Kun aina hiljenet sitten kun tajuat että se olen minä.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Rakastan sua...
- Anonyymi00002
Mistä helkkarista te tiedätte ketä täällä kirjoittelee?
- Anonyymi00004
Sitä kuvittelee oman kaivatun naisen oikeasti rakastavan minua, mutta todellisuudessa siellä kirjoittelee, joku megarokkistara.
- Anonyymi00007
Heillä on vakoilusovellus, josta näkee mitä joku tietty ihminen kirjoittaa ja millä nettisivuilla henkilö on.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Heillä on vakoilusovellus, josta näkee mitä joku tietty ihminen kirjoittaa ja millä nettisivuilla henkilö on.
Vastako tämän älläsit.Oonntiennyt tämän jo vuonna -12
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Vastako tämän älläsit.Oonntiennyt tämän jo vuonna -12
Siksi olen pelleillyt olan takaa.En vuodesta 12 mutta eräästä vuodesta lähtien.
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hei sellainen vinkki ns tiedustelujaharrastelujoille palstaäijän surrealistisen provoon, että nyt kun sivuston varmenteen on vanhentuneet niin ottaapi tilanteesta koppia ns. T naiselta antaa palaa vaan sillähän monesta särystä pääsee
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hei sellainen vinkki ns tiedustelujaharrastelujoille palstaäijän surrealistisen provoon, että nyt kun sivuston varmenteen on vanhentuneet niin ottaapi tilanteesta koppia ns. T naiselta antaa palaa vaan sillähän monesta särystä pääsee
Epäilemättä tilaisuutta on hyödynnetty mm eilen jo ja hyvä niin. Lisäys
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai mistäs sellasia saa?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai mistäs sellasia saa?
Viimeisen sanan vinkuminen palstaäijälle ikäänkuin ketjun päälle puhuen on vähän liiankin läpinäkyvää, amigo. TT
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Viimeisen sanan vinkuminen palstaäijälle ikäänkuin ketjun päälle puhuen on vähän liiankin läpinäkyvää, amigo. TT
Olen amiga. Mitäpä sun pipoa kiristää mihin väliin kommentoin.
- Anonyymi00005
Niinhän sinäkin teet minun kohdalla.
- Anonyymi00006
En tee, jos tunnistan A-miehen.
- Anonyymi00008
Vain sinä olet mielessäni silloin kun tänne jotain kirjoittelen. Nämä viestit vaan ei sitä oikeaa tavoittane koskaan. Siksi en enää paljoa jaksa kirjoitella tai ainakaan lähteä viestittelyissä enää kovin "syvään päätyyn". Odotan irl kohtaamista vaikka en tiedä tuleeko sellaistakaan kunnollista enää ikinä. Se mies varmasti luulee että pakoilen häntä tai voi olla että hän myös pakoilisi nykyään minua irl. Nähtäväksi jää.
- Anonyymi00015
Se mies- onpa ”vanamaista” kirjoitella itsestään puutaheinää kolmannessa persoonassa WTille
- Anonyymi00009
Mies kirjoitti T naiselle ja semmosia juttuja ne oli mitkä olis voinut osua minuun ja menin harhaan.
- Anonyymi00014
No voi juku kuinka kiintoifaa, apäijä
- Anonyymi00017
Käyn lueskelemassa näitä silloin tällöin. En tee aloituksia, harvoin edes kommentoin. Tänne kirjoittelu on turhauttavaa kun ei ole tunnisteita. m>n
- Anonyymi00020
Jos tunnistaisin kaipaamani täällä kaipaamassa minua niin ottaisin heti suoraan puhelimellani häneen yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522