"Jengi heittaa meanwhile mä Finnairin business luokas"
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Miten ihmeessä toimittaja Miikka tekee noin halveksuvan asenteellisen jutun naisesta joka on joutunut vainoajan uhriksi? "kohuseurassa" ja "kohueläinlääkäri" kun joku nettikiusaaja levittää valheita ja tekee aihettomia rikosilmoituksia.
- Anonyymi00002
Ilmeisesti "paskamediat" ja ehkä muutkin mediat aikanaan saivat hyviä klikkiotsikoita kun tuo vainoaja teki mitä teki? Tässä taas yksi esimerkki miten media toimii vainoajien ja mustamaalaajien apuna.
- Anonyymi00007
Kohusta kohuun käy ex misun tie. Mitä seuraavana.
- Anonyymi00003
"Viime aikoina hän on joutunut kohuotsikoihin kun epäiltiin vale-eläinlääkäriksi. Lopulta oikeudessa todettiin että näin ei ollut" - kirjoittaa toimittaja Miikka.
Ja sitten jo otsikossa Mikka kertoo missin olevan "kohuseurassa" ja nimittää naista "vale-eläinlääkäriksi". Tämä on median ja toimittajien taso tänä päivänä. - Anonyymi00004
Oliko silmäätekevien seurassa?
- Anonyymi00008
Kuka oli vale eläin lääkäri, eihän eläimet edes tiiä onko oikee, vai vale lääkäri.
- Anonyymi00005
Tuhra enää vollottaa, jäi rysän päältä kiinni housut kintuissa. Onn3ksi ei enää edusta Suomea missään kisoissa.. kukaan ei jää kaipaamaan muita kiusaavaa misua, on kuin pahin koulu kiusaaja.
- Anonyymi00006
Oli kivaa hetken, matkustaa organisaatuon rahoilla, olis tuokii matka voinu jäähä tekemättä., ei tullu menestystä. Kuuluisuutta ja potkut tuli sillmien venyttelystä. Kaikkienaikojen noloin maha lasku.
- Anonyymi00009
"jäähä tekemättä" - mitäs murretta tuo on?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
"jäähä tekemättä" - mitäs murretta tuo on?
Pohjois-Pohjanmaa, Savo, Kanta-Häme, eteläinen Pirkanmaa...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pohjois-Pohjanmaa, Savo, Kanta-Häme, eteläinen Pirkanmaa...
Vai niin. Eipä ole Inarissa tuota kuultu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vai niin. Eipä ole Inarissa tuota kuultu.
Pikkaraisen uusi nuorikko Riitta-Liisa lomailee teillä siellä Inarissa samaan aikaan kun Hannu itse kävi haistelemassa Helsingissä tuulia. Kohta taas rakastavaiset palaavat yhdessä omaan pikku kotikuntaansa Kittilään ja Levin lenkkeilypoluille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pikkaraisen uusi nuorikko Riitta-Liisa lomailee teillä siellä Inarissa samaan aikaan kun Hannu itse kävi haistelemassa Helsingissä tuulia. Kohta taas rakastavaiset palaavat yhdessä omaan pikku kotikuntaansa Kittilään ja Levin lenkkeilypoluille.
Riitta-Liisa kiitteli hyvää ystäväänsä laulaja Pojua mökin lainaamisesta. Pojuhan on se jääkiekkofani jonka käsialaa on Poika saunoo. Ritukin on nykyään jääkiekkofani hiihdon lisäksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Riitta-Liisa kiitteli hyvää ystäväänsä laulaja Pojua mökin lainaamisesta. Pojuhan on se jääkiekkofani jonka käsialaa on Poika saunoo. Ritukin on nykyään jääkiekkofani hiihdon lisäksi.
Tuosta Pojustakin oli hiljattain juttua Seiskassa. Riitta-Liisa ja Hannuhan tuossa keväällä pääsivät myös yhteiskuvissa Seiskaan kun romantiikka kukki.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kannattako Ritu New York Rangersia? Hannuhan on sielläkin pelannut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kohta varmaan hankkii sellaisen lippiksen päähänsä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hifkiä se kannattaa kuten kaikki Hannusta kiinnostuneet naiset, ainakin ne nuoremmat.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuosta Pojustakin oli hiljattain juttua Seiskassa. Riitta-Liisa ja Hannuhan tuossa keväällä pääsivät myös yhteiskuvissa Seiskaan kun romantiikka kukki.
Nyt Ritu vaelsi siellä Inarissa erämaakirkkoon ja laittoi musiikiksi että ehkä häät ensi kesänä. Mitäs jos Hannu tulikin Helsinkiin katselemaan itselleen uutta naista? Mites sitten suu pannaan?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt Ritu vaelsi siellä Inarissa erämaakirkkoon ja laittoi musiikiksi että ehkä häät ensi kesänä. Mitäs jos Hannu tulikin Helsinkiin katselemaan itselleen uutta naista? Mites sitten suu pannaan?
Onko Ritun häät siirtyneet koska nehän piti hänen mukaansa olla nyt tänä syksynä?
- Anonyymi00018
Mitä kiinalaista joukkuetta Sarah kannustaa?
- Anonyymi00021
Kunlun Red Staria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651424
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus45446