Iisalmen Sanomat

Anonyymi-ap

Nyt ollaan varmaan Iisalmen Sanomissa mielissään, kun Iisalmen kaupunki potkaisi Krista Kiiskisen pois. Päätoimittaja saa olla kuninkaana lehtykäsessään kun sai tahtonsa läpi.
Seuraavaa toimialajohtajaa valittaessa pitää varmaan kysellä hakijoilta
antavatko vaatimattomalle lehdykkeelle haastattelua ennen töiden alkua.

13

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Sama kai tuo olisi antaa koko valintaoikeus medialle kun kerran sen pillin mukaan lopulta mennään. Kuvottavaa.

    • Anonyymi00002

      Sama olisi nimetä se kaupungin viralliseksi poliittiseksi neuvonantajaksi.
      Siellä varmaan tämä toimittelija ja vihreiden vänkyrä taputtavat käsiään. Arvostus heihin täysi nolla.

      • Anonyymi00003

        Lehti on kehittynyt huimasti. Tilaaja määrät ovat kasvaneet. Hyvä vain, että uutisoi näitä lain vastaisia ja hyvä veli verkoston mielivaltaisia päätöksiä. Vaikuttaa siltä, että kepulaisten ja persujen kotkotukset ovat päässeet julkisuuteen, kuten kaupungin strategiassa todetaan, päätösten avoimmuudesta. Jatkakaa vain samaan tapaan julkaisujanne. Lisää tällaista!


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Lehti on kehittynyt huimasti. Tilaaja määrät ovat kasvaneet. Hyvä vain, että uutisoi näitä lain vastaisia ja hyvä veli verkoston mielivaltaisia päätöksiä. Vaikuttaa siltä, että kepulaisten ja persujen kotkotukset ovat päässeet julkisuuteen, kuten kaupungin strategiassa todetaan, päätösten avoimmuudesta. Jatkakaa vain samaan tapaan julkaisujanne. Lisää tällaista!

        Kerrotko nyt vielä vähän tarkemmin, että miten hyvävelikerho liittyy tähän? Siis muuten kuin tuohon laittomaan koeaikapurun masinointiin


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kerrotko nyt vielä vähän tarkemmin, että miten hyvävelikerho liittyy tähän? Siis muuten kuin tuohon laittomaan koeaikapurun masinointiin

        Iisalmen Sanomat voisi haastatella toimialajohtaja Ikosta miksi hän tuo työsuhdepurkuesityksen lautakunnan kokoukseen.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Kerrotko nyt vielä vähän tarkemmin, että miten hyvävelikerho liittyy tähän? Siis muuten kuin tuohon laittomaan koeaikapurun masinointiin

        Työsuhteen purku koeajalla ei ole laiton, jos on perusteet. Niistähän ei julkisuuteen kerrota.


    • Anonyymi00006

      Ja tekin sorrutte asiavirheeseen , mitään uutta toimialajohtajan hakua ei vireille panna vaan kulttuuri ja vapaa-aikajohtajan.

    • Anonyymi00008

      On täällä melkoisia päättäjiä, valitaan virkaan huonommalla työhistorialla ja koulutuksella, sitten eräät ei älyä jäävätä itseään kokouksista.

      • Anonyymi00010

        Saattaapi olla kato uuden vapaa-aikajohtajan hakijajoukossa?


    • Anonyymi00009

      SUURET KIITOKSET Iisalmen Sanomille ja Savon Sanomille! Teette teille kuuluvaa kirjoittelua Iisalmessa nyt esillä olevassa asiassa kuten lehdistön kuuluu tehdä.

      • Anonyymi00012

        Mistä kiittelet? Ajojahdistako? Mitään uutisoitavaa tässä ei alumalkaenkaan ole ollut. Mutta iisalmen sanomien päätoimittaja ja vihreiden wannabe teini pipopää valtuutettu ja liikkeen laila ovat kyllä räkyttäneet aiheesta sydämensä kyllyydestä.


    • Anonyymi00013
      UUSI

      Lehdistön etiikka ei toimi tässä läpyskässä

      • Anonyymi00014
        UUSI

        Ei tule Julkisen Sanan Neuvostolta langettavaa tuomiota vaikka sille valittaisit.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe