Hän on ihmeellinen, mutta hiukan pelottava.
Rakastan miestä edelleen
21
268
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tulihan se sieltä.
- Anonyymi00002
😳🥹😘🫶🔥❤️🔥☀️🫂🥰🌻🌼
- Anonyymi00003
Rakkaus pelottaa.
- Anonyymi00004
Minä en rakasta sitä miestä,kun se vaan pelleilee!!
- Anonyymi00014
Nopea oppimaan omaksui todella nopeasti sinun tavan pelleillä!
- Anonyymi00005
"Hyvin omaehtoinen" 😅
- Anonyymi00006
Ei Multa.
- Anonyymi00007
Mulla oli meille 5v suunnitelma. Omakotitalo seudun parhaalta paikalta.. Ottaisin hänen sukunimen ja autoon erikoiskilvet. Täällä mä vielä odotan että se kaikki mitä manifestoin tulee toteen. 😂
- Anonyymi00008
Mikä hänessä pelottaa haluaisin tietää mihin jotkut mahdolliset suhteet kaatuu jos ei uskalla toimia?
- Anonyymi00009
Oot aika nuori neiti, mutta kyllähän me voitais......
- Anonyymi00010
Vedä käteen!!
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vedä käteen!!
Hei joo! Vedeltäiskö yhdessä?! Muru😋😘🤭
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vedä käteen!!
Tän päivän kiintsa täys jo.
- Anonyymi00011
Löytyisiköhän se toinen puolikas..
https://www.youtube.com/watch?v=IFW5i9QRMJI&list=RDVMVVH2UafZI&index=9
ღ 💑 ღ - Anonyymi00012
Mikä siinä on pelottavaa?
- Anonyymi00013
😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇 aivan, liian kiltti, N,
- Anonyymi00017
Iteppähän mutmuta et osaa kuin pelleillä nyt saat elää lopun elämäsi ilman minua minulle tuli jo tosts sun pelleilystäsi mitta täyteen
- Anonyymi00020
Uusippa aloittajaäijä tätä repertuaariasi välillä, niin elämänkoululaiset saavat lisää sävyjä ja värejä. T naiselta
- Anonyymi00018
Ei kannata kaivata jos hän on sinua kohtaan ollut väkivaltainen.
- Anonyymi00019
Haluatko kertoa itsestään tökeröllä tavalla kirjoittelevalle aloittajaäijälle ja samalla kaikille mistä keräät näitä pirteitä mielikuvia? Ai niin, samaisen äijän muista teksteistä. Voimia sulle k-naama. T naiselta
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Haluatko kertoa itsestään tökeröllä tavalla kirjoittelevalle aloittajaäijälle ja samalla kaikille mistä keräät näitä pirteitä mielikuvia? Ai niin, samaisen äijän muista teksteistä. Voimia sulle k-naama. T naiselta
Sillä jos tuo assosioiminen ei ole nääs naisvihaa niin minä olen Väyrysen Paavo sinimustista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543