Henki salpautuu ja on laskettava katse kun kohtaamme.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ei mulle, OHI !!!
- Anonyymi00002
Tällaista aloitusta ei oikein kukaan osaa omia. Itseäni ainakin hirvittäisi jos kaivattuni ajattelisi noin, koska kauneus on katoavaista. Tulisi vaikeuksia kohdata koskaan kasvokkain, kun toinen huomaisi läheltä kaikki rypyt, ihohuokoset ja vatsan turvotukset.
- Anonyymi00003
Se on omaa epävarmuutta, ei toisen sanomaa tai tekemää.
Sivusta - Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se on omaa epävarmuutta, ei toisen sanomaa tai tekemää.
SivustaEi ole toisen, ei, mutta jos ap. miettisi sitä, että miltä tuntuisi, jos hänessä rakastettaisi eniten juuri ulkonäköä. Olisikohan se välttämättä myönteinen juttu, pidemmän päälle? Eikö silloin pelkäisi sitä ulkonäön menettämistä kohtuuttoman paljon? Minä ainakin viihdyn mieluummin seurassa, jossa arvostetaan ja tykätään minusta minun itseni takia, ei ulkokuoren.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole toisen, ei, mutta jos ap. miettisi sitä, että miltä tuntuisi, jos hänessä rakastettaisi eniten juuri ulkonäköä. Olisikohan se välttämättä myönteinen juttu, pidemmän päälle? Eikö silloin pelkäisi sitä ulkonäön menettämistä kohtuuttoman paljon? Minä ainakin viihdyn mieluummin seurassa, jossa arvostetaan ja tykätään minusta minun itseni takia, ei ulkokuoren.
Sanoiko ap, että hän rakastaa eniten ja vain ulkonäköä. Tai sanoiko edes rakastavansa. Jostainhan se kiinnostus alkaa ja monesti joku siinä ulkonäössä viehättää, jos ei ole vielä tutustunut. Harvoin silloinkaan on pelkästä ulkonäöstä kyse, vaikka kaikkea ei tiedostokaan.
On typerää moittia ihmistä, joka kehuu toista. Miettikää nyt vähän.
Kyllä se kehu tuntuu, jos omalle kohdalle osuu, niin aika kivalta yleensä.
Väännät/-tte ihan kivasta tai tosi kivasta aloituksesta väkisin jotain rumaa!
- Anonyymi00004
Se on tuo alkuhuuma...!!
Vähän niin kuin autokuume, kun näet hienon auton niin se on pakko saada. Sillä kun sitten ajelet muutaman kuukauden ja katselet niin alkaa tuntua sille että olisi jo aika vaihtaa..- Anonyymi00005
Tollee mun mieski teki. Kyllästyi muhun ja alkoi muut naiset kiinnostaa. Osti uuden auton johon kyllästyi myös ja myi pois.
- Anonyymi00006
Joo olen huomannut. Tervehdit, mutta ei sitten muuta.
- Anonyymi00012
Niin jos sitäkään… ajatteli kai tuijottaa lopunelämäänsä
- Anonyymi00007
Jaa.. Sinä et ole kaunistunut :D mutta henki salpautuu silti kun näemme ja joudun kääntämään nopeasti katseeni pois...
- Anonyymi00009
Ei oo mulle ja ei olla muutenkaan törmätty sen miehen kanssa aikoihin mut en ymmärrä et mikse ihmiset mene juttelemaan, vaikka pää maassa.
- Anonyymi00010
Jaa et ole ajatellu lääkäriin mennä paniikki kohtausten takia
- Anonyymi00011
en saa "paniikkikohtauksia" muiden kuin sinun lähellä. Diagnoosi: ei paniikkikohtaus vaan kielletty ihastus?
- Anonyymi00013
Onpa viestisi sydäntä ja kehoa lämmittävä. Ainakin kun kuvittelen sen olevan tutulta mieheltä, jonka kanssa ollaan nähty useamman kerran tällä viikolla. Mielestäni sinä olet kuitenkin näyttänyt aiempaa vakavammalta :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494