Kuvittelet. Joskus tuntuu että kun ei ole ketään niin ihan sama mutta osaan olla ottamatta.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Otatpas!
- Anonyymi00002
Jos olen kanssasi voin olla vaikka absolutisti.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jos olen kanssasi voin olla vaikka absolutisti.
Tylsä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tylsä.
Absolutismissa ei ole mitään tylsää.
- Anonyymi00004
Seli seli..... SELISELI
- Anonyymi00005
Koetko, että tämä aloittajaäijä provoineen on sinulle selontekoja velkaa elämäntyyleistään vai joku muu josta luot tarinaa tämän foorumin kautta?
- Anonyymi00006
Hän kyllä juo. Siitä on todistusaineistoa.
- Anonyymi00007
Minä en juo!!! Kippis!
- Anonyymi00008
Mikä sellaisessakin aiheessa olisi todistusaineistona tai ylipäätään todistamisen wörtti? Aiheesta riippuen voi särähtää korvaan ja pahasti tällaiset muotoseikat, kun saattaa tulla vähän narsistiset viberaatiot esim kun ruoditaan muiden asioita varsin suvereenilla otteella. -TT
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä sellaisessakin aiheessa olisi todistusaineistona tai ylipäätään todistamisen wörtti? Aiheesta riippuen voi särähtää korvaan ja pahasti tällaiset muotoseikat, kun saattaa tulla vähän narsistiset viberaatiot esim kun ruoditaan muiden asioita varsin suvereenilla otteella. -TT
Hänen juomisensa on oma asiansa. Aikuinrn ihminen kun on. Hän on ihan itse lähettänyt "todistusaineiston", eikä se ole muiden korville eikä silmille tarkoitettu.
- Anonyymi00011
En kuvittele mitään hänen juomisesta.
Minä juon todennäköisesti enemmän ja liikaa kahvia kun mikään ei auta väsymykseen.
Alkoakin juon varmasti enemmän kuin hän. - Anonyymi00012
Juonpas!
- Anonyymi00013
Mitä helvettiä vahtaatte toisten juomisia?
Ihme kyylääjiä. - Anonyymi00014
Kun eivät keksi mitään muutakaan juttua. Ovat jo kaikki käyneet läpi. Lopputarkastusta vailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566