Epäonnistuin kaikessa. En ole osannut pitää sinusta huolta. En onnistunut terveellisessä elämässä, vaan sokaistuin päihteisiin ja myrkkyihin koska pidit niistä. Ne ottivat kipusi pois. Sen jatkuvan tormentan, joka kirouksen lailla kiusaa jokaisena aamuna ja iltana...
En pystynyt viemään sua kävelylle. Luontoon, vesien äärille, marjaan, maamme vaaroille ja kukkuloille, kaikki ne unelmat olivat vain sananhelinää minulta sinulle.
Olen todella surullinen kuinka heikko ja tarmoton olen sua kohtaan. En noussut kuin sodanherra puolustamaan tärkeintäni, sinua. Petin lupaukseni sinulle, että musta tulisi suurmies, joka korjaisi kaiken, parantaisi haavat ja elvyttäisi kehon, joka kärsii olemassaolostaan.
En löytänyt rohkeutta lähestyä sua. En uskaltanut harrastaa mitään, mikä toisi meitä lähemmäksi toisiamme. En kyennyt hankkimaan varoja, joilla sinusta huolen pitäisin.
Tappion hetki on se, kun sen myöntää. Tämä on mun Waterloo, joka piti kärsiä. Nyt sinä olet yksin, pedissäsi, onnettomana, surullisena ja toivottomana. Ilman tulevaisuutta on vaikea olla onnellinen, siksi tämä sattuu niin vietävästi.
Vaadin itseltäni liikoja. Ehkä 1000v neitsyenä nyt kuin hetkeäkään p*rttona.
Anteeksi, anteeksi ja anteeksi...💔
Olen pettänyt sinut naiseni...
55
545
Vastaukset 55
- Anonyymi00001
Anna itsellesi anteeksi ja ota rohkeasti häneen yhteyttä. Puhu hänen kanssaan...
- Anonyymi00003
Se olisi niin väärin häntä kohtaan. Niin väärin!
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Se olisi niin väärin häntä kohtaan. Niin väärin!
Millä tavalla olisi väärin häntä kohtaan jos pyydät anteeksi sitä että olet loukannut?
- sama kuin 00007 ja 00008 - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millä tavalla olisi väärin häntä kohtaan jos pyydät anteeksi sitä että olet loukannut?
- sama kuin 00007 ja 00008Anteeksipyyntö ilman muutosta on vain sananhelinää..
- Anonyymi00002
Miksi et ota suoraan yhteyttä? Yksi suora yhteydenotto olisi parempi kuin miljoona kirjoitusta tänne.
- Anonyymi00004
En voi hänelle soittaa.. mitä edes sanoisin?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sanomalla: Hei, minä täällä 😊
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaikka tuon mitä aloituksessa kirjoitit.
Pyydä anteeksi suoraan,
mikäli olet oikeasti pahoillasi.
Jos kerran tiedät että hän voi huonosti,
ja olet miltään osin osallinen siihen.
P-rtoksi sanot, mutta ketä?
Jos häntä, niin millä perusteilla?
Jos itseäsi, niin kuinka hän tekisi susta p-rton?
-joku muu kuin aiempi kommentoija - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pyydä anteeksi suoraan,
-joku muu kuin aiempi kommentoijaPs ei sun tarvitse soittaa.
Laita viestillä nuo niin ei ole niin "noloa" sulle. - Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pyydä anteeksi suoraan,
-joku muu kuin aiempi kommentoijaHän ei halua että tulen p*rtoksi. Ehkä kuullut tai aistinut kuinka pahoillani olen tästä kaikesta, mutta se mitä nyt tästä kaikesta seuraa jää vielä nähtäväksi. Toivon todella että kaikki kääntyy paremmaksi.
- Anonyymi00010
Olet pahoillasi kun olet pettänyt ja loukannut jotain naistasi.
Sinuun sattuu vietävästi, kun sinulla ei ole tulevaisuutta?
Sinun piti kärsiä, kun se nainen on yksinään, onnettomana, surullisena sekä toivottamana pedissään.
Et kyennyt hankkimaan varoja, ai siihenkö että voit viedä naisesi edes kävelylle metsään?
Enemmän tosta kaikesta mitä kirjoitit paistaa läpi se mitä sinä tunnet/koet.
Eikä se naisesi vointi ja suru.
Ei taida olla edes tärkeä ja merkitsevä nainen kuitenkaan sulle.- Anonyymi00012
Hän on kaikkeni. Ehkä pystyn vielä muuttamaan tämän pettymyksen paremmaksi, oikeaksi ja rakentavaksi opetukseksi. Niin että metsän polut aukeaa kuljettavaksi ja jokien vedet koettavaksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hän on kaikkeni. Ehkä pystyn vielä muuttamaan tämän pettymyksen paremmaksi, oikeaksi ja rakentavaksi opetukseksi. Niin että metsän polut aukeaa kuljettavaksi ja jokien vedet koettavaksi.
Jos hän olisi sun kaikkesi niin luulis että olisit jo hänen luonaan. Ajattelisit ennemmin hänen vointia ja pettymystä kuin omaasi jos olisi sulle tärkeä ja "kaikkesi".
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos hän olisi sun kaikkesi niin luulis että olisit jo hänen luonaan. Ajattelisit ennemmin hänen vointia ja pettymystä kuin omaasi jos olisi sulle tärkeä ja "kaikkesi".
Niin minä ajattelenkin. Ei tässä maailmassa mikään merkitse niin paljoa kuin se että olisimme vielä onnellisia. Vaatii tekoja, jaksamista ja uskallusta. Petos vie valtavasti voimia ja motivaatiota, mutta jokainen askel parempaan on entistä kannustavampi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin minä ajattelenkin. Ei tässä maailmassa mikään merkitse niin paljoa kuin se että olisimme vielä onnellisia. Vaatii tekoja, jaksamista ja uskallusta. Petos vie valtavasti voimia ja motivaatiota, mutta jokainen askel parempaan on entistä kannustavampi.
Petos vie valtavasti voimia, sulta siis.
Joo o, aattelitko miten sen naisen kannalta?
Vaivauduit peräti palstalla "pyytää anteeks" naiselta joka on sun kaikkesi.
Pääasiassa kuitenkin surkuttelet itseäsi vaan. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Petos vie valtavasti voimia, sulta siis.
Joo o, aattelitko miten sen naisen kannalta?
Vaivauduit peräti palstalla "pyytää anteeks" naiselta joka on sun kaikkesi.
Pääasiassa kuitenkin surkuttelet itseäsi vaan.Ei nainen edes tiedä minun tehneeni väärin. Sen sijaan se mitä hän kokee nyt viittaa tekoihini, joista hän kärsii. Tietämättään minusta. Käsitä ettei nainen huomaa muutosta kuin vasta sitten, kun olen tehnyt hyvää. Sitten hän näkee minusta, että kaikki on taas hyvin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei nainen edes tiedä minun tehneeni väärin. Sen sijaan se mitä hän kokee nyt viittaa tekoihini, joista hän kärsii. Tietämättään minusta. Käsitä ettei nainen huomaa muutosta kuin vasta sitten, kun olen tehnyt hyvää. Sitten hän näkee minusta, että kaikki on taas hyvin.
Niin, jos ehtii näkemään. Ehkä kannattaa ottaa yhteys vielä kun mahdollista on,.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin, jos ehtii näkemään. Ehkä kannattaa ottaa yhteys vielä kun mahdollista on,.
Ehkä, ehkä ei. Ei Jumalaa voi paeta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ehkä, ehkä ei. Ei Jumalaa voi paeta.
Ei tainnut olla kyse tollasesta. Vaan siitä että nainen saattaa luovuttaa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei tainnut olla kyse tollasesta. Vaan siitä että nainen saattaa luovuttaa.
En tiedä tilannettasi, mutta sanon että jokainen tekee omat päätöksensä. Ei kukaan ole toiselle ihmisille velvollinen mihinkään, vaan yksin Jumalalle.
- Anonyymi00015
No voi kyynel
- Anonyymi00017
Ymmärrän että ette oikein ymmärrä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ymmärrän että ette oikein ymmärrä.
Siis nainen ei tiedä sinusta mutta kärsii sinun tekojesi vuoksi?
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Siis nainen ei tiedä sinusta mutta kärsii sinun tekojesi vuoksi?
Sillä tavalla hän on alkanut tietää minusta.
- Anonyymi00024
Kaikki on anteeksi annettu ❤️🤗
- Anonyymi00027
Toivottavasti pian on.
- Anonyymi00028
Toivottavasti huomenna mahdollisuus sovittaa syntini. 🙏
-ap- Anonyymi00029
Rukoillaan puolestasi.❤️
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Rukoillaan puolestasi.❤️
Melkein valmista. Vielä voimia jaksamaan. 🙏
-ap - Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Melkein valmista. Vielä voimia jaksamaan. 🙏
-apJaksaa jaksaa👍🙏🏼
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jaksaa jaksaa👍🙏🏼
Se on tehty. Syntini on sovitettu. Palaamme Jumalan tielle ja se mitä seuraavaksi, toivottavasti palauttaa minut hänen luokseen. 🤍
Kiitos kaikille tuesta. Nyt kaikki vasta alkaa.😎
-ap - Anonyymi00055
Anonyymi00035 kirjoitti:
Se on tehty. Syntini on sovitettu. Palaamme Jumalan tielle ja se mitä seuraavaksi, toivottavasti palauttaa minut hänen luokseen. 🤍
Kiitos kaikille tuesta. Nyt kaikki vasta alkaa.😎
-ap❤️
- Anonyymi00030
ei se mitään mari otin sinut itselleni jo tavatessa
- Anonyymi00032
Oletko Marin ex- tyttöystävä?
- Anonyymi00036
Ei liity Mari aloitukseen.
-ap
- Anonyymi00034
Olen tuhansissa kuumissa öissä, ekstaaseissa ja omalla runollisella jälkeenjääneisyydellä tukahduttanut tyhmän sieluni hömppään johon uskon ainoastaan ja siksi saat katsella minua kaukaa, kuin kirja jota et koskaan lue, kuin apu lehti joka jäi vessan lattialle. Sitä minä olen. Sanoja jollekin riutuneelle perkeleelle joka hellii itsekuviaan muissa mutta voit pieraista ja minä jatkan omaa tarinaani.
- Anonyymi00037
Miksi nainen aina pieree näissä tarinoissa, symboloi lopullisuutta sinussa?
- Anonyymi00040
Tarvitaan lisää piereviä naisia maailmaan että se lakkaa inspiroimasta kirjoittajia.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Tarvitaan lisää piereviä naisia maailmaan että se lakkaa inspiroimasta kirjoittajia.
Voit kirjoittaa tarinan pierevästä naisesta.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Voit kirjoittaa tarinan pierevästä naisesta.
Rakastin naista mutta pieraisi, sitten lähdin rakastin vaikka piereskeli mutta moottoritie on kuuma.
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Rakastin naista mutta pieraisi, sitten lähdin rakastin vaikka piereskeli mutta moottoritie on kuuma.
Nainen lähti koska sinä käytit päihteitä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Nainen lähti koska sinä käytit päihteitä.
On ekstaasiin biisi soinut päässä koko vatun vuoden oikeasti ei haittaa vaikka nainen söisi paljon sipulia.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
On ekstaasiin biisi soinut päässä koko vatun vuoden oikeasti ei haittaa vaikka nainen söisi paljon sipulia.
Voit antaa kaikki syyt naiselle lähteä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Voit antaa kaikki syyt naiselle lähteä.
Se vaan jotenkin aina menee tähän. Eikä syy ole alkoholi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Se vaan jotenkin aina menee tähän. Eikä syy ole alkoholi.
Et luopuisi edes vatsamakkarasta.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Et luopuisi edes vatsamakkarasta.
Ei ole pyytänyt makkaraa.
- Anonyymi00038
No mutta sinä löysit ehkä nyt sitten naisen joka sua oikeasti haluaa :) Mä en edes oikeasti halunnut sua koskaan olit niin vastenmielinen :) Toivottavasti siellä motarin varrella on hyvä nusshia känttyrääsi hähähähä älä ikinä esittele mua hänelle voisin mielummin vaikka päälle pskantaa joooh
- Anonyymi00039
Mitä höpiset?
-ap - Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mitä höpiset?
-apsehän ei sulle kuulu
- Anonyymi00047
Anonyymi00043 kirjoitti:
sehän ei sulle kuulu
Tee oma aloitus.
-ap - Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tee oma aloitus.
-apteen mitä teen sehän ei sinulle kuulu millään tavalla olit vain pelle tarinassani muista se. ikusta hopeaa sulle. se mikä sussa enitrn vtuttaa on se sun mu lkku luonne jonka takia sut tekis mieli kuristaa
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
teen mitä teen sehän ei sinulle kuulu millään tavalla olit vain pelle tarinassani muista se. ikusta hopeaa sulle. se mikä sussa enitrn vtuttaa on se sun mu lkku luonne jonka takia sut tekis mieli kuristaa
Et edes tiedä kuka olen. Sotket vaan.
-ap - Anonyymi00054
No et kyllä tiedä mitään. 😅
Onnea ja menestystä elämääsi. Tarvitset sitä todella.
-ap
- Anonyymi00056
” En onnistunut terveellisessä elämässä, vaan sokaistuin päihteisiin ja myrkkyihin koska pidit niistä. Ne ottivat kipusi pois. Sen jatkuvan tormentan, joka kirouksen lailla kiusaa jokaisena aamuna ja iltana...” Olipa gubbe eksoottinen pläjäys muussakin monologioinnissa eli feikkidialogeissa olet antanut mielikuvituksen lentää. Surullista, että naisiin suoraan sanoen mielenvikaisesti suhtautuvat reppanat kuvittelee, että näille surrealistisilla voivotteluille vai miksi näitä pitäisi kutsua on joku kohde luonnollinen henkilö ns
- Anonyymi00057
No sä nyt et pysy edes tuhatta päivää neitsyenä, etkä tuntiakaan. Jos tuossa nyt oli jotakin kryptistä. Oon ihan sekaisin. Vtuttaa koko ajan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493