Tehtävämme on laputtaa omenia liukuhihnalta. Coop-tarroja joka omppuun. Isä, äiti ja minä. Saamme palkkaa 12 euroa päivässä. Kiva homma ja palkka hyvä. Isäni oli talvella pujottelukeppinä laskettelurinteessa, äitini oli taas postilaatikkona johon pystyi heittämään postit sisään. Itselleni tämä on eka työpaikka ikinä. Me olemme älykäs perhe.
Perheeni pääsi töihin
9
85
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarrojen kiinnittämisessä on yksi ainut iso ongelma. Miten saada mitattua tarra jokaiseen omenaan samaan kohtaan. Aikaa viepää ja turhauttavaa. Lieksan Yliopisto kehittelee nyt mittalaitetta paikallisten insinöörien kanssa. Heillä pitkä kokemus somaliasta mutta miinuksena siellä ei ole omenoita 🤠
- Anonyymi00004
Minäkin laputan nykyisin, kun iso pomo sanoi, että alahan laputtaa.
- Anonyymi00002
Onnea! Ennustan että Jouluun mennessä olet ylennyt jo kynnysmatoksi! 😀👍
- Anonyymi00003
Kasvaako talvellakin omenoita ? Käsitykseni mukaan tarrjoen liimaaminen tapahtuu vain omenien kasvukautena elokuussa. Loppuajat ollaan kelan hommissa. 🤠
Jk, mitä olla kynnysmattona- Anonyymi00007UUSI
Kynnysmatto on hieno virka! Hoidin kynnysmaton virkaa kaupungintalolla 5 vuotta, kunnes sain ylennyksen vessanpytyksi.
- Anonyymi00005
Minua kehuttiin työmaalla hyväksi mieheksi.
Pomo sanoi että älä hyvä mies lyö naulaa vatupassilla... - Anonyymi00006UUSI
Aiemmin en uskonut oikein isääni, joka kertoi, että omenat kasvavat tehtaassa ja tulee liukuhihnalta. Epäilin tätä, mutta nykyään tiedän, että on olemassa omenatehdas.
Meidän suvussa ei ole yhtään ylioppilasta. Peruskoulusta, jotkut ovat päässee läpi.- Anonyymi00010UUSI
..ja niin loppui hulluerkin tarina..
- Anonyymi00008UUSI
Tämä seuraava tieto on tosi tarina. Virossa makkaratehtaalla koneet oliva lähteneet pyörimään väärään suuntaan, toisesta päästä putkahteli eläviä pikku possuja. Mikä ilon aiha, emme tapanneet viattomia possuloita yltäkylläisyytemme 🐷
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564