Millaisen suhteen sinä varattu mies olisit halunnut minun varatun naisen kanssa ja miksi? Siitä ei olla koskaan puhuttu irl. Eikä mitään suhdettakaan siis tullut koska... niin.
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Nainen olisi halunnut mutta mies ei.
- Anonyymi00002
meneekö se joskus muka noinkin päin?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä usko pois että menee.
- Anonyymi00018
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joillakin miehillä on selkäranka eivätkä haahuile varattujen kanssa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joillakin miehillä on selkäranka eivätkä haahuile varattujen kanssa.
Juu ihan varmaan näin on, tällä palstalla miehet ovat keppi ojossa pettämässä joka kulman takana.
- Anonyymi00004
Tahtoisin oikean ja kunnollisen suhteen kanssasi olisin valmis jättämään kaiken taakseni vuoksesi
- Anonyymi00005
Epäilen eihän mies haluaa mitään
- Anonyymi00031
Lapsesikin? 😳
- Anonyymi00006
Eikö ne ole yleensä vakipanoja kun ei kotona saa miksi varattu muutoin varattua etsisi niin kuulemma välttyy suuremmalla todennäköisyydellä kiinni jäämiseltä
- Anonyymi00007
No näin mäkin epäilen nyt. Olin vähän liian naiivi ja luulin, että hän ihastui, mutta hän halusi varmaan sitä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No näin mäkin epäilen nyt. Olin vähän liian naiivi ja luulin, että hän ihastui, mutta hän halusi varmaan sitä.
ja hän on kertonut olevansa puutteessa.. No sehän se. Mutta ei saanut minultakaan.
Ap - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
ja hän on kertonut olevansa puutteessa.. No sehän se. Mutta ei saanut minultakaan.
ApSiinäpä se vastaus on, hyvä että et mennyt pidemmälle. Kannattaa katsella ihan rauhassa ja pohtia, onko liikaa menetettävää jos lähtisikin siihen. sivusta
- Anonyymi00014
Onhan se aloittajaäijä tämäkin tapa ”olla seksiä” kun kirjoittelee vaivaannuttavan yksinkertaisille lukijoille älyvapaita inserttejä. T naiselta heh heh
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja se sitä oli naisena esiintyvä aloittaja mitä- käsityömessuille meno yhdessä? T
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eiks sulla o molemmat!olet saastuttaja ja varas,älkää ihmiset päästäkö tätä kotiinne,kohta on kaikki mennyttä! Tavarat puolisot sun muut..on itäblokin hoora,likainen floora...
- Anonyymi00010
No en kyl mitään panosuhdetta halua..ei sinnepäinkään. ...Olet Nainen 1...tai sit et mitään....ei ole välimuotoja
- Anonyymi00011
ihan kännissä nyt oot, voitko kirjoittaa tuon huomenna uudestaan ihan selvin päin?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
ihan kännissä nyt oot, voitko kirjoittaa tuon huomenna uudestaan ihan selvin päin?
Ai sä tunnistat _hänet_ kirjoittajaksi täälä ano palstalla? Luulin et tuos ylemmäs kommentis jo luovuit naiiviudestas mut ei ilmeisesti vielä ollut aika
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai sä tunnistat _hänet_ kirjoittajaksi täälä ano palstalla? Luulin et tuos ylemmäs kommentis jo luovuit naiiviudestas mut ei ilmeisesti vielä ollut aika
Minusta tuo ylläoleva nk keskustelu vaikuttaa aloittajaäijän nk sivustoorilta. mutta ihan miten vaan
- Anonyymi00021
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tunnistin vain että joku on kännissä täällä, ei sen kummemmasta tunnistamisesta ollut kyse 😄
- Anonyymi00013
Jotkut miehet etsivät parisuhdetta ja monet taas paria suhdetta. Kannattaa huomata ero.
- Anonyymi00017
Tämä oli hyvä, ihmisiin kannattaa tutustua ja katsoa, tulevatko miten itsensä kanssa toimeen, se on aika hyvä mittari.
- Anonyymi00019
Niin no se oli keskeinen sisältö tässä varatulle miehelle varatulta naiselta kirjoitetussa palstaäijän ”ranskalaisessa” provossa mitä te touhukkaat ette ilmeisesti lue ajatuksella kun jotain pitää ehtiä russuttamaan
- Anonyymi00020
Se jäi silloin juttelematta irl. Ei se ystävyyskään olisi huono vaihtoehto.
- Anonyymi00022
Kiva lukea vaihteeksi joku fiksukin kommentti täältä ☺️
- Anonyymi00023
No mistä me ollaan puhuttu?
- Anonyymi00024
Minulla on oma ihana naiseni, en halua sinulta mitään.
- Anonyymi00027
Pään sisällä vain!8
- Anonyymi00028
Ono ihan A-merikkalainen mersu :D
- Anonyymi00030
Ai vai niin,onko venäjällä,siellä varmaan riittää näitä muunsukupuolisia! Jätä normi naiset rauhaan!
- Anonyymi00029
Kevyttä panosuhdetta tiätty kun oma muija kyllästyttää
- Anonyymi00032
Ja taas esiinnytään toisina ja se on häpeä,että naisina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470