Lieksan lehdessä Tarja Hyykky kirjoittaa hyvinvointialueen valtuusyon toiminnasta. Tätähän minä jo ole epäillyt, että siellä kokouksissa käydään kuittaamassa palkat, päivärahat ja matkakustannukset. Jos edustaja haluaa tietoa päätöksentekoa varten niin se evätään jollakin tekosyyllä. Käsittämätöntä, että valtuutetu eivä saa tietoa päätettävistä asioista ja kuitenkin on päätös tehtävä???Varsinaista SDP ja Kesk masinoimaa virkamiestoimintaa avustettuna vihreillä ja vasemmistolla. Sitten syytetään että kaikki asiat on nykyisen hallituksen vika. Tiedoksi vaan kaikille, että hyvinvointialueen valtuusto päättää kaikista tärkeistä asioista -ei maan hallitus!
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Se on aivan sama mitä tietoa annetaan sivukylien turhakkeille, he ovat samaa mieltä jokatapauksessa, esitti mitä tahansa🤣
- Anonyymi00002
Nämä "hyvinvointialueet" on jäänyt kaikkien huulille. EI OLE OLEMASSA ENÄÄ HYVINVOINTIALUEITA, pahoinvointialieita on kaikki. Rahat ei riitä mihinkään, koko ajan täytyy leikata, supistaa ja karsia.
Hyvin ei voi kukaan muu kuin hyvinvointialueiden johtajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557