ettei hän koskaan lue näitä, voisin vinkua vapaasti. Nyt ei kehtaa.
Jos olisin ihan satavarma
10
169
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko rakkaus rajatonta?
- Anonyymi00002UUSI
Ei kai, onhan elämäkin aika rajallista, alkaa satunnaisesti ja päättyy enemmän tai vähemmän yllättävästi.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei kai, onhan elämäkin aika rajallista, alkaa satunnaisesti ja päättyy enemmän tai vähemmän yllättävästi.
Rakkaus ei maadu ruumiin mukana, kun toinen kuolee.
- Anonyymi00003UUSI
Laitat liikaa painoarvoa anonyymille viestinnälle.
- Anonyymi00006UUSI
Eihän sillä ole mitään merkitystä jos anonyymin arvot on erilaiset? Täysin sama asia kuin rajaton rakkaus..
- Anonyymi00007UUSI
Tottakai mä olen täällä ja pyysin myös koko suvun lukemaan.
- Anonyymi00008UUSI
Älä viitsi, pelkään kohta vielä tuotakin.
- Anonyymi00009UUSI
En lue, älä huoli.
- Anonyymi00010UUSI
Ihan rauhassa ajatelen dorkat tekstit kuitenki sun kirjoittamaksi joka tapauksessa.
- Anonyymi00011UUSI
Totta, nää vakio palstahörhöt erottuu kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381