Ei vaan enää jaksais....uo:ssa 50t,ei lyhene pienel palkal.Viikko tilipäivästä ja taas on kaik jo menny.Teen töitä iha helvetist,mut eihän sillä oo muuta vaikutusta ku oon vaa ihan poikki.Onko joku tämmösest selvinny ilman että lopettaa itse kaiken.....?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Lopetus on aina vaihtoehto. Tosiasiassa se ulosotto viel aika säädyllisen summan. Vähemmän, kuin sinun ottamat velat olisi olleet. Sinne siirtyminen on kallista. Tosiasia on se, että nyt pitäisi vähän keskittyä ja laittaa tulot ja menot tasapainoon
- Anonyymi00002
Maksoin yli 60k velat 7,5 vuodessa pois, palkasta meni ulosotoon 1/3 osa joten mikä aloittajan ongelma ?? Ai niin...liian pieni palkka, itsellä oli noin 3200e/kk brutto.
Tottahan se on että jos on pieni (normaali?) palkka niin kyllä tuolaisen velan maksu vie sen 15v jolloin se lopulta vanhenee, pitäis saada maksettua vähintään 500-600e/kk jotta ei mene ikuisuuksia.. - Anonyymi00003
Tuollainen tilanne on hankala. Pieni palkka ja uo niin se velka ei juurikaan lyhene. yritä silti jaksaa koska elämä on tärkeämpää kuin raha. Uo ei kestä onneksi ikuisuuksia,joskus se loppuu. Siinä vaiheessa olet kuitenkin vapaa veloista. Olet kuitenkin silloin maksanut niistä ainakin osan. Yritä tasapainottaa tulot ja menot. Säästää et varmaan pysty, mutta kyllä joskus itselle voi suoda jotain kivaakin. Tsempit sinne.
- Anonyymi00004
Sopii kysyä,että mistä velat ovat kertyneet.Sitten vaan peiliä katselemaan
- Anonyymi00005
50k€ velka vastaa 1990 luvulla jotain 800000 mk velkaa. Mutta kunon omia, niin se 15 vuoden ulosotto kuittaa ne ellei joku velkoja hae niitä uusittaviksi. Se on ihan eri kuin se, että ulkopuolinen joutuu niiden takia ongelmiin. Jos ottaa itseltä nirrin, niin joku ulkopuolinen voi olla vaikeuksissa, eikä se itsensä telominen mitään auta.
- Anonyymi00007
Ei se vastaa kuin 80 000mk velkaa. Sen maksaa muutamassa vuodessa. Mä oon maksanut vuoden aikana sellaisen 40 000€ velkoja. Toki ne ei oo ulosotossa ja jatkossa mennään vähän pienemmällä n. 2000€/kk lyhennyksillä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei se vastaa kuin 80 000mk velkaa. Sen maksaa muutamassa vuodessa. Mä oon maksanut vuoden aikana sellaisen 40 000€ velkoja. Toki ne ei oo ulosotossa ja jatkossa mennään vähän pienemmällä n. 2000€/kk lyhennyksillä.
Itseasiassa paljonko markka ja euro oli keskenään vuonna 2000 tai mitä joku asia maksoi 1985, ihan turhaa miettimistä. Ne summat oli mitä oli, keskenään tai erikseen. Mutta 2002, kun markka muuttui euroksi, niin 300000 mk oli n. 50000€. On se nyt mitä tahansa, niin se vitunmoinen määrä ja hoitamattomana se hyvinkin kasvaa yli puolella, jopa sataan tonniin vaikkei velkaa oteta jeniäkään lisää. Ja oli se 50000mk aikanaan myös aika hitsisti rahaa.
- Anonyymi00006
Yritä hakeutua velkajäejestelyyn.
- Anonyymi00009
Oman toivottoman velkatilanteeni pelasti velkajärjestely. Eli kannattaa ehdottomasti selvittää mahdollisuudet hakeutua velkajärjestelyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109957
- 116946
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34649- 48553
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43495- 45467
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17466