Onhan nyt kuitenkin tällä persulla kotimainen partneri?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a606cf2d-a078-4677-8640-e5ec640e6520
PS-homo ei osallistu Prideen
100
202
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tumma partneri on
- Anonyymi00002
So?
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
So?
MIKSI pitäisi lähteä "marssimaan" jos on homo, lesbo tms.
Etuoikeutettua asemaa esim. työelämässä tällä liikkeellä haetaan, kyllä on otsikoissa jos homo ei saa hakemaansa työpaikkaa tai irtisanotaan
- Anonyymi00003
Ei niin mutta valtava määrä heteroja osallistuu jotka vaatii sitä, että homojen pitää kannattaa vassarifeministi pride liikettä tai he ovat vääränlaisia homoja.
- Anonyymi00006
Vääränlaisia hommoilijoita?
Suomi on edelleen vasemmiston ja vihreiden toiveista huolimatta vapaa maa.
Mahdollisen vihreän punaisen hallituksen tavoitteena sananvapauden kaventaminen. - Anonyymi00007
Naurattaa jo nyt mikä määrä kansanedustajia käy kuvauttamassa itsensä pride marssin osallistujana. Hyveposeeraamista ja sateenkaariväen p..rseen nuolemista. Mikä on itseasiassa ok mutta pride liikkeen mielistely ei.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naurattaa jo nyt mikä määrä kansanedustajia käy kuvauttamassa itsensä pride marssin osallistujana. Hyveposeeraamista ja sateenkaariväen p..rseen nuolemista. Mikä on itseasiassa ok mutta pride liikkeen mielistely ei.
Antoivat estot esim. kokoomukselle kun osa niistä äänesti translain yhteydessä näiden intersektionaalisten feministien mielestä väärin. Millä aikaansaivat mm. sen, että Orpo kampitti Rydmanin suunnitelmat arviointikriteerit ettei esim. pride jää ilman avustuksia. Ei puutu kuin se, että menee vielä nolaamaan itsensä osallistumalla pride marssiin edellisen jälkeen?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Antoivat estot esim. kokoomukselle kun osa niistä äänesti translain yhteydessä näiden intersektionaalisten feministien mielestä väärin. Millä aikaansaivat mm. sen, että Orpo kampitti Rydmanin suunnitelmat arviointikriteerit ettei esim. pride jää ilman avustuksia. Ei puutu kuin se, että menee vielä nolaamaan itsensä osallistumalla pride marssiin edellisen jälkeen?
Ihminen on huono homofoobikko jos ei kannata prideä siksi sen marssiin osallistuu valtava määrä ihmisiä jotka hakee sillä vain muiden hyväksyntää. Vaikka pride marssissa ei ole ollut pitkään aikaan niinkään kyse seksuaalivähemmistöistä vaan vihervassarifefinistien ääriliikkeestä sairaine tavoitteineen esim. alaikäisten lasten sukupuolen korjausleikkauksista jne.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naurattaa jo nyt mikä määrä kansanedustajia käy kuvauttamassa itsensä pride marssin osallistujana. Hyveposeeraamista ja sateenkaariväen p..rseen nuolemista. Mikä on itseasiassa ok mutta pride liikkeen mielistely ei.
Vähemmistöseksuaalien ihmisioikeuksien ajaminen on ok mutta pride liikkeen tukeminen ei.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vääränlaisia hommoilijoita?
Suomi on edelleen vasemmiston ja vihreiden toiveista huolimatta vapaa maa.
Mahdollisen vihreän punaisen hallituksen tavoitteena sananvapauden kaventaminen.Ei jää tuohon kun Suomessa on jo (ääri)vihervassareiden mielestä vääränlaisia mamuja. Niitä, jotka ei julista vasemmistopropagandaa ovat (ääri)vihervassarien julkisen maalituksen kohteita. Arman Alizad yhtenä esimerkkinä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vähemmistöseksuaalien ihmisioikeuksien ajaminen on ok mutta pride liikkeen tukeminen ei.
Onhan heillä samat oikeudet kuin muillakin. Heitä ei tarvitse ylistää, eikä antaa mitään erikois oikeuksia. Näitä on jo liikaa monissa ohjelmissa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onhan heillä samat oikeudet kuin muillakin. Heitä ei tarvitse ylistää, eikä antaa mitään erikois oikeuksia. Näitä on jo liikaa monissa ohjelmissa.
Sinut ap tunnistaa jo kaukaa kaikilla palstoilla mm. siitä, ettet sinä koskaan ymmärrä lukemaasi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naurattaa jo nyt mikä määrä kansanedustajia käy kuvauttamassa itsensä pride marssin osallistujana. Hyveposeeraamista ja sateenkaariväen p..rseen nuolemista. Mikä on itseasiassa ok mutta pride liikkeen mielistely ei.
Miksi johtavan homopuoöueen jäsenet ei ole pridessä mukana?
Syy lienee se, että homot on "kommunisteja"! - Anonyymi00050
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihminen on huono homofoobikko jos ei kannata prideä siksi sen marssiin osallistuu valtava määrä ihmisiä jotka hakee sillä vain muiden hyväksyntää. Vaikka pride marssissa ei ole ollut pitkään aikaan niinkään kyse seksuaalivähemmistöistä vaan vihervassarifefinistien ääriliikkeestä sairaine tavoitteineen esim. alaikäisten lasten sukupuolen korjausleikkauksista jne.
Kommunisteja kaikki!!
- Anonyymi00075
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vääränlaisia hommoilijoita?
Suomi on edelleen vasemmiston ja vihreiden toiveista huolimatta vapaa maa.
Mahdollisen vihreän punaisen hallituksen tavoitteena sananvapauden kaventaminen.Eikö se ole oikeisto populistien tavoitteena ensin kampittaa YLE joka nyt sentään meidän kaikkien yhteinen tiedotus väline mutta persuille se sovi.
- Anonyymi00076
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vähemmistöseksuaalien ihmisioikeuksien ajaminen on ok mutta pride liikkeen tukeminen ei.
Outoa.
Nyt Orpo on ollut kiireinen Helsinki garden rahoittamisen kanssa ainakin kiva esimerkki hyvä veli verkosto toiminnasta miljoonia palaa ..... - Anonyymi00077
Anonyymi00049 kirjoitti:
Miksi johtavan homopuoöueen jäsenet ei ole pridessä mukana?
Syy lienee se, että homot on "kommunisteja"!Kuten satonen.
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihminen on huono homofoobikko jos ei kannata prideä siksi sen marssiin osallistuu valtava määrä ihmisiä jotka hakee sillä vain muiden hyväksyntää. Vaikka pride marssissa ei ole ollut pitkään aikaan niinkään kyse seksuaalivähemmistöistä vaan vihervassarifefinistien ääriliikkeestä sairaine tavoitteineen esim. alaikäisten lasten sukupuolen korjausleikkauksista jne.
Jos ei ole isää eikä maata niin miksi pitäisi puollustaa isänmaata hä sehän on sama asia.persulogiikalla vuokraasuja jolla ei tonttia ei ole isän.aanpuollustuksee. velvollinen
Hallaahokaan ei - Anonyymi00252UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kuten satonen.
Arto Satonen??
- Anonyymi00004
"VIGELIUS naurahtaa makeasti, kun häneltä kysyy, aikooko hän osallistua lauantaina Helsinki Pride -kulkueeseen. Ei totisesti aio. Eikä osallistunut taannoin järjestettyyn Manse Prideen kotikaupungissaan Tampereella.
Vigeliuksen mukaan on täysin päätön ajatus, että hänen pitäisi ottaa annettuna Pride-liikkeen tai Setan ajatukset vain siksi, että on itse seksuaalivähemmistön edustaja.
– Se keskustelu on täysin absurdia! Ajatus siitä, että henkilökohtainen ominaisuuteni tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi purematta niellä kokonainen ideologinen rypäs asioita, joista osa kehitelty muutamien viime vuosien aikana, on järjetön.
– Koska satun seurustelemaan miehen kanssa, minun pitäisi vetää Pride-lippu ja kaikki sen uusimmat versiot harteilleni ja kantaa kaikkea sitä, mitä joku minusta katsottuna täysin vastakkaisessa reunassa arvoasteikossa oleva intersektionaalinen feministi on keksinyt.
Se on identiteettipolitiikan vastenmielisin muoto.
Joakim Vigelius on parisuhteessa miehen kanssa, mutta ei alkuunkaan allekirjoita Pride-liikkeen ”ideologista rypästä”.
Vigelius sanoo, että olisi täysin absurdi ajatus, että esimerkiksi kaikkien naisten olisi oltava keskenään yhtä mieltä esimerkiksi naistenoikeuksiin, kuten aborttioikeuteen, liittyvistä kysymyksistä vain siksi, että ovat naisia.
– Se on identiteettipolitiikan vastenmielisin muoto, että koska olet homo tai nainen, niin sinun pitää kannattaa tätä kaikkea.
– Meidät typistetään tällaisiksi heimon jäseniksi, joiden pitäisi ajatella ja puhua tietyllä tavalla, ja jos emme toimi niin, olemme pahoja, pettureita ja jotenkin mieleltämme epävakaita, kun emme ole osa jotain yhteisöä, johon ainakaan itse en ole jäsenhakemusta koskaan lähettänyt."- Anonyymi00052
Ja suoraan IL:stä kopioit.
- Anonyymi00187UUSI
Eikö se vigelius ole jostain maaseudulta, Mouhijärveltä?
- Anonyymi00005
Vigelius on gueer, joka tuntee syvää naisvihaa.
- Anonyymi00011
Jos puhutaan kuin mies miehelle nyt, niin persut juuri tällaisia, ei vain Vigelius.
- Anonyymi00012
Se misogynisti olet sinä ap ei kukaan muu.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se misogynisti olet sinä ap ei kukaan muu.
En tiedä yhtään persua joka kannattaa miehen ja naisen tasa-arvoa.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä yhtään persua joka kannattaa miehen ja naisen tasa-arvoa.
Ei ole yhtään Soinistia joka kannattaa miehen ja naisen tasa-arvoa. Siinä missä ei ole ensimmäistäkään Halla persua joka ei kannattaisi miehen ja naisen välistä tasa-arvoa. Asia minkä sinä Soinia fanittava ap hyvin tiedätkin homoja kivittävänä misogynistinä joka taas sensuroit luotsina kaikki muiden viestit joissa sinun persuvainoa ja maalitusta ylläspidon suojista häiritään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
En tiedä yhtään persua joka kannattaa miehen ja naisen tasa-arvoa.
Etpä taida tuntea ketään, tuskin kukaan huutaa muille mitä puoluetta äänestönyt ei ei ole äänestänyt.
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos puhutaan kuin mies miehelle nyt, niin persut juuri tällaisia, ei vain Vigelius.
Vasuhomo?
- Anonyymi00054
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vasuhomo?
Tulihan se sieltä.
Kommunisteja kaikki homot.
(Paitsi tynk ja "sipelius"!) - Anonyymi00078
Anonyymi00054 kirjoitti:
Tulihan se sieltä.
Kommunisteja kaikki homot.
(Paitsi tynk ja "sipelius"!)Niin se on läpinäkyvää lapsellisuutta populistisen oikeiston mieli, kaikki mikä ei heille ole tärkeää tai heidän mielestään ok,
se on vasemmistolaisuutta, aina.
Eli
kasvavaa nyt joskus aikuiseksi.
- Anonyymi00022
Demarit ovat kauheassa kiimassa tänään, demareista suurin osa kuuluu tai vähintääkin kannattaa tätä hörhöryhmää, vanhan liiton demarit kiroilevat haudoissaan?
- Anonyymi00023
Aijai, kun persuja sapettaa!!!
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aijai, kun persuja sapettaa!!!
Joo, kyllä vuhervasureiden sekasikiöt v.tuttaa kympillä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Aijai, kun persuja sapettaa!!!
On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.
- Anonyymi00024
Mitä oikeuksia näiltä, puuttuu. Eikö heillä ole samat oikeudet kuin muilla. Pitäskö olla vielä parempia erikois oikeuksia. Heitä ei tarvitse ylentää suuntauksen takia, olkoot vaikka mitä. Miksi toitottavat suuntaustaan kaikille. Eihän heterotkaan ilmaise suuntaustaan muille, eikä heillä ole erikois lippua suomen lippu riittää. Nämä vässykät ovat vaatineet muita liputtamaan heidän lipullaan ja olivat erottamassa ufheilijaa, joka ei pukeutunut heidän värien mukaiseen vaatteeseen. Hihhulit ovat kuin uskonlahko jota pitäs kumartaa ja antaa erikois oikeuksia.
- Anonyymi00029
Suohon poljettavaa sakkia.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Suohon poljettavaa sakkia.
24/7-365vrk vuodessa...https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??
- Anonyymi00034
Tehdään persuporukalla pieni jekutus Vigeliukselle ja viedään hänet pride kulkueeseen marssimaan.
- Anonyymi00039
Sinun pitäisi ensin päästä karkaamaan Niuvanniemeltä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinun pitäisi ensin päästä karkaamaan Niuvanniemeltä.
Ei pääse, joutuu vetää vasurilla kintaaseen.
- Anonyymi00035
Ei se jouda marssille kun sen pitää naamioituneena huutaa sivusta iskulauseita kuten muutkin persut ja lähteä sitten vielä naamiomarssille
- Anonyymi00036
Homo Vigelius aikoo seuraavaksi puheenjohtajaksi, on siinä äijien puolueelle puheenjohtaja.
- Anonyymi00046
Ajatella että Tampereen pormestari on (sdp) homo.
- Anonyymi00328UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ajatella että Tampereen pormestari on (sdp) homo.
Bile-Ilmari sopii hyvin Punaisen Tampereen pormestariksi.
- Anonyymi00037
IS:ssa persutoimittaja Laisi ylistä Homoliusta.
- Anonyymi00038
Kuten monen moni muukin persuja vihaava kaappivassaritoimittelija joiden mielestä Vigeliuksen käyttäytyminen on paljon fiksumpaa kuin esim. Sofian.
- Anonyymi00044
Viherdemarit ylivoimaisesti suurin sateenkaarihörhöjen yhteisö, persuja maalittamalla tätä yritetään peittää, mutta kun ei mene läpi.
Säälittäviä otuksia.- Anonyymi00047
Annapa, kun arvaan, monta naista sinulla on "elämäsi" aikana ollut: 0?
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Annapa, kun arvaan, monta naista sinulla on "elämäsi" aikana ollut: 0?
Arvasit väärin, +-200 muijaa, myös vaimosi ( jos sinulla sellaista on ) tai äitisi voi olla joukossa?
Ja nyt päässä raksuttaa? Mitähän vastaisi? - Anonyymi00063
Anonyymi00048 kirjoitti:
Arvasit väärin, -200 muijaa, myös vaimosi ( jos sinulla sellaista on ) tai äitisi voi olla joukossa?
Ja nyt päässä raksuttaa? Mitähän vastaisi?Mun iskällä on +1000 kpl...
- Anonyymi00053
Mutta mihin tarvitaan 100 suomalaista miestä. Vastaus linkissä.
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011978808.html - Anonyymi00055
Mutta esim. Nasima oli joka on kohta varapääministeri Lindtmanin hallituksesta. Mistä kiitos mm. teille omaan pesään paskoville Soinisteille jotka varmistatte osaltanne seuraavissa vaaleissa sen, että vassarihallitus korvaa oikeistohallituksen.
- Anonyymi00056
Ja persujen kannatus oppositiossa lähtee heti kasvuun esim. em:n Nasiman vaatiessa kuinka kolmas sukupuoli virallistestaan miehen ja naisen rinnalle. Hällä väliä siitä, että niitä sukupuolia on vain kaksi.😏
- Anonyymi00066
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja persujen kannatus oppositiossa lähtee heti kasvuun esim. em:n Nasiman vaatiessa kuinka kolmas sukupuoli virallistestaan miehen ja naisen rinnalle. Hällä väliä siitä, että niitä sukupuolia on vain kaksi.😏
Tuleeko demareille siis molemmat värkit, voi naida itseään ja mennä vihille itsensä kanssa?
- Anonyymi00366UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ja persujen kannatus oppositiossa lähtee heti kasvuun esim. em:n Nasiman vaatiessa kuinka kolmas sukupuoli virallistestaan miehen ja naisen rinnalle. Hällä väliä siitä, että niitä sukupuolia on vain kaksi.😏
Nasima siis edustaa kolmatta sukupuolta?
- Anonyymi00059
Anonyymi00041
2026-06-27 13:50:08
Sofian ura puolueen johdossa on ohi vaalien jälkeen Vigeliuksen uran puolueen johtopaikoilla ollessa vasta edessä. - Anonyymi00060
Annettu puoluekäsky, että älä mene sinne homoilemaan.
- Anonyymi00061
Joakim haluaa olla homo, mutta puolueelle oikeanlainen homo.
- Anonyymi00190UUSI
Joakim on sofistikko joka vääntelee ja kääntelee sanoja kieppuralleen itsellensä sopiviksi siis tyypillinen persu. Valehtelee kaiken päälle vielä olevansa rehellinenkin. Populisti hän on eikä rehellinen.
- Anonyymi00062
Viisainta ollakin marssimatta, ettei soihtujengi potki siippaa piloille?
- Anonyymi00064
Demareilla lupa mennä homoilemaan? On kuitenkin sdp:n kesäjuhla pride.
- Anonyymi00067
Persujen mielestä homoseksuaalilla pitää olla ulkomainen puoliso, tai hän ei ole "hyvä homoseksuaali".
- Anonyymi00068
No joo, tosin kaikki demarithan ovat syntymähomoja, ja jos oiken pridejä niin avioitua voi vaikka vuohen kanssa.
- Anonyymi00069
24/7-365vrk vuodessa...https://pbs.twimg.com/media/BpV9hnYIAAAASEb.jpg Viittauksella edelliseen, milloin sinä hakeudut hoitoon tuon sinun homopakkomielteesi kanssa vai pitäisikö sinun etsiä poikakaveri itsellesi??
- Anonyymi00071
Persujohto koostuu nykyään hannuista, sivareista ja kasvissyöjistä.
- Anonyymi00079
Anonyymi00071 kirjoitti:
Persujohto koostuu nykyään hannuista, sivareista ja kasvissyöjistä.
Mutta kaikki demarit koostuvat yllämainituista, myös heidän kotieläimet kuksivat toisiaan sukupuoleen katsomatta, seura tekee kaltaisekseen ??
- Anonyymi00440UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Persujohto koostuu nykyään hannuista, sivareista ja kasvissyöjistä.
Syrjäyttivät heterotm armeijan käyneet makkaran mässyttäjät. Joista jokainen poikkeuksetta on ulkona politiikasta Soinin loisiessa sopeutumisrahalla tunkien itseään jokaisen lehden etusivulle huomionkipeyttään. Joutuen tyytymään siihen, että kehuu itse itseään kun muut eivät sitä tee.
- Anonyymi00087UUSI
Tuosta ennustetaan seuraavaa persujen puheenjohtajaa! Hyvä sarja: sivari, kasvissyöjä, homo!
Selkäkeikkanaurua!- Anonyymi00089UUSI
Ennustaa saa, demarit ovat kuitenkin htt:n mukaan 100% homoja !
- Anonyymi00188UUSI
Pitäähän puolueen johdossa olla henkilö, joka sekä luku- että kirjoitustaitoinen?
Ja jonsei heteroista löydy, niin...
- Anonyymi00088UUSI
Hannut visastelee ei kanttia .
- Anonyymi00090UUSI
Hannu demari? Varmaankin homo?
Valkosen kaa håmåstelloo Vilegius.🟦🟨🌼🇫🇮
- Anonyymi00146UUSI
Eipä näy tälläkään höpömonologilla olevan lukijakuntaa.
- Anonyymi00189UUSI
Demarit 100% homoja?
- Anonyymi00435UUSI
En minä ainakaan sillä en ole antautunut persulle.
- Anonyymi00279UUSI
Pride ja pride...
Mitäs persut tuumisi, jos rumia ihmisiä alettaisiin sorsimaan pelkän ulkonäkönsä perusteella? Miten on, persut?- Anonyymi00441UUSI
Mene tutustumaan esim. Mikon facebook sivuille jonka jokaisessa postauksessa omaan pesään paskovat Soinistit ao:n ulkonäköä pilkkaa mitä pojittelultaan ennättävät. Annin jäädessä edelliseen eli koulukiusaamisen tasolle omaan elämään vttuuntuneiden piruparkojen toimesta.
- Anonyymi00337UUSI
Pride -marsilla on liikaa kantasuomalaisia. Vigeliukselle kelpaa vain tummat miehet.
- Anonyymi00432UUSI
Demareille kelpaa kaikki, myös navetan eläimet?
- Anonyymi00419UUSI
ps.Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka KAIKKI s24 palstat hiljenee kuin seinään kun sinulle järjestetään hiukan sensuroimista? 🤭
- Anonyymi00430UUSI
Kyllä sinne on pakko kaikkien osallistua.
- Anonyymi00433UUSI
Homo IlmRi
- Anonyymi00431UUSI
Demarit razsvattuinen munineen paikalla, tummelia kuluu.
- Anonyymi00434UUSI
Miksi persuille miesten välinen seksi on sydämen asia?
- Anonyymi00442UUSI
Montako persua sinä nähit koira-asussa, nahkapuvussa dildo otsassa tms. pervoilua harrastamassa? Pressan katsoessa aiheelliseksi tukea edellistä pride lipun salkoon nostoineen pressanlinnan luona ja virka asunnolla. Suvaitsevaisuuden nimissä tapahtuman kohdalla mikä on tunnettu suvaitsemattomuudestaan esim. homojen osalta jotka ovat oikeistolaisia.
- Anonyymi00443UUSI
Anonyymi00442 kirjoitti:
Montako persua sinä nähit koira-asussa, nahkapuvussa dildo otsassa tms. pervoilua harrastamassa? Pressan katsoessa aiheelliseksi tukea edellistä pride lipun salkoon nostoineen pressanlinnan luona ja virka asunnolla. Suvaitsevaisuuden nimissä tapahtuman kohdalla mikä on tunnettu suvaitsemattomuudestaan esim. homojen osalta jotka ovat oikeistolaisia.
"Ei poliittinen" pride minkä marssilla nähtiin taas mm. punalippuja jne.
Ei Pride-marsseille ole mikään pakko osallistua, jos ei halua. Ihan riippumatta siitä, kuuluuko itse niihin seksuaalivähemmistöihin, joden tasa-arvoa tämä liike edustaa.
Huvittavaa asiassa on se, että sateenkaari-liike yhdistetään kommuniisteihin. Tämä kertoo siitä, etteivät nämä yhdistelijät tunne edes liikkeen syntymistä ja historiaa. Se nimittäin liittyy mitä suurimmassa määrin kommunismin vastustamiseen. Liike sai alkunsa mielenosoituksista vuonna 1965 Yhdysvalloissa, kun maassa levisi tieto siitä, että kommunistisessa Kuubassa homoseksuaalit joutuvat rangaistukseksi työleireille homoseksuaalisuudesta. Muutoinkin liike sai alkunsa nimenomaan "kommunismin kehtona" tunnetussa maassa eli Yhdysvalloissa Stonewallin mellakoista. Eikö niin, kun on näin periamerikkalainen liike alun alkaen.
USA on monimutoinen ja monikulttuurinen maa, jossa on syntynyt kaikenlaisia liikkeitä puolesta ja vastaan. Niinpä siellä on myös varsinkin nykyisin syntynyt paljon äärikristillisiä konservatiivisia liikkeitä, jotka vastustava jyrkästi naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksien parantamisesta. Perusteita sekä naisten että seksuaalivähemmistöjen oikeuksien kaventamisesta löytyy yllin kyllin Raamatusta, mistä nämä ammentavat omien liikkeidensä edustamia argumenttejä. Siinä ajattelutavassa mies on perheen pää ja nainen hänen alamaisensa sekä muu kuin heteroseksuaalisuus on syntiä. Trumpin hallinto ajaa voimalla näitä konservatiivien ajatuksia politiikassaan.
Paljon enemmän kuin mistään oikeisto-vasemmistoajattelusta kyse on eroista niiden välillä, jotka edustavat liberaalia vapaamielistä ja demokraattista maailmankuvaa erotuksesta niitä, jotka perustavat käsiityksensä erityisesti uskonnoista kumpuavaan konservatismiin. Tätä konservatismia esiintyy varmaan kaikissa uskonnoissa, ainakin islamissa ja kristinuskossa. Joinain aikoina nämä purinatismin säännöt ovat olleet vielä tiukempia eli esim. esiaviollisen seksin kielto ja avoliitossa elämisen synnillisyys. Edelleenkin uskonollisissa liikkeissä erityisesti naisiin kohdistetaan hyvin paljon siveyssääntöä. Näin on vaikkapa islamissa ja meillä lestadiolaisuudessa, missä vaikkapa naisten meikkaamista ja hiusten värjäämistä pidetään synnillisenä. Islamissa taas voidaan rajoittaa naisten liikkumista. Voi olla esim. naisen jotumisesta raikatuksi voidaan syyttää raiskaajan sijasta raiskaajaa, jonka nainen on siveettömällä ja paljastavalla pukeutumisellaan saanut kiihottumaan jotenkin niin, ettei tämä kykene hallitsemaan itseään. Samaan aikaan kuin pesut näkevät erityisesti islamissa tällaisia elementtejä ja tuovat niitä maahanmuuttovastaisuudessaan esiin, he eivät pidäkään niitä naisten ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksien puolustamisessa relevantteina. On siis olemassa tällaisia kaksoinstandardeja.- Anonyymi00436UUSI
Perussuomalaisilla ja syvemmän päädyn muslimeilla löytyy yhteisiä kontaktipintoja.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17500943/perussuomalaisuudessa-ja-islamissa-paljon-yhteista - Anonyymi00437UUSI
Anonyymi00436 kirjoitti:
Perussuomalaisilla ja syvemmän päädyn muslimeilla löytyy yhteisiä kontaktipintoja.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17500943/perussuomalaisuudessa-ja-islamissa-paljon-yhteistaKovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään, Kovin on kopioitua materiaali liikenteessä, toistavaa kopioitua materiaalia, Kopiot, siis ovat palstan sääntöjen vastaisia, palstan käytännön vastaisia. Siis kopioilla keskustelu, kopioiden toistot keskustelussa, kopiot kopioihin, toistoina. kopiota pukkaa, kaikki keskustelu kuolee noihin kopioihin kopioiden toistojen vuoksi joka kommenttiin kopion toisto. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kommentoit omiin kommentteihisi jotka ovat kopioita, omalla kopiollasi. näitä antipersun kopsujasi, niiden toistoja..kopiokopiokopiokopioita. Hullunhullut toistelut vaan jatkuvat. Saman asian toistoa, kopioina tietysti. Kun kaikki menee pienen mielen yli. Tuollaista siitä sitten syntyy. Kopioita kopioista ja niiden toistojen toistoja. Kopsu, kopsu ja kopsun kopsu. kopioita kopioiden perään,
- Anonyymi00438UUSI
Kyllä se on pakko osallistua vassariliike prideen jos aiot saada valtavirran hyväksynnän saamatta seksuaalivähemmistöjen vihaajan leimaa otsaasi.
ps.
Kukaan ei edelleenkään jaksa lukea sinun romaanin pituisia viestejä mielibidee.
- Anonyymi00444UUSI
Jos Vigelius ei itse olisi homo, niin kuinkahan paljon olisikaan sateenkaariväki saanut häneltä lokaa niskaansa. Sen verran kuitenkin, että hän pitää itseään muiden homojen yläpuolella. Se vaan on kummallista, että mamuvihassaan hän sivuuttaa oman miehensä mamutaustan. Hän syyttää mamuja kaikesta mahdollisesta, välillä ihan naurettavuuteen saakka.
- Anonyymi00445UUSI
Ei Vigeliuksen sukupuolisella suuntautumisella ole mitään merkitystä loan määrän suhteen Vigeliuksen niskaan sateenkaariväen vasemmisto-osaston toimesta. Eron muihin priden vastustajiin ollessa vain se, ettei nämä useinmiten heterot syytä Vigeliusta homofoobikoksi syynä sille se, ettei hän kannata prideä joka on nykymuodossaan enemmän vasemmistolainen ääriliike kuin sateenkaariväen oikeuksien ajaja.
- Anonyymi00446UUSI
Jos jokin on kummallista ja naurettavaa niin se, että sinä sinimustien fanittaja itket vuoden jokaisena päivänä sitä, että persut kiusaa mamuja. Sinulle Soinia isäksi kutsuvalle homojen kivittäjälle ollessa edelleen ylitsepääsemätön ongelma se, ettei vähemmistöseksuaaleja edustava Vigelius kehu prideä joka ei kelpuuta "suvaitsevaina" liikkeensä joukkoihin ao:sta hänen puoluetaustan takia.
- Anonyymi00448UUSI
Anonyymi00446 kirjoitti:
Jos jokin on kummallista ja naurettavaa niin se, että sinä sinimustien fanittaja itket vuoden jokaisena päivänä sitä, että persut kiusaa mamuja. Sinulle Soinia isäksi kutsuvalle homojen kivittäjälle ollessa edelleen ylitsepääsemätön ongelma se, ettei vähemmistöseksuaaleja edustava Vigelius kehu prideä joka ei kelpuuta "suvaitsevaina" liikkeensä joukkoihin ao:sta hänen puoluetaustan takia.
Sinimusta äärivassari sopivan lääkityksen puuttumisen seurauksena.
- Anonyymi00450UUSI
AI vastaus Partnerista.
Partner on perinteinen ruotsalainen metsä- ja puutarhakonemerkki, jonka moottorisahat ovat olleet erityisesti suomalaisten mökkiläisten ja metsureiden suosiossa. Merkki tunnetaan erityisesti edullisemmista ja helppokäyttöisistä harrastajamalleista.- Anonyymi00454UUSI
Persuilla on siis mustat sahat?
- Anonyymi00456UUSI
Olihan kuitenkin Sebu vaimoineen, korjaan: Miehineen Pridessä?
Ketjusta on poistettu 358 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492