💪


    • Anonyymi00004
      UUSI

      🧢
      🥴
      🍺🤏

    • Anonyymi00005
      UUSI

      Raisa on aina kaunis koska leikkaa liitä tekniikalla tehty

    • Anonyymi00007
      UUSI

      No joo Naista kaunista mietin, niinku aina.
      M>N

    • Anonyymi00009
      UUSI

      Vähän halvalla maistan lasista, koska siihenkin tulee sitten muutaman viikon tauko ja tottakai tanssin kuin viimeistä päivää, tosin en susien kanssa.

      • Anonyymi00013
        UUSI

        Hyvä niin, saattaa muuttua itsekin sudeksi susien seurassa..


      • Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hyvä niin, saattaa muuttua itsekin sudeksi susien seurassa..

        Ei kiinnosta sudet tippaakaan.


      • Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Hyvä niin, saattaa muuttua itsekin sudeksi susien seurassa..

        Tanssii susien kanssa.


      • Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Tanssii susien kanssa.

        Siinä merkitys on uskoakseni päinvastainen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe