Oma fantasia jonka haluaisin toteuttaa

Anonyymi-ap

Hotellissa aamulla suihkun jälkeen, laittaisin tekoripset ja peruukin, sekä meikkaisin itseni. Sen jälkeen sukkanauhavyö, sukat, rintaliivit + tekosilikonit. Tavalliset mustat korkkarit jalkaan. Sitten tiukka polvimittainen hame ja bleiseri päälle.

Kun tulen kylpyhuoneesta, niin olisin täysin miehen käytettävissä. Haluaisin ottaa suihin, koska tätä en ole koskaan kokenut. Sitten antaisin hänen naida minua takapuoleen. Koska olen juonut jo viiniä aika tavalla, niin haluaisin ottaa ns. ATM. Kunhan en vain itse laukea, niin haluan mennä kiimaisena hotellin aamupalalle jakkupukuun pukeutuneena. Tämän jälkeen haluaisin olla täysin miehen käytettävissä kun käydään kaupungilla kiertelemässä, muutama lasi viiniä... ja tullaan takaisin hotelliin...

14

410

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samanlaisia haaveita itsellänikin. Täysin naisena olla miehen seurana sekä yöllä rttä päivällä. T. Ukm55v

• Anonyymi00005

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00002

Olisihan se upeaa joskus löytää tuollainen "tyttö" ja seota kiimasta... ;)

• Anonyymi00003

Aloittaja, mene Kaisaniemen puistoon yöllä niin saat kunnolla mustaa KYRPÄÄ!

• Anonyymi00004

Ei vaan niuvanniemen suljetulle siellä spede tuikkaa kuivana kakkoseen buaahaa

• Anonyymi00006

Suurin osa aivan asiattomia kommentteja, kuten odottaa saattaa. Mutta itse menen kyllä ihan naisesta kun laittaudun, niin sen puolesta toisen ei tarvitsisi edes "hävetä". Suurin ongelma on löytää se toinen joka on luotettava ja miten ehdottaa hänelle tuollaista. Toki toisenkin pitäisi näyttää puoleensavetävältä.

Anonyymi-ap

• Tuo on mitä ihanin tyttöily fantasia ,toisin ulkona en ole paljoakaan liikkunut

• Anonyymi00007

Mee sirkukseen friikki

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mee sirkukseen friikki

Buaahaa spede mitäs olet sirkus friikki buaahaa.

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00011

Ihana fantasia olisi kiva suudella oi että kiihottaa

• Anonyymi00012

Mistä päin olisi Satakunnasta

• Anonyymi00013

Minulla fantasiana, että vieraat miehet naivat minua, en vaan ole uskaltanut toteuttaa sitä vielä.
      N22, Joensuu

• Anonyymi00014

N22 täällä ois luotettava 50v mies joka toteuttaa sinun unelman. Oon savosta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      96
      900
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe