Mä olen ajatellut näin että n 1,5kk olen avoimin silmin ja toivon kohtaavani ihmisen, sen jälkeen annan miesten olla ikuisesti ja ryhdyn ikisinkuksi.
Sen jalkeen en ota enää ketään. En koskaan löydä sellaista oikeaa kaltaista joten sitten luovutan täysin.
Naisia voin ehkä tulevaisuudessa harkita kumppaniksi.
Muutun naismöröksi
12
133
Vastaukset
- Anonyymi00002
Eletty elämä on tehnyt tehtävänsä. Ei tartte pilailupuodista käydä ostamassa rekvisiittaa. 🤣
- Anonyymi00005
Aikamoisessa paineessa joudut elämään tuonkin ajan? Eikö hellenminkin pystyisi elämään? Pakottomasti kun sallii tapahtua niin ehkä parempi?
- Anonyymi00007
Ei kun juuri tuo vapauttaa kaikesta. (ap)
- Anonyymi00006
Kuka vaan kelpaa. 🤦♂️🤣
- Anonyymi00008
jep ei saanu ees tuleen
- Anonyymi00009
Onko palstavakkarilla pakkomielle niinkuin meidän esimiehellä tehdä homoja ja lesboja. Ihme että kykenee töitään tämä päällikkö tekemään
- Anonyymi00010
Helppoo heittäytymistä ja silleen.. jos ei ukkoo löyry justiinsa tiettyyn päivään mennessä niin voikin vaihtaa sit naisiin😂 voin kyl tarjoo sulle munaa sen 1,5kk ajan mitä miehet vielä kelpaa, oon kohtuu kookas alapäästä mutta välillä tuun aika nopsaa ja sitten se toinen mutta yleensä jaksan aika monta rundii😉
- Anonyymi00011
Mörköhän on naispuolinen??
- Anonyymi00012
Minä olen yhden naisen oma halimussunen. Tietysti ahdistaa ja tuntuu kurjalta asiat, mutta se kaikki kasvattaa myös, että osaisin sitten olla kiltti ja ihana hänelle. Tai niin ainakin toivon, että jos nainen minut joskus omakseen huolii, että osaan arvostaa joka hetkeä hänen kanssaan.
- Anonyymi00013
En ole se naisesi tai kaivattusi ketä kaipaat, enkä odota enää ketään koska elämä ei oo tehty odottamista varten ellei ole mikään todella välttämätön syy. Odottaa voi vaikka jonottaessa tai vaikka jotain sellaista mitä tietää odottavansa.
Toivottavasti saat joskus sen naisesi.
(ap)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422111- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461282Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50992- 41816
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637