Et vissiin kirjoittele edes mulle täällä

Anonyymi-ap

Kun aina hiljenet sitten kun tajuat että se olen minä.

19

202

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rakastan sua...

• Anonyymi00002

Mistä helkkarista te tiedätte ketä täällä kirjoittelee?

• Anonyymi00004

Sitä kuvittelee oman kaivatun naisen oikeasti rakastavan minua, mutta todellisuudessa siellä kirjoittelee, joku megarokkistara.

• Anonyymi00007

Heillä on vakoilusovellus, josta näkee mitä joku tietty ihminen kirjoittaa ja millä nettisivuilla henkilö on.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Heillä on vakoilusovellus, josta näkee mitä joku tietty ihminen kirjoittaa ja millä nettisivuilla henkilö on.

Vastako tämän älläsit.Oonntiennyt tämän jo vuonna -12

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Vastako tämän älläsit.Oonntiennyt tämän jo vuonna -12

Siksi olen pelleillyt olan takaa.En vuodesta 12 mutta eräästä vuodesta lähtien.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hei sellainen vinkki ns tiedustelujaharrastelujoille palstaäijän surrealistisen provoon, että nyt kun sivuston varmenteen on vanhentuneet niin ottaapi tilanteesta koppia ns. T naiselta antaa palaa vaan sillähän monesta särystä pääsee

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Hei sellainen vinkki ns tiedustelujaharrastelujoille palstaäijän surrealistisen provoon, että nyt kun sivuston varmenteen on vanhentuneet niin ottaapi tilanteesta koppia ns. T naiselta antaa palaa vaan sillähän monesta särystä pääsee

Epäilemättä tilaisuutta on hyödynnetty mm eilen jo ja hyvä niin. Lisäys

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ai mistäs sellasia saa?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ai mistäs sellasia saa?

Viimeisen sanan vinkuminen palstaäijälle ikäänkuin ketjun päälle puhuen on vähän liiankin läpinäkyvää, amigo. TT

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Viimeisen sanan vinkuminen palstaäijälle ikäänkuin ketjun päälle puhuen on vähän liiankin läpinäkyvää, amigo. TT

Olen amiga. Mitäpä sun pipoa kiristää mihin väliin kommentoin.

• Anonyymi00005

Niinhän sinäkin teet minun kohdalla.

• Anonyymi00006

En tee, jos tunnistan A-miehen.

• Anonyymi00008

Vain sinä olet mielessäni silloin kun tänne jotain kirjoittelen. Nämä viestit vaan ei sitä oikeaa tavoittane koskaan. Siksi en enää paljoa jaksa kirjoitella tai ainakaan lähteä viestittelyissä enää kovin "syvään päätyyn". Odotan irl kohtaamista vaikka en tiedä tuleeko sellaistakaan kunnollista enää ikinä. Se mies varmasti luulee että pakoilen häntä tai voi olla että hän myös pakoilisi nykyään minua irl. Nähtäväksi jää.

• Anonyymi00015

Se mies- onpa ”vanamaista” kirjoitella itsestään puutaheinää kolmannessa persoonassa WTille

• Anonyymi00009

Mies kirjoitti T naiselle ja semmosia juttuja ne oli mitkä olis voinut osua minuun ja menin harhaan.

• Anonyymi00014

No voi juku kuinka kiintoifaa, apäijä

• Anonyymi00017

Käyn lueskelemassa näitä silloin tällöin. En tee aloituksia, harvoin edes kommentoin. Tänne kirjoittelu on turhauttavaa kun ei ole tunnisteita. m>n

• Anonyymi00020

Jos tunnistaisin kaipaamani täällä kaipaamassa minua niin ottaisin heti suoraan puhelimellani häneen yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      790
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      73
      600
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      49
      600
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe