Taimon veneiden laskupaikan 2 tunnin apulaituriin on monta viikkoa ollut kiinnitettynä vanha, ilmeisesti hylätty purkkarin raato.
Pitäiskö kaupungin puuttua?
"hylätty vene" väärässä paikassa taimossa
7
68
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Pitäisi ja pitäisi, mutta ei vaan puutu.
- Anonyymi00002
Tää on tosi outo tapa dumpata veneitä milloin mihinkin. Aurajoessa on yksi purkkari, joka oli koko talven siinä hankaamassa laituria vasten ja siihen on jäänyt, karsean näköinen ja mallinen paatti. Lauttarannan entisen polttoainelaiturin kyljessä on puolestaan vanha, erittäin kämäinen troolarin raato ollut jo iät ajat ja siihen uppoaa. Ukko Pekan sillan vieressä oli takavuosina se rantaan ajautunut puttaripaatti jonka kaupunki lopulta vei sataman kentälle ja onhan näitä. Miten näiden omistajia ei saada vastuuseen ?
- Anonyymi00003
Mielestäni pitäisi!
- Keskeisin veneilykausi ei ole kovin pitkä, silloin yksikin häiriön aiheuttaja aikaansaa kauden kestoon nähden suhteessa suuren vaikutuksen.
Kaupunki, hopi hopi! - Anonyymi00004
Omistaja vastaa eikö kaupunki. Omankädenoikeus on siirtää onalta pois eli rikos.
- Anonyymi00005
juurikin näin ja onhan se hieno paatti
- Anonyymi00006
" Omankädenoikeus on siirtää onalta pois eli rikos."
- Voisitko vielä mainita, mitä nimenomaista lainkohtaa silloin rikottaisiin? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
" Omankädenoikeus on siirtää onalta pois eli rikos."
- Voisitko vielä mainita, mitä nimenomaista lainkohtaa silloin rikottaisiin?Vastaan hämmästyneenä itse itselleni:
Finlex: "Kaupungin laituriin luvattomasti jätetyn veneen siirtäminen itse – myös asiallisesti ja vain vähän sivummalle – voi pahimmillaan täyttää hallintorikkomuksen, omaisuuden luvattoman käytön (käyttövarkauden) tai vahingonteon tunnusmerkit"
...onkos tämä nyt sitä Woketusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546